قبضینو

معرفی روش‌های پرداخت گروهی قبوض برای سازمان‌ها

معرفی روش‌های پرداخت گروهی قبوض برای سازمان‌ها

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های سازمان‌های بزرگ با تعداد قبض بالا، پرداخت گروهی قبوض است. با توجه به تعداد زیاد قبوض و مبلغ بالای آن‌ها پرداخت تکی چندان کار ساده‌ای نیست و وقت و هزینه زیادی را به هدر می‌دهد….

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های سازمان‌های بزرگ با تعداد قبض بالا، پرداخت گروهی قبوض است. با توجه به تعداد زیاد قبوض و مبلغ بالای آن‌ها پرداخت تکی چندان کار ساده‌ای نیست و وقت و هزینه زیادی را به هدر می‌دهد. بنابراین بهترین راهکار برای رفع این مشکل امکان پرداخت قبوض به صورت گروهی یا دسته‌ای است. با توجه به اهمیت پرداخت گروهی بانک‌ها و پنل‌هایی مانند قبضینو سازمانی این امکان را برای کاربران و مشتریان خود فراهم کرده‌اند تا به سادگی قبوض خود را به صورت دسته‌ای پرداخت کنند و دیگر نگران تعداد بالای قبوض نباشند. 

اهمیت پرداخت گروهی قبوض برای سازمان‌ها

اگر شما نیز مدیر یک سازمان با تعداد قبوض بالا باشید حتما تاکنون دغدغه پرداخت تعداد بالای قبوض، گزارش‌گیری از آن‌ها و ثبت اطلاعات در اسناد حسابداری را تجربه کرده‌اید. امکان پرداخت گروهی قبوض راهکاری است که می‌تواند این دغدغه را تبدیل به تجربه‌ای متفاوت کند و مدیریت قبوض به شیوه جدید را در اختیار شما قرار دهد. 

تقریبا یک سال بعد از شروع به کار قبضینو و ارائه حدمات به کابران خانگی، ایده قبضینو سازمانی به تدریج شکل گرفت و تبدیل به دغدغه جدید تیم قبضینو شد. راهکارها و سیستم‌های مناسب جهت مدیریت هزینه‌های سازمان‌ها و انجام پرداخت‌های گروهی قبوض در هر دوره علاوه بر تحمیل زمان و هزینه اضافی به سازمان، با دقت کم انجام می‌شد و قابلیت گزارش‌گیری مناسب نیز وجود نداشت. قبضینو با در نظر گرفتن تمامی این نیازها و همچنین پیش‌بینی نیازهای جدید کاربران خود اقدام به راه‌اندازی پنل سازمانی قبضینو کرد که یکی از مهم‌ترین امکانات ارائه شده در این پنل پرداخت گروهی قبوض با یک رمز پویا است. 

پرداخت گروهی قبض از قبضینو سازمانی

مهم‌ترین هدف قبضینو، تسهیل تمامی مراحل استعلام و پرداخت قبض بوده است. در راستای همین هدف امکان پرداخت گروهی قبوض در پنل سازمانی قبوض به شیوه‌ای متفاوت و با در نظر گرفتن تمامی نیازهای کاربران خود تجربه‌ای جدید از پرداخت دسته‌ای قبوض را برای شما قراهم کرده است. 

برای پرداخت گروهی قبوض از طریق قبضینو سازمانی کافیست ابتدا قبوض خود را در پنل ثبت کنید. برای این کار ابتدا وارد آدرس https://organization.ghabzino.com/ شوید و وارد حساب کاربری خود شوید. در صورتی که حساب کاربری ندارید ابتدا نسبت به ثبت نام اقدام کنید. 

پرداخت گروهی قبض از قبضینو سازمانی

در مرحله نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد کنید. در صورتی که حساب کاربری ایجاد نکرده‌اید گزینه ثبت نام و ایجاد حساب کاربری را انتخاب کنید. 

ورود به پنل سازمانی قبضینو

پس از ورود پنل و حساب کاربری خود، گزینه تعریف و مدیریت قبوض را انتخاب کنید.

داشبورد پنل سازمانی قبضینو

در این صفحه از پنل سازمانی قبضینو، می‌توانید نسبت به ثبت قبض جدید اقدام کنید.

پرداخت گروهی قبض از پنل سازمانی قبضینو

سپس نوع قبض خود را انتخاب کنید و گزینه مرحله بعدی را انتخاب کنید. 

وارد کردن قبوض در پنل سازمانی قبضینو

از بین دسته‌بندی‌هایی که قبلا تعیین کرده‌اید یک مورد را انتخاب کنید. 

ثبت قبوض در پنل سازمانی قبضینو

شناسه قبض خود را در این مرحله وارد کنید و گزینه مرحله بعدی را انتخاب کنید. 

پرداخت گروهی قبوض از پنل سازمانی قبضینو

در مرحله آخر نیز کافیست نامی را که برای قبض خود در نظر گرفته‌اید وارد کنید. امکان تعیین تاریخ غیرفعالسازی قبض نیز در این بخش وجود دارد. پس از وارد کردن اطلاعات گزینه ارسال به سیستم و نعریف نهایی را انتخاب کنید تا قبض مورد نظر در پنل سازمانی قبضینو ثبت شود. 

ثبت قبوض در پنل سازمانی قبضینو

مزایای پرداخت قبوض از قبضینو سازمانی

تعریف تکی با گروهی قبوض دسته‌بندی قبوض
گزارش‌های ویژه پنل قبضینو سازمانی ویرایش قبوض
استعلام خودکار آخرین وضعیت قبوض فعال یا غیرفعال کردن استعلام خودکار قبوض
نمایش قبوض آماده پرداخت در صفحه داشبورد نمایش جزئیات قبوض و امکان دریافت آن در قالب فایل اکسل
نمایش قبض المثنی و امکان دریافت نسخه pdf آن امکان ساخت استعلام منتخب
امکان پرداخت گروهی قبوض مشاهده تاریخچه پرداخت قبوض
پرداخت با شناسه قبض گزارش‌ها و نمودارهای مصرف قبوض
مقایسه هزینه قبوض مدیریت دسترسی کاربران
لاگ فعالیت کاربران کیف پول
صدور شناسه قبض و شناسه پرداخت برداشت مستقیم از حساب برای پرداخت قبوض به صورت خودکار

پرداخت گروهی یا دسته‌ای قبوض از درگاه سداد

یکی از راه‌های پرداخت گروهی قبوض، مراحعه به درگاه بانکی سداد است.

  • ابتدا به آدرس https://sadad.shaparak.ir/billpayment مراجعه کنید.
  • در این صفحه شناسه قبض و شناسه پرداخت قبوض خود را وارد کنید 
  • پس از وارد کردن اطلاعات تمامی قبوض خود و اضافه شدن به لیست قبوض می‌توانید نسبت به پرداخت آن‌ها اقدام کنید. 

پرداخت گروهی یا دسته‌ای قبوض از درگاه سداد

پرداخت گروهی قبوض از سایت بانک ملت

 در راستای گسترش خدمات بانکداری، ترویج فرهنگ استفاده از پول الکترونیک، تسهیل فرآیند پرداخت قبوض و جلوگیری از مراجعات غیر ضروری به شعب بانک ها جهت پرداخت قبوض، بانک ملت سرویس پرداخت غیر حضوری قبوض خود را در اختیار عموم مشتریان گرامی قرار داده است. 

بانک ملت امکان پرداخت قبوض را برای کاربران حقیقی و حقوقی به صورت جداگانه فراهم کرده است. 

امکانات در دسترس برای اشخاص حقیقی دارنده حساب در بانک ملت:

  • سامانه بانکداری اینترنتی
  • سامانه همراه بانک
  • سامانه تلفن بانک
  • کد بانک ملت (*712#)

امکانات در دسترس برای اشخاص حقیقی دارنده کارت شتابی تمامی بانک‌ها:

  • دستگاه خودپرداز نقدی (ATM)
  • دستگاه های کارتخوان فروشگاهی (POS)
  • دستگاه های خودپرداز غیر نقد (Cash Less)
  • کد بانک ملت (*712#)
  • سامانه بستام (https://bastam.bankmellat.ir)

امکانات دردسترس برای شرکت‌ها (اشخاص حقوقی):

  • سامانه بانکداری اینترنتی اشخاص حقوقی
  • سامانه محب

سامانه محب بانک ملت دسترسی به خدمات گوناگونی را برای مشتریان حقوقی این بانک فراهم کرده است. فرآیند انجام عملیات پرداخت گروهی قبوض نیز در این سامانه برای کاربران حقوقی فراهم شده است. 

پرداخت گروهی قبوض از سایت بانک ملت

پرداخت گروهی قبوض از سایت بانک تجارت

بانک تجرات نیز برای راحتی بیشتر مشتریان خود، امکان پرداخت گروهی قبوض را از طریق سایت خود فراهم کرده است. 

پرداخت گروهی قبوض از سایت بانک تجارت

پرداخت گروهی قبوض بانک سامان

برای پرداخت گروهی قبوض می‌توانید از سایت بانک سامان نیز استفاده کنید. کافیست شناسه قبض و شناسه پرداخت قبوض مورد نظر خود را در این صفحه وارد کنید و سپس تمامی قبوض خود را از طریق درگاه بانکی یا کیف پول پرداخت کنید. 

پرداخت گروهی قبوض بانک سامان

پرداخت گروهی قبوض بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد نیز امکان پرداخت دسته‌ای قبوض را از طریق آدرس https://epay.bpi.ir/BatchBillPayment.aspx برای مشتریان خود فراهم کرده است. بانک پاسارگاد از دو طریق امکان پرداخت قبوض را فراهم کرده است: بارگذاری فایل قبوض یا پرداخت دسته‌ای قبوض.

پرداخت گروهی قبوض بانک پاسارگاد

پرداخت دسته‌ای قبض بانک مسکن

بانک مسکن نیز در راستای ارائه خدمات کاربردی به مشتریان خود، امکان پرداخت گروهی قبوض را با استفاده از شناسه قبض و شناسه پرداخت امکان‌پذیر کرده است. برای استفاده از این خدمت بانکداری اینترنتی بانک مسکن تمامی قبوضی را که قصد پرداخت آن‌ها را دارید اضافه کنید و سپس از طریق درگاه بانکی نسبت به پرداخت اقدام کنید. 

پرداخت دسته‌ای قبض بانک مسکن

پرداخت گروهی قبض از سایت irankish

برای پرداخت گروهی قبوض از طریق این سامانه کافیست به آدرس https://eshop.irankish.com/Bill مراجعه کنید و پس از درج اولین قبض، نسبت به وارد کردن قبض‌های بعدی، اقدام کنید.

پرداخت گروهی قبض از سایت irankish

پیگیری پرداخت گروهی قبوض با پنل سازمانی قبضینو

با توجه به اهمیت پیگیری قبوض برای سازمان‌ها و ادارات، قبضینو سازمانی امکان دسترسی به کلیه سوابق پرداخت قبوض را فراهم کرده است. گزارش پرداخت قبوض و سوابق مربوط به آن به طور کامل در بخش سوابق و گزارش‌ها ثبت می‌شوند و هر زمان امکان دسترسی به آن‌ها وجود دارد. 

پیگیری پرداخت گروهی قبوض با قبضینو سازمانی

دیگر مزایای پنل سازمانی قبضینو

مدیریت دسترسی در قبضینو سازمانی

هر شرکت یا سازمانی برای پرداخت قبوض خدماتی و مدیریت قبوض خود رویه‌ای منحصر به فرد دارد. به عنوان مثال ممکن است در یک شرکت که دارای چندین دفتر و کارخانه در نقاط مختلف کشور است یک نفر مسئول جمع‌آوری قبض و یک نفر مسئول پرداخت قبوض باشد. فکر کنید اگر مدیر یک شرکت یا سازمان بخواهد گزارش تجمیعی از قبوض خود داشته باشد باید این گزارش‌ها را از چند نفر دریافت کند؟

پنل سازمانی قبضینو برای حل این مشکل راهکار مدیریت دسترسی را به سامانه خود اضافه کرده است. مدیری که به عنوان مسئول اصلی قبوض شناخته می‌شود به عنوان مثال مدیرمالی شرکت اقدام به ایجاد یک حساب کاربری در پنل سازمانی قبضینو می‌کند در ادامه می‌تواند به تعداد دلخواه کاربر با سطح دسترسی متفاوت به حساب کاربری شرکت اضافه نماید.

پرداخت گروهی قبوض با یک رمزپویا

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های سازمان‌های بزرگ با تعداد قبض بالا، پرداخت گروهی قبوض است. با توجه به تعداد زیاد قبوض و مبلغ بالای آن‌ها پرداخت تکی چندان کار ساده‌ای نیست و وقت و هزینه زیادی را به هدر می‌دهد. بنابراین بهترین راهکار برای رفع این مشکل امکان پرداخت قبوض به صورت گروهی یا دسته‌ای است.

با در نظر گرفتن مشکلاتی که رمز پویا برای پرداخت‌های تجمیعی اینترنتی به دنبال داشت، قبضینو سازمانی به دنبال راهکاری بود که روند پرداخت گروهی قبوض را ساده‌تر کند. برای پرداخت گروهی یا تجمیعی قبوض از پنل سازمانی قبضینو نیازی به دریافت رمز پویا برای هر یک از قبوض نیست و می‌توانید با یک رمز پویا هر تعداد قبض را که انتخاب کرده‌اید پرداخت کنید.

دریافت قبوض المثنی با قبضینو سازمانی

به دنبال اجرایی شدن طرح قبض سبز در کشور و حذف قبوض کاغذی، سازمان‌ها دیگر به نسخه کاغذی قبوض خود جهت ثبت در اسناد حسابداری دسترسی ندارند. قبوض خدماتی، یک سرفصل پر هزینه در مخارج شرکت‌هاست و برای ارائه این اسناد به اداره مالیات یک نسخه از قبض مورد نیاز خواهد بود. یکی از ساده‌ترین روش‌های دریافت قبض المثنی استفاده از پنل سازمانی قبضینو است، کاربران این پنل می‌توانند با یک بار تعریف قبض خود و وارد کردن اطلاعات مربوط به قبوض، قبض المثنی مورد نظر خود را استعلام و پرداخت نمایند.

پشتیبانی فنی 24 ساعته

با توجه به اهمیت مدیریت قبوض برای سازمان‌ها و شرکت‌ها قبضینو سازمانی برای ارائه خدمات بهتر، پشتیبانی فنی را نیز به کاربران خود ارائه می‌دهد. مشترکین پنل سازمانی قبضینو می‌توانند در صورت نیاز با تیم فنی این سامانه در تماس باشند تا مشکلاتشان در سریع‌ترین زمان ممکن بررسی و برطرف گردد.

مزایای پنل سازمانی قبضینو

آینده قبضینو سازمانی و پرداخت‌های گروهی

تیم قبضینو در نظر دارد در آینده نه چندان دور، امکاناتی همچون خرید شارژ و بسته اینترنت به صورت گروهی، ارائه گزارش‌های تحلیلی بیشتر به همراه نمودار بر پایه میزان مصرف در قبوض مختلف، اضافه کردن مدل‌های جدید پرداخت همچون برداشت مستقیم از حساب یا کیف‌پول کاربر جهت پرداخت قبوض به صورت خودکار، اطلاع‌رسانی قبوض صادر شده از طریق ایمیل و پیامک در بازه زمانی قایل تعیین توسط کاربر و بسیاری خدمات کاربردی دیگر را به پنل سازمانی قبضینو اضافه کند تا بهترین همراه شما در زمینه استعلام و پرداخت‌های دوره‌ای باشد.

ثبت دیدگاه

شما هم می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.
ثبت دیدگاه