قبضینو

آیا قبضینو معتبر است؟ داستان استارت‌آپ قبضینو از آغاز تا امروز

آیا قبضینو معتبر است؟ داستان استارت‌آپ قبضینو از آغاز تا امروز

نزدیک به سه سال است که قبضینو در کنار شماست و همواره به دنبال ارائه بهترین خدمات به کاربران خود بوده است. حالا که خانواده قبضینو بزرگتر از همیشه شده و هر روز کاربران جدیدتری ما را در این مسیر همراهی می‌کنند تصمیم گرفتیم داستان قبضینو و مسیری را که تنها با انگیزه خدمت رسانی به شما تا اینجا طی کردیم برای شما تعریف کنیم. داستانی که با دغدغه تیم جوان و پرانگیزه قبضینو شروع شد و همچنان ادامه دارد. …

نزدیک به سه سال است که قبضینو در کنار شماست و همواره به دنبال ارائه بهترین خدمات به کاربران خود بوده است. حالا که خانواده قبضینو بزرگتر از همیشه شده و هر روز کاربران جدیدتری ما را در این مسیر همراهی می‌کنند تصمیم گرفتیم داستان قبضینو و مسیری را که تنها با انگیزه خدمت رسانی به شما تا اینجا طی کردیم برای شما تعریف کنیم. داستانی که با دغدغه تیم جوان و پرانگیزه قبضینو شروع شد و همچنان ادامه دارد. حالا با بزرگ‌تر شدن قبضینو، آرزوها و ماجراهای ما هم بزرگ‌تر شدند. آرزوهایی که نهایت همه آن‌ها به رضایت و اعتماد شما کاربران عزیز قبضینو می‌رسند. 

وضعیت تراکنش های قبضینو 

کلیه پرداخت های قبض با قبضینو به صورت آنی تسویه شده و از درگاه بانکی مد نظر رسید پرداخت آنی را در اختیار کاربر قرار داده می‌گیرد. به عبارتی به محض پرداخت قبض، قبضینو به محض پرداخت، تایید بانکی پرداخت قبض به همراه جزئیات کامل را در اختیار کاربران قرار می دهد. این رسید از سمت بانک تایید شده و در بخش سوابق قبضینو ذخیره شده است. همچنین امکان چاپ رسید مد نظر وجود داد. لازم به ذکر است تمامی سرویس های قبضینو رایگان است. 

پاسخ به یک سوال مهم درباره تسویه قبوض

یکی از مهم‌ترین سوالات کاربران قبضینو درباره تاخیر در حذف قبوض پرداخت شده از سامانه است. این موضوع به دو عامل بستگی دارد:

1 ) هر یک از سازمان‌های صادرکننده قبض، سیاست مخصوص به خود را دارد و به همین دلیل حذف قبوض از سیستم آن‌ها کمی زمان‌بر است. گاهی نیز به دلیل دستی بودن سیستم بروزرسانی این سازمان‌ها این تاخیر پیش می‌آید. قبضینو به محض حذف قبوض از سیستم سازمان مربوطه، سامانه را بروزرسانی می‌کند. 

2 ) درگاه‌های بانکی مختلف، پروتکل‌های متفاوتی برای تسویه قبوض با صادرکنندگان دارند. بعضی از درگاه‌ها تسویه قبوض با صادرکننده را به صورت آنی و برخی دیگر طی 24 یا 48 ساعت کاری انجام می‌دهند که این موضوع هیچگونه ارتباطی با مجموعه قبضینو ندارد و به سیاست‌های درگاه پرداخت ارتباط پیدا می‌نماید.

به این موضوع توجه داشته باشید که هیچ یک از هزینه‌های پرداخت شده برای قبوض به حساب قبضینو واریز نمی‌شوند و مستقیما به حساب سازمان مربوطه واریز می‌شوند و تسویه قبوض به صورت آنی انجام می‌شود. 

پشتیبانی قبضینو 

پشتیبانی، مهم‌ترین راه ارتباط مستقیم ما با کاربران است به همین دلیل تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا بهترین خدمات را در این زمینه به شما عزیزان ارائه کنیم. در صورت بروز مشکل و یا جهت ارائه پیشنهادات یا انتقادات خود می‌توانید از سه روش تماس تلفنی، چت آنلاین و تلگرام با همکاران ما در بخش پشتیبانی در تماس باشید.

شماره تماس:  28422388 – 021

آیدی تلگرام: Ghabzino_CRM

آدرس سایت( چت با پشیبانی): ghabzino.com

داستان قبضینو از کجا شروع شد؟ 

داستان قبضینو از یک دغدغه همیشگی شروع شد. دغدغه همیشگی پرداخت قبوض خدماتی و جرائم رانندگی. ایده قبضینو به خاطر چند مشکل اساسی در زمینه پرداخت قبوض در کشور به ذهن تیم ما رسید. اولین مشکل، دسترسی جامع و کامل به استعلام راحت ( بدون نیاز به قبض کاغذی) و بدون دردسر همه قبوض بود. مشکل دوم هم تعداد زیاد قبوضی بود که همه ما مجبور به پرداخت آن‌ها هستیم و هر ماه باید هر یک را جدا پرداخت می‌کردیم. مهم‌ترین مشکل هم عدم وجود یه سامانه مطمئن و سریع بود که همیشه در دسترس باشد و کامل‌ترین خدمات را در زمینه استعلام و پرداخت قبوض به کاربران ارائه کند. 

حل کردن این مشکلات تبدیل به دغدغه مهم تیم جوان و پرانگیزه قبضینو شد. ما تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا به دنبال بهترین راه حل برای این مشکلات باشیم. مهم‌ترین اولویت تیم قبضینو نیز جلب رضایت و اعتماد کاربران بود.

قبضینو با یک تیم کوچک اما پرانرژی در پاییز 96 وارد شتابدهنده شریف واقع در دانشگاه صنعتی شریف شد و رسما فعالیت خود را آغاز کرد. اولین هدف تیم ما طراحی یک سامانه  جامع برای استعلام و پرداخت قبوض خدماتی و جرائم رانندگی بود. با تلاش‌ها و پیگیری‌های مستمر، قبضینو با پیاده‌سازی سایت و اپلیکیشن اندروید و IOS، رسما فعالیت خود را به عنوان یک سامانه جامع استعلام و پرداخت قبوض آغاز کرد.

مهمترین چالش قبضینو از ابتدا تاکنون، استعلام آخرین قبض کاربران بود. با توجه به کم بودن تقاضای کاربران در این زمینه، این چالش در ابندا چندان مسئله‌ساز نبود اما رفته رفته با افزایش تقاضا، شرکت‌های خدماتی (آب، برق و …) نتوانستند پا به پای این تقاضا خدمات را ارائه دهند و به همین دلیل انجام این استعلام و در دسترس قرار دادن قبوض برای تمامی کاربران به یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های تیم قبضینو تبدیل شد. 

از جمله مشکلات تیم قبضینو در زمینه استعلام قبوض می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در دسترس نبودن اطلاعات از سمت سازمان‌ها
  • تاخیر در به روزرسانی
  • تغییرات در سرویس‌ها

این چالش‌ها نه تنها انگیزه تیم ما را کم نکرد، بلکه باعث شد با انرژی بیشتری به دنبال راهی برای ارائه خدمات مناسب، جامع و پایدار به کاربران قبضینو باشیم. 

چالش مهم دیگری که پیش روی تیم ما قرار داشت، ایجاد حس اعتماد نسبت به خدمات قبضینو بود. این مسئله نیازمند زمان، ارائه خدمات مطمئن و پشتیبانی مناسب بود که ما تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا به بهترین شکل ممکن رضایت کاربران را جلب کنیم و قبضینو را به دستیار همیشگی شما برای پرداخت قبوض تبدیل کنیم. 

تیم قبضینو متوجه نیازهای دسته‌های دیگر مشتریان خود، یعنی مشتریان سازمانی شد و به همین منظور طراحی پنل سازمانی قبضینو را در لیست اهداف خود قرار داد تا کامل‌ترین خدمات را در زمینه استعلام، پرداخت و مدیریت قبوض به کاربران سازمانی ارائه دهد.

هم اکنون قبضینو ارائه خدمات برای مشتریان حقیقی (B2C)، مشتریان سازمانی (B2B) و مجموعه‌هایی مانند 724 را که برای ارائه خدمات به مشتریان خود نیاز به سرویس‌های موجود در قبضینو دارند (B2B2C) امکان پذیر کرده است.

حالا نزدیک به سه سال است که قبضینو در کنار شما کاربران عزیز بوده و شانه به شانه شما سعی در ارائه بهترین و کامل‌ترین خدمات در زمینه استعلام و پرداخت قبوض داشته است. 

داستان قبضینو از کجا شروع شد؟

پاسخ به یک سوال مهم درباره تسویه قبوض

یکی از مهم‌ترین سوالات کاربران قبضینو درباره تاخیر در حذف قبوض پرداخت شده از سامانه است. این موضوع به دو عامل بستگی دارد:

1 ) هر یک از سازمان‌های صادرکننده قبض، سیاست مخصوص به خود را دارد و به همین دلیل حذف قبوض از سیستم آن‌ها کمی زمان‌بر است. گاهی نیز به دلیل دستی بودن سیستم بروزرسانی این سازمان‌ها این تاخیر پیش می‌آید. قبضینو به محض حذف قبوض از سیستم سازمان مربوطه، سامانه را بروزرسانی می‌کند. 

2 ) درگاه‌های بانکی مختلف، پروتکل‌های متفاوتی برای تسویه قبوض با صادرکنندگان دارند. بعضی از درگاه‌ها تسویه قبوض با صادرکننده را به صورت آنی و برخی دیگر طی 24 یا 48 ساعت کاری انجام می‌دهند که این موضوع هیچگونه ارتباطی با مجموعه قبضینو ندارد و به سیاست‌های درگاه پرداخت ارتباط پیدا می‌نماید.

به این موضوع توجه داشته باشید که هیچ یک از هزینه‌های پرداخت شده برای قبوض به حساب قبضینو واریز نمی‌شوند و مستقیما به حساب سازمان مربوطه واریز می‌شوند و تسویه قبوض  به صورت آنی انجام می‌شود.

خدمات سامانه قبضینو

استعلام و پرداخت قبوض بدون نیاز به شناسه پرداخت

کاربران سامانه قبضینو برای استعلام قبض آب، برق و گاز خود تنها با داشتن شناسه قبض می‌توانند به راحتی استعلام را انجام دهند و در صورت تمایل اقدام به پرداخت قبوض نمایند. برای استعلام قبوض موبایل (همراه اول، رایتل و ایرانسل) و قبض تلفن ثابت نیز کافیست شماره موبایل یا تلفن خود را وارد کنید و قبض میان‌دوره یا پایان‌دوره خود را مشاهده و پرداخت کنید.

برای استعلام خلافی رانندگی نیز شماره بارکد 8 یا 9 رقمی پشت کارت ماشین خود را در بخش خلافی وارد کنید و به راحتی تمامی جرائم رانندگی ثبت شده در سیستم پلیس راهور را مشاهده و در صورت تمایل اقدام به پرداخت خلافی تکی یا تجمیعی جرائم رانندگی خود نمائید. 

 

استعلام و پرداخت قبوض بدون نیاز به شناسه پرداخت

مشاهده جزئیات قبوض

ما همواره به دنبال ارائه کامل‌ترین خدمات در زمینه قبوض بوده‌ایم و امکان مشاهده جزئیات قبوض نیز از جمله امکاناتی است که سامانه قبضینو را از دیگر روش‌های پرداخت قبوض متمایز می‌کند. کافیست قبض مورد نظر خود را استعلام کنید و تمامی جزئیات لازم را به سادگی مشاهده کنید.

سبد قبض

 یکی از مهم‌ترین و محبوب‌ترین امکانات قبضینو سبد قبوض است. با استفاده از سبد قبض می‌توانید تمامی قبوض مورد نظر خود را استعلام و به سبد قبض خود اضافه کنید و تمامی آن‌ها را به صورت یکجا پرداخت نمائید. 

نام‌گذاری قبوض و ذخیره در لیست قبوض من

یکی دیگر از امکانات قبضینو، که تجربه‌ای متفاوت از استعلام و پرداخت قبوض برای کاربران فراهم می‌کند امکان نام‌گذاری قبوض و ذخیره قبوض استعلام گرفته‌شده است. کافیست یک بار قبض خود را استعلام بگیرید تا در قبضینو ذخیره شود. با این امکان دیگر نیازی به وارد کردن مجدد اطلاعات در هر دوره نیست. علاوه بر این می‌توانید تمامی قبوض خود را با نام مورد نظرتان در قبضینو ذخیره کنید و به این ترتیب دسترسی راحت‌تری به قبوض خود داشته باشید.

سوابق پرداخت

تمامی سوابق پرداخت شما در سامانه قبضینو ذخیره می‌شود و برای مشاهده آن‌ها کافیست به بخش سوابق اپلیکیشن یا سایت مراجعه کنید و وضعیت پرداخت تمامی قبوض پرداختی خود را مشاهده کنید. امکان جستجوی قبوض در بخش سوابق نیز در اختیار شما قرار دارد و می‌توانید قبوض را با نامی که خودتان انتخاب کرده‌اید جستجو کنید. 

پشتیبانی

پشتیبانی مهم‌ترین راه ارتباط مستقیم ما با کاربران است به همین دلیل تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا بهترین خدمات را در این زمینه به شما عزیزان ارائه کنیم. در صورت بروز مشکل و یا جهت ارائه پیشنهادات یا انتقادات خود می‌توانید از سه روش تماس تلفنی، چت آنلاین و تلگرام با همکاران ما در قسمت پشتیبانی در تماس باشید.

شماره تماس:  28422388 – 021

آیدی تلگرام: Ghabzino_CRM

آدرس سایت: ghabzino.com

قبضینو در شبکه‌های اجتماعی

قبضینو در شبکه‌های اجتماعی نیز آماده خدمت رسانی به شماست. شما می‌توانید قبضینو را در اینستاگرام و توییتر دنبال کنید و با ما در ارتباط باشید و از آخرین اخبار مربوط به قبضینو باخبر باشید.

اینستاگرام قبضینو

توییتر قبضینو

قبضینو در شبکه‌های اجتماعی

دسترسی به سامانه قبضینو

جهت راحتی بیشتر کاربران، خدمات قبضینو از طریق اپلیکیشن و سایت در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. شما می‌توانید اپلیکیشن قبضینو را از طریق استورهای معتبر روی گوشی موبایل خود نصب کنید و یا با مراجعه به سایت قبضینو مستقیما آخرین نسخه اپلیکیشن را دریافت نمائید. نسخه وب اپلیکیشن نیز از طریق سایت قابل دسترسی است. علاوه بر این با استفاده از سایت قبضینو نیز می‌توانید استعلام و پرداخت قبوض خود را به سادگی انجام دهید و به تمامی اطلاعات موجود در اپلیکیشن و سوابق پرداخت خود نیز دسترسی داشته باشید.  

کافه بازار

https://cafebazaar.ir/app/ir.ayantech.ghabzino

Google Play

https://bit.ly/3jSLcS3

مایکت

https://myket.ir/app/ir.ayantech.ghabzino/?lang=fa

چارخونه

https://www.charkhoneh.com/content/930672265

سیبچه

https://bit.ly/2PbixJP

نسخه وب اپلیکیشن (ویژه IOS)

https://pwa.ghabzino.com/

سایت قبضینو

https://ghabzino.com/

دسترسی به سامانه قبضینو

هزینه استفاده از سامانه قبضینو

استفاده از سامانه قبضینو (اپلیکیشن و وب‌سایت) هیچ هزینه‌ای برای کاربران نداشته و کاملا رایگان است. درآمد قبضینو از طریق کارمزد پرداخت شده توسط درگاه بانک تامین می‌شود.

قبضینو سازمانی

تقریبا یک سال بعد از شروع به کار قبضینو و ارائه حدمات به کابران خانگی، ایده قبضینو سازمانی به تدریج شکل گرفت و تبدیل به دغدغه جدید تیم ما شد. به دلیل نبود راهکارها و سیستم‌های مناسب جهت مدیریت هزینه‌های سازمان‌ها معمولا این حوزه از فعالیت‌های سازمان به صورت دستی و کاغذی ثبت، نگهداری و نظارت می‌شد. این موضوع علاوه بر تحمیل زمان و هزینه اضافی به سازمان، با دقت کم انجام می‌شد و قابلیت گزارش‌گیری مناسب نیز وجود نداشت. به دلیل اهمیت بالای مدیریت هزینه‌ها به ویژه مدیریت قبض‌ها، قبضینو همواره به دنبال راهکاری برای ساده‌تر کردن این امر مهم بوده است. ماه عسل این تفکر پنل قبضینو سازمانی است که به صورت کامل تمامی قبوض را پوشش می‌دهد و تجربه متفاوتی از مدیریت هزینه‌ها را برای سازمان‌ها فراهم می‌کند. 

امکانات این پنل عبارتند از:

  • ایجاد قبوض خدماتی به صورت تکی یا گروهی
  • دسته‌بندی قبوض خدماتی
  • استعلام خودکار قبوض خدماتی
  • مشاهده جزئیات کامل قبوض خدماتی
  • دریافت جزئیات قبوض خدماتی
  • مشاهده و دریافت مالیات بر ارزش افزوده قبوض خدماتی (دقیقاً مطابق بر مبلغ مالیات بر ارزش افزوده موجود قبض)
  • دریافت قبض المثنی

قبضینو سازمانی

 

قبضینو و رضایت کاربران

مهم‌ترین هدف ما جلب رضایت و اعتماد شما کاربران عزیز بوده است. قبضینو از آغاز به داشتن همراهان وفادار و همیشگی خود افتخار کرده و همواره به دنبال ارائه خدمات بهتر و کامل‌تر بوده است. قبضینو کار خود را با 20 تراکنش در روز آغاز کرد و حالا با همراهی شما دوستان عزیز به بیش از 20000 تراکنش در روز رسیده است و ما با انگیزه و امید بیشتر راه خود را ادامه می‌دهیم. پیشنهادات و انتقادات شما بهترین همراه ما در ارائه‌ بهترین و جامع‌ترین خدمات است.

چشم‌انداز قبضینو

چشم‌انداز قبضینو ارائه محصولی به مشتریان است که با آن بتوانند تمام پرداخت‌های دوره‌ای مانند قبوض، شارژ ساختمان، اجاره واحدهای مجتمع‌های مسکونی و تجاری، اقساط وام و … را فقط با یک کلیک پرداخت نمایند. قبضینو در تلاش است تا به بهترین دستیار شما برای تمامی پرداخت‌های دوره‌ای تبدیل شود.

داستان قبضینو به همین جا ختم نمی‌شود و با همراهی شما و انگیزه و اشتیاق تیم جوان قبضینو روزهای روشن‌تری در انتظار است. 

 

ثبت دیدگاه

شما هم می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.
محمد علی پاینده

با وجود اعلام در توضیحات سایت مبنی بر رایگان بودن خدمات قبضینو در زمان تقاضا برای دریافت خدمات از کاربر خواسته میشود مبلغ۵۲۰۰۰ریال به حساب واریز نماید

ٰپشتیبانی قبضینو

سلام وقت به‌خیر
برخی از استعلام‌ها مشمول هزینه می‌شوند و این مورد از سمت سرویس مبدا تعیین شده. برای مثال شما برای پرداخت عوارض آزادراهی از هر سامانه‌ای استفاده کنید، باید مبلغ ۵۲۰۰ تومان را پرداخت کنید.
برقرار باشید و سبز

اصغر صبا

سلام خدا قوت استارت آپ بسیار خوبی است ممنونم سعی کنید انشاالله مابقی خدمات رو هم فعال کنید . تبلیغات کم انجام میشه برای اون هم فکری بکنید . موفق باشید .

عبدالعلی‌وکیلی‌سهرفروزانی

می‌خواهم‌‌ببینم‌خلافی‌ام‌چقدر‌است

پشتیبانی قبضینو

کاربر عزیز شما می‌توانید از سرویس استعلام خلافی قبضینو استفاده کنید.

غزت

در حال حاضر داشتن یک استارت اپ مورد اطمینان نیاز همگان میباشد و هر روز برتعداد این استارت اپ ها افزوده میشه شما با بروز کردن خدمات مورد نیاز وهمچنین با راه اندازی باشگاه مشتریان میتوانید مشتریان بیشتری رو به سمت خودتون بکشید

رضا حضرتی

سلام وقت بخیر کارتان خیلی عالی می باشد ولی برای اینکه مشتریهای بتواند شما را معرفی کند یک سری آپشن مثل جایزه وغیره داشته باشید بد نیست ممنون از برنامه خوبتان ببخشید که جسارت کردم

پشتیبانی قبضینو

خیلی خوشحالیم که راضی هستید و ممنونیم از اینکه به ما اعتماد کردید و همراه ما هستید.
ممنون از اینکه پیشنهادتون رو با ما در میون گذاشتین.

مهدی نصبری

سلام کارتون عالیه بهتون افتخار مبکنم پایدار باشید.

ثبت دیدگاه