قبضینو

20 اپلیکیشن برتر پرداخت هند را بشناسید

۲۰ اپلیکیشن برتر پرداخت هند را بشناسید

امروزه روش های پرداخت در سراسر جهان در حال پیشرفت است. استفاده اپلیکیشن های پرداخت  موبایلی محبوبیت خاصی را پیدا کرده است. با گسترش کیف پول ها یا والت های دیجیتال، انواع پرداخت ها در هر زمان و هر مکانی به سرعت انجام می شوند.  اپلیکیشن های پرداخت کار های نظیر انتقال وجه فوری، کارت به…

امروزه روش های پرداخت در سراسر جهان در حال پیشرفت است. استفاده اپلیکیشن های پرداخت  موبایلی محبوبیت خاصی را پیدا کرده است. با گسترش کیف پول ها یا والت های دیجیتال، انواع پرداخت ها در هر زمان و هر مکانی به سرعت انجام می شوند.  اپلیکیشن های پرداخت کار های نظیر انتقال وجه فوری، کارت به کارت با گوشی  و پرداخت قبوض را به راحتی انجام مید هند. از جمله کشورهایی است که پیشرفت چشمگیری در زمینه پرداخت ها داشته است. والت های دیجیتال صنعت پرداخت این کشور را به صنعتی بدون پول نقد تبدیل خواهند کرد. با وبلاگ پرداخت قبضینو همراه باشید تا در ادامه 20 اپلیکیشن پرداخت دیجیتال هند را معرفی خواهیم کرد.

اپلیکیشن پرداخت Airtel Money

با استفاده از این اپلیکیشن پرداخت کاربران به راحتی میتوانند حساب های پیش پرداخت ( prepaid ) خود را شارژ کنند یا قبض های خود را به روش پرداخت بعد از مصرف ( postpaid ) پرداخت کنند. همچنین می توانند به راحتی خرید های آنلاین خود را انجام دهند. Airtel Money سطح امنیت بالایی نیز دارد و برای هر معامله یا پرداخت، شما به یک رمز 4 رقمی نیاز خواهید داشت.

بهترین اپلیکیشن های پرداخت ایرانی

 

 

 اپلیکیشن پرداخت Citi masterpass

این اپلیکیشن یک کیف پول دیجیتال رایگان است که به کاربر کمک می کند تا خرید های آنلاین خود را راحت تر انجام دهند. با یکبار وارد کردن اطلاعات در این برنامه دیگر نیازی به انجام هر باره این کار ندارید.

کارت به کارت فوری با اپلیکیشن پرداخت

 نرم افزار پرداخت Citrus pay

 

این اپلیکیشن یکی از برترین برنامه های کیف پول یا والت دیجیتال در هند است. Citrus pay در پرداخت های روزانه و پرداخت های بزرگ کسب و کار ها نیز استفاده می شود. با وجود 800 میلیون مشتری جایگاه محکمی در صنعت پرداخت های الکترونیکی هند دارد.

انتقال وجه و پرداخت قبضینو

 

اپلیکیشن پرداخت Ezetap

این شرکت سال 2011 در بنگلور تاسیس شد. اپلیکیشن و دستگاه های دیجیتالی این شرکت به خوبی صاحبان کسب و کارها را برای پرداخت از این طریق متقاعد کرده است. رسید این پرداخت ها از طریق ایمیل یا sms برای آنها ارسال می شود.

اپلیکیشن همراه کارت

 

پرداخت با free charge

free chargeکی از معروف ترین نام ها در زمینه پرداخت های دیجیتال در هند است. این اپلیکیشن بیشتر روی جمعیت جوان تمرکز کرده و با هر بار شارژ کردن به همان میزان کوپن دریافت می کنید.

 

پرداخت دیجیتال با HDFC payzapp

این اپلیکیشن پرداخت های دیجیتال را فقط با یک کلیک راحت تر کرده است و یکی از برترین والت های هند است. با استفاده از این برنامه، کاربران می توانند انواع بلیط های هواپیما را خریداری کنند یا قبض های خود را پرداخت کنند. کافیست یکبار اطلاعات خود را وارد کنید و دیگر نگران پرداخت هایتان نباشید.

 

ICICI pockets

مردم هند دیگر کارت های اعتباری را با خود به هر جا نمی برند چرا که کیف پول های دیجیتال کار آن ها را بسیار راحت کرده است. VISA پشتیبان این شرکت است و در هر وبسایت هندی می توان از آن استفاده کرد و به راحتی می توان در هر زمان و هر مکانی برای هر کسی پول ارسال کرد.

 

خرید آنلاین با Jio Money                                                           

اپلیکیشن در سال 2016 معرفی شد. با استفاده از این برنامه می توانید تخفیفات و پیشنهادات خیلی خوبی دریافت کنید و خیلی سریع خرید های آنلاین خود را انجام دهید.

 اپلکیشن موبایلی Juspay

این اپلیکیشن با سطح امنیت بالا بیش از 650 تراکنش در روز دارد. کاربران با استفاده از آن به سادگی می توانند پرداخت های خود را فقط با یک کلیک انجام دهند.

 

 کیف دیجیتال با Lime

این اپلیکیشن در سال 2015 توسط بانک AXIS معرفی شد. Lime اولین اپلیکیشن هندی بود که کیف دیجیتال، قابلیت خرید آنلاین، پرداخت ها و خدمات بانکداری را یکجا ارائه کرد. یکی از ویژگی های قابل توجه این برنامه امکان آنالیز هزینه هاست. Lime میتواند در روی سپرده ها سرمایه گذاری کند. بنابراین تعجبی ندارد که چرا تبدیل به برترین والت موبایلی در هند شده است.

 Momo express

شرکت ارائه دهنده این والت ادعا میکند که سریعترین سیستم را دارا می باشد. این اپلیکیشن فقط در بنگلور قابل دسترس است اما خدمات بسیاری به اهالی این شهر ارائه کرده است.

 

 Mobowiki

این کیف پول دیجیتال به کاربر این امکان را می دهد تا همه پرداخت های خود را به سادگی انجام دهد. از پرداخت قبوض تا خرید از برنامه های شخص ثالث.

 

 Money on mobile

این اپلیکیشن به کاربران این امکان را می دهد تا همه خرید های خود را از مراکز ثبت شده در آن انجام دهند. این برنامه چندزبانه است و پرداخت هاای آنلاین را برای جمعیت زیادی فراهم کرده است.

 

 Mswipe

این شرکت اولین ارائه دهنده دستگاه POS موبایلی در سال 2012 بود. Mswipe یک اپلیکیشن نیست اما دستگاهی است که از طریق اتصال آن به موبایل خود می توانید از کارت های اعتباری استفاده کنید. شاید این خدمت یک کیف پول دیجیتال نباشد اما در واقع برای پرداخت های غیر نقدی به کار می رود.

 

کیف پول دیجیتال Ola money

این اپلیکیشن یک کیف پول دیجیتال است که در سال 2015 معرفی شد. این برنامه در ابتدا بیشتر برای کرایه تاکسی های Ola استفاده می شد اما حالا برای گستره وسیعی از پرداخت ها استفاده می شود.

 

نرم افزار فین تکی  Oxigen

Oxigen یک شرکت فین تکی است که جولای 2004 آغاز به کار کرد و یکی از اصلی ترین شرکت های پرداخت دیجیتال در هند است. علاوه بر خریدهای آنلاین و پرداخت قبوض، از طریق آن می توانید برای عزیزانتان نیز کارت هدیه ارسال کنید.

Pay mate

Pay mate در سال 2006 تاسیس شد و در سال 2012،  Pay Pos را معرفی کرد. این اپلیکیشن برای کسب و کارهای کوچک است تا پرداخت های خود را از طریق کارت های اعتباری انجام دهند.

 Pay tm

Pay tm  بزرگترین اپلیکیشن کیف پول دیجیتال در هند است. با استفاده از این اپلیکیشن تقریبا در هر مکانی میتوان پرداخت را انجام داد. از پرداخت قبوض گرفته تا بلیط سینما، کاری نیست که نتوانید با استفاده از Pay tm انجام ندهید.

 PayU Money

PayU Mpney راهکاری برای تاجران است تا پرداخت های مشتریان را از کارت های اعتباری به سمت بانکداری های الکترونیکی بکشانند. صورتحساب ها از طریق ایمیل یا sms ارسال می شوند.

 

 State Bank Buddy

این اپلیکیشن یک کیف پول آنلاین است که با 13 زبان مختلف ارائه شده است. کاربران می توانند انواع پرداخت های خود با استفاده از این اپلیکیشن انجام دهند یا بین حساب هایشان پول جابجا کنند.

 

 اپلیکیشن های پرداخت ایرانی

برای آشنایی به اپلیکیشن های پرداخت میتوانید به  مقاله با موضوع اپلیکیشن پرداخت موبایل ا ز وبلاگ قبضینو را مطالعه نماید.

بهترین اپلیکیشن پرداخت را باید کاربران حوزه فین تک مشخص نمایند ولی از بابت مقایسه اپلیکیشن‌های می توان نتیجه گیری کرد که کاربران به اپلیکیشن ۷۲۴ بیشترین امتیاز را در کافه بازار داده‌اند و همچنین حجم کم اپلیکیشن ۷۲۴ یکی از ویژگی‌های آن است. اما از نظر امکانات اپلیکیشن تاپ و آپ در وضعیت بهتری نسبت به بقیه هستند. خدماتی همچون خرید طرح ترافیک فقط توسط اپلیکیشن تاپ ارائه می‌شود. از سوی دیگر اپلیکیشن تاپ هنوز خدمات مربوط به بیمه را در سبد محصولات خود اضافه نکرده، در حالی که اپلیکیشن آپ خدمات خوبی در این حوزه ارائه می‌کند. از سوی دیگر اپلیکیشن ۷۸۰ نسبت به بقیه اپلیکیشن‌ها از خدمات باشگاه مشتریان بهتری برخوردار است و تقریبا در همه زمان‌ها کمپین جایزه و قرعه کشی برگزار می‌کند.

 

اپلیکیشن پرداخت قبضینو

 با استفاده از سامانه قبضینو می‌توانید براحتی قبض‌های خود را پرداخت کنید. کافی است اطلاعات قبض شامل شناسه قبض و شناسه پرداخت را داشته باشید. همچنین می‌توانید به راحتی از امکان استعلام قبضینو نیز استفاده کنید. بعد از اتمام پرداخت در بخش سوابق می‌توانید اطلاعات قبض پرداخت شده را مشاهده نمایید.

 برای پرداخت قبض هیچ هزینه اضافی از شما دریافت نخواهد شد و فقط در صفحه پرداخت مبلغ خود قبض را باید پرداخت کنید.

ما در قبضینو به دنبال این هستیم که که همه پرداخت‌های خرد و دوره‌ای شما رو یک جا جمع کنیم تا به راحتی همه آن ها را پرداخت کنید. دیگر لازم نیست نگران فراموش کردن پرداخت‌ها باشید کافیست پرداخت های خود را به ما بسپارید تا با امنیت و اطمینان کامل قبض هایتان را پرداخت کنید. برای پرداخت قبض جریمه رانندگی نیز میتواند از این نرم افزار استفاده کنید. 

اپلیکیشن پرداخت قبض قبضینو

 

ثبت دیدگاه

شما هم می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.
عباس زمردیان فر

سلاملطفا عزیزی که در مورد اپلیکشین های هند بررسی انجام داده تماس حاصل کنند،زمینه همکاری بابت اپلیکشین های پرداخت موجود است.

ثبت دیدگاه