قبضینو

روش های پرداخت قبض جریمه و خلافی رانندگی

پرداخت قبض جریمه و خلافی در کمتر از ۵ دقیقه!

قبض جریمه خودرو زمانی به راننده داده می‌شود که مرتکب تخلفات رانندگی شده باشد؛ برای حذف آن از لیست جرائم رانندگی راهور نیاز است نسبت به پرداخت آن اقدام کنید. رشد و پیشرفت تکنولوژی باعث شده تا روش‌های پرداخت آنلاین قبض جریمه یا خلافی خودرو جاگیزین روش‌های پیشین شود. اگر به شناسه قبض یا پرداخت دسترسی ندارید و می‌خواهید خلافی ماشین خود را پیش از دو برابر شدن مبلغ جریمه قابل پرداخت و توقیف خودرو پرداخت کنید باید…….

جریمه شدن زمانی که پشت فرمان می‌نشینید، ناگزیر است؛ چرا که، محتاط‌ترین افراد هم گاهی قوانین راهنمایی و رانندگی را سهواً یا عمداً می‌شکنند. موضوعی که در این میان اهمیت دارد، آشنایی با انواع روش‌های استعلام قبض خلافی خودرو متناسب با اطلاعات در دست شما است؛ اما، شاید بپرسید که اصلاً قبض جریمه چیست؟ چطور جریمه خودرو را پرداخت کنم؟ بهترین روش برای پرداخت فوری خلافی خودرو کدام است؟ و … . ما در ادامه هر چه باید در مورد روش‌های پرداخت قبض جریمه خودرو بدانید را آورده‌ایم؛ بنابراین، تا انتهای این مطلب از وبلاگ قبضینو همراه ما بمانید.

قبض جریمه خودرو چیست؟

قبض جریمه خودرو نوعی درخواست برای تسویه‌ی هزینه‌ی قانون‌شکنی با خودرو است که از سوی سازمان راهنمایی و رانندگی به‌عنوان قانون‌گذار برای متخلف به‌عنوان قانون‌شکن صادر و ارسال می‌شود. در ادامه، انواع قبض جریمه خودرو معرفی و بررسی می‌شود؛ چرا که، تنها یک نوع قبض جریمه خودرو وجود ندارد بلکه ۵ نوع قبض جریمه خودرو وجود دارد. در ضمن، نحوه اعتراض به جریمه رانندگی برای هر یک از قبوض جریمه شرح داده می‌شود.

جریمه تسلیمی

قبض جریمه تسلیمی

هنگامی که هم خودروی متخلف و هم پلیس راهنمایی و رانندگی در صحنه تخلف حضور داشته باشد سپس قبض جریمه به راننده‌ی متخلف خودرو تحویل داده شود، قبض جریمه‌ی صادرشده از نوع قبض جریمه تسلیمی است که اعتراض به آن امکان‌پذیر نیست؛ چرا که، پلیس در صحنه حضور داشته است. اگر این نوع از جریمه تا ۶۰ روز پرداخت نشود، مشمول دو برابر شدن جریمه خودرو خواهد شد. نکته‌ی حائز اهمیت این است که قبض جریمه تسلیمی دارای شناسه قبض و پرداخت است.

قبض جریمه الصاقی

هنگامی که فقط پلیس راهنمایی و رانندگی در صحنه تخلف حضور داشته باشد سپس قبض جریمه بر روی خودروی متخلف چسبانده شود، قبض جریمه‌ی صادرشده از نوع قبض جریمه الصاقی است که اعتراض به آن امکان‌پذیر نیست؛ چرا که، پلیس در صحنه حضور داشته است. اگر این نوع از جریمه تا ۶۰ روز پرداخت نشود، مبلغ آن دوبرابر خواهد شد. نکته‌ي حائز اهمیت این است که  قبض جریمه الصاقی دارای شناسه قبض و پرداخت است.

قبض جریمه دوربین

زمانی که دوربین راهنمایی و رانندگی تخلف شما را ثبت و ضبط کند، قبض جریمه‌ی شما با نام قبض جریمه دوربین در لیست خلافی می‌آید. روش ثبت جریمه‌ی دوربین‌ها ۲ نوع است که شامل خودکار و غیرخودکار می‌شود. دوربین خودکار با سیستم پلاک‌خوان خودروهای متخلف را جریمه می‌کند؛ اما، دوربین غیرخودکار به دست یک اپراتور کنترل می‌شود.

معمولاً، قبض جریمه دوربین برای مالک خودروی متخلف پیامک می‌شود که این پیامک حاوی شناسه قبض و پرداخت است. جرائمی مانند جریمه معاینه فنی و جریمه ورود به طرح ترافیک توسط دوربین‌ها ثبت می‌شوند.

در ضمن، اعتراض به جریمه دوربین امکان‌پذیر است؛ اما، معمولاً قابل قبول نیست. شاید بپرسید چرا؟ چون، تصویر تخلف شما ثبت و ضبط شده است. اعتراض شما تنها زمانی قبول می‌شود که تصویر تخلف، نشانه‌هایی برای اثبات اعتراض شما داشته باشد؛ مثلاً، مدل ماشین با مدل ماشین شما متفاوت باشد.

قبض جریمه دوبرگی

این نوع از قبض جریمه زمانی صادر می‌شود که متخلف سهواً به دستور ایست پلیس راهنمایی و رانندگی بی‌توجهی کند. معمولاً، مالک خودروی متخلف از این جریمه آگاه نمی‌شود؛ مگر اینکه به‌صورت دوره‌ای لیست جرایم خود را چک کند. از آنجایی که شناسه قبض و پرداخت قبض جریمه دوبرگی مشخص نیست، متخلف باید روش‌های پرداخت بدون شناسه قبض و پرداخت را انتخاب کند. در ضمن، این نوع از جریمه، امکان اعتراض را دارد؛ چرا که، احتمال خطای پلیس وجود دارد.

قبض جریمه خودداری

این نوع از قبض جریمه زمانی صادر می‌شود که متخلف عمداً به دستور ایست پلیس راهنمایی و رانندگی بی‌توجهی کند. معمولاً، مالک خودروی متخلف از این جریمه آگاه نمی‌شود؛ مگر اینکه به‌صورت دوره‌ای لیست جرایم خود را چک کند. از آنجایی که شناسه قبض و پرداخت قبض جریمه خودداری مشخص نیست، متخلف باید روش‌های پرداخت بدون شناسه قبض و پرداخت را انتخاب کند. در ضمن، این جریمه باید تا ۶۰ روز تسویه شود؛ وگرنه، دو برابر می‌شود. در ضمن، این نوع از جریمه، امکان اعتراض را دارد؛ چرا که، احتمال خطای پلیس وجود دارد.

ضرورت پرداخت قبض جریمه خودرو چیست؟

ممکن است با خود فکر کنید که پرداخت قبض جریمه راهنمایی و رانندگی مهم نیست؛ اما، باید بدانید که این تفکر ضررهای متعددی را برای شما به همراه خواهد داشت؛ چرا که، پرداخت قبض جریمه ماشین در بسیاری از مواقع واجب است که موارد آن در ادامه معرفی و بررسی می‌شوند:

ضرورت پرداخت قبض جریمه خودرو

جلوگیری از مشکل در خرید و فروش خودرو

زمان خرید و فروش خودرو باید خلافی را صفر کنید؛ بنابراین، نیاز به پرداخت خلافی خودرو با شناسه قبض و شناسه پرداخت یا سایر روش‌ها دارید تا خرید و فروش امکان‌پذیر شود. اگر پرداخت اجرائیات خودرو را به صورت مداوم انجام دهید، ضرر مالی و غیرمالی را در هنگام خربد و فروش خودرو از بین می‌برید.

جلوگیری از دوبرابر شدن جریمه

انواع قبض جریمه ۵ نوع است که شامل جریمه دوربین، الصاقی، تسلیمی، خودداری و دوبرگی می‌شود. جرایم الصاقی، تسلیمی و خودداری در دسته‌ی جرایمی هستند که در صورت اتمام مهلت ۶۰ روزه، دو برابر می‌شوند؛ بنابراین، پرداخت به‌موقع آنها واجب است به‌خصوص حالا که نرخ جریمه‌های رانندگی ۱۴۰۲ سر به فلک می‌کشد، دو برابر شدن آنها به نفعتان نیست!

جلوگیری از توقیف خودرو

هنگامی که جرایم شما از ۳ میلیون تومان بگذرد، دستور توقیف خودرو صادر خواهد شد. اگر شما پرداخت خلافی را به‌موقع انجام دهید، از توقیف خودرو جلوگیری خواهید کرد که هم از ضرر مالی و هم از ضرر غیرمالی جلوگیری کرده‌اید. بهترین کار این است که همواره جرایمتان را زیر ۳ میلیون نگه دارید. شما می‌توانید نحوه پرداخت جریمه خودرو را در ادامه مطالعه کنید.

روش‌های پرداخت قبض جریمه خودرو کدامند؟

روش‌های متعددی برای استعلام قبض جریمه خودرو وجود دارد اما تعداد کمی از آنها امکان پرداخت قبض جریمه خودرو را در کنار استعلام آن فراهم کرده‌اند. ما در ادامه روش‌هایی را معرفی و بررسی می‌کنیم که نسبت به سایر روش‌ها کامل‌تر و جامع‌ترند؛ یعنی، امکان پرداخت جریمه خودرو با شناسه قبض و پرداخت، با احراز هویت و بدون احراز هویت را فراهم کرده‌اند تا هر شخص متناسب با اطلاعاتی که در دست دارد، پرداخت قبض جریمه خودرو را انجام دهد.

نحوه پرداخت خلافی خودرو با گوشی

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای پرداخت خلافی خودرو، نصب اپلیکیشن قبضینو روی موبایل است. البته این سامانه جامع امکان استعلام و مشاهده جزئیات کامل کلیه قبوض از جمله قبض آب، برق، گاز و حتی جرائم رانندگی را در سایت خود نیز فراهم کرده که می‌توانید از آن استفاده کنید.

در این روش نیازی نیست حتما به شناسه قبض و پرداخت دسترسی داشته باشید؛ بلکه، می‌توانید جزئیات قبض جریمه را با شماره پلاک یا شماره پلاک، کد ملی و شماره موبایل متعلق به کد ملی مشاهده کنید و نسبت به پرداخت آن اقدام کنید.

در ضمن، شما می‌توانید علاوه‌بر استعلام قبض جریمه، از وضعیت شکایت بر روی پلاک خودرو آگاه شوید. اگر شکایت بر روی پلاک شما باشد، لیست جرایم نمایش داده نمی‌شود؛ اما، اگر شکایت بر روی پلاک شما نباشد، لیست جرایم نمایش داده می‌شود. در ادامه، سایر مزایای این سامانه جامع را به شما معرفی می‌کنیم:

  • قابلیت تسویه‌ی آنی
  • نمایش اطلاعات به روز
  • امکان دریافت رسید خلافی
  • امکان پرداخت موردی و تجمیعی
  • امکان استعلام شکایت از پلاک خودرو
  • استفاده از سایر خدمات استعلام و پرداخت
  • تنوع روش‌های استعلام و پرداخت خلافی خودرو
  • حفظ نتایج استعلام‌ها و پرداخت‌ها در بخش سوابق‌ها

استعلام و پرداخت قبض جریمه خودرو از طریق قبضینو

استعلام و پرداخت قبض جریمه خودرو از طریق پلیس +۱۰

شما می‌توانید با مراجعه حضوری به یکی از مراکز پلیس +۱۰ در نزدیکی محل کار یا محل زندگی خود برای پرداخت جریمه خودرو با شناسه قبض و پرداخت یا پرداخت جریمه ماشین با احراز هویت اقدام کنید؛ کافیست، قبض جریمه یا مدارک موردنیاز برای احراز هویت مانند شناسنامه، کارت ملی، کارت خودرو، بیمه‌نامه و … را همراه داشته باشید.

حواستان باشد که این روش دردسرهایی مانند صف‌های طولانی، هزینه‌های بالا  و … را برای شما به همراه دارد؛ اما، مزیت آن این است که تسویه آنی به‌همراه صدور گواهی عدم خلافی خودرو دارد که خیال شما را از بابت چک کردن مجدد لیست خلافی راحت می‌کند.

استعلام و پرداخت قبض جریمه خودرو از طریق پلیس +۱۰

استعلام و پرداخت قبض جریمه خودرو از طریق سایت راهور۱۲۰

سامانه راهور امکان استعلام و پرداخت قبض جریمه راهنمایی و رانندگی را از طریق سایت راهور ۱۲۰ فراهم کرده است؛ ابتدا وارد این سایت شوید. از بین گزینه‌های استعلام خلافی خودرو و پرداخت خلافی خودرو یک گزینه رو انتخاب کنید. لازم به توضیح است که در سایت راهور ۱۲۰ استعلام خلافی خودرو با بارکد انجام می‌شود؛ همچنین، پرداخت خلافی خودرو با شناسه قبض جریمه انجام می‌شود. فقط حواستان باشد که شما برای استفاده از روش اول باید در سامانه سخا ثبت‌نام کرده باشید. نحوه پرداخت خلافی خودرو راهور 120 به‌خاطر ثبت‌نام در سامانه سخا سخت و کند است؛ بنابراین، پیشنهاد نمی‌شود.

نکته: ممکن است حدود ۷۲ ساعت بگذرد تا اطلاعات پرداخت شما در سیستم ذخیره شود؛ پس نیازی نیست نگران حذف نشدن جریمه رانندگی از لیست خلافی راهور باشید.

استعلام و پرداخت قبض جریمه خودرو از طریق راهور۱۲۰

استعلام و پرداخت قبض جریمه خودرو از طریق اپلیکیشن پلیس من

سامانه راهور امکان استعلام و پرداخت قبض جریمه خودرو را از طریق اپلیکیشن پلیس من در کنار سایت راهور ۱۲۰ فراهم کرده است. شما می‌توانید از روش پرداخت جریمه خودرو با شناسه قبض و پرداخت یا روش‌های پرداخت با احراز هویت و بدون احراز هویت استفاده کنید تا تسویه خلافی‌تان را انجام دهید؛ اما، شما در استفاده از این روش مانند روش سایت راهور ۱۲۰ باید در سامانه سخا ثبت‌نام کرده باشید تا به خدمات دسترسی پیدا کنید.

استعلام و پرداخت قبض جریمه خودرو از طریق اپلیکیشن پلیس من

کدام روش پرداخت قبض جریمه خودرو برای من مناسب است؟

اگر در کنار خدمت استعلام و پرداخت قبض جریمه ماشین از سایر خدمات استعلام و پرداخت مانند قبوض، شارژ و اینترنت و … استفاده می‌کنید، پیشنهاد ما این است که روش قبضینو را انتخاب کنید؛ چرا که، این سامانه یک سامانه‌ی جامع است که خدمات متنوعی را به شما ارائه می‌دهد. در نتیجه، شما با یک تیر چند نشان می‌زنید.

شما می‌توانید با استفاده از قبضینو تمام روش‌های پرداخت قبض جریمه را داشته باشید. فرقی نمی‌کند که شما اطلاعاتی برای استعلام خلافی‌تان دارید، تمام روش‌های استعلام خلافی در قبضینو وجود دارد. شما فقط باید روش متناسب با اطلاعاتتان را انتخاب کنید.

اگر امکان احراز هویت را دارید، روش استعلام خلافی با جزئیات را انتخاب کنید؛ اما، اگر امکان احراز هویت را ندارید، روش استعلام خلافی تجمیعی را انتخاب کنید. شما می‌توانید از روش پرداخت جریمه خودرو با شناسه قبض و پرداخت نیز اقدام کنید؛ اما، حواستان باشد که در این روش تنها یک جریمه را مشاهده می‌کنید یعنی دسترسی به مبلغ کل جریمه‌ها یا جزئیات کل جریمه‌ها ندارید. در نتیجه، پیشنهاد ما به شما استفاده از روش استعلام جزئیات یا استعلام تجمیعی است که اطلاعات بیشتری را در اختیارتان قرار می‌دهد.

پرداخت خلافی خودرو با قبضینو

خلافی با قبضینو

استعلام و پرداخت قبض جریمه با شماره قبض و پرداخت

پرداخت آنلاین جریمه خودرو با احراز هویت

پرداخت آنلاین جریمه خودرو بدون احراز هویت

هزینه استعلام

رایگان

5.200 تومان

5.200 تومان

جزئیات

عدم نمایش جزئیات

نمایش جزئیات

عدم نمایش جزئیات

نحوه پرداخت

موردی

موردی و تجمیعی

تجمیعی

اطلاعات مورد نیاز

شناسه قبض و پرداخت

پلاک و احراز هویت

پلاک

استعلام و پرداخت قبض جریمه خودرو با قبضینو چگونه است؟

همانطور که پیش از این گفته شد، استعلام و پرداخت قبض جریمه خودرو در قبضینو با ۳ روش متفاوت امکان‌پذیر است؛ بنابراین، مراحل استعلام و پرداخت از هر روش متفاوت است. در ادامه، فرایند استعلام و پرداخت خلافی با هر ۳ روش را بیان می‌کنیم.

استعلام و پرداخت خلافی با پلاک با جزئیات

این روش به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین روش‌های پرداخت قبض جریمه خودرو شناخته می‌شود. تنها در صورتی امکان استفاده از این روش وجود دارد که به جز شماره پلاک خودرو، به کد ملی مالک خودرو و شماره موبایل متعلق به مالک خوردو دسترسی داشته باشید. در ادامه‌، مراحل استعلام و پرداخت فوری خلافی خودرو با جزئیات در قبضینو آورده شده است:

  1. گزینه‌ی استعلام جزئیات خلافی با پلاک را انتخاب کنید.
  2. شماره پلاک خودرو را وارد کنید؛ سپس، گزینه‌ی «تأیید و ادامه» را لمس کنید.
  3. کد ملی و شماره موبایل متعلق به کد ملی مالک خودرو را وارد کنید؛ سپس، «استعلام خلافی» را بزنید.
  4. کد ارسال شده به شماره موبایل متعلق به کد ملی مالک خودرو را وارد کنید تا احراز هویت شما تکمیل شود.
  5. قوانین و مقررات را بخوانید؛ سپس، اگر با آنها موافقید، تیک گزینه‌ی «قوانین و مقررات را می‌پذیرم» را فعال کنید.
  6. گزینه‌ی «پرداخت ۵۲۰۰ تومان» را بزنید؛ سپس، فرآیند پرداخت را تکمیل کنید که نتیجه‌ی استعلام موردی را مشاهده کنید.

استعلام و پرداخت خلافی با پلاک بدون جزئیات

گاهی در شرایطی قرار دارید که فقط پرداخت کل مبلغ جریمه مهم است. اگر به شناسه قبض و پرداخت دسترسی ندارید یا کد ملی مالک خودرو و شماره موبایل متعلق به کد ملی مالک خودرو را ندارید، می‌توانید از روش استعلام مجموع خلافی با پلاک در قبضینو استفاده کنید. در این روش برای مشاهده مبلغ کل جرائم رانندگی به احراز هویت نیازی ندارید و می‌توانید تنها با وارد کردن شماره پلاک، کل بدهی خود را ببینید و سپس آن را با یک رمز پویا تسویه کنید. در ادامه، مراحل استعلام و پرداخت فوری خلافی خودرو بدون جزئیات در قبضینو آورده شده است:

  1. گزینه‌ی استعلام مجموع خلافی با پلاک را بزنید.
  2. شماره پلاک خودرو را وارد کنید؛ سپس، گزینه‌ی «مشاهده لیست خلافی» را انتخاب کنید.
  3. قوانین و مقررات را بخوانید؛ سپس، اگر با آنها موافقید، تیک گزینه‌ی «قوانین و مقررات را می‌پذیرم» را فعال کنید.
  4. گزینه‌ی «پرداخت ۵۲۰۰ تومان» را بزنید؛ سپس، فرآیند پرداخت را تکمیل کنید که نتیجه‌ی استعلام تجمیعی را ببینید.
  5. مجموع خلافی خود را مشاهده کنید؛ سپس، وارد مراحل پرداخت از درگاه بانک‌های موجود شوید تا خلافی خود را به صورت کامل بپردازید.

استعلام و پرداخت جریمه خودرو با شناسه قبض و پرداخت

اگر قبض جریمه برای شما پیامک شده است یعنی به شناسه قبض و پرداخت دسترسی دارید؛ بنابراین، می‌توانید از روش پرداخت قبض جریمه با شناسه قبض و پرداخت استفاده کنید. در ادامه، نحوه پرداخت خلافی خودرو با گوشی از طریق شناسه قبض و پرداخت در قبضینو آورده شده است:

  1. گزینه‌ی پرداخت جریمه خودرو با شناسه قبض و پرداخت را برگزینید.
  2. شناسه قبض و شناسه پرداخت جریمه را وارد کنید؛ سپس، «نمایش جزئیات قبض» را بزنید.
  3. جزئیات قبض مورد نظر خود را بررسی کنید؛ سپس، پرداخت را انجام دهید که خلافی مورد نظر از لیست خلافی شما حذف شود.

چگونه شناسه قبض جریمه رانندگی را دریافت کنیم؟

گاهی‌اوقات شرایطی پیش می‌آید که نیاز به شناسه قبض و پرداخت دارید؛ اما، به آن دسترسی ندارید. شما می‌توانید در این شرایط  برای دریافت شناسه قبض خلافی خودرو از روش‌های زیر اقدام کنید:

دریافت شناسه قبض و پرداخت با پیامک

در این روش نیاز است شماره vin خودرو را به شماره ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ پیامک کنید. اگر قبض جریمه برای شما صادر شده باشد، پیامک قبض جریمه به همراه شناسه قبض و پرداخت برایتان ارسال می‌شود. نکته مهم اینجاست که این سرویس پیامکی رایگان نیست بلکه باید مبلغ ۳۵۰ تومان را به‌عنوان هزینه ارسال هر پیامک پرداخت کنید.

دریافت شناسه قبض با پیامک

دریافت شناسه قبض از طریق شماره‌گیری کد ussd

برای دسترسی به شناسه قبض و پردخت می‌توانید کد #110* را در گوشی تلفن همراه خود شماره‌گیری کنید؛ سپس، بعد از وارد کردن شناسه vin خودرو، پیامک قبض جریمه دارای شناسه قبض و پرداخت برای شما پیامک می‌شود که این روش برخلاف روش پیشین رایگان است.

دریافت شناسه قبض با ussd

جمع‌بندی…

ما در این مطلب از وبلاگ قبضینو تمام روش‌های پرداخت قبض جریمه خودرو به‌خصوص نحوه پرداخت قبض جریمه خودرو با موبایل را به شما آموزش دادیم. شما می‌توانید متناسب با اطلاعاتی که از قبض جریمه‌تان در دسترس دارید، روشی را انتخاب کنید؛ اما، پیشنهاد ما به شما این است که فرقی ندارد که چه روشی را برای استعلام خلافی‌تان انتخاب می‌کنید، فقط به‌صورت دوره‌ای این‌کار را انجام دهید تا مانع ضررهای مالی و غیرمالی مانند دوبرابر شدن جریمه، توقیف، مشکل در خرید و فروش و … شوید.

سوالات متداول

چرا جریمه رانندگی من شناسه قبض ندارد؟

گاهی پیش می‌آید که پس از ثبت تخلف، به ویژه برای جرایم الصاقی، تسلیمی و خودداری که به صورت دستی ثبت می‌شوند، شناسه قبض صادر نمی‌شود. البته این مشکل تا حدود زیادی برطرف شده است و اکثر قبوض جریمه، با شناسه قبض صادر می‌شوند.

برای پرداخت خلافی خودرو به کجا مراجعه کنیم؟

اگر می‌خواهید پرداخت خلافی خودرو را به‌صورت حضوری انجام دهید، باید به یکی از مراکز پلیس +۱۰ مراجعه کنید؛ اما، اگر می‌خواهید نحوه پرداخت خلافی با گوشی را یاد بگیرید، فقط باید «استعلام و پرداخت قبض جریمه با قبضینو چگونه است؟» را بخوانید.

کد پرداخت جریمه خودرو چیست؟

کد پرداخت جریمه خودرو وجود ندارد. تنها کد دستوری برای استعلام جریمه خودرو وجود دارد که شما می‌توانید با شماره‌گیری #110* آن را مشاهده کنید؛ اما، برای پرداخت آن باید از سایر روش‌های پرداخت قبض جریمه خودرو استفاده کنید.

پرداخت قبض جریمه با شماره سریال امکان‌پذیر است؟

شماره سریال همان شناسه قبض و پرداخت است؛ بنابراین، بله، پرداخت قبض جریمه با شماره سریال قبض جریمه امکان‌پذیر است. فقط باید روش‌های استعلام و پرداخت جریمه خودرو با شناسه قبض و پرداخت را انتخاب کنید تا پرداخت خلافی خودرو با شماره سریال انجام شود.

ثبت دیدگاه

شما هم می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.
پارس

پرداخت جریمه

پشتیبانی قبضینو

سلام دوست عزیز؛
شما می‌توانید برای پرداخت جریمه از خدمت «استعلام خلافی خودرو با پلاک» قبضینو استفاده کنید.

فاطمه جلیلوند

چرا پیامک برای من نمیاد هیچ کدام از پلاک ها خودروها پیامک خلافی ماشین یا موتور نمیاد

پشتیبانی قبضینو

کاربر عزیز بهتر است برای اطلاع از جرایم خود به صورت دوره‌ای از سرویس استعلام خلافی خودرو استفاده کنید.

محمد امجدفتاحی

این برنامه خیلی خوب است

فاطمه معینی

به علت تصادف با ماشین جلویی کنار خیابون ماشینها رو پارک کردیم دوبله و خودروی پلیس که دوربین داره ظاهرا از کنار ما رد شده و همون ساعت قبض جریمه صادرشده و پیامک اومد…خوب کجا پارک میکردیم تا پلیس بیاد؟؟؟!!!

برزان سلیمی

باسلام.بنده خوردرو خریدم خلافی از 4میلیون گذشته اول میشه قسطی کنم دوم هنوز تغییر مالکیت نشده حالا میخواهم ببینم میشه یک میلیون پرداخت کنم تا شکایت روش نباشه

پشتیبانی قبضینو

میتونید مقاله پرداخت اقساطی خلافی رو مطالعه کنید ولی در حالت کلی امکان پرداخت اقساطی وجود ندارد و باید خلافی های خودتون رو به صورت موردی چند تایی که مد نظر دارید رو پرداخت کنید.

علی اسکندری

من تصادفی داشتم روز انتخابات در چهار راه راهنما رانندگی سیرجان جریمه پرداخت کردم ولی قبض ندارم الان می‌خوام قبض بگیرم

امیرعباس روشان

خوبه کار راه میندازه

احمد قزاقی

جریمه بنده زیاد است آیا میشود اقساطی پرداخت کنم

پشتیبانی قبضینو

می توانید به صورت موردی قبوضی که امکان دوبرابر شدن را دارند را انتخاب کنید و فقط آنها را پرداخت کنید.
در مراحل بعدی سایر قبوض را خلافی را پرداخت کنید.

احمد رضایی

یک پیامک جهت استعلام دادم ۳۵۰ تومان هزینه پاسخ پیامک شده اگر قبلش اطلاعرسانی میشد بهتر بود. این کار شما صحیح نیست

زین العابدین زارع

پرداخت قبض جریمه خودرو

مسعود کشل

سلام من میخام هر جریمه را با ایتفاده از شناسه قبض و پرداخت جداگانه در بانک پرداخت کنم ولی هر کاری میکنم شناسه قبض و شناسه پرداخت را پیدا ممیکنم قبلا این کار را کردم ولی الان شناسه ها را بهم نمیده چکار کنم

زهرا اسدی

ابا میتوان اقساط پرداخت کرد

پشتیبانی قبضینو

پس از مشاهده تعداد جرایم خود میتونید بخشی از جرایم رو بر حسب اولویت خودتون پرداخت کنید و برخی دیگه رو هم در زمان بعد پرداخت کنید. فقط دقت کنید قبض شما دوبرابر نشود.

علی رضازاده

نمیتونم بدون کارت ماشین خلافی خودرو را پرداخت کنم رفتم بانک قبول نمیکند چاره چیه

علی رضازاده

میخواستم بدون کارت ماشین خلافی را پرداخت کنم با برگه جریمه

علی رضازاده

طریقه پرداخت جرایم خودرو بدون کارت ماشین

ف.ض

باسلام قبض تسلیمی سال ۹۹دارم برای پرداخت شناسه قبض و شناسه پر داخت ندارد بلکه شماره قبض و شماره سریال دارد برای پرداختش چه کنم؟محل ما دفتر پلیس ۱۰ ندارد و بانک ملی هم تحویل نگرفت

حسن صالحی

من قبض جریمه رانندگی دارم ولی موقع پرداخت تا مرحله واریز پیش میره ولی درآخر میگه شناسه قبض نامعتبر است پلیس ۱۰هم رفتم کاری نتونستند کنند چیکار کنم

محمد علی سهرابی

واقعا متاسفم که از هیچ راهی نمیشه قبوض کاغذی جریمه خودرو رو غیر حضوری پرداخت کرد.باید رفت بانک… این یعنی متاسفم

علی

سلام.من حدود یک ملیونوششصد جریمه دارم.پلیس 10رفتم برگه هاشو گرفتم.هر مبلغ جریمه جلوش شناسه پرداخت داره…میتونم هر مبلغیشو جدا پرداخت کنم???

پشتیبانی قبضینو

بله امکان پرداخت جداگانه وجود دارد.

ولید طاهری

سلام. من ماشینم رو تازه تعویض پلاک کردم. میخواستم استعلام خلافی بگیرم ولی کارت ماشینم موقته. چکارکنم الان

هادی حمیدی

سلام روی دوتا از خلافی های من که دوبرگی هم هستن نوشته شده غیر قابل پرداخت شناسه قبض و پرداختم ندارن نمیتونمم از برنامه قضینو و تهران من پرداختشون کنم چی کار کنم؟

پشتیبانی قبضینو

امکان پرداخت حضوری برای این نوع قبوض وجود ندارد به دفاتر پلیس 10 مراجعه کنید.

محمود ال محمد

در سیستم استعلام خلافی روی یکی نوشته است غیر قابل پرداخت این یعنی چهدر بسیاری دیگر که الصاقی یا تسلیمی نوشته بهیچوجه الصاق یا تسلیم نشدهایا اینها حتما دو برابر میشوند یا فقط احتمال دارد که دو برابر شوند

پشتیبانی قبضینو

احتمال دو برابر شدن این قبض وجود داد از مراکز پلیس 10 حضوری استعلام کنید.

ژانت قازاریان کزازی

با سلام واحترام جریمه ۲۰۰۰۰۰ تومانی به تاریخ ۱۲/۱/۹۹ از طریق بانک ملی با شناسه قبض ۸۲۵۵۵۵۰۵۰۰۲۹۶ و شناسه پرداخت ۲۰۰۰۰۱۹۸۰ در تاریخ ۱۲/۱/۹۹ پرداخت شده ولی از لیست خلافی حذف نشده است خواهشمند است راهنمائی بفرمائید.

زینت السادات محمودی ازغد

با سلام بعد ازگرفتن استعلام متوجه شدم چهار ماه پیش درشهر دیگری برای من خلافی ثبت شده که من اصلا یک ساله از شهر خودم خارج نشدم باید چه کار کنم ؟

فرشته

باسلام من خلافی گرفتم با گوشی ۵تا خلافی دارم ۲تا از خلافیهام روش نوشته غیر قابل پرداخت .منظور چیه وباید چیکار کنم

پشتیبانی قبضینو

اگر بیش از یک ماه از زمان صدور قبض جریمه گذشته است، به مراکز پلیس 10 مراجعه کنید.

هاشمی

با سلام من کارت خودرو گم کردم و فقط کدvinدارم چطور میتوانم خلافی را اینترنتی پرداخت کنم با تشکر

غلامرضا

باسلام من عدم خلاف گرفتم باز ميبينم خلاف ٩١هنوز هست بعد الان جريمه ميخوام پرداخت كنم ميزنه شناسه قبض ناقص

پشتیبانی قبضینو

به مراکز پلیس +10 مراجعه کنید.

سید مجتبی احمدپور

سلامبرای عودت وجه مازاد پرداختی قبوض جریمه چه باید کرد

پشتیبانی قبضینو

پست مروبط به پیگیری قبض های تکراری را مطالعه کنید.

مستانه سهرابی

با سلام و خسته نباشید ، چرا ماموران راهنمایی رانندگی الکی جریمه می کنند پلیس منو جریمه دو برگی به عنوان نقص فنی ماشین و یکی هم نبستن کمربند که کلا ماشینم نه تنها نقص فنی نداره بکله معاینه برتر گرفتم ومن همیشه کمربند را می بندم و اینکه پلیس اصلا به من اخطاری نداده ،

حسین رستمی

برای پرداخت جریمه های ثبت شده بدون شناسه قبض وپرداختدر سایت راهور چکارکنیم

قبضینو

برای جریمه های خلافی که در سایت راهور شناسه قبض و شناسه خلافی صادر نشده است و مهلت پرداخت آن نیز نگذشته است بهتر است مدتی صبر کنید چون در اکثر موارد با گذشت زمان شناسه قبض و شناسه پرداخت برای این قبض ها صادر می شود. اگر با گذشت زمان شناسه قبض و شناسه پرداخت صادر نشود از مراکز پلیس 10+ پیگیری کنید.

کریمی

سلام اگه یه قبض جریمه رو دوبار پرداخت کنیم و هردوبار از حسابمون کسر شده باشه چیکار باید بکنیم؟

قبضینو

در بخش سوال های متدوال این صفحه ( بخش بالا) به طور کامل به پرداخت قبض تکراری پاسخ داده شده است.

احمد

سلام ممنون از کار خوبتون و برنامه ای که ترتیب دادین منو از دوبرابر شدن جریمه نجات دادین

رضایی

سلام
1-نحوی پرداخت قبض جریمه دست نویس که نه شناسه قبض و نه شناسه پرداخت دار چطوریه؟
2-برای استعلام اینترنتی خلافی خودرو در سایت راهور بارکد پشت کارت خودرو ، برای خوردرو های جدید 9 رقمی است ولی درسایت 8 رقم بیشتر قبول نمی کند.چه کاری بایستی بکنیم؟

قبضینو

برای پرداخت قبض جریمه دست نویس که شناسه پرداخت و شناسه قبض ندارد باید به دفاتر پلیس +10 مراجعه کنید.
برای استعلام خلافی خودرو ها با بارکد 9 رقمی میتوانید از استعلام خلافی قبضینو استفاده کنید. در کارد بالای این صفحه شماره 9 رقمی کارت ماشین خود را وارد کنید تا جرایم خودرو خود را مشاهده کنید.

فرشاد

پرداخت غیر حضوری یعنی وقت آدم. بخاطر رفتن به بانک و پلیس+۱۰و… تلف نشود یعنی چه وقتی من برم از پرداختم مطمئن بشم مثل این میماند که رفته باشم حضوری این کار را انجام داد ه باشم .در ضمن شناسه پرداخت از اون ممهور که شما میگید معتبر تره. اما ممنون از همه کسانی که برنامه قبضیتو را درست کردن به امید پیشرفت روزافزون شما

قبضینو

در پرداخت جریمه با سیستم استعلام خلافی قبضینو دیگر نیاز نیست به هیچ نهادی مراجعه کنید. پرداخت قبضینو کاملا غیر حضوری است.به دلیل این که سیستم تسویه راهور دستی می باشد، هنگام پرداخت قبض جریمه( حتی از خود سایت راهور و یا پرداخت حضوری ) جریمه شما تسویه میشود ولی تا مدت 10 روز کار اگر دو باره استعلام بگیرید همان جریمه در لیست خلافی های شما نشان داده می شود. یعنی 10 روز طول می کشد که جریمه از سایت حذف شود. دقت کنید که جریمه پرداخت شده (تسویه شده) و امکان دو برابر شدن و .. دیگربارد تنها حذف کردن ان زمان می برد. با توجه به این که بسیاری از کابران از این موضوع آگاهی ندارند و نگران دو برابر شدن جریمه خود هستنددرنهایت در کنار به اطمینان و تضمین قبضینو برای پاک شدن جریمه هایشان توصیه می شود که برای رفع نگرانی خود در صورتی که مایل بودن از پلیس +10 نیر استعلام کنند. این استعلام حضوری از دید قبضینو اصلا نیاز نیست.

ثبت دیدگاه