مشاهده سوابق نسخه مخصوص شرکت‌ها دریافت API پشتیبانی وبلاگ
دانلود اپلیکیشن سبد قبض
قبضینو

استعلام خلافی خودرو - دریافت خلافی راهور 120

__
ایران

استعلام خلافی خودرو با قبضینو

اگر قصد دارید استعلام جریمه‌ها و پرداخت آنها را با سامانه قبضینو انجام دهید؛ کافی است، شماره پلاک وسیله نقلیه خود را در این بخش وارد کنید و با انتخاب روش مناسب خود از میان روش‌های استعلام جریمه، به‌روزترین مبلغ خلافی خودرو را مشاهده کنید.

استعلام خلافی خودرو با قبضینو
جزئیات
حذف اطلاعات
آیا از حذف اطلاعات آیتم انتخابی اطمینان دارید؟
استعلام آماده پرداخت
آخرین استعلام شما در تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ انجام شده و از بخش سوابق قابل دسترسی است. پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده به‌روزترین نتایج، استعلام جدیدی را انجام دهید.
انتخاب روش استعلام خلافی
ایران
نیاز به کد ملی و شماره موبایل مالک
پرداخت مجموع مبلغ خلافی با یک رمز پویا
توجه

در صورت عدم دسترسی به اطلاعات مالک خودرو، می‌توانید خلافی تجمیعی خودرو را استعلام کنید.

استعلام خلافی خودرو با پلاک

حتماً تاکنون جریمه شدن را تجربه کرده‌اید. راحت‌ترین روش برای پرداخت این جریمه‌ها، گرفتن خلافی ماشین از قبضینو است. شما می‌توانید سریع و ساده به سایت یا اپلیکیشن قبضینو دسترسی پیدا کنید و از خدمت استعلام خلافی خودرو با پلاک استفاده کنید.

استعلام جزئیات خلافی خودرو

استعلام جزئیات خلافی خودرو

استعلام جزئیات خلافی خودرو

برای مشاهده ریز خلافی از خدمت استعلام جزئیات خلافی خودرو سامانه قبضینو استفاده کنید. شما باید شماره پلاک، کد ملی و شماره موبایل مالک خودرو را وارد کنید تا از مزایای زیر بهره‌مند شوید:

  • پرداخت موردی خلافی ماشین
  • مشاهده جزئیات خلافی ماشین
  • مشاهده عکس دوربین پلیس
  • هزینه: ۵۲۰۰ تومان

استعلام مجموع خلافی خودرو با پلاک

استعلام مجموع خلافی خودرو با پلاک

استعلام مجموع خلافی خودرو با پلاک

برای دریافت سریع خلافی خودرو از خدمت استعلام مجموع خلافی خودرو سامانه قبضینو استفاده کنید. شما نیازی به احراز هویت ندارید، فقط باید شماره پلاک را وارد کنید تا از مزایای زیر بهره‌مند شوید:

  • پرداخت جریمه‌ها با یک رمز پویا
  • مشاهده مجموع مبلغ خلافی
  • تنها با شماره پلاک خودرو

استعلام جریمه با شناسه قبض و پرداخت

استعلام جریمه با شناسه قبض و پرداخت

استعلام جریمه با شناسه قبض و پرداخت

اگر قبض جریمه را به صورت پیامکی دریافت کرده‌اید و شناسه قبض و شناسه پرداخت را دارید می‌توانید از روش گرفتن رایگان خلافی سامانه قبضینو برای استعلام آنلاین خلافی خودرو استفاده کنید. توجه داشته باشید که در این روش تنها امکان پرداخت یک قبض وجود دارد. مزایای این روش نیز به شرح زیر است:

  • امکان پرداخت خلافی با یک رمز پویا
  • امکان مشاهده تنها یک قبض جریمه
  • نیازمند شناسه قبض و شناسه پرداخت
  • خلافی خودرو رایگان

کدام روش استعلام و پرداخت جریمه قبضینو برای من مناسب است؟

همانطور که پیش از این اشاره کردیم، سامانه قبضینو روش‌های متنوعی را برای استعلام و پرداخت جریمه در اختیار شما قرار داده است. اگر می‌خواهید با تفاوت این روش‌ها بیشتر آشنا شوید یا مناسب‌ترین روش را برای خود انتخاب کنید بهتر است نگاهی به جدول زیر داشته باشید. در ادامه، روش‌ها و نحوه پرداخت خلافی قبضینو گفته شده است:

روش‌ها استعلام خلافی با جزئيات استعلام خلافی تجمیعی استعلام خلافی با شناسه قبض
هزینه استعلام ۵۲۰۰ تومان ۵۲۰۰ تومان استعلام رایگان خلافی خودرو
جزئیات نمایش کامل جزئیات بدون جزئیات عدم نمایش جزئیات
نحوه پرداخت موردی تجمیعی موردی
اطلاعات مورد نیاز پلاک، کد ملی مالک، شماره موبایل مالک پلاک شناسه قبض و شناسه پرداخت

چرا استعلام جریمه ماشین را با قبضینو انجام دهیم؟

سامانه قبضینو یکی از اولین روش‌های استعلام و پرداخت آنلاین خلافی بوده است. تأمین امنیت، افزایش سرعت و تضمین به‌روزبودن همواره از جمله مهم‌ترین اولویت‌های قبضینو به‌عنوان سامانه استعلام خلافی خودرو بوده است که علاوه‌بر خدمت استعلام و پرداخت جریمه، سایر خدمات را بر پایه‌ی این اصول ارائه می‌دهد. گرفتن خلافی خودرو با موبایل از قبضینو مزایایی دارد:

چه زمان‌هایی به استعلام و پرداخت جرایم رانندگی نیاز داریم؟

قطعا تسویه هزینه‌هایی که بر عهده ما است در هر زمانی اهمیت دارد اما گاهی پرداخت آن‌ها اهمیت بالاتری پیدا می‌کند چرا که عدم تسویه می‌تواند هزینه‌های سنگین‌تری را برای شما به دنبال داشته باشد.

پیش از دو برابر شدن خلافی

شما باید جرایم تسلیمی، الصاقی و خودداری را پیش از گذشت ۶۰ روز از صدور آن پرداخت کنید؛ وگرنه، مبلغ آن دو برابر خواهد شد. در نتیجه، شما پیش از دو برابر شدن خلافی نیاز به استعلام و پرداخت جریمه خودرو دارید تا از ضرر مالی جلوگیری کنید.

قبل از اتمام مهلت اعتراض به تخلف

پس از ثبت جریمه در سامانه پلیس راهنمایی و رانندگی، شما باید اعتراض به جرایم را پیش از گذشت ۶۰ روز از صدور آن ثبت کنید؛ وگرنه، امکان اعتراض به جرایم را از خود سلب کرده‌اید. در نتیجه، شما قبل از اتمام مهلت اعتراض به تخلف نیاز به استعلام و پرداخت جرایم رانندگی دارید تا جرایم اشتباه را پیگیری کنید.

زمان دریافت مدارک المثنی برای خودرو

هنگامی که نیاز به دریافت مدارک المثنی برای خودرو داشته باشید، باید نسبت به پرداخت خلافی خودرو راهور 120 اقدام کنید؛ بنابراین، شما زمان کسب مدارک المثنی مانند کارت خودرو، سند خودرو و ... نیاز به استعلام و پرداخت بدهی خلافی دارید.

زمان ترخیص خودرو از پارکینگ پلیس پس از توقیف

معمولاً، دستور توقیف خودرو برای خودروهایی صادر می‌شود که مبلغ جرایم آنها از سقف ۳ میلیون تومان گذشته باشد؛ بنابراین، توصیه می‌کنیم که حتما به صورت مداوم استعلام جریمه خودرو و پرداخت آن را انجام دهید تا از توقیف جلوگیری کنید. اگر خودروی شما توقیف شد، چه کاری انجام دهید؟ شما باید جرایم خودرو را برای رفع توقیف تسویه کنید؛ بنابراین، زمان رفع توقیف، به استعلام و پرداخت جریمه ماشین نیاز دارید.

فروش خودرو و انتقال مالکیت

زمان فروش خودرو نیز یکی دیگر از بزنگاه‌هایی است که شما باید در آن تمامی هزینه‌های خودروی خود را تسویه کنید. درغیر این صورت تعویض پلاک انجام نخواهد شد. تا مدتی قبل برای تسویه خلافی باید حتما حضوری و در مراکز تعویض پلاک اقدام می‌کردید اما در حال حاضر می‌توانید از روش‌های استعلام و پرداخت آنلاین خلافی مانند قبضینو برای تسویه آنی خلافی ماشین خود استفاده کنید.

چگونه به مبلغ خلافی اعتراض کنیم؟

تنها راه اصلاح مبلغ خلافی، اعتراض به خلافی ثبت‌شده است. بعد از دریافت خلافی، اگر اطمینان دارید که خلافی خودروی شما به اشتباه ثبت شده یا از روی عکس خلافی متوجه شدید که جریمه خودروی دیگری به نام شما درج شده است کافی است برای اعتراض به یکی از مراکز اجرائیات پلیس مراجعه کنید. برای اعتراض به خلافی، لازم است مالک خودرو با همراه داشتن مدارک زیر در یکی از مراکز اجرائیات پلیس حضور داشته باشد و اعتراض خود را ثبت کند.

در صورت پذیرفته شدن اعتراض، مبلغ خلافی شما کمتر شده و خلافی اشتباه نیز از لیست جرایم خودروی شما حذف می‌شود.

نکته: تا مدتی قبل امکان اعتراض به خلافی از طریق دفاتر پلیس+۱۰ نیز وجود داشت اما در حال حاضر فقط از طریق مراکز اجرائیات پلیس می‌توانید اقدام کنید.

چگونه عدم خلافی خودرو را دریافت کنیم؟

تا مدتی قبل برای دریافت عدم خلافی باید حضوری به مراکز پلیس +۱۰ یا اجرائیات مراجعه می‌کردید. دلیل این موضوع هم به‌روز نبودن سامانه پلیس راهور ۱۲۰ بود. اما حالا بهترین راه برای دریافت خلافی خودرو آنلاین، استفاده از قبضینو است. سامانه قبضینو خلافی شما را در لحظه تسویه می‌کند و در هر زمان می‌توانید به‌روزترین لیست جرائم خود را مشاهده و عدم خلافی را دریافت کنید. عدم خلافی خودرو و گواهی عدم خلافی از طریق مراکز پلیس +۱۰ نیز در دسترس است.

تصاویر
اسلاید شماره 0
اسلاید شماره 1
اسلاید شماره 2

نرخ جریمه‌های رانندگی ۱۴۰۳ + جدول تخلفات رانندگی

نرخ جریمه‌های رانندگی ۱۴۰۳ + جدول تخلفات رانندگی

نرخ جریمه‌های رانندگی ۱۴۰۳ + جدول تخلفات رانندگی

قوانین رانندگی برای پیشگیری از تصادفات و حفظ جان راننده و سرنشینان ایجاد شده‌اند. اگر قوانین رعایت نشوند،‌ پلیس راننده یا فرد متخلف را جریمه خواهد کرد. این جریمه ممکن است نقدی باشد یا به صورت نمره منفی بر روی گواهینامه اعمال شود. در مواردی هم پلیس، وسیله نقلیه را توقیف و به پارکینگ منتقل می‌کند

مطالعه مطلب

اعتراض به جرایم رانندگی – آدرس مرکز اجرائیات پلیس برای اعتراض به خلافی

اعتراض به جرایم رانندگی – آدرس مرکز اجرائیات پلیس برای اعتراض به خلافی

اعتراض به جرایم رانندگی – آدرس مرکز اجرائیات پلیس برای اعتراض به خلافی

روزانه افراد زیادی بابت خلافی خودرو جریمه می‌شوند و موظف هستند در مدت زمان مشخص نسبت به پرداخت آن اقدام کنند. اما اگر شما جز آن دسته از افرادی هستید که به قبض خلافی یا وضعیت تخلفات اعتراض دارید، در اینصورت می‌توانید به پلیس راهور مراجعه کنید و درخواست خودتان را ثبت کنید.

مطالعه مطلب

استعلام خلافی خودرو با بارکد ۹ رقمی کارت ماشین چگونه انجام می‌شود؟

استعلام خلافی خودرو با بارکد ۹ رقمی کارت ماشین چگونه انجام می‌شود؟

استعلام خلافی خودرو با بارکد ۹ رقمی کارت ماشین چگونه انجام می‌شود؟

هیچ‌کدام از ما علاقه نداریم جریمه شویم و خلافی خودرو پرداخت کنیم؛ اما احتمالا حداقل یک‌بار با تابلو ایست پلیس روبرو شده‌ایم یا توسط دوربین‌های راهنمایی و رانندگی جریمه شده‌ایم. تخلفات رانندگی ممکن است از سوی هر راننده‌ای رخ دهد.

مطالعه مطلب

ثبت دیدگاه

شما هم می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.
مهدی

سلام من قبلا استعلام خلافی کردم و الان میخوام دوباره ببینم و قبض ها رو جدا جدا پرداخت کنم از کجا باید ببینم

پشتیبانی قبضینو

سلام وقت بخیر
لطفا به بخش سوابق پرداخت مراجعه کرده و استعلام موردنظرتان را انتخاب کنید.
پاینده باشید.

بلکامه

من مبلغ رو واریز کردم حالا چطور بیام دوباره میگه واریز کن

پشتیبانی قبضینو

سلام و درود
برای تکمیل فرآیند پرداخت لطفا به قسمت سوابق پرداخت قبضینو مراجعه کنید.
سبز و سلامت باشید.

پژو پارس خلافی ونمره منفی

خلافی و نتیجه نمره منفی گواهی نامه

پشتیبانی قبضینو

سلام وقت بخیر
برای اطلاع از خلافی خودرو لطفا شماره پلاک خودرو را در قسمت مشخص‌شده وارد کرده و یکی از موارد نمایش‌داده‌شده را انتخاب کنید. برای اطلاع از نمره منفی گواهینامه لطفا به سرویس نمره منفی قبضینو مراجعه کنید.
سپاس از همراهی شما

محسن

جریمه

پشتیبانی قبضینو

درود و سلام
برای دریافت استعلام و پرداخت خلافی، لطفا شماره پلاک خودرو را در کادر ابتدای همین صفحه وارد کرده و سپس، روی دکمه «تایید» کلیک کنید.
موفق باشید

حسین

سلام.خواستم خلافی رو واریز کنم میگه از این پلاک شکایت شده ینی چی

پشتیبانی قبضینو

سلام و درود
از پلاک مورد نظر شما شکایت قضایی ثبت شده و برای پیگیری آن باید همراه با مدارک شناسایی و مدارک ماشین به یکی از دفاتر پلیس + 10 مراجعه کنید.
سلامت و موفق باشید

منظر

دابو دشت روستای ریس اباد

پشتیبانی قبضینو

سلام بر شما
برای استعلام و پرداخت خلافی باید شماره پلاک مورد نظر را در کادر ابتدای صفحه وارد کرده و سپس، روی دکمه «تایید» کلیک کنید.
موفق باشید

نصیری

سلام وقت بخیر من خلافی رو پرداخت کردم با قبضینو الان دیگه نمی تونم ریز خلافی رو بگیرم؟؟؟؟

پشتیبانی قبضینو

درود و وقت بخیر
شما می‌توانید به صفحه «مشاهده سوابق» مراجعه کرده و با انتخاب رسید پرداختی مورد نظرتان، ریز خلافی را مشاهده کنید.
برقرار باشید

علی اصغر کامرانی پور

آقا ماشین من یک ساله خرابه و تو حیاط هست چرا برا من جریمه اومده؟کجا باید پیگیری کنم؟ اون کسی که جریمه کرده چطور باید پیداش کنم و شکایتشو کنم…چون مرتکب خلاف شده …راهنمایی کنید لطفا

پشتیبانی قبضینو

درود و احترام جناب کامرانی‌پور
برای پیگیری این موضوع لازم است همراه با مدارک شناسایی خود و مدارک ماشین، به یکی از دفاتر پلیس + 10 مراجعه کنید.
موفق و سبز باشید

فریبا پارسایی

با سلام من بعد از دوهفته امروز یه لحظه رفتم بیرون از مسیر همیشگی و جریمه شدم و اصلا معلوم هم نیست چه ساعتی و به چه علت ؟ نمی‌فهمم چرا باید جریمه بشم ؟لطفا توضیح بدید

پشتیبانی قبضینو

درود و سلام سرکار خانم پارسایی
شما می‌توانید بعد از وارد کردن پلاک خودرو در کادر بالای همین صفحه و انتخاب روش «خلافی با جزئیات»، جزئیات تخلف خود را مشاهده کنید. برای اعتراض به ثبت جریمه نیز می‌توانید همراه با مدارک شناسایی خود و مدارک ماشین، به یکی از دفاتر پلیس + 10 مراجعه کنید.
مانا باشید

مهناز

من هیج ماشینی به نامم نیست ولی مدتها یه ماشینی (وانت)خلاف میکنه پلاک مازندرانه هی به موبایلم خلافی میاد اعصابم روخرد کرده اخیرا طی این دوهفته دوپلاک مختلف یکی پلاک تهران ویکی پلاک مازندران هم به موبایلم خلافی اومد چکارباید بکنم

پشتیبانی قبضینو

سلام بر شما
لطفا در اسرع وقت به پلیس +10 مراجعه کرده و درخواست بررسی دهید، چون ممکن است این مشکل به علت مشابهت شماره پلاک ایجاد شده باشد و مشکلات دیگری هم برای‌تان ایجاد کند.
پیروز باشید.

یکی

سلاممیخوام مجموع خلافی ببینم فقط قوانین مقررات میاد

پشتیبانی قبضینو

سلام بر شما
برای استعلام خلافی لطفا در قسمت مشخص‌شده پلاک خودروی خود را وارد کرده و یکی از گزینه‌های استعلام کلی خلافی و استعلام خلافی با جزئیات را انتخاب کرده اطلاعات خواسته‌شده را وارد کنید. توجه داشته باشید، درصورتی‌که با خطای سرور مواجه شدید هزینه پرداختی شما بلافاصله به کیف پول حساب کاربری عودت داده می‌شود و شما می‌توانید از طریق همان مبلغ مجددا استعلام بگیرید و نیازی به پرداخت دوباره نیست. اگر فرآیند ناتمام ماند می‌توانید به بخش سوابق پرداخت رفته و ادامه استعلام را از همان‌جا ادامه دهید.
برقرار باشید.

قاسم م

سلام برای من بیش از هفتصد هزار تومان خلافی آمده که در مناطق زرد و اتوبان زنجان رفتید اصلا من زنجان نرفتم چجوری ثابت کنم

پشتیبانی قبضینو

سلام و احترام
برای پیگیری این مسئله باید همراه با مدارک شناسایی خود و مدارک ماشین، به یکی از دفاتر پلیس + 10 مراجعه کنید.
مانا باشید

ثبت دیدگاه

سوالات متداول

بله؛ روش‌های قبضینو نسبت به روش استعلام رایگان خلافی خودرو با شناسه قبض و شناسه پرداخت جامع‌تر و کامل‌تر است. روش استعلام جریمه قبضینو به دو دسته‌ی با جزئیات و تجمیعی تقسیم می‌شود. تفاوت این دو روش با روش استعلام جریمه رایگان با شناسه قبض و شناسه پرداخت این است که در روش استعلام خلافی با قبض کاغذی فقط یک تخلف همراه با جزئیاتش استعلام و پرداخت می‌شود.
اگر شماره موبایل به نام مالک نباشد، استعلام جریمه خودرو با کد ملی امکان‌پذیر نیست؛ بنابراین، باید از روش استعلام خلافی تجمیعی استفاده کنید که نیازی به شماره موبایل به نام مالک ندارد. روش استعلام خلافی تجمیعی تنها به شماره پلاک نیاز دارد که دردسترس همه است.
قبضینو امکان مشاهده‌ی تصویر دوربین پلیس از لحظه تخلف را در روش استعلام و پرداخت خلافی با جزئیات فراهم کرده است. شما باید شماره‌ی پلاک وسیله‌ی نقلیه را به همراه اطلاعات احراز هویت مالک شامل کد ملی و شماره موبایل متعلق به کد ملی وارد کنید که تصویر دوربین از تخلف را مشاهده کنید.
بله؛ اطلاعات مشاهده خلافی خودرو راهور در قبضینو بر اساس به‌روزترین اطلاعات ناجی به‌روز است؛ کافیست، استعلام جریمه ماشین با پلاک را انتخاب کنید که آخرین وضعیت جرایم خود را مشاهده کنید. نکته اینجاست که گاهی ثبت تخلف در سامانه ناجی با تأخیر است؛ بنابراین، اگر الان جریمه شده‌اید اما در نتایج قبضینو موجود نیست به معنای عدم ثبت بر روی سامانه ناجی است.
بله؛ قبضینو امکان تسویه‌ی آنی خلافی را برای کاربران فراهم کرده است. هنگامی که خلافی خود را می‌پردازید، همان لحظه از سیستم راهور 120 حذف می‌شود؛ بنابراین، شما می‌توانید با خیال راحت تسویه خلافی را انجام دهید سپس عدم خلافی را از پلیس +۱۰ بگیرید تا برای ترخیص اقدام کنید.
سایت خلافی خودرو پلیس راهور ۱۲۰ به صورت دستی به‌روزرسانی می‌شود؛ بنابراین، جریمه پس از پرداخت در قبضینو با تأخیر از سامانه‌ی پلیس راهور حذف می‌شود. نگران نباشید؛ چون، رسید پرداخت شما در بخش سوابق پرداخت در دسترس است.
هنگامی که استعلام خلافی می‌گیرید اما تخلفی ثبت نشده است، ۳ حالت دارد:
اول اینکه تخلفی نداشته‌اید.
دوم اینکه تخلف داشته‌اید؛ اما، هنوز در سیستم راهور ثبت نشده است.
سوم اینکه پلاک شما شکایت قضایی دارد که جرایم شما نمایش داده نمی‌شود.
فرقی نمی‌کند که کدام حالت رخ داده باشد؛ چون، مبلغ ۵.۲۰۰ تومان بابت ارائه اطلاعات از سوی راهور ناجا دریافت می‌شود. نکته‌ی حائز اهمیت اینجاست که قبضینو دخل و تصرفی در دریافت این مبلغ ندارد؛ بنابراین، امکان بازگشت آن وجود ندارد.
خیر؛ اگر می‌خواهید استعلام جریمه ماشین خود را با کد ملی و شماره موبایل انجام دهید تا جزئیات بیشتر و مفصل‌تری را مشاهده کنید، باید ۵.۲۰۰ تومان هزینه استعلام خلافی با جزئیات را پرداخت کنید. اگر به‌دنبال استعلام جریمه رایگان هستید، می‌توانید از روش پرداخت جریمه با شناسه قبض و پرداخت استفاده کنید.
قوانین و مقررات
کد تایید را وارد کنید.
120 ثانیه تا دریافت مجدد کد تایید
سوابق استعلام
در حال اجرا در حال اجرا در حال دریافت نتیجه هستیم.
از همراهی شما سپاسگزاریم.
قبضینو
کاربر مهمان
ورود | ثبت‌نام

نسخه مخصوص شرکت‌ها دریافت API
کیف پول خدمات پلیس مدیریت دستگاه‌های فعال پیگیری قبوض قبض کاغذی پشتیبانی وبلاگ درباره ما
درآمدزایی از قبضینو اطلاع‌رسانی صدور قبوض
اطلاعات حساب کاربری