مشاهده سوابق نسخه مخصوص شرکت‌ها دریافت API پشتیبانی وبلاگ
دانلود اپلیکیشن سبد قبض
قبضینو

استعلام خلافی خودرو - دریافت خلافی راهور 120

__
ایران

استعلام خلافی خودرو با قبضینو

اگر قصد دارید استعلام جریمه‌ها و پرداخت آنها را با سامانه قبضینو انجام دهید؛ کافی است، شماره پلاک وسیله نقلیه خود را در این بخش وارد کنید و با انتخاب روش مناسب خود از میان روش‌های استعلام جریمه، به‌روزترین مبلغ خلافی خودرو را مشاهده کنید.

استعلام خلافی خودرو با قبضینو
جزئیات
حذف اطلاعات
آیا از حذف اطلاعات آیتم انتخابی اطمینان دارید؟
استعلام آماده پرداخت
آخرین استعلام شما در تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ انجام شده و از بخش سوابق قابل دسترسی است. پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده به‌روزترین نتایج، استعلام جدیدی را انجام دهید.
انتخاب روش استعلام خلافی
ایران
نیاز به کد ملی و شماره موبایل مالک
پرداخت مجموع مبلغ خلافی با یک رمز پویا
توجه

در صورت عدم دسترسی به اطلاعات مالک خودرو، می‌توانید خلافی تجمیعی خودرو را استعلام کنید.

استعلام خلافی خودرو با پلاک

حتماً تاکنون جریمه شدن را تجربه کرده‌اید. راحت‌ترین روش برای پرداخت این جریمه‌ها، گرفتن خلافی ماشین از قبضینو است. شما می‌توانید سریع و ساده به سایت یا اپلیکیشن قبضینو دسترسی پیدا کنید و از خدمت استعلام خلافی خودرو با پلاک استفاده کنید.

استعلام جزئیات خلافی خودرو

استعلام جزئیات خلافی خودرو

استعلام جزئیات خلافی خودرو

برای مشاهده ریز خلافی از خدمت استعلام جزئیات خلافی خودرو سامانه قبضینو استفاده کنید. شما باید شماره پلاک، کد ملی و شماره موبایل مالک خودرو را وارد کنید تا از مزایای زیر بهره‌مند شوید:

  • پرداخت موردی خلافی ماشین
  • مشاهده جزئیات خلافی ماشین
  • مشاهده عکس دوربین پلیس
  • هزینه: ۵۲۰۰ تومان

استعلام مجموع خلافی خودرو با پلاک

استعلام مجموع خلافی خودرو با پلاک

استعلام مجموع خلافی خودرو با پلاک

برای دریافت سریع خلافی خودرو از خدمت استعلام مجموع خلافی خودرو سامانه قبضینو استفاده کنید. شما نیازی به احراز هویت ندارید، فقط باید شماره پلاک را وارد کنید تا از مزایای زیر بهره‌مند شوید:

  • پرداخت جریمه‌ها با یک رمز پویا
  • مشاهده مجموع مبلغ خلافی
  • تنها با شماره پلاک خودرو

استعلام جریمه با شناسه قبض و پرداخت

استعلام جریمه با شناسه قبض و پرداخت

استعلام جریمه با شناسه قبض و پرداخت

اگر قبض جریمه را به صورت پیامکی دریافت کرده‌اید و شناسه قبض و شناسه پرداخت را دارید می‌توانید از روش گرفتن رایگان خلافی سامانه قبضینو برای استعلام آنلاین خلافی خودرو استفاده کنید. توجه داشته باشید که در این روش تنها امکان پرداخت یک قبض وجود دارد. مزایای این روش نیز به شرح زیر است:

  • امکان پرداخت خلافی با یک رمز پویا
  • امکان مشاهده تنها یک قبض جریمه
  • نیازمند شناسه قبض و شناسه پرداخت
  • خلافی خودرو رایگان

کدام روش استعلام و پرداخت جریمه قبضینو برای من مناسب است؟

همانطور که پیش از این اشاره کردیم، سامانه قبضینو روش‌های متنوعی را برای استعلام و پرداخت جریمه در اختیار شما قرار داده است. اگر می‌خواهید با تفاوت این روش‌ها بیشتر آشنا شوید یا مناسب‌ترین روش را برای خود انتخاب کنید بهتر است نگاهی به جدول زیر داشته باشید. در ادامه، روش‌ها و نحوه پرداخت خلافی قبضینو گفته شده است:

روش‌ها استعلام خلافی با جزئيات استعلام خلافی تجمیعی استعلام خلافی با شناسه قبض
هزینه استعلام ۵۲۰۰ تومان ۵۲۰۰ تومان استعلام رایگان خلافی خودرو
جزئیات نمایش کامل جزئیات بدون جزئیات عدم نمایش جزئیات
نحوه پرداخت موردی تجمیعی موردی
اطلاعات مورد نیاز پلاک، کد ملی مالک، شماره موبایل مالک پلاک شناسه قبض و شناسه پرداخت

چرا استعلام جریمه ماشین را با قبضینو انجام دهیم؟

سامانه قبضینو یکی از اولین روش‌های استعلام و پرداخت آنلاین خلافی بوده است. تأمین امنیت، افزایش سرعت و تضمین به‌روزبودن همواره از جمله مهم‌ترین اولویت‌های قبضینو به‌عنوان سامانه استعلام خلافی خودرو بوده است که علاوه‌بر خدمت استعلام و پرداخت جریمه، سایر خدمات را بر پایه‌ی این اصول ارائه می‌دهد. گرفتن خلافی خودرو با موبایل از قبضینو مزایایی دارد:

چه زمان‌هایی به استعلام و پرداخت جرایم رانندگی نیاز داریم؟

قطعا تسویه هزینه‌هایی که بر عهده ما است در هر زمانی اهمیت دارد اما گاهی پرداخت آن‌ها اهمیت بالاتری پیدا می‌کند چرا که عدم تسویه می‌تواند هزینه‌های سنگین‌تری را برای شما به دنبال داشته باشد.

پیش از دو برابر شدن خلافی

شما باید جرایم تسلیمی، الصاقی و خودداری را پیش از گذشت ۶۰ روز از صدور آن پرداخت کنید؛ وگرنه، مبلغ آن دو برابر خواهد شد. در نتیجه، شما پیش از دو برابر شدن خلافی نیاز به استعلام و پرداخت جریمه خودرو دارید تا از ضرر مالی جلوگیری کنید.

قبل از اتمام مهلت اعتراض به تخلف

پس از ثبت جریمه در سامانه پلیس راهنمایی و رانندگی، شما باید اعتراض به جرایم را پیش از گذشت ۶۰ روز از صدور آن ثبت کنید؛ وگرنه، امکان اعتراض به جرایم را از خود سلب کرده‌اید. در نتیجه، شما قبل از اتمام مهلت اعتراض به تخلف نیاز به استعلام و پرداخت جرایم رانندگی دارید تا جرایم اشتباه را پیگیری کنید.

زمان دریافت مدارک المثنی برای خودرو

هنگامی که نیاز به دریافت مدارک المثنی برای خودرو داشته باشید، باید نسبت به پرداخت خلافی خودرو راهور 120 اقدام کنید؛ بنابراین، شما زمان کسب مدارک المثنی مانند کارت خودرو، سند خودرو و ... نیاز به استعلام و پرداخت بدهی خلافی دارید.

زمان ترخیص خودرو از پارکینگ پلیس پس از توقیف

معمولاً، دستور توقیف خودرو برای خودروهایی صادر می‌شود که مبلغ جرایم آنها از سقف ۳ میلیون تومان گذشته باشد؛ بنابراین، توصیه می‌کنیم که حتما به صورت مداوم استعلام جریمه خودرو و پرداخت آن را انجام دهید تا از توقیف جلوگیری کنید. اگر خودروی شما توقیف شد، چه کاری انجام دهید؟ شما باید جرایم خودرو را برای رفع توقیف تسویه کنید؛ بنابراین، زمان رفع توقیف، به استعلام و پرداخت جریمه ماشین نیاز دارید.

فروش خودرو و انتقال مالکیت

زمان فروش خودرو نیز یکی دیگر از بزنگاه‌هایی است که شما باید در آن تمامی هزینه‌های خودروی خود را تسویه کنید. درغیر این صورت تعویض پلاک انجام نخواهد شد. تا مدتی قبل برای تسویه خلافی باید حتما حضوری و در مراکز تعویض پلاک اقدام می‌کردید اما در حال حاضر می‌توانید از روش‌های استعلام و پرداخت آنلاین خلافی مانند قبضینو برای تسویه آنی خلافی ماشین خود استفاده کنید.

چگونه به مبلغ خلافی اعتراض کنیم؟

تنها راه اصلاح مبلغ خلافی، اعتراض به خلافی ثبت‌شده است. بعد از دریافت خلافی، اگر اطمینان دارید که خلافی خودروی شما به اشتباه ثبت شده یا از روی عکس خلافی متوجه شدید که جریمه خودروی دیگری به نام شما درج شده است کافی است برای اعتراض به یکی از مراکز اجرائیات پلیس مراجعه کنید. برای اعتراض به خلافی، لازم است مالک خودرو با همراه داشتن مدارک زیر در یکی از مراکز اجرائیات پلیس حضور داشته باشد و اعتراض خود را ثبت کند.

در صورت پذیرفته شدن اعتراض، مبلغ خلافی شما کمتر شده و خلافی اشتباه نیز از لیست جرایم خودروی شما حذف می‌شود.

نکته: تا مدتی قبل امکان اعتراض به خلافی از طریق دفاتر پلیس+۱۰ نیز وجود داشت اما در حال حاضر فقط از طریق مراکز اجرائیات پلیس می‌توانید اقدام کنید.

چگونه عدم خلافی خودرو را دریافت کنیم؟

تا مدتی قبل برای دریافت عدم خلافی باید حضوری به مراکز پلیس +۱۰ یا اجرائیات مراجعه می‌کردید. دلیل این موضوع هم به‌روز نبودن سامانه پلیس راهور ۱۲۰ بود. اما حالا بهترین راه برای دریافت خلافی خودرو آنلاین، استفاده از قبضینو است. سامانه قبضینو خلافی شما را در لحظه تسویه می‌کند و در هر زمان می‌توانید به‌روزترین لیست جرائم خود را مشاهده و عدم خلافی را دریافت کنید. عدم خلافی خودرو و گواهی عدم خلافی از طریق مراکز پلیس +۱۰ نیز در دسترس است.

تصاویر
اسلاید شماره 0
اسلاید شماره 1
اسلاید شماره 2

آیا قبضینو معتبر است؟ داستان استارت‌آپ قبضینو از آغاز تا امروز

آیا قبضینو معتبر است؟ داستان استارت‌آپ قبضینو از آغاز تا امروز

آیا قبضینو معتبر است؟ داستان استارت‌آپ قبضینو از آغاز تا امروز

نزدیک به سه سال است که قبضینو در کنار شماست و همواره به دنبال ارائه بهترین خدمات به کاربران خود بوده است. حالا که خانواده قبضینو بزرگتر از همیشه شده و هر روز کاربران جدیدتری ما را در این مسیر همراهی می‌کنند تصمیم گرفتیم داستان قبضینو و مسیری را که تنها با انگیزه خدمت رسانی به شما تا اینجا طی کردیم برای شما تعریف کنیم. داستانی که با دغدغه تیم جوان و پرانگیزه قبضینو شروع شد و همچنان ادامه دارد. حالا با بزرگ‌تر شدن قبضینو، آرزوها و ماجراهای ما هم بزرگ‌تر شدند. آرزوهایی که نهایت همه آن‌ها به رضایت و اعتماد شما کاربران عزیز قبضینو می‌رسند.

مطالعه مطلب

عدم خلافی خودرو چیست و چگونه آن را در کوتاه‌ترین زمان دریافت کنیم؟

عدم خلافی خودرو چیست و چگونه آن را در کوتاه‌ترین زمان دریافت کنیم؟

عدم خلافی خودرو چیست و چگونه آن را در کوتاه‌ترین زمان دریافت کنیم؟

چند سالی است که روش پیگیری خلافی خودرو به صورت آنلاین و غیر حضوری انجام می‌شود. یعنی دیگر نیاز نیست مثل قبل، راننده در دفاتر پلیس ۱۰+ حضوری پیدا کند و برگه عدم خلافی خودرو را بعد از پرداخت جرایم رانندگی، دریافت کند. سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و خصوصی زیادی این خدمات را ارائه می‌کنند، اما معضل بزرگ این است که نتایج خلافی‌شان به‌روز نیست و مجبور هستید جزئیات پرداخت خلافی را با چند روز تاخیر مشاهده کنید یا برای تسویه جرائم، چند روز کاری منتظر بمانید.

مطالعه مطلب

نرخ جریمه های رانندگی در سال ۱۴۰۲ + جدول تخلفات رانندگی

نرخ جریمه های رانندگی در سال ۱۴۰۲ + جدول تخلفات رانندگی

نرخ جریمه های رانندگی در سال ۱۴۰۲ + جدول تخلفات رانندگی

احتمالا برای شما هم پیش‌آمده که زمان استعلام خلافی خودرو با کد یا نوع تخلف روبه‌رو شوید و برایتان این سوال پیش آید که چرا این مبلغ جریمه ثبت شده، بالا است یا این کد تخلف مربوط به کدام جریمه رانندگی است. پلیس راهنمایی و رانندگی برای کاهش تصادفات جاده‌ای و حفظ امنیت شما و سرنشینان، قوانین راهنمایی و رانندگی را وضع کرده که توجه به آن‌ها در حین رانندگی مهم تلقی می‌شود.

مطالعه مطلب

ثبت دیدگاه

شما هم می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.
هادی

آقا اشتباه پرداخت کردم چطور پیگیری کنم؟

پشتیبانی قبضینو

سلام وقت بخیر
لطفا با مدارک شناسایی، مدارک ماشین و قبض پرداختی برای پلاک اشتباه به یکی از مراکز پلیس +10 مراجعه کنید تا کارشناسان مربوطه با بررسی مدارک این اشتباه را برطرف کنند.
سلامت و پیروز باشید.

عبدالهی

پول میگیرید بعد میزنه که شماره ملی درست نیست این جه وضعیه از کجا برم کیف پول

پشتیبانی قبضینو

سلام وقت‌بخیر
اطلاعات از سامانه راهور دریافت می‌شود و ممکن است هنگام استعلام سامانه دچار اختلال شده و ابن خطا برای شما نمایش داده شود. با انجام هر استعلامی که نیاز به پرداخت هزینه دارد، دو گزینه در زمان پرداخت برای شما نمایش داده می‌شود که یکی از آنها پرداخت با کیف پول است و شما برای استفاده از مبلغ آن می‌توانید این گزینه را برای پرداخت انتخاب کنید.
برقرار باشید.

علی

سلام من مبلغ استعلام خلافی رو پرداخت کردمخلافی رو دیدم ولی به صفحه پرداخت منتقل نشدم الان صفحه رو به روز رسانی کردم میگه مجدد پرداخت را انجام بدم این منطقی نیست

پشتیبانی قبضینو

سلام بر شما
برای تکمیل فرآیند پرداخت لطفا به قسمت مشاهده سوابق بروید، در این‌صورت دیگر نیازی به پرداخت مبلغ نیست.
پایدار باشید.

مهدی رحیمی مقدم

باسلام متأسفانه دوباروارد سامانه پرداخت خلافی خودرو شدم هردفعه مبلغ ۵۲۰۰۰هزارریال از حسابم کسر شده ولی ازسامانه بیرون اومده ونتونستم جوابمو بگیرم راهنماییم کنید

پشتیبانی قبضینو

سلام بر شما
درصورت بروز چنین مشکلی هزینه پرداختی شما بلافاصله به کیف پول حساب کاربریتان در قبضینو واریز شده و نیاز به پرداخت مجدد هزینه نیست. شما می‌توانید هنگام استعلام مجدد از گزینه پرداخت با کیف پول استفاده کنید.
پایدار و سلامت باشید.

حسن پارسایی

من پرداخت کردم قبض و ولی هنوز تو سایت میزنه ک پرداخت نشده باید چیکار کنم

پشتیبانی قبضینو

سلام بر شما
پرداخت شما انجام شده است اما ممکن است سامانه هنوز به‌روزرسانی نشده باشد البته این امکان هم وجود دارد که راهور شناسه پرداخت را تغییر داده یا خلافی جدیدی برای شما ثبت شده باشد. اگر این مشکل بعد از چند روز برطرف نشد، لطفا به یکی از دفاتر پلیس +10 مراجعه کرده با ارائه کدپیگیری پرداخت تسویه را در سامانه ثبت کنید.
برقرار و مانا باشید.

رفیعی

سلام پلاک خودرو من به اسم کسی دیگه هست اگه شماره اونو بزنم خلافی به گوشی اون میره یا به من میاد

پشتیبانی قبضینو

سلام وقت‌بخیر
درصورتی که قصد پرداخت خلافی تجمیعی داشته باشید ثبت شماره پلاک کافی بوده و نیازی به احراز هویت نیست اما درصورت دریافت جزئیات خلافی شماره ثبت شده در برنامه باید مربوط به کدملی مالک پلاک باشد.
سبز و پیروز باشید.

گوهری

5200 پرداخت کردم پاسخ استعلام نمیادپایین صفحه گزینه دوم چیست که باید بزنیم

پشتیبانی قبضینو

سلام وقت بخیر
لطفا به قسمت مشاهده سوابق رفته و فرآیند استعلام را از آن‌حا ادامه دهید درصورت عدم مشاهده پرداخت می‌توانید استعلام مجدد گرفته و برای پرداخت گزینه کیف پول را انتخاب کنید چون درصورت وجود اختلال مبلغ به کیف پول حساب کاربری شما در قبضینو عودت داده می‌شود.
پایدار باشید و سبز.

محمد توکلی

سلام ببخشید چجوری دانلود کنیم برنامه رو

پشتیبانی قبضینو

سلام بر شما
لظفا وارد سامانه قبضینو شده از منوی بالا گزینه دانلود اپلیکیشن را انتخاب کنید تا روش‌های پرداخت برای شما نمایش داده شود.
سلامت و شاد باشید.

اکبری

سلام . من شماره پلاک ماشین دیگه توی لیست جرائم هست که حروف فارسی اون (و )هست ولی ماشین من (ص )هست توی عکس دوربین هم مشخص هست اون پراید هست ولی ماشین من تیبا باید چکار کنم؟

پشتیبانی قبضینو

سلام بر شما
باید در اولین فرصت ممکن به یکی از دفاتر پلیس +10 مراجعه کرده و با اراِئه تصویر ثبت‌شده اعتراضتان را ثبت کنید. مهلت ثبت اعتراض و رسیدگی به آن 60 روز بعد از ثبت جریمه بوده و بعد از آن دیگر امکان برطرف کردن این مشکل برای شما وجود نخواهد داشت.
برقرار و سلامت باشید.

پرویز شیری

سلامبرایم پیامک اومده حدود 487000تومان جریمه باید پرداخت کنم ..این مبلغ کجا من جریمه شدن..بیزحمت توضیح دهید

پشتیبانی قبضینو

سلام وقت بخیر
برای اطلاع از جزئیات خلافی خود، لطفا شماره پلاکتان را در قسمت مشخص‌شده وارد کنید و از بین گزینه‌های نمایش‌داده‌شده پرداخت خلافی با جزئیات و پلاک را انتخاب کنید. بعد از ثبت اطلاعات خواسته‌شده می‌توانید استعلام جریمه‌هایتان را با جزئیات کامل دریافت کنید.
پاینده باشید.

غلامعلی نورا

الان وارد سیستم شدم مبلغ ۵۲۰۰ را برای استعلام پرداخت کردم ولی اعلام شد کد ملی وارد شده متعلق به خودرو نیستدر صورتی که درست وارد کردم. چه باید بکنم ؟

ابوالفضل

سلام وقت بخیر سوابق پرداخت قبض را چگونه می توان مشاهده کرد

پشتیبانی قبضینو

سلام و وقت بخیر
برای مشاهده سوابق در اپلیکیشن قبضینو، از منوی پایین صفحه باید گزینه دوم از سمت راست را انتخاب کنید. درصورت استفاده از سایت قبضینو نیز باید از منوی بالای صفحه، روی گزینه «مشاهده سوابق» کلیک کنید.
سبز و سلامت باشید.

آرش پوراسد

پولو پرداخت کردم سرور پاسخگو نبود

پشتیبانی قبضینو

سلام دوست گرامی
درصورت قطع ارتباط با سرویس مبدا، هزینه پرداختی در همان لحظه به کیف پول حساب کاربریتان در قبضینو عودت داده می‌شود و می‌توانید آن را بررسی کنید.
پاینده باشید.

مهدی دلبری

۵۲۰۰ ازحساب کم کردولی خلافی روندادمیگخ الان مقدورنیست، پول من ازبین رفت یعنی؟دیگه خلافی نمیده به من؟

پشتیبانی قبضینو

سلام بر شما
هزینه پرداختی شما به کبف پول حساب کاربریتان عودت داده شده است و می‌توانید برای استعلام‌های بعدی از آن استفاده کنید.
با تشکر از همراهی شما.

مهدی نظری

سلام وقت به خیر52000پول رو از من کم کرد و استعلام خلافی هم نگرفت ولی میگه برای خلافی مراجعه کنید به پلیس این یعنی چی؟

پشتیبانی قبضینو

سلام وفت بخیر
این معنی را دارد که مبلغ خلافی شما بیش از حد مجاز بوده و برای تسویه و پرداخت باید به‌صورت حضوری به یکی از دفاتر پلیس +10 مراجعه کنید.
سبز و برقرار باشید.

میمنه

درود بر شما من پرداخت کردم برای استعلام ولی بهم استعلام نداد از حسابم کم شده

پشتیبانی قبضینو

سلام بر شما
درصورتی که با پیام عدم ارتباط با سرور مواجه شده‌اید، مبلغ پرداختی شما در همان لحظه به کیف پول حساب کاربریتان در قبضینو عودت داده شده و می‌توانید در تراکنش‌های بعدی از آن استفاده کنید.
سلامت و سبز باشید.

رضاعلی

لطفا سوابق رو چطوری میشه دید 5200تومان پرداخت کردم اما چگونه به ذخیره سوابق وارد شوم

پشتیبانی قبضینو

درود بر شما
اگر از طریق اپلیکیشن وارد شده‌اید، سوابق در منوی پایین صفحه مشخص شده است، درصورت ورود از سامانه در منوی بالای صفحه گزینه مشاهده سوابق را انتخاب کنید.
پایدار و پیروز باشید.

نادری

سلام این چه سایتیه مبلغ رو از حسابم کم کرد ولی خدمات ارائه نداد بعد از سه روز عودت هم نداد.

پشتیبانی قبضینو

سلام بر شما
اگر با مشکل خطای ارتباط با سرور روبرو شده باشید، هزینه پرداختی بلافاصله به کیف پول حساب کاربری شما در قبضینو واریز می‌شود و شما از همان شارژ مجددا می‌توانید استعلام بگیرید، اما اگر بعد از استعلام اطلاعاتی دریافتی نکردید به این معنی است که یا مبلغ خلافی بیش از حد مجاز است یا شکایت قضایی برای پلاک ثبت شده است و باید به‌صورت حضوری آن را پیگیری کنید.
سلامت باشید.

ملیکا

سلام عوارض شهرداری رو همین خلافی خودرو هستش یعنی مبلغ خلافی عوارض شهرداریم روش میاد همش باهم هست؟؟

پشتیبانی قبضینو

سلام
خیر خلافی خودرو مربوط به جریمه‌های رانندگی بوده و برای دریافت عوارض شهرداری، می‌توانید از سرویس عوارض سالیانه قبضینو استفاده کنید.
پایدار و مانا باشید.

ناصر بیداردل

سلام .خطای مطابقت نداشتن شماره تلفن برام ثبت میشه همه چیز هم به نام خودم هست لطفا راهنمایی کنین

پشتیبانی قبضینو

سلام بر شما
این مشکل ممکن است مربوط به ثبت اطلاعات اشتباه در سامانه راهور باشد. شما می‌توانید به‌صورت حضوری به یکی از دفاتر پلیس +10 مراجعه کرده یا برای راهنمایی بیشتر با پشتیبانی قبضینو تماس بگیرید.
سلامت و پیروز باشید.

ثبت دیدگاه

سوالات متداول

بله؛ روش‌های قبضینو نسبت به روش استعلام رایگان خلافی خودرو با شناسه قبض و شناسه پرداخت جامع‌تر و کامل‌تر است. روش استعلام جریمه قبضینو به دو دسته‌ی با جزئیات و تجمیعی تقسیم می‌شود. تفاوت این دو روش با روش استعلام جریمه رایگان با شناسه قبض و شناسه پرداخت این است که در روش استعلام خلافی با قبض کاغذی فقط یک تخلف همراه با جزئیاتش استعلام و پرداخت می‌شود.
اگر شماره موبایل به نام مالک نباشد، استعلام جریمه خودرو با کد ملی امکان‌پذیر نیست؛ بنابراین، باید از روش استعلام خلافی تجمیعی استفاده کنید که نیازی به شماره موبایل به نام مالک ندارد. روش استعلام خلافی تجمیعی تنها به شماره پلاک نیاز دارد که دردسترس همه است.
قبضینو امکان مشاهده‌ی تصویر دوربین پلیس از لحظه تخلف را در روش استعلام و پرداخت خلافی با جزئیات فراهم کرده است. شما باید شماره‌ی پلاک وسیله‌ی نقلیه را به همراه اطلاعات احراز هویت مالک شامل کد ملی و شماره موبایل متعلق به کد ملی وارد کنید که تصویر دوربین از تخلف را مشاهده کنید.
بله؛ اطلاعات مشاهده خلافی خودرو راهور در قبضینو بر اساس به‌روزترین اطلاعات ناجی به‌روز است؛ کافیست، استعلام جریمه ماشین با پلاک را انتخاب کنید که آخرین وضعیت جرایم خود را مشاهده کنید. نکته اینجاست که گاهی ثبت تخلف در سامانه ناجی با تأخیر است؛ بنابراین، اگر الان جریمه شده‌اید اما در نتایج قبضینو موجود نیست به معنای عدم ثبت بر روی سامانه ناجی است.
بله؛ قبضینو امکان تسویه‌ی آنی خلافی را برای کاربران فراهم کرده است. هنگامی که خلافی خود را می‌پردازید، همان لحظه از سیستم راهور 120 حذف می‌شود؛ بنابراین، شما می‌توانید با خیال راحت تسویه خلافی را انجام دهید سپس عدم خلافی را از پلیس +۱۰ بگیرید تا برای ترخیص اقدام کنید.
سایت خلافی خودرو پلیس راهور ۱۲۰ به صورت دستی به‌روزرسانی می‌شود؛ بنابراین، جریمه پس از پرداخت در قبضینو با تأخیر از سامانه‌ی پلیس راهور حذف می‌شود. نگران نباشید؛ چون، رسید پرداخت شما در بخش سوابق پرداخت در دسترس است.
هنگامی که استعلام خلافی می‌گیرید اما تخلفی ثبت نشده است، ۳ حالت دارد:
اول اینکه تخلفی نداشته‌اید.
دوم اینکه تخلف داشته‌اید؛ اما، هنوز در سیستم راهور ثبت نشده است.
سوم اینکه پلاک شما شکایت قضایی دارد که جرایم شما نمایش داده نمی‌شود.
فرقی نمی‌کند که کدام حالت رخ داده باشد؛ چون، مبلغ ۵.۲۰۰ تومان بابت ارائه اطلاعات از سوی راهور ناجا دریافت می‌شود. نکته‌ی حائز اهمیت اینجاست که قبضینو دخل و تصرفی در دریافت این مبلغ ندارد؛ بنابراین، امکان بازگشت آن وجود ندارد.
خیر؛ اگر می‌خواهید استعلام جریمه ماشین خود را با کد ملی و شماره موبایل انجام دهید تا جزئیات بیشتر و مفصل‌تری را مشاهده کنید، باید ۵.۲۰۰ تومان هزینه استعلام خلافی با جزئیات را پرداخت کنید. اگر به‌دنبال استعلام جریمه رایگان هستید، می‌توانید از روش پرداخت جریمه با شناسه قبض و پرداخت استفاده کنید.
قوانین و مقررات
کد تایید را وارد کنید.
120 ثانیه تا دریافت مجدد کد تایید
استعلام آماده پرداخت
در حال اجرا در حال اجرا در حال دریافت نتیجه هستیم.
از همراهی شما سپاسگزاریم.
قبضینو
کاربر مهمان
ورود | ثبت‌نام

نسخه مخصوص شرکت‌ها دریافت API
کیف پول خدمات پلیس مدیریت دستگاه‌های فعال پیگیری قبوض قبض کاغذی پشتیبانی وبلاگ درباره ما
درآمدزایی از قبضینو اطلاع‌رسانی صدور قبوض
اطلاعات حساب کاربری