قبضینو

پیگیری قبض و راهنمای پیگیری قبض پرداخت شده

پیگیری قبض و راهنمای پیگیری قبض پرداخت شده

در بسیاری از قبوض مانند قبض خلافی خودرو، قبض برق و قبض گاز و … پس از پرداخت قبض، میزان بدهی به شرکت مربوط صفر نمی شود به عبارتی قبض پرداخت شده در سیستم با تاخیر ثبت می شود و شما هر چند قبوض خودر را پرداخت کرده اید ولی همچنان شما را به عنوان…

در بسیاری از قبوض مانند قبض خلافی خودرو، قبض برق و قبض گاز و … پس از پرداخت قبض، میزان بدهی به شرکت مربوط صفر نمی شود به عبارتی قبض پرداخت شده در سیستم با تاخیر ثبت می شود و شما هر چند قبوض خودر را پرداخت کرده اید ولی همچنان شما را به عنوان بدهکار در نظر می گیرد. در این پست از وبلاگ پرداخت قبضینو روش های پیگیری قبوض پرداخت شده به همراه پرداخت دو باره و تکراری قبض  را بیان خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

پیگیری پرداخت قبض

پرداخت قبض با قبضینو

اگر از سامانه پرداخت قبض قبضینو، قبض خود را پرداخت نمایید میتواند از بخش پیگیری سوابق قبضینو،‌ وضعیت قبض خود را مشاهده کنید. کافی است به آدرس https://ghabzino.com/history  مراجعه کنید و پس از ورود به سامانه پرداخت قبضینو، قبض مودر نظر خود را پیگیری کنید.

پرداخت قبض با سایر سامانه های پرداخت اینترنتی

اگر برای پرداخت قبض از سایر روش های پرداخت به جز قبضینو استفاده کرده اید، پیگیری قبض بستگی به سامانه پرداخت قبض مورد استفاده می باشد. معمولا اکثر سامانه ها امکان پیگیری قبض پرداخت شده رو ندارند. ولی به صورت موردی میتواند از شرکت های اریه دهنده خدمات مثل وبسایت شرکت برق و وبسایت شرکت گاز و …این گونه قبض ها پیگیری کرد. در ادمه آدرس مربوط به هر کدام را شرکت ها را ذکر خواهیم کرد.  حتما به مهلت پرداخت قبضی که پرداخت می کنید دقت فرماید.

پیگیری قبض برق تهران

برای پیگیری قبض برق میتوانید به وب سایت اداره برق با عنوان سیستم رویت اطلاعات مشترکین برق به آدرسhttps://www.tbtb.ir/index.jsp?fkeyid=&siteid=1&pageid=646مراجعه فرماید. در وبسایت شرکت برق  از بخش” رویت اطلاعات صورت حساب مشترکین خاص”  مربوط به کاربران ویژه اداره برق می باشد و بخش “رویت اطلاعات صورت حساب کلیه مشترکین” برای مشترکین عمومی در نظر گرفته شده است که با وارد کردن شناسه قبض یا رمز یارانه و یا شماره پرونده اقدام به استعلام و پیگیری قبض برق نمایند. متاسفانه این سایت فقط برای شهر تهران امکان پیگیری را دارد.

پیگیری قبض پرداخت شده و قبض برق

پیگیری قبض گاز

مشترکین گاز شهری میتوانند برای پیگیری قبض گاز شهری به وب سایت شرکت گاز به آدرس اینترنتی http://www.nigc.ir/Portal/Home/ مراجعه نمایند.  با وارد کردن شناسه اشتراک قبض گاز خود میتوانید قبض خود را پیگیری و استعلام کنید.

پیگیری قبض پرداخت شده تلفن ثابت

با مراجعه به سایت پرتال مخابرات ایران به آدرس https://www.tci.ir میتواند اقدام به استعلام و پیگیری قبض تلفن ثابت و مشاهده قبض میان دوره ای تلفن کنید.

مشترکین تلفن ثابت تهران میتوانند به سایت خدمات اینترنتی تلفن ثابت استان تهران به آدرس  https://eservice.tct.ir/eCare/view/mainpage مراجعه نمایند.

در صورت پرداخت قبض تلفن ثابت از ۱۸ ۱۸ نیازی به پیگیری آن نیست. زیرا مقدار بدهی به صورت آنلاین پاک میشود.

از مزایای سامانه پرداخت قبض ۱۸۱۸  این است که پس از پرداخت کمتر از دو دقیقه تلفن وصل می‌شود در حالی که از راه‌های دیگر باید ۴۸ ساعت بگذرد و اگر در این مدت مشکل قطعی رفع نشد باید حضوری به مخابرات مراجعه کنند.

پیگیری قبض تلفن ثابت ۱۸۱۸

پیگیری قبض پرداخت شده بانک ملی

به منظور ارائه خدمات نوین بانکداری الکترونیک و کاهش مراجعات حضوری و انجام خدمات بانکداری الکترونیک سامانه درگاه پرداخت اینترنتی بانک ملی ایران راه اندازی گردید. اگر از طریق سامانه پرداخت قبض بانک ملی قبض خود را پرداخت کرده باشید میتواند به آدرس پیگیری قبض ملی به نشانی https://bmi.ir/fa/ghobooz.aspx مراجعه فرماید.

پیگیری قبض جریمه پرداخت شده

قبض جریمه و خلافی حداقل پس از ۷۲ ساعت اعمال میشود. یعنی تا ۷۲ ساعت پس از پرداخت قبض، مقدار مبلغ جریمه پاک میشود.
اگر از سامانه پرداخت خلافی قبضینو استفاده کرده اید میتواند از همین سامانه قبض خلافی خودرا پیگیری نماید ولی در غیر این صورت امکان استعلام و پیگیری قبض خلافی وجود نداد و ممکن است حتی کاربر یک قبض جریمه را به اشتباه دو بار پرداخت نماید. لذا در پرداخت جرایم رانندگی دقت نماید که قبلا آن قبض را خودتان پرداخت نکرده باشید.
هرگز از راه های غیر قانونی که با تبلیغات افراد سود جو همراه است، اقدام به پاک کردن جریمه خلافی خود نمایید. این روش ها به سادگی قابل پیگیری است و در صورت اثبات جرم قضایی دارد. 
قبض پرداختی و پیگیری
 
 
 
 

ثبت دیدگاه

شما هم می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.
محمودآذربایجانی

سلام من آخرین دوره قبض برق رایکروزقبل ازعیدپرداخت کردم ازطریق ای تی ام بانک کشاورزی باشماره واریزی۴۰۳۶۸۵ولی هنوزدرسامانه ثبت نشده همیشه با۱۵۲۱واریزمیکردم ظرف ۲۴ساعت ثبت میشدلطفاراهنمایی بفرمایید

پشتیبانی قبضینو

سلام و درود
لطفا به اداره برق منطقه مراجعه کرده و رسید خود را ارائه کنید تا در سامانه ثبت شود.
با تشکر

صفری

سلام من قبض عوارض پسماند وشهرداری را پرداخت کردم اما هنوز بدهی من صفرنشده است چی کارکنم ممنون ازراهنمایتون

پشتیبانی قبضینو

درود بر شما دوست عزیز
به‌روزرسانی سیستم شهرداری زمان‌بر است و به همین خاطر ممکن است که مفاصا حساب با تأخیر صادر شود. شما می‌توانید با مراجعه به بخش «مشاهده سوابق» فیش پرداختی خود را دریافت کنید. در صورتی که فیش پرداختی شما در این بخش وجود نداشت، پرداخت شما موفقیت‌آمیز نبوده و دوباره باید عوارض را پرداخت کنید.
تندرست باشید

محمود صفری

سلام من قبض عوارض وپسماند شهرداری را پرداخت کردم اما الان بدهی من هنوز پابرجاست وصفر نشده میشه من را راهنمایی بفرمایید

پشتیبانی قبضینو

سلام وقت بخی
درصورت پرداخت از طریق قبضینو می‌توانید با ارائه کد پیگیری پرداخت به کارشناس شهرداری این موضوع را پیگیری کنید. برای دریافت کد لطفا به بخش سوابق پرداخت مراجعه کنید.
سپاس از همراهی شما

مهدی

سلام قبض تلفن رو پرداخت کردم میخواستم بدونم چقدر طول می کشه تا ثبت بشه و تصفیه بشه؟

پشتیبانی قبضینو

سلام بر شما
پرداخت به‌صورت آنی انجام می‌شود اما به‌روزرسانی سامانه مخابرات نیاز به گذشت 2 روز کاری دارد.
سبز و برقرار باشید.

هادی

سلاممن اشتباها قبض آب یک واحد دیگر از آپارتمان را پرداخت کردم، چطور میشه این مبلغ را پس گرفت؟ ممنون.

پشتیبانی قبضینو

سلام بر شما
شما می‌توانید به‌صورت حضوری به اداره آب و فاضلاب مراجعه کرده و شماره پیگیری پرداخت موجود در رسید را به کارشناس مربوطه ارائه کنید تا پیگیری‌های لازم انجام شود. همچنین می‌توانید از کسی که اشتباه قبض او را پرداخت کرده‌اید بخواهید که هزینه پرداختی را به شما عودت دهد.
پایدار باشید.

هادی فروغی راد

چندموردپرداخت ازقبضینوداشتم اصلا مشخص نیست کجامیره جدیدا قبض تلفن ثابت واریزکردم الان یک ماه شده ولی بازم بدهی قبض دارم

پشتیبانی قبضینو

سلام بر شما
این مشکل ممکن است مربوط به مخابرات منطقه باشد. لطفا شماره پیگیری قبض خود را از قسمت مشاهده سوابق قبضینو دریافت کرده و به‌صورت حضوری به مخابرات منطقه‌تان مراجعه کنید تا با بررسی کارشناس این موضوع رفع شود.
سلامت باشید.

محمد حسین

سلام خسته نباشید ببخشید من قبض آب رو 15.10پرداخت کردم بازم بدهی امده روی قبض جدید رسید پرداختم دارم راهنمایی میکنید ممنونم، اگر بتونید غیر حضوری انجام بدم ممنون میشم چون ماموریت هستم، با تشکر

پشتیبانی قبضینو

سلام دوست گرامی
سما می‌توانید با شماره تلفن 1522 تماس بگیرید و راهنمایی‌های لازم را از کارشناسان مربوطه دریافت کنید.
پاینده باشید.

کاربر

سلام بنده الان در مورد قبض شهرداری پیام گذاشتم . پیام‌های دیگران را تازه خواندم . چند روز صبر میکنم اگر موضوع حل نشد مجددا پیام میدم . ممنون

امیر

سلام من قبض عوارض آزادراهی رو پرداخت کردم شماره پیگیری هم داد از حسابمم کم شد ولی تایید نخورد دوباره مجدد رفتم پرداخت کردم چطوری باید پیگیری کنم

پشتیبانی قبضینو

سلام و درود
برای پیگیری لطفا با شماره تلفن 1531 تماس بگیرید یا از طریق خدمات پشتیبانی سایت آنی‌رو اقدام کنید. با ارائه کدپیگیری پرداخت می‌توانید مبلغ اضافی را پس بگیرید. همچنین اگر با مشکلی در این فرآیند روبرو شدید، می‌توانید با پشتیبانی قبضینو تماس بگیرید.
پاینده و سبز باشید.

احمد

سلام چند وقته دوتا قبض اب برام پیامک میشه چجوری بفهمم کدومش مال خونه منه

پشتیبانی قبضینو

سلام بر شما
لطفا شماره بدنه کنتور ثبت‌شده در قبض را با شماره کنتور منزل خود مطابقت دهید.
پایدار و سبز باشید.

متین

سلام من قبض موبایل ریختم ۵۰ هزار ولی نیومده اسمسش این رو باید چی کار کنم؟؟

پشتیبانی قبضینو

سلام بر شما
پرداخت قبوض خطوط همراه اول و ایرانسل آنی بوده و خط رایتل برای تسویه طی 2 روزکاری ثبت می‌شود. لطفا مشکل خود را دقیق‌تر مطرح کنید تا بتوانیم راهنمایی بهتر ارائه کنیم.
ماندگار باشید و سبز.

مریم باقری

قبض آب رو پرداخت کردم ولی همچنان بدهکارم علت صفرنشدن رو چگونه پیگیری کنم با همراه بانک ملت با گوشی قبض آب رو پرداخت کردم مممنون میشم راهنمایی بفرمایید

پشتیبانی قبضینو

سلام وقت بخیر
این امکان وجود دارد که پرداخت شما بعد از صدور قبض آب دوره جدید انجام شده باشد و اطلاعات سامانه آب و فاضلاب در به‌روزرسانی پرداخت آن‌ها این تسویه قبض را ثبت نکرده باشد. برای اطمینان بیشتر بهتر است با پشتیبانی برنامه پرداختی تماس بگیرید تا راهنمایی‌های لازم را ارائه کنند. همچنین این امکان هم وجود دارد که با مراجعه حضوری به اداره آب و فاضلاب و ارائه کد پیگیری پرداخت قبض اصلاحی دریافت کنید.
سبز باشید و پاینده.

فاطمه روسن

چگونه قبضی ک پرداخت شده رو پیگیری کنیم

پشتیبانی قبضینو

سلام وقت بخیر
درصورتی‌که قبضتان را از طریق قبضینو پرداخت کرده باشید می‌توانید با مراجعه به قسمت سوابق قبضینو جزئیات پرداخت قبض را مشاهد کنید.
سبز باشید و برقرار.

عزت اله توکلی

مصرف گازپول واریزکردم ازچگونگی بدهی مخواهم باخبرشوم

پشتیبانی قبضینو

سلام بر شما
برای اطلاع از جزئیات قبض پرداختی لطفا به قسمت سوابق مراجعه کنید.
سبز و پایدار باشید.

حمزه رنود

خوب است

مریم محمدی

عابربانک

حسین پورعلی

با سلام ، چطور میتونم چند قبض و کارکرد و پرداختی قبلی رو مشاهده کنم؟ با تشکر.

پشتیبانی قبضینو

سلام وقت بخیر
پیگیری پرداخت‌های انجام‌شده هم از طریق این سرویس و هم قسمت سوابق قبضینو امکان پذیر است. درقسمت پیگیری شناسه قبض و شناسه پرداخت را وارد کرده و گزینه مشاهده وضعیت قبض را بزنید. در قسمت سوابقب نیازی به ارائه اطلاعات ندارید و می‌توانید از بخش‌های مختلف وضعیت قبوض پرداختی خود را مشاهد کنید.
با سپاس از شما.

مهدی رمضانیان

پرداخت قبض انجام شده برج هشت ولی باز قبض جدید بدهی برج هشت رو میاره شماره پیگیری7411772939959

پشتیبانی قبضینو

درود بر شما
پرداخت قبض شما بعد از مهلت مقرر انجام شده و همزمان با صدور قبض جدید، قبض قدیمی پرداخت شده است و اداره مربوطه هم اطلاعات آن را به‌روز نکرده است. شما سه راه حل دارید؛ اول این‌که می‌توانید پرداخت قبض جدید را انجام ندهید و صبر کنید تا قبض جدید صادر شود و مبلغ پرداختی شما از آن کسر شود. دومین راه این است که پرداخت قبض جدید را با قبض قبلی مجددا انجام دهید و در قبض دوره بعدی بستانکار شوید. آخرین راه حل هم این است که با رسید پرداخت قبض خود که در قسمت سوابق قبضینو قرار دارد، به اداره آب و فاضلاب منطقه مراجعه کرده و قبض اصلاح شده را بگیرید.
پاینده باشید.

رحیم حسن شالی

من تلفنم قطع شد واریز کردم بدهیو با دستگا پز ولی وصل نشد مجبور شدم تا تلفنخانگی باشماره۲۰۰۰ دوباره قبض دوره رو بکیرم باز وایز کنم الان تکلیفقبض واریزیم چی میشه .برای دستگاه پز مغازه بود باید سری انجام میشد

پشتیبانی قبضینو

سلام وقت بخیر
اتصال مجدد خط تلفن ثابت معمولا 2 روز کاری زمان لازم دارد. درصورتی‌که پرداخت مجدد انجام داده‌اید نمی‌توانید مبلغ پرداختی خود را پس بگیرید اما این هزینه به‌عنوان مبلغ بستانکار در سوابق پرداخت شما ثبت شده و در از قبض دوره‌ بعد کسر می‌شود. بهتر است رسید پرداخت خود از دستگاه پوز را نگهدارید تا در غیر این‌صورت بتوانید به اداره مخابرات منطقه مراجعه کرده و مسئله را پیگیری کنید.
سبز و شادمان باشید.

محمدکونانی منش

قبض تلفن همراه پرداخت شده وصل نشده

پشتیبانی قبضینو

درود وقت شما بخیر
درصورتی‌که پرداخت قبض شما با موفقیت انجام شده و در سوابق پرداخت هم ثبت شده است نیازی به نگرانی نیست. معمولا خطوط تلفن‌همراه مربوط به اپراتورهای ایرانسل و همراه اول به‌ محض تسویه قبض آنی وصل می‌شود اما خطوط رایتل برای اتصال نیاز به سپری شدن 2 روز کاری دارند.
پایدار و سربلند باشید.

فاطمه منظری

قبض تلفن ثابت از طریق آپ پرداخت کردم شماره ارجاع بهم داد ولی وصل نشده

پشتیبانی قبضینو

سلام دوست گرامی
وصل شدن خطوط ثابت معمولا بین 2 تا 3 روز زمان‌بر است. با توجه به این‌که پرداخت قبضتان را از سرویسی غیر از قبضینو انجام داده‌اید قادر به راهنمایی شما نیستیم. لطفا برای پیگیری دقیق‌تر با پشتیبانی برنامه پرداختی تماس بگیرید.
باتشکر از شما.

رضا اسماعیلی اقدم

قبض تلفن همراه را دو روزه با ستاره یک مربع پرداخت کرده ام متاسفانه بازم یک طرفه هست

پشتیبانی قبضینو

سلام بر شما
متاسفانه در رابطه با تراکنش‌هایی که خارج از سرویس‌های قبضینو ارائه می‌شوند، نمی‌توانیم شما را راهنمایی کنیم. به‌طور کلی اتصال مجدد خط تلفن‌همراه بعد از قطعی حدودا 2 تا 3 روز کاری زمان‌بر است. درصورتی‌که خط تلفن متصل نشد، می‌توانید با پشتیبانی برنامه یا مخابرات تماس گرفته و وضعیت را پیگیری کنید.
پایدار باشید.

محمد یعقوبی

پیگیری قبض پرداخت شده ولی تلفن هنوز قطعه

پشتیبانی قبضینو

سلام دوست گرامی
درصورتی‌که پرداخت شما با موفقیت انجام شده باشد، دو روزکاری زمان لازم است که خط تلفن مجددا متصل شود.
با تشکر از همراهی شما.

مصطفی‌محمدی

قبض‌اب‌پرداخت‌شده‌ولی‌ازحساب‌کم‌نشده

پشتیبانی قبضینو

باسلام وقت بخیر
احتمالا هنگام پرداخت سرویس دچار قطعی یا مشکل اینترنت شده باشد. درصورتی که اطلاعات تسویه قبض خود را در این صفحه دریافت نکرده‌ایذ باید مجددا اقدام به پرداخت کنید.
شاد و پایدار باشید.

بهلول فرهنگ قره آغاجلوسفلی

سلام وقت بخیر خسته نباشید من اشتباهی قبض گازدوبارپرداخت کردم چکارکنم واریزی تکراری برگشت بخوره بیادحسابم

پشتیبانی قبضینو

سلام دوست عزیز وقت بخیر
احتمالا قبض گاز خود را از طریق برنامه یا سامانه دیگری پرداخت کرده‌اید چون امکان پرداخت تکراری در خدمات قبضینو وجود ندارد. همچنین نمی‌توانید مبلغ پرداختی را دریافت کنید، این مبلغ به‌عنوان بستانکار در حساب پرداخت شما ذخیره شده و از قبض دوره بعدی کم می‌شود.
پیروز و ماندگار باشید.

انیسه آواری

سلام تلفن خونه پدرشوهرم قطع شده بود بعد من هم قبض میان دوره را پرداخت کردم هم قبض پایان دوره را حالا چی میشه؟

پشتیبانی قبضینو

سلام وقت به‌خیر
معمولا خط تلفن بعد از چند روز وصل خواهد شد. اما اگر وصل نشد باید برای پیگری به اداره مخابرات منطقه خود مراجعه کنید.
شاد و پیروز باشید.

ثبت دیدگاه