قبضینو

با تمامی روش‌های پرداخت قبض در کشور آشنا شوید

انواع روش‌های پرداخت قبض در کشور

تکنولوژی با پیشرفت پرسرعت خود بر همه‌ی ابعاد زندگی ما حتی بر روی حوزه‌ی استعلام و پرداخت قبوض تأثیر داشته است. اکنون، نیازی به ایستادن در صف‌های طولانی بانک‌ها برای پرداخت قبوض نیست؛ شما می‌توانید در خانه‌ی خود تنها با چند حرکت ساده استعلام و پرداخت قبوض خود را انجام دهید. در حقیقت، تلاش‌های بسیاری…

تکنولوژی با پیشرفت پرسرعت خود بر همه‌ی ابعاد زندگی ما حتی بر روی حوزه‌ی استعلام و پرداخت قبوض تأثیر داشته است. اکنون، نیازی به ایستادن در صف‌های طولانی بانک‌ها برای پرداخت قبوض نیست؛ شما می‌توانید در خانه‌ی خود تنها با چند حرکت ساده استعلام و پرداخت قبوض خود را انجام دهید. در حقیقت، تلاش‌های بسیاری برای بهبود روند استعلام و پرداخت قبوض صورت گرفته است. ما سعی کرده‌ایم نتیجه‌ی این تلاش‌ها را در این مطلب از وبلاگ قبضینو با شما در میان بگذاریم تا با تمامی روش‌های پرداخت قبوض متفاوت آشنا شوید؛ بنابراین، با ما همراه باشید.

پرداخت قبوض با قبضینو

قبضینو سامانه‌ی جامع استعلام و پرداخت است که امکان استعلام و پرداخت قبوض بدون نیاز به قبوض کاغذی را پیش از اجرای طرح ملی آن فراهم کرده است. شما می‌توانید استعلام و پرداخت قبوض خود را بدون نیاز به شناسه‌ی پرداخت انجام دهید. خدمات قبضینو شامل استعلام و پرداخت خلافی خودرو، قبض تلفن ثابت، قبض تلفن همراه مانند همراه اول، قبض برق، آب و گاز است. شما می‌توانید استعلام قبض برق، آب و گاز با وارد کردن شناسه‌ی قبض مشاهده کنید؛ همچنین، شما می‌توانید استعلام قبض تلفن ثابت و تلفن همراه مانند همراه اول را تنها با وارد کردن شماره‌ی تلفن مشاهده کنید. در نهایت، امکان پرداخت همه‌ی قبوض از طریق درگاه‌های مطمئن وجود دارد. نکته‌ي حائز اهمیت در مورد قبضینو اینجاست که امکان نصب اپلیکیشن بر روی سیستم‌عامل ios را در کنار سیستم‌عامل اندروید فراهم کرده است؛ همچنین، نسخه‌ی وب‌اپلیکیشن را برای دسترسی راحت‌تر در دسترس کاربران قرار داده است.

پرداخت آسان قبض ها با قبضینو

روش‌های پرداخت قبض آب

انواع روش پرداخت قبض آب شامل اپلیکیشن‌ها، شماره‌ی تلفن گویا، سایت آب و فاضلاب، دستگاه خودپرداز و … است. در ادامه، آنها را بررسی خواهیم کرد؛ بنابراین، همراه قبضینو باشید:

استعلام و پرداخت قبض آب با قبضینو

شما با استفاده از اپلیکیشن و سایت قبضینو می‌توانید قبوض آب خود را استعلام بگیرید و پرداخت کنید. باید بدانید که سامانه‌ی قبضینو پیش از هر چیزی به فکر راحتی کاربران است؛ بنابراین، علاوه بر امکان پرداخت قبوض آب با استفاده از شناسه قبض، امکان پرداخت قبوض آب را از طریق اسکن بارکد روی قبض آب نیز برای کاربران فراهم شده است. تنها باید دوربین گوشی تلفن همراه خود را بر روی بارکد موجود بر روی قبض قرار دهید که آن را مشاهده کنید.

نکته‌ي حائز اهمیت در مورد پرداخت قبوض آب با قبضینو اینجاست که امکان تسویه‌ی آنی را به همراه امکان ثبت سوابق برای کاربران در نظر گرفته است. در ضمن، شما می‌توانید جزئیات قبوض آب خود را به صورت کامل مشاهده کنید.

سامانه پرداخت قبوض قبضینو

استعلام و پرداخت قبوض آب با پیشخوان۲۴

با توجه به حذف قبض کاغذی آب بسیاری از ما به دنبال راهی هستیم که بتوانیم جزئیات قبض را در کنار امکان پرداخت مشاهده کنیم. پیشخوان۲۴ امکان مشاهده‌ی جزئیات قبوض آب را فراهم کرده است؛ کافیست، شناسه‌ی قبض خود را وارد کنید که جزئیات قبوض را مشاهده کنید. شما می‌توانید اطلاعات شناسه قبض خود را در پیشخوان۲۴ ذخیره کنید که برای استعلام و پرداخت‌های بعدی راحت‌تر باشید.

استعلام و پرداخت قبوض آب با سایر اپلیکیشن‌ها

  • ۷۲۴
  • سکه
  • تاپ
  • ایوا
  • ۷۸۰
  • و …

استفاده از اپلیکیشن‌های پرداخت برای قبض آب

شماره اختصاصی پرداخت و استعلام قبوض آب

شما می‌توانید با تماس با شماره‌ی چهار رقمی 1522 قبض آب خود را پرداخت کنید؛ اما، باید بدانید که این روش درصد خطای بسیار زیادی دارد. در نتیجه، پرداخت را دشوار کرده است.

پرداخت و استعلام قبوض آب از سایت شرکت آب و فاضلاب

مشاهده و پرداخت قبض آب استان‌ها از طریق سایت شرکت آب

پرداخت قبوض آب از سایت شرکت آب و فاضلاب تهران

شرکت آب و فاضلاب استان تهران برای شهروندان تهرانی امکان مشاهده و پرداخت قبوض را از طریق سامانه آب و فاضلاب تهران فراهم کرده است. مصرف‌کنندگان گرامی می‌توانند با مراجعه به این سامانه و وارد کردن شناسه قبض یا شماره پرونده خود به سادگی قبض آب خود را مشاهده و پرداخت کنند. 

پرداخت قبوض آب استان اصفهان 

ساکنین استان اصفهان برای مشاهده قبوض آب خود می‌توانند به سامانه استعلام قبض آب استان اصفهان مراجعه کرده و قبض آب خود را به سادگی مشاهده کنند.

پرداخت قبوض آب استان آذربایجان شرقی

مشترکین تبریزی برای پرداخت و استعلام قبض خود می‌توانند به سامانه استعلام قبض آب استان آذربایجان شرقی مراجعه کنند.

پرداخت قبوض آب استان اردبیل

مشترکین استان اردبیل با ورود به سامانه استعلام قبض آب استان اردبیل و وارد کردن شماره اشتراک و رمز عبور خود می‌توانند قبض آب خود را مشاهده کنند.

پرداخت قبوض آب فارس

مشترکین شیرازی برای مشاهده قبض آب خود می‌توانند وارد سامانه استعلام قبض آب استان فارس شوند و با وارد کردن شماره قرارداد، آخرین قبض خود را مشاهده نمایند. 

پرداخت و مشاهده قبض آب از طریق سامانه اینترنتی بانک‌ها

مشاهده و پرداخت قبض آب از طریق سامانه اینترنتی بانک‌ها

سامانه پرداخت قبوض بانک ملت

بانک ملت در سایت اینترنتی خود امکان مشاهده و پرداخت قبوض را برای مشترکین فراهم کرده است. شما با مراجعه به آدرس اینترنتی https://bill.bpm.bankmellat.ir/bpgwchannel/ و وارد کردن شناسه قبض و شناسه پرداخت خود می‌توانید قبض آب خود را به سادگی مشاهده و پرداخت کنید.

سامانه پرداخت قبوض بانک ملی

بانک ملی نیز در سامانه اینترنتی خود امکان پرداخت و مشاهده قبض آب را برای مشترکین فراهم کرده است. شما با مراجعه به آدرس اینترنتی https://sadad.shaparak.ir/billpayment می‌توانید به سادگی قبض آب خود را مشاهده و پرداخت کنید. 

سامانه پرداخت قبوض بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد نیز در سامانه اینترنتی خود امکان پرداخت و مشاهده قبض آب را برای مشترکین فراهم کرده است. شما با مراجعه به آدرس اینترنتی https://epay.bpi.ir/shaparakbillpayment.aspx می‌توانید به سادگی قبض آب خود را مشاهده و پرداخت کنید. 

سامانه پرداخت قبوض بانک تجارت

بانک تجارت نیز در سامانه اینترنتی خود امکان پرداخت و مشاهده قبض آب را برای مشترکین فراهم کرده است. شما با مراجعه به آدرس اینترنتی https://pg.tejaratbank.ir/paymentGateway/billPayment می‌توانید به سادگی قبض آب خود را مشاهده و پرداخت کنید. 

سامانه پرداخت قبوض بانک پارسیان

بانک پارسیان نیز در سامانه اینترنتی خود امکان پرداخت و مشاهده قبض آب را برای مشترکین فراهم کرده است. شما با مراجعه به آدرس اینترنتی https://bill.pec.ir/ می‌توانید به سادگی قبض آب خود را مشاهده و پرداخت کنید. 

سامانه پرداخت قبوض بانک کشاورزی

بانک کشاورزی نیز در سامانه اینترنتی خود امکان پرداخت و مشاهده قبض آب را برای مشترکین فراهم کرده است. شما با مراجعه به آدرس اینترنتی  https://ib.bki.ir/pid47.lmx می‌توانید به سادگی قبض آب خود را مشاهده و پرداخت کنید. 

سامانه پرداخت قبوض بانک قوامین 

بانک قوامین نیز در سامانه اینترنتی خود امکان مشاهده و پرداخت قبض آب را برای مشترکین فراهم کرده است. شما با مراجعه به آدرس اینترنتی https://bill.ghbi.ir/ می‌توانید به سادگی قبض آب خود را مشاهده و پرداخت کنید. 

سامانه پرداخت قبوض بانک قرض‌الحسنه رسالت

بانک قرض‌الحسنه رسالت نیز در سامانه اینترنتی خود امکان پرداخت و مشاهده قبض آب را برای مشترکین فراهم کرده است. شما با مراجعه به آدرس اینترنتی https://epayment.rqb.ir/ می‌توانید به سادگی قبض آب خود را مشاهده و پرداخت کنید. 

سامانه پرداخت قبوض بانک گردشگری

بانک گردشگری نیز در سامانه اینترنتی خود امکان پرداخت و مشاهده قبض آب را برای مشترکین فراهم کرده است. شما با مراجعه به آدرس اینترنتی https://epayment.tourism-bank.com/ می‌توانید به سادگی قبض آب خود را مشاهده و پرداخت کنید. 

سامانه پرداخت قبوض بانک رفاه

بانک رفاه نیز در سامانه اینترنتی خود امکان پرداخت و مشاهده قبض آب را برای مشترکین فراهم کرده است. شما با مراجعه به آدرس اینترنتی https://www.refah-bank.ir/PayBills می‌توانید به سادگی قبض آب خود را مشاهده و پرداخت کنید. 

پرداخت قبض آب با دستگاه خودپرداز

برای پرداخت قبض آب با دستگاه خودپرداز نیازی نیست که خودپرداز حتما با کارت بانکی شما از یک بانک باشند. در صورتی که کارت شما عضو شبکه شتاب باشد می‌توانید با مراجعه به دستگاه خودپرداز هر یک از بانک‌ها برای پرداخت قبوض آب خود اقدام کنید. برای پرداخت قبوض با دستگاه خودپرداز به کارت بانکی خود و رمز اول کارت خود نیاز دارید. 

  1. گزینه‌ی پرداخت قبوض را انتخاب کنید.
  2. پس از ورود به صفحه مورد نظر شناسه قبض و شناسه پرداخت خود را وارد کنید.
  3. قبض آب برای شما نمایش داده می‌شود و می‌توانید فرآیند پرداخت را تکمیل کنید.

پرداخت قبض آب با دستگاه خودپرداز

روش‌های پرداخت قبض برق

انواع روش پرداخت قبض برق شامل اپلیکیشن‌ها، شماره‌ی تلفن گویا، سایت اداره برق، دستگاه خودپرداز و … است. در ادامه، آنها را بررسی خواهیم کرد؛ بنابراین، همراه قبضینو باشید:

استعلام و پرداخت قبض برق با قبضینو

شما با استفاده از سامانه‌ی قبضینو می‌توانید قبوض برق خود را مشاهده کنید؛ سپس، پرداخت را انجام دهید. باید بدانید که سامانه‌ی قبضینو پیش از هر چیزی به فکر راحتی کاربران است؛ بنابراین، علاوه بر امکان پرداخت قبوض برق با استفاده از شناسه قبض، امکان پرداخت قبوض برق را از طریق اسکن بارکد روی قبض برق نیز برای کاربران فراهم شده است. تنها باید دوربین گوشی تلفن همراه خود را بر روی بارکد موجود بر روی قبض قرار دهید که آن را استعلام و پرداخت کنید.

نکته‌ي حائز اهمیت در مورد پرداخت قبوض برق با قبضینو اینجاست که امکان تسویه‌ی آنی را به همراه امکان ثبت سوابق برای کاربران در نظر گرفته است. در ضمن، شما می‌توانید جزئیات قبوض برق خود را به صورت کامل مشاهده کنید؛ سپس، رسید خود را دریافت کنید.

سامانه پرداخت قبوض قبضینو

استعلام و پرداخت قبوض برق با سایر اپلیکیشن‌ها

  • ۷۲۴
  • سکه
  • تاپ
  • ایوا
  • ۷۸۰
  • و …

استفاده از اپلیکیشن‌های پرداخت برای قبض برق

شماره اختصاصی پرداخت و استعلام قبوض برق

مشترکین می‌توانند با تماس با شماره چهار رقمی 1521 قبض برق خود را پرداخت کنند. 

پرداخت و استعلام قبوض برق از سایت اداره برق

مشاهده و پرداخت قبض آب از طریق سایت اداره برق

مشاهده قبض برق استان تهران 

مشترکین استان تهران با ورود به سامانه اداره برق استان تهران و وارد کردن شناسه قبض خود می‌توانند آخرین قبض برق خود را مشاهده کنند. 

مشاهده قبض برق استان خراسان رضوی

مشترکین استان خراسان رضوی با ورود به سامانه اداره برق استان خراسان رضوی و وارد کردن رمز رایانه و شماره پرونده خود می‌توانند آخرین قبض برق خود را مشاهده کنند.

مشاهده و پرداخت قبض برق استان فارس

مشترکین شیرازی می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی اداره برق استان فارس و وارد کردن شناسه قبض وارد پنل مشترکین شوند و قبوض خود را مشاهده و پرداخت کنند. 

مشاهده و پرداخت قبض برق استان اصفهان

مشترکین شهرستان اصفهان برای مشاهده قبض برق خود می‌توانند به سامانه اینترنتی اداره برق استان اصفهان مراجعه و آخرین قبض برق خود را مشاهده کنند. 

پرداخت و مشاهده قبض برق از طریق سامانه اینترنتی بانک‌ها

مشاهده و پرداخت قبض آب از طریق سامانه اینترنتی بانک‌ها

سامانه پرداخت قبوض بانک ملت

بانک ملت در سایت اینترنتی خود امکان مشاهده و پرداخت قبوض را برای مشترکین فراهم کرده است. شما با مراجعه به آدرس اینترنتی https://bill.bpm.bankmellat.ir/bpgwchannel/ و وارد کردن شناسه قبض و شناسه پرداخت خود می‌توانید قبض برق خود را به سادگی مشاهده و پرداخت کنید.

سامانه پرداخت قبوض بانک ملی

بانک ملی نیز در سامانه اینترنتی خود امکان پرداخت و مشاهده قبض برق را برای مشترکین فراهم کرده است. شما با مراجعه به آدرس اینترنتی https://sadad.shaparak.ir/billpayment می‌توانید به سادگی قبض برق خود را مشاهده و پرداخت کنید. 

شامانه پرداخت قبوض بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد نیز در سامانه اینترنتی خود امکان پرداخت و مشاهده قبض برق را برای مشترکین فراهم کرده است. شما با مراجعه به آدرس اینترنتی https://epay.bpi.ir/shaparakbillpayment.aspx می‌توانید به سادگی قبض برق خود را مشاهده و پرداخت کنید. 

سامانه پرداخت قبوض بانک تجارت

بانک تجارت نیز در سامانه اینترنتی خود امکان پرداخت و مشاهده قبض برق را برای مشترکین فراهم کرده است. شما با مراجعه به آدرس اینترنتی https://pg.tejaratbank.ir/paymentGateway/billPayment می‌توانید به سادگی قبض برق خود را مشاهده و پرداخت کنید. 

سامانه پرداخت قبوض بانک پارسیان

بانک پارسیان نیز در سامانه اینترنتی خود امکان پرداخت و مشاهده قبض برق را برای مشترکین فراهم کرده است. شما با مراجعه به آدرس اینترنتی https://bill.pec.ir/ می‌توانید به سادگی قبض برق خود را مشاهده و پرداخت کنید. 

سامانه پرداخت قبوض بانک کشاورزی

بانک کشاورزی نیز در سامانه اینترنتی خود امکان پرداخت و مشاهده قبض برق را برای مشترکین فراهم کرده است. شما با مراجعه به آدرس اینترنتی  https://ib.bki.ir/pid47.lmx می‌توانید به سادگی قبض برق خود را مشاهده و پرداخت کنید. 

سامانه پرداخت قبوض بانک قوامین 

بانک قوامین نیز در سامانه اینترنتی خود امکان پرداخت و مشاهده قبض برق را برای مشترکین فراهم کرده است. شما با مراجعه به آدرس اینترنتی https://bill.ghbi.ir/ می‌توانید به سادگی قبض برق خود را مشاهده و پرداخت کنید. 

سامانه پرداخت قبوض بانک قرض‌الحسنه رسالت

بانک قرض‌الحسنه رسالت نیز در سامانه اینترنتی خود امکان پرداخت و مشاهده قبض برق را برای مشترکین فراهم کرده است. شما با مراجعه به آدرس اینترنتی https://epayment.rqb.ir/ می‌توانید به سادگی قبض برق خود را مشاهده و پرداخت کنید. 

سامانه پرداخت قبوض بانک گردشگری

بانک گردشگری نیز در سامانه اینترنتی خود امکان پرداخت و مشاهده قبض برق را برای مشترکین فراهم کرده است. شما با مراجعه به آدرس اینترنتی https://epayment.tourism-bank.com/ می‌توانید به سادگی قبض برق خود را مشاهده و پرداخت کنید. 

سامانه پرداخت قبوض بانک رفاه

بانک رفاه نیز در سامانه اینترنتی خود امکان پرداخت و مشاهده قبض برق را برای مشترکین فراهم کرده است. شما با مراجعه به آدرس اینترنتی https://www.refah-bank.ir/PayBills می‌توانید به سادگی قبض برق خود را مشاهده و پرداخت کنید. 

پرداخت قبض برق با دستگاه خودپرداز

برای پرداخت قبض برق با دستگاه خودپرداز نیازی نیست که خودپرداز حتما با کارت بانکی شما از یک بانک باشند. در صورتی که کارت شما عضو شبکه شتاب باشد می‌توانید با مراجعه به دستگاه خودپرداز هر یک از بانک‌ها برای پرداخت قبوض خود اقدام کنید. برای پرداخت قبوض با دستگاه خودپرداز به کارت بانکی خود و رمز اول کارت خود نیاز دارید. 

  1. گزینه‌ی پرداخت قبوض را انتخاب کنید.
  2. پس از ورود به صفحه مورد نظر شناسه قبض و شناسه پرداخت خود را وارد کنید.
  3. قبض برق برای شما نمایش داده می‌شود و می‌توانید فرآیند پرداخت را تکمیل کنید.

روش‌های پرداخت قبض تلفن ثابت

انواع روش پرداخت قبض تلفن ثابت شامل اپلیکیشن‌ها، شماره‌ی تلفن گویا، سایت مخابرات ایران، دستگاه خودپرداز و … است. در ادامه، آنها را بررسی خواهیم کرد؛ بنابراین، همراه قبضینو باشید:

استعلام و پرداخت قبض تلفن ثابت با قبضینو

شما می‌توانید با استفاده از قبضینو قبوض تلفن ثابت خود را مشاهده و پرداخت کنید. باید بدانید که سامانه‌ی قبضینو پیش از هر چیزی به فکر راحتی کاربران است؛ بنابراین، علاوه بر امکان پرداخت قبوض تلفن ثابت با استفاده از شماره تلفن ثابت، امکان پرداخت قبوض تلفن ثابت را از طریق اسکن بارکد روی قبض تلفن ثابت نیز برای کاربران فراهم شده است. تنها باید دوربین گوشی تلفن همراه خود را بر روی بارکد موجود بر روی قبض قرار دهید که آن را مشاهده کنید.

سامانه پرداخت قبوض قبضینو

استعلام و پرداخت قبوض تلفن ثابت با سایر اپلیکیشن‌ها

  • آپ
  • ۷۲۴
  • سکه
  • تاپ
  • ایوا
  • ۷۸۰
  • و …

 

استفاده از اپلیکیشن‌های پرداخت برای قبض تلفن

شماره اختصاصی پرداخت قبوض تلفن ثابت

مشترکین تلفن ثابت می‌توانند با تماس با شماره چهار رقمی 1818 قبض تلفن خود را پرداخت کنند.

پرداخت و استعلام قبوض برق از سایت شرکت مخابرات ایران

مشترکین تلفن ثابت در سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی شرکت مخابرات ایران قبض پایان‌دوره و میان‌دوره خود را مشاهده و پرداخت کنند.

پرداخت قبض تلفن ثابت با استفاده از سامانه اینترنتی شرکت مخابرات ایران

پرداخت و مشاهده قبض تلفن ثابت از طریق سامانه اینترنتی بانک‌ها

مشاهده و پرداخت قبض آب از طریق سامانه اینترنتی بانک‌ها

سامانه پرداخت قبوض بانک ملت

بانک ملت در سایت اینترنتی خود امکان مشاهده و پرداخت قبوض را برای مشترکین فراهم کرده است. شما با مراجعه به آدرس اینترنتی https://bill.bpm.bankmellat.ir/bpgwchannel/ و وارد کردن شناسه قبض و شناسه پرداخت خود می‌توانید قبض تلفن خود را به سادگی مشاهده و پرداخت کنید.

سامانه پرداخت قبوض بانک ملی

بانک ملی نیز در سامانه اینترنتی خود امکان پرداخت و مشاهده قبض تلفن را برای مشترکین فراهم کرده است. شما با مراجعه به آدرس اینترنتی https://sadad.shaparak.ir/billpayment می‌توانید به سادگی قبض تلفن خود را مشاهده و پرداخت کنید. 

شامانه پرداخت قبوض بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد نیز در سامانه اینترنتی خود امکان پرداخت و مشاهده قبض تلفن را برای مشترکین فراهم کرده است. شما با مراجعه به آدرس اینترنتی https://epay.bpi.ir/shaparakbillpayment.aspx می‌توانید به سادگی قبض تلفن خود را مشاهده و پرداخت کنید. 

سامانه پرداخت قبوض بانک تجارت

بانک تجارت نیز در سامانه اینترنتی خود امکان پرداخت و مشاهده قبض تلفن را برای مشترکین فراهم کرده است. شما با مراجعه به آدرس اینترنتی https://pg.tejaratbank.ir/paymentGateway/billPayment می‌توانید به سادگی قبض تلفن خود را مشاهده و پرداخت کنید. 

سامانه پرداخت قبوض بانک پارسیان

بانک پارسیان نیز در سامانه اینترنتی خود امکان پرداخت و مشاهده قبض تلفن را برای مشترکین فراهم کرده است. شما با مراجعه به آدرس اینترنتی https://bill.pec.ir/ می‌توانید به سادگی قبض تلفن خود را مشاهده و پرداخت کنید. 

سامانه پرداخت قبوض بانک کشاورزی

بانک کشاورزی نیز در سامانه اینترنتی خود امکان پرداخت و مشاهده قبض تلفن را برای مشترکین فراهم کرده است. شما با مراجعه به آدرس اینترنتی  https://ib.bki.ir/pid47.lmx می‌توانید به سادگی قبض تلفن خود را مشاهده و پرداخت کنید. 

سامانه پرداخت قبوض بانک قوامین 

بانک قوامین نیز در سامانه اینترنتی خود امکان پرداخت و مشاهده قبض تلفن را برای مشترکین فراهم کرده است. شما با مراجعه به آدرس اینترنتی https://bill.ghbi.ir/ می‌توانید به سادگی قبض تلفن خود را مشاهده و پرداخت کنید. 

سامانه پرداخت قبوض بانک قرض‌الحسنه رسالت

بانک قرض‌الحسنه رسالت نیز در سامانه اینترنتی خود امکان پرداخت و مشاهده قبض تلفن را برای مشترکین فراهم کرده است. شما با مراجعه به آدرس اینترنتی https://epayment.rqb.ir/ می‌توانید به سادگی قبض تلفن خود را مشاهده و پرداخت کنید. 

سامانه پرداخت قبوض بانک گردشگری

بانک گردشگری نیز در سامانه اینترنتی خود امکان پرداخت و مشاهده قبض تلفن را برای مشترکین فراهم کرده است. شما با مراجعه به آدرس اینترنتی https://epayment.tourism-bank.com/ می‌توانید به سادگی قبض تلفن خود را مشاهده و پرداخت کنید. 

سامانه پرداخت قبوض بانک رفاه

بانک رفاه نیز در سامانه اینترنتی خود امکان پرداخت و مشاهده قبض تلفن را برای مشترکین فراهم کرده است. شما با مراجعه به آدرس اینترنتی https://www.refah-bank.ir/PayBills می‌توانید به سادگی قبض تلفن خود را مشاهده و پرداخت کنید. 

پرداخت قبض تلفن ثابت با دستگاه خودپرداز

پرداخت قبض تلفن ثابت از طریق خودپرداز نیز امکان‌پذیر است. شما تنها با یک کارت بانکی عضو شتاب به همراه رمز اول می‌توانید قبض تلفن ثابت خود را پرداخت کنید؛ کافیست، کارت را وارد دستگاه کنید و رمز اول را بزنید. در ادامه، پرداخت قبوض را انتخاب کنید، شناسه‌ی قبض و شناسه‌ی پرداخت را وارد کنید؛ سپس، پرداخت را تکمیل کنید.

پرداخت قبض تلفن ثابت با دستگاه خودپرداز

روش‌های پرداخت قبض موبایل

انواع روش پرداخت قبض موبایل شامل اپلیکیشن‌ها، دستگاه خودپرداز و … است. در ادامه، آنها را بررسی خواهیم کرد؛ بنابراین، همراه قبضینو باشید:

پرداخت قبض موبایل با قبضینو

با استفاده از اپلیکیشن و سایت قبضینو به سادگی می‌توانید قبوض تلفن همراه خود را استعلام بگیرید و پرداخت کنید؛ کافیست، اپراتور خود را انتخاب کنید که وارد بخش پرداخت مختص اپراتور خود شوید. معمولاً قبض همراه اول بیشترین مشترکان را دارد؛ بنابراین، روش‌های پرداخت قبض همراه اول را شرح می‌دهیم.

سامانه پرداخت قبوض قبضینو

استعلام و پرداخت قبوض موبایل با سایر اپلیکیشن‌ها

یک روش ساده برای پرداخت و مشاهده قبض آب، استفاده از اپلیکیشن‌های پرداخت است.

  • ۷۲۴
  • آپ
  • همراه کارت
  • سکه
  • تاپ
  • ایوا
  • ۷۸۰

استفاده از اپلیکیشن‌های پرداخت برای پرداخت قبض موبایل

پرداخت و مشاهده قبض همراه اول از طریق اپلیکیشن همراه من

اپلیکیشن همراه من، یک اپلیکیشن کاربردی برای مشتریکتن همراه اول است که امکانات بسیاری از جمله پرداخت قبوض را برای مشترکین فراهم کرده است. امکان پرداخت و مشاهده قبض میان‌دوره و پایان دوره برای مشترکین دائمی همراه اول به سادگی از طریق این اپلیکیشن قابل دسترسی است. 

استفاده از اپلیکیشن همراه من

پرداخت و مشاهده قبض همراه اول از طریق سایت mci.ir

مشترکین همراه اول می‌توانند با مراجعه به سایت https://billing.mci.ir/ و شماره موبایل یا شناسه قبض و شناسه پرداخت خود قبض میان دوره و پیان دوره خود را مشاهده و پرداخت کنند. 

مشاهده و پرداخت قبض همراه اول از طریق سایت mci.ir

پرداخت و مشاهده قبض موبایل از طریق سامانه اینترنتی بانک‌ها

مشاهده و پرداخت قبض آب از طریق سامانه اینترنتی بانک‌ها

سامانه پرداخت قبوض بانک ملت

بانک ملت در سایت اینترنتی خود امکان مشاهده و پرداخت قبوض را برای مشترکین فراهم کرده است. شما با مراجعه به آدرس اینترنتی https://bill.bpm.bankmellat.ir/bpgwchannel/ و وارد کردن شناسه قبض و شناسه پرداخت خود می‌توانید قبض موبایل خود را به سادگی مشاهده و پرداخت کنید.

سامانه پرداخت قبوض بانک ملی

بانک ملی نیز در سامانه اینترنتی خود امکان پرداخت و مشاهده قبض موبایل را برای مشترکین فراهم کرده است. شما با مراجعه به آدرس اینترنتی https://sadad.shaparak.ir/billpayment می‌توانید به سادگی قبض موبایل خود را مشاهده و پرداخت کنید. 

شامانه پرداخت قبوض بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد نیز در سامانه اینترنتی خود امکان پرداخت و مشاهده قبض موبایل را برای مشترکین فراهم کرده است. شما با مراجعه به آدرس اینترنتی https://epay.bpi.ir/shaparakbillpayment.aspx می‌توانید به سادگی قبض موبایل خود را مشاهده و پرداخت کنید. 

سامانه پرداخت قبوض بانک تجارت

بانک تجارت نیز در سامانه اینترنتی خود امکان پرداخت و مشاهده قبض موبایل را برای مشترکین فراهم کرده است. شما با مراجعه به آدرس اینترنتی https://pg.tejaratbank.ir/paymentGateway/billPayment می‌توانید به سادگی قبض موبایل خود را مشاهده و پرداخت کنید. 

سامانه پرداخت قبوض بانک پارسیان

بانک پارسیان نیز در سامانه اینترنتی خود امکان پرداخت و مشاهده قبض موبایل را برای مشترکین فراهم کرده است. شما با مراجعه به آدرس اینترنتی https://bill.pec.ir/ می‌توانید به سادگی قبض موبایل خود را مشاهده و پرداخت کنید. 

سامانه پرداخت قبوض بانک کشاورزی

بانک کشاورزی نیز در سامانه اینترنتی خود امکان پرداخت و مشاهده قبض موبایل را برای مشترکین فراهم کرده است. شما با مراجعه به آدرس اینترنتی  https://ib.bki.ir/pid47.lmx می‌توانید به سادگی قبض موبایل خود را مشاهده و پرداخت کنید. 

سامانه پرداخت قبوض بانک قوامین 

بانک قوامین نیز در سامانه اینترنتی خود امکان پرداخت و مشاهده قبض موبایل را برای مشترکین فراهم کرده است. شما با مراجعه به آدرس اینترنتی https://bill.ghbi.ir/ می‌توانید به سادگی قبض موبایل خود را مشاهده و پرداخت کنید. 

سامانه پرداخت قبوض بانک قرض‌الحسنه رسالت

بانک قرض‌الحسنه رسالت نیز در سامانه اینترنتی خود امکان پرداخت و مشاهده قبض موبایل را برای مشترکین فراهم کرده است. شما با مراجعه به آدرس اینترنتی https://epayment.rqb.ir/ می‌توانید به سادگی قبض موبایل خود را مشاهده و پرداخت کنید. 

سامانه پرداخت قبوض بانک گردشگری

بانک گردشگری نیز در سامانه اینترنتی خود امکان پرداخت و مشاهده قبض موبایل را برای مشترکین فراهم کرده است. شما با مراجعه به آدرس اینترنتی https://epayment.tourism-bank.com/ می‌توانید به سادگی قبض موبایل خود را مشاهده و پرداخت کنید. 

سامانه پرداخت قبوض بانک رفاه

بانک رفاه نیز در سامانه اینترنتی خود امکان پرداخت و مشاهده قبض موبایل را برای مشترکین فراهم کرده است. شما با مراجعه به آدرس اینترنتی https://www.refah-bank.ir/PayBills می‌توانید به سادگی قبض موبایل خود را مشاهده و پرداخت کنید. 

پرداخت قبض موبایل با دستگاه خودپرداز 

شما می‌توانید قبض موبایل خود را با استفاده از دستگاه خودپرداز بپردازید؛ کافیست، کارت بانکی خود را وارد دستگاه کنید. گزینه‌ی پرداخت قبض موبایل را انتخاب کنید؛ سپس، شماره‌ی تلفن همراه خود را به همراه اپراتور آن وارد کنید. در نهایت، رمز اول خود را بزنید که پرداخت تکمیل شود. شما می‌توانید رسید کاغذی پرداخت قبض موبایل خود را از این روش دریافت کنید.

روش‌های پرداخت قبض گاز

انواع روش پرداخت قبض گاز شامل اپلیکیشن‌ها، شماره‌ی تلفن گویا، سایت شرکت ملی گاز ایران، دستگاه خودپرداز و … است. در ادامه، آنها را بررسی خواهیم کرد؛ بنابراین، همراه قبضینو باشید:

استعلام و پرداخت قبض گاز با قبضینو

شما با استفاده از سامانه‌ی قبضینو می‌توانید قبض گاز خود را مشاهده کنید؛ سپس، پرداخت را انجام دهید. باید بدانید که سامانه‌ی قبضینو پیش از هر چیزی به فکر راحتی کاربران است؛ بنابراین، علاوه بر امکان پرداخت قبوض گاز با استفاده از شناسه قبض، امکان پرداخت قبوض گاز از طریق شماره‌ی اشتراک نیز فراهم شده است. نکته‌ي حائز اهمیت در مورد پرداخت قبوض گاز با قبضینو اینجاست که امکان تسویه‌ی آنی را به همراه امکان ثبت سوابق برای کاربران در نظر گرفته است. در ضمن، شما می‌توانید جزئیات قبوض گاز خود را به صورت کامل مشاهده کنید؛ سپس، رسید خود را دریافت کنید.

 

سامانه پرداخت قبوض قبضینو

استعلام و پرداخت قبوض گاز با سایر اپلیکیشن‌ها

  • ۷۲۴
  • سکه
  • تاپ
  • ایوا
  • ۷۸۰
  • و …

استفاده از اپلیکیشن‌های پرداخت برای پرداخت قبض گاز 

شماره اختصاصی پرداخت و استعلام قبوض گاز

مشترکین گاز می‌توانند با استفاده از شماره چهار رقمی 2000 قبض گاز خود را پرداخت کنند. این شماره علاوه بر پرداخت قبض گاز امکان پرداخت قبض آب، برق و تلفن را نیز برای هموطنان فراهم کرده است. 

پرداخت و استعلام قبوض برق از سایت شرکت ملی گاز ایران

مشترکین گاز در سراسر کشور بدون نیاز به شناسه قبض و شناسه پرداخت و تنها با وارد کردن شمار اشتراک خود در سامانه اینترنتی شرکت ملی گاز ایران می‌توانند آخرین قبض گاز خود را مشاهده و پرداخت کنند.

مشاهده و پرداخت قبض گاز از طریق سامانه شرکت ملی گاز ایران 

مشاهده و پرداخت قبض آب از طریق سامانه اینترنتی بانک‌ها

مشاهده و پرداخت قبض آب از طریق سامانه اینترنتی بانک‌ها

سامانه پرداخت قبوض بانک ملت

بانک ملت در سایت اینترنتی خود امکان مشاهده و پرداخت قبوض را برای مشترکین فراهم کرده است. شما با مراجعه به آدرس اینترنتی https://bill.bpm.bankmellat.ir/bpgwchannel/ و وارد کردن شناسه قبض و شناسه پرداخت خود می‌توانید قبض گاز خود را به سادگی مشاهده و پرداخت کنید.

سامانه پرداخت قبوض بانک ملی

بانک ملی نیز در سامانه اینترنتی خود امکان پرداخت و مشاهده قبض گاز را برای مشترکین فراهم کرده است. شما با مراجعه به آدرس اینترنتی https://sadad.shaparak.ir/billpayment می‌توانید به سادگی قبض گاز خود را مشاهده و پرداخت کنید. 

شامانه پرداخت قبوض بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد نیز در سامانه اینترنتی خود امکان پرداخت و مشاهده قبض گاز را برای مشترکین فراهم کرده است. شما با مراجعه به آدرس اینترنتی https://epay.bpi.ir/shaparakbillpayment.aspx می‌توانید به سادگی قبض گاز خود را مشاهده و پرداخت کنید. 

سامانه پرداخت قبوض بانک تجارت

بانک تجارت نیز در سامانه اینترنتی خود امکان پرداخت و مشاهده قبض گاز را برای مشترکین فراهم کرده است. شما با مراجعه به آدرس اینترنتی https://pg.tejaratbank.ir/paymentGateway/billPayment می‌توانید به سادگی قبض گکخود را مشاهده و پرداخت کنید. 

سامانه پرداخت قبوض بانک پارسیان

بانک پارسیان نیز در سامانه اینترنتی خود امکان پرداخت و مشاهده قبض آب را برای مشترکین فراهم کرده است. شما با مراجعه به آدرس اینترنتی https://bill.pec.ir/ می‌توانید به سادگی قبض آب خود را مشاهده و پرداخت کنید. 

سامانه پرداخت قبوض بانک کشاورزی

بانک کشاورزی نیز در سامانه اینترنتی خود امکان پرداخت و مشاهده قبض آب را برای مشترکین فراهم کرده است. شما با مراجعه به آدرس اینترنتی  https://ib.bki.ir/pid47.lmx می‌توانید به سادگی قبض آب خود را مشاهده و پرداخت کنید. 

سامانه پرداخت قبوض بانک قوامین 

بانک قوامین نیز در سامانه اینترنتی خود امکان پرداخت و مشاهده قبض گاز را برای مشترکین فراهم کرده است. شما با مراجعه به آدرس اینترنتی https://bill.ghbi.ir/ می‌توانید به سادگی قبض گاز خود را مشاهده و پرداخت کنید. 

سامانه پرداخت قبوض بانک قرض‌الحسنه رسالت

بانک قرض‌الحسنه رسالت نیز در سامانه اینترنتی خود امکان پرداخت و مشاهده قبض گاز را برای مشترکین فراهم کرده است. شما با مراجعه به آدرس اینترنتی https://epayment.rqb.ir/ می‌توانید به سادگی قبض گاز خود را مشاهده و پرداخت کنید. 

سامانه پرداخت قبوض بانک گردشگری

بانک گردشگری نیز در سامانه اینترنتی خود امکان پرداخت و مشاهده قبض گاز را برای مشترکین فراهم کرده است. شما با مراجعه به آدرس اینترنتی https://epayment.tourism-bank.com/ می‌توانید به سادگی قبض گاز خود را مشاهده و پرداخت کنید. 

سامانه پرداخت قبوض بانک رفاه

بانک رفاه نیز در سامانه اینترنتی خود امکان پرداخت و مشاهده قبض گاز را برای مشترکین فراهم کرده است. شما با مراجعه به آدرس اینترنتی https://www.refah-bank.ir/PayBills می‌توانید به سادگی قبض گاز خود را مشاهده و پرداخت کنید. 

پرداخت قبض گاز با دستگاه خودپرداز 

برای پرداخت قبض گاز با دستگاه خودپرداز نیازی نیست که خودپرداز حتما با کارت بانکی شما از یک بانک باشند. در صورتی که کارت شما عضو شبکه شتاب باشد می‌توانید با مراجعه به دستگاه خودپرداز هر یک از بانک‌ها برای پرداخت قبوض خود اقدام کنید. برای پرداخت قبوض با دستگاه خودپرداز به کارت بانکی خود و رمز اول کارت خود نیاز دارید. گزینه پرداخت قبوض را انتخاب کنید. پس از ورود به صفحه مورد نظر شناسه قبض و شناسه پرداخت خود را وارد کنید. قبض گاز برای شما نمایش داده می‌شود و می‌توانید فرآیند پرداخت را تکمیل کنید.

پرداخت قبض گاز با دستگاه خودپرداز 

روش‌های پرداخت خلافی

خلافی نیز نوعی قبض است که امکان پرداخت آن از طریق شناسه‌ی قبض وجود دارد؛ اما، روش‌های دیگری برای پرداخت خلافی خودرو یا موتور وجود دارد که برخی از اپلیکیشن‌ها آن را فراهم کرده‌اند. در ادامه، آنها را معرفی خواهیم کرد.

پرداخت خلافی با سامانه قبضینو 

پرداخت خلافی با قبضینو از سه روش انجام می‌شود:

  • پرداخت خلافی با پلاک به صورت تجمیعی (بدون جزئیات)
  • پرداخت خلافی با پلاک به صورت موردی (با جزئیات)
  • پرداخت خلافی با شناسه قبض و شناسه پرداخت

شما می‌توانید تنها با وارد کردن شماره‌ی پلاک خودرو نسبت به پرداخت قبوض جرایم خود اقدام کنید که بسیار راحت‌تر از روش‌های دیگر است.

پرداخت خلافی با سامانه قبضینو 

استعلام و پرداخت خلافی از طریق سایت راهور

سایت راهور نیز امکان استعلام و پرداخت خلافی را برای کلیه دارندگان خودرو فراهم نموده است تا با وارد کردن شماره بارکد پشت کارت ماشین خلافی خود را مشاهده و پرداخت کنند. 

استعلام و پرداخت خلافی از طریق سایت راهور

استعلام و پرداخت خلافی با پیامک و اس ام اس 

در کنار روش های آنلاین پرداخت جریمه، شماره پیامک جدید ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ نیز برای استعلام مبالغ جرایم در نظر گرفته شده است. رئیس پلیس مرکز اجرائیات راهور ناجا اعلام کرد: سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۱۵۱ و ۱۱۰۰۰۵۱۵۱ از دسترس خارج شده و مالکان خودرو از این پس برای اطلاع از میزان خلافی خود می‌بایست شماره VIN خودرو را به سامانه پیامکی راهور ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ ارسال کنند.
شماره اصلی که باید کد ۱۷ رقمی VIN را به آن ارسال کنید: ۱۱۰۰۰۵۱۵۱ ج استعلام خلافی خودرو آنلاین با اینترنت ،پیامک ،sms و اس ام اس خلافی خودرو با بار کد استعلام میزان خلافی و ریز خلافی خودرو با همراه شناسه قبض و پرداخت – یا شماره VIN خودرو (شماره ۱۷ رقمی پشت کارت خودرو که با IR شروع می‌شود) را با یک * (ستاره) به شماره ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ پیامک کنید؛ (اول شماره VIN، بعد ستاره را وارد کنید) – یا شماره بارکد خودرو (شماره ۸ رقمی پشت کارت خودرو که زیر بارکد است) را با یک # (مربع) و سپس یک * (ستاره) به شماره ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ پیامک کنید؛ (اول مربع، بعد عدد هشت رقمی و در آخر ستاره را وارد کنید).

اطلاعات لازم برای پرداخت قبض

شناسه پرداخت

شناسه قبض

اصولاً شناسه قبض یک عدد است که اطلاعات زیر درآن گنجانده شده است:

  • یک عدد یکتا برای شناسایی پرونده کاربر در اداره مربوطه
  • نوع قبض با دانستن شناسه قبض قابل استخراج است. همانند شماره پلاک خودرو که برای شهرهای مختلف اعداد مختلفی استفاده شده، برای هر نوع قبض نیز این امکان وجود دارد.
  • یک عدد برای راستی سنجی شناسه قبض. لزوما هر عددی نمی تواند شناسه قبض باشد و با یک الگوریتم ساده این مساله قابل تشخیص است.

برای مثال  با داشتن شناسه قبض و شناسه پرداخت به راحتی میتوان اقدام به مشاهده قبض آب  و مشاهده صوت حساب و پرداخت هزینه موبایل و  و دریافت ریز قبض موبایل و پیگیری قبض گاز و یا پیگیری  قبض های پرداخت شده را انجام داد. البته در سامانه استعلام قبض قبضینو نیازی به شناسه پرداخت و شناسه قبض نمی باشد.

همانطور که گفته شد، در یک مقاله مجزا، اقدام به تشریح الگوریتم مربوط به ساخت و راستی سنجی شناسه قبض خواهیم کرد. هر شناسه قبضی یکتا است و امکان ندارد که برای دو کنتور مختلف چه از یک نوع و چه کنتور مختلف (برای مثال دو کنتور برق مجزا، یا یک کنتور برق و یک کنتور آب) یک شناسه قبض وجود داشته باشد.

شناسه پرداخت

شناسه پرداخت نیز یک عدد است که اطلاعات زیر در آن گنجانده شده است:

  • مبلغ پرداختی قبض (میزان پراختی قبض)
  • یک شناسه برای راستی سنجی و اعتبار سنجی خود عدد شناسه پرداخت. همانند شناسه قبض، هر عددی نیز نمی تواند شناسه پرداخت باشد.

یک تفاوت اساسی بین شناسه پرداخت و شناسه قبض آن است که شناسه پرداخت می تواند تکراری باشد و این مساله به کرات اتفاق می افتد.

دو مقدار شناسه قبض و شناسه پرداخت معمولاً به صورت یک بارکد یک بعدی تولید شده و بر روی قبوض چاپ می‌شود تا کاربران بتوانند با اسکن آن اقدام به پرداخت آسان قبض کنند.

جمع‌بندی

در این مطلب به معرفی و بررسی تمام روش‌های پرداخت قبوض متفاوت شامل قبض آب، برق، گاز، تلفن ثابت، تلفن همراه و خلافی پرداختیم. تمامی اطلاعات ذکر شده در این مطلب برای راحتی کار شما در راستای استعلام و پرداخت قبوض و جرایم رانندگی است. اگر شما هم از روش دیگری برای پرداخت قبوض خود استفاده می‌کنید حتما آن را با ما و خوانندگان این مقاله در میان بگذارید.

ثبت دیدگاه

شما هم می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.
اصغربهبودی

سلام برنامه جالبی هست منتها جای چند کار خالی است 1 اگر بشه برای هر شناسه گزارش قابل چاپ تهیه کرد2 تو سرچ فقط برای شناسه امکان داره اگر بشه با شماره موبایل و یا کارکتر دیگه ای جستجو انجام بشه بهنره 3 بهتر متل اپ موبایلی جمع پرداختی هارو گزارش بده

ثبت دیدگاه