قبضینو

بهترین سایت‌های اکسچنج بیت کوین و ارزهای دیجیتال

بهترین اکسچنج های بین کوین

بسیاری از مواقع احتیاج دارید که ارز های دیجیتال و یا ارز واقعی خود را به بیت کوین و یا بالعکس تبدیل کنید. در این میان سایت‌های اکسچنج بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال عملیات تبدیل را به راحتی برای شما انجام می‌دهند….

بسیاری از مواقع احتیاج دارید که ارز های دیجیتال و یا ارز واقعی خود را به بیت کوین و یا بالعکس تبدیل کنید. در این میان سایت‌های اکسچنج بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال عملیات تبدیل را به راحتی برای شما انجام می‌دهند. تبدیل و یا اکسچنج ارزدیجیتال به امنیت بالایی احتیاج دارد و ممکن است وبسایت‌هایی جهت کلاهبرداری ایجاد شده باشند؛ بنابراین امنیت حرف اول را می‌زند. اکسچنج‌های ارزهای دیجیتالی هنوز هم جدید هستند و روز به روز بیشتر و بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند. در سال ۲۰۱۷ شاهد افزایش حجم معاملات در این اکسچنج‌ها بودیم و این روند همچنان ادامه خواهد یافت. اکسچنج‌ها به دو دسته اکسچنج‌های متمرکز و غیرمتمرکز تقسیم می‌شوند. اکسچنج‌های بسیاری در جهان سعی در ربودن میدان رقابت از دیگر صرافی‌های ارزدیجیتال دارند و برای این کار تلاش بسیاری می‌کنند. در این پست از وبلاگ قبضینو به معرفی x-change های معروف دنیا خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

اکسچنج متمرکز ارزهای دیجیتالی چیست؟

اکسچنج متمرکز، یک پلت فرم آنلاین و رایج ترین روش خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای رمزنگاری شده است. در این اکسچنج‌ها امکان خرید یا فروش ارزهای دیجیتال با فیات یا ارزهای رایج (جفت کریپتو/فیات) و خرید یا فروش ارزهای دیجیتال با یک ارز دیجیتالی دیگر (جفت کریپتو/کریپتو) وجود دارد. در واقع این اکسچنج‌ها یک بازار آنلاین برای کل شبکه ارزهای دیجیتالی هستند. 

متمرکز بودن اکسچنج‌ها به این معنی است که یک واسطه معتبر برای رسیدگی به هر دارایی استفاده شده در معاملات، وجود داشته باشد. داستان‌های بسیاری از سرمایه گذارانی وجود دارد که به دلیل گم کردن کلید های خصوصی خود، صدها هزار دلار پول خود را از دست داده‌اند. اگر پول آنها در یک اکسچنج متمرکز بود، آنها نگران این موضوع نبودند و به راحتی با نشان دادن گذرنامه یا تأیید کارت شناسایی بازیابی پول‌هایشان ممکن بود.

تفاوت اکسچنج متمرکز با اکسچنج غیر‌متمرکز ارزهای دیجیتالی

ارزهای دیجیتالی و بلاک چین ذاتا غیر متمرکز هستند و این موضوع به اکسچنج‌‌ها اجازه می دهد که غیر متمرکز باشند. به عبارت ساده، یک اکسچنج غیر متمرکز ارزهای دیجیتالی یا Decentralized Exchange با ایجاد یک محیط بدون اعتماد و بسیار هوشمند، واسطه را از بین می برد. معاملات از طریق قراردادهای هوشمند صورت می‌گیرد تا پول از دست واسطه‌ای عبور نکند؛ این یک سیستم همتا به همتا است. DEX هنوز هم در ابتدای راه است و چندان محبوب نیست.

تائید هویت در اکسچنج‌ها برای ایجاد حساب کاربری

بسیاری از اکسچنج‌ها به کاربران اجازه می‌دهد بدون تایید هویت یک حساب کاربری را باز کنند، اما این حساب‌ها دارای محدودیت‌های واریز و برداشت از حساب هستند. تایید هویت پایه به طور کلی نیاز به تصویری از گذرنامه یا کارت شناسایی کاربر دارد و این کار، تایید هویت دو مرحله‌ای یا Two Factor Authentication را فعال می کند. 2FA یک رمز عبور محرمانه است که هر سی ثانیه دوباره تولید می‌شود و هر بار که یک کاربر وارد حساب کاربری خود می شود، باید آن را وارد کند. تائید هویت دو مرحله‌ای معمولا بر روی گوشی کاربر نگهداری می شود.

معرفی بهترین وبسایت‌های اکسچنج

1) وبسایت اکسچنج Coinbase.com

کوین بیس علاوه بر یک وبسایت اکسچنج یک کیف پول هم هست که می توان در آن پول های دیجیتال را ذخیره کرد. کوین بیس از بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش و لایت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال در 32 کشور پشتیبانی می کند. این پلتفرم 10 میلیون کاربر دارد و 50 میلیارد دلار پول دیجیتال را مبادله می کند. اگر می خواهید وارد تجارت دیحیتال شوید اما نمی خواهید گرفتار شوید، محصولاتی مانند کوین بیس روش مناسبی هستند.

وبسایت اکسچنج Coinbase.com

2) وبسایت اکسچنج binance.com 

وبسایت اکسچنج بایننس امکان خرید و فروش بیش از 100 ارز دیجیتال را برای کاربران فراهم می‌کند و با کارمزد پایین این معاملات را به انجام می‌رساند. این سایت اکسچنج معاملات ارزهای پایه شامل: بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و Binancecoin را فراهم می‌کند. بایننس در هنگ کنگ پایه گذاری شده است. در حال حاضر بیشترین میزان معاملات در این اکسچنج انجام می‌شود. 

درحالی که داشتن تایید سطح دوم در این اکسچنج اجازه خروج تا 100 بیت کوین را در هر روز می دهد، با داشتن تایید سطح اول تنها امکان برداشت کمتر از 2 بیت کوین در روز وجود دارد.

وبسایت اکسچنج binance.com 

 

3) وبسایت اکسچنج Bittrex.com

این سیستم یگی از بزرگترین ابزارهای اکسچنج است. همچنین مخطبان زیادی دارد چرا که ظاهری ساده همراه با کاربری آسان دارد. علاوه بر این از یبش از  190 ارز دیجیتال رمز نگاری شده پشتیبانی می کند. روند ثبت نام شما در این سایت خیلی سریع انجام می شود. در حالی که محبوب ترین کوین‌هایی که با آنها ترید می‌شود بیت کوین و اتریوم هستند، بیترکس دارای بیش از ۲۵۰ ارز دیجیتالی مختلف است.

وبسایت اکسچنج Bittrex.com

4) وبسایت اکسچنج localbitcoins.com

وبسایت لوکال بیت کوینز با بیش از یک میلیون عضو از سرتاسر دنیا از جمله ایرانیان یک بازار بین المللی خرید و فروش بیت‌کوین به شمار می‌آید. این سایت اکسچنج با امکان روش‌های پرداخت متنوع از جمله کارت‌های شتاب بانکی و ارسال آگهی خرید و فروش یا خرید بدون ارسال آگهی را برای کاربران فراهم می‌کند.

وبسایت اکسچنج localbitcoins.com

5) وبسایت اکسچنج gdax.com

این اکسچنج تابع CoinBase، یکی از محبوب ترین اکسچنج‌ها در جهان است. GDAX برای افراد تازه کار مناسب نیست، اما برای مارجین تریدینگ و همچنین معاملات جفت کریپتو/فیات و جفت کریپتو/کریپتو مناسب است. کاربران این اکسچنج توسط شرکت بیمه تا ۲۵۰,۰۰۰ دلار ، بیمه می شوند. معاون رئیس Coinbase گفته است: کوین‌بیس برای کاربران معمولی طراحی شده است، در حالی که GDAX برای تریدرهای پیشرفته و حرفه ای طراحی شده است.

وبسایت اکسچنج gdax.com

6) وبسایت اکسچنج Poloniex.com

اگر شما می خواهید بدون نگرانی در مورد محدودیت های سیستم مبادله را انجام دهید، وبسایت اکسچنج پولونیکس بهترین انتخاب است. این سایت قابلیت پشتیبانی از تمام ارزهای دیجیتال رمز نگاری شده را دارا می‌باشد.

7) وبسایت اکسچنج changer.com

یکی از بهترین و امن ترین و همچنین می توان گفت سریع ترین وبسایت های موجود در این زمینه هست که می توانید با استفاده از آن هر نوع ارز را به یکدیگر تبدیل کنید. به خصوص این سایت در زمینه اکسچنج بیت کوین و سایر ارز های دیجیتالی نیز کار می کند. می توان از چنجر به عنوان یکی از بهترین سایت های اکسچنج بیت کوین نام برد.

از جمله ارز هایی که می توان در این وبسایت به یکدیگر تبدیل کرد ، پول های پرفکت مانی، بیت کوین، پاییر، AdvCash، اتریوم، رایپل،دش، مونرو، زدکش،لایت کوین و بیت کوین کش هستند. همچنین اگر پرفکت مانی دارید می توانید تمامی ارز های نامبرده را خریداری نمایید.

قبض تلفن ثابت قبضینو 

8) وبسایت اکسچنج alfacashier.com

این وبسایت هم همچون changer از پرفکت مانی پشتیبانی می کند اما از سرعت کمتری نسبت به وبسایت اول برخوردار است. از جمله ارز های که میتوان در این وبسایت تبدیل و یا خریداری کرد ریپل، اتریوم، بیت کوین، زدکش، لایت کوین و بیت کوین کش هستند.

9) وبسایت اکسچنج Kraken.com

این سیستم، می تواند گزینه مناسبی برای شما باید البته اگر مشکلی ندارید که معاملات شما با بیت کوین چند روز طول بکشد. مراحل فعال سازی اکانت در این سیستم، یکی دو روز طول می کشد، همچنین اولین معامله شما نیز چند روز طول خواهد شکید. البته بعد از آن کمی اوضاع بهتر می شود.

10) وبسایت اکسچنج cobinhood.com

وبسایت اکسچنج کابین هود یک صرافی نسبتا جدید با کارمزد معاملاتی صفر (کارمزد واریز و برداشت وجود دارد) است و دارای سه سطح تائید مختلف با محدودیت‌های متفاوت است. ظاهر جذاب و رابط کاربری مناسب برای معاملات نیز از جمله ویژگی‌های این وبسایت به شمار می‌آید. 

11) وبسایت اکسچنج changelly.com

وبسایت چنجلی یکی از بهترین نرخ‌ها در بین صرافی‌های خارجی را دارا می‌باشد و قابلیت تبدیل بیش از 20 ارز دیجیتال را فراهم کرده است. در این سایت اکسچنج ارزها به صورت سریع و با مراحل آسان صورت می‌گیرد و کاملا برای تازه‌کاران مناسب است. البته حرفه‌ای‌ها نیز طرفدار این سایت اکسچنج هستند و از آن استفاده می‌کنند.

12) وبسایت اکسچنج coinpayments

وبسایت کوین پیمنتز یکی از آن دسته وبسایت‌هایی است که هم به عنوان کیف پول الکترونیکی مورد استفاده قرار می گیرد و هم می توان تبدیل ارز‌های دیجیتال مختلف از جمله بیت کوین را در آن انجام داد. این وبسایت بیش از 45 ارز دیجیتال مختلف از جمله بیت کوین، لایت کوین و اتریوم را پشتیبانی می کند.

13) وبسایت اکسچنج kucoin.com

این وبسایت اکسچنج یک صرافی و پلتفرم معاملاتی با نقدشوندگی بالا می‌باشد که امکان حداکثر برداشت 2 بیت کوین را بدون احراز هویت فراهم می‌کند. با احراز هویت می‌توانید بیشتر از این مقدار نیز برداشت کنید. کایو کوین برای هر معامله 0.1 درصد کارمزد اختصاص می‌دهد و رابط کاریری مناسبی نیز دارد.

 

هنگام انجام معاملات در اکسچنج‌ها حتما به این نکات توجه داشته باشید:

  • بسیاری از صرافی‌ها همانند coinbase، kraken، Poloniex, Bittrex, Bitfinex, Bithumb, Coinone اجازه عضویت به ایرانیان را نمی‌دهند، پس در این صرافی‌ها حساب باز نکنید.
  • تاریخ نشان داده که احتمال هک شدن صرافی‌ها بالاست، بنابراین فقط سرمایه‌ای که توانایی از دست دادن آن را دارید در صرافی نگهدارید.
  • برای نگهداری طولانی مدت ارزهای دیجیتال، از کیف پول‌های معتبر استفاده کنید.
  • خرید و فروش ارزهای دیجیتال نیاز به دانش و مهارت کافی در این حوزه دارد.
    پرداخت قبض قبضینو 

 

ثبت دیدگاه

شما هم می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.
علیرضا جلیلی

برای اینکه ببینید کدوم یکی از این اکسچنج ها معتبره و نظرات مشتریانشون رو بخونید می تونید از این وب‌سایت معتبره استفاده کنید. برید توی دسته بندی‌هاش و دسته بندی پول و رمز-ارز و سپس صرافی و خدمات رو انتخاب کنید. اینطوری لیست همه صرافی های داخل کشور میاد که می تونید نظراتشون رو بخونید یا خودتون اگر تجربه استفاده داشتید اونجا نظر بدید

سجاد

آیا سایت cwaptrade معتبر است؟؟

سعید فاضلی

سلامآیا سایت CwapTrade معتبر هست جهت انجام تبادل ارز و انتقال ارز دیجیتال بیت کوین؟

احمد

سلامآیا سایت هایی که معرفی کردید ایران رو تحریم کردن؟بخاطر تحریم های ایران مشکلی پیش نمیاد؟با ایران مشکلی ندارن؟

علی اصغر شهبازی

بسیار عالی.ممنون بابت اطلاعات

ثبت دیدگاه