قبضینو

نحوه دریافت رسید قبض المثنی با قبضینو سازمانی

رسید قبض المثنی یا رسید پرداخت با پنل سازمانی قبضینو

درست است منظور از رسید قبض در اغلب موارد رسید پرداخت قبض است که حاوی اطلاعات پرداختی است که توسط مشترک انجام شده است. اما همگی می‌دانیم در کنار رسید پرداخت قبض، نسخه فیزیکی قبض هم اهمیت دارد، این اهمیت برای شرکت‌ها، سازمان‌ها و افرادی که می‌بایست سالانه میزان فروش و مخارج خود را به اداره مالیات اظهار کنند خیلی بیشتر است….

شما وقتی قبضی را پرداخت می‌کنید به عنوان مدرکی برای اثبات این موضوع که قبض خود را پرداخت کرده‌اید نیاز به یک رسید حاوی اطلاعاتی دارید که نمایشگر صحت پرداخت شما است. این اطلاعات باید شامل مواردی همچون شناسه قبض، شناسه پرداخت، تاریخ پرداخت، مبلغ پرداخت و کد پیگیری پرداخت باشد. ثبت شدن این اطلاعات در جایی که امکان دسترسی در هر لحظه به آن‌ها وجود داشته باشد خیلی مهم است چرا که در خیلی از موارد به دلیل ناهماهنگی ایجاد شده بین بانکی که پول قبض شما به حساب صادرکننده قبض در آن بانک واریز شده و صادر کننده قبض، بدهی شما تسویه نمی‌شود . شما باید رسید پرداخت خود را به صادرکننده قبض نشان دهید تا صادرکننده قبض با استفاده از اطلاعات موجود در رسید پرداخت شما از صحت پرداخت شما اطمینان حاصل کرده و بدهی شما را تسویه نماید. اهمیت رسید قبض برای ادارات و سازمان‌ها با توجه به حجم بالای قبوض و مدارک بسیار بیشتر است. در ادامه با ما همراه باشید تا این موضوع مهم را بررسی کنیم و بهترین راهکار را برای دریافت رسید قبض المثنی به شما معرفی کنیم. 

رسید قبض، سردردی همیشگی برای شرکت‌ها، سازمان‌ها و مجموعه‌ها

کافی است بدانیم که در خیلی از شرکت‌ها، سازمان‌ها و مجموعه‌ها قبوض به صورت مرکزی مدیریت و پرداخت می‌شوند و واحدهای پشتیبانی، حسابداری و مالی معمولاً با مسئله مدیریت قبوض دست و پنجه نرم می‌کنند. اینکه ماهانه تعداد زیادی قبض باید جمع‌آوری و پرداخت شود و رسید قبض (رسید پرداخت قبض و نسخه فیزیکی قبض)، باید آماده و تحویل واحد حسابداری شود، معمولا زمان و هزینه زیادی روی دست سازمان‌ها می‌گذارد، حالا هر چه تعداد قبوض بیشتر باشد و سازمان شعبات متعددی در سطح شهر یا کشور داشته باشد این موضوع چالش بزرگتری را به همراه خواهد داشت.

امروزه سازمان‌ها با چالش دیگری نیز روبه‌رو شده‌اند و آن حذف تدریجی قبوض کاغذی است. فکر کنید دیگر قبوض برای سازمان‌ها ارسال نمی‌شود و حالا هر ماه باید تعداد زیادی قبض به صورت دستی استعلام شود و هر قبض به صورت تکی پرداخت شود، تا اینجای کار صرفاً جلوی قطع خدمات گرفته شده است و حالا می‌رسیم به رسید قبض برای مستندسازی در واحدها حسابداری. هر چه بیشتر به این روند فکر کنیم، بیشتر می‌فهمیم که این فرآیند به صورت دستی و سنتی پیش نخواهد رفت و اگر هم پیش رود منجر به مشکلات و اشتباه‌های فراوانی خواهد شود.

پس راهکار چیست؟ شاید در اولین اقدام به سراغ اینترنت بانک‌ها یا حتی موبایل بانک‌ها برویم، اما این راهکار هم نمی‌تواند این مشکل را به درستی برطرف نماید، چرا که شاید رسید پرداخت قبوض در این نرم‌افزارها ثبت و ضبظ شود اما همچنان مسئله قبض فیزیکی و جمع‌آوری آن‌ها به قوت خود باقی است. در ادامه این مقاله سعی می‌کنیم با معرفی پنل سازمانی قبضینو راهکاری مناسب برای مدیریت قبوض ارائه دهیم.

دریافت رسید قبض با پنل سازمانی قبضینو

پنل سازمانی قبضینو، راهکاری مدرن برای مدیریت و پرداخت گروهی قبوض

تمامی افرادی که تعداد زیادی قبض را باید در ماه مدیریت نمایند کافی است یکبار برای همیشه تمامی شناسه‌های قبوض خود را جمع‌آوری نمایند و در پنل سازمانی قبضینو ثبت‌نام نمایند و متناسب با تعداد قبوض خود طرح اشتراک مناسب برای خود را خریداری کنند. حال کافی است از طریق منوی تعریف و مدیریت قبوض، قبوض خود را یکبار برای همیشه تعریف کنند، از لحظه تعریف قبوض، پنل سازمانی قبضینو تمامی قبوض را به صورت خودکار استعلام می‌کند و آخرین وضعیت هر قبض را به شما نمایش خواهد داد، همچنین شما قادر خواهید تمامی قبوض آماده پرداخت خود را مشاهده نمایید و تنها با دریافت یک رمز پویا تمامی آن‌ها به راحتی پرداخت کنید.

اما پنل سازمانی قبضینو چگونه به شما کمک خواهد کرد تا مشکل مطرح شده در این مقاله را حل کنید؟

دریافت رسید قبض از پنل سازمانی قبضینو

قبوضی که در پنل سازمانی قبضینو تعریف می‌شوند، زمانی که استعلام خودکار برای آن‌ها انجام می‌شود در صورت که که قبض جدید صادر شده باشه، سامانه قبض المثنی را نیز به صورت خودکار دریافت می‌کند و برای کاربر نمایش خواهد داد تا در صورتی که کاربر نیاز به نسخه فیزیکی قبض داشته باشد به راحتی نسخه pdf را دانلود و پرینت نماید. قبوض المثنی در منوی سوابق و گزارش‌ها، قسمت گزارش‌های عمومی، بخش صورت‌حساب و قبض المثنی قابل دریافت هستند.

در صورتی که قبوض از طریق پنل سازمانی قبضینو پرداخت شوند، رسید پرداخت حاوی تمامی اطلاعات پرداخت در حساب‌کاربری ثبت می‌شود. این اطلاعات که هم به صورت رسید پرداخت و هم به صورت فایل اکسل قابل دسترسی هستند و می‌توان از طریق منوی سوابق و گزارش‌ها، قسمت سوابق و رسید پرداخت قبوض به این موارد دسترسی داشت. همچنین امکان فیلتر کردن سوابق بر اساس ورودی‌های مختلفی همچون زمان پرداخت، شناسه قبض، نوع قبض و … ممکن شده است تا کاربران به راحتی بتوانند رسید پرداخت مورد نظر خود یافته و آن را به صورت دلخواه در قالب فایل اکسل یا pdf دریافت کنند.

برخی از امکانات کاربردی پنل سازمانی قبضینو

  • پرداخت گروهی، دسته‌ای و تجمیعی قبوض تنها با یک رمز پویا
  • امکان دریافت قبض المثنی
  • نگهداری رسید پرداخت قبوض
  • استعلام خودکار قبوض
  • گزارش‌های تحیلی مصرف قبوض
  • تعریف قبوض به صورت تکی یا گروهی با استفاده از فایل اکسل
  • مدیریت و دسته‌بندی قبوض برای سهولت در کار با پنل
  • امکان ساخت چندین دسترسی با نوع و سطح دسترسی متفاوت برای استفاده از یک حساب کاربری
  • امکان اتصال به سامانه‌های ERP، جهت ارسال خودکار اطلاعات قبوض صادر شده و پرداخت شده به این سامانه‌ها

ثبت دیدگاه

شما هم می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.
ثبت دیدگاه