قبضینو

مدیریت قبوض برای سازمان‌ها و شرکت‌ها با پنل سازمانی قبضینو

مدیریت قبوض برای سازمان‌ها و شرکت‌ها با پنل سازمانی قبضینو

شاید شما هم از آن دسته کسانی باشید که بعد از اجرایی شدن طرح قبض سبز برای دریافت قبوض خود به مشکل خورده باشید اما این موضوع فقط مشکل مشترکین خانگی قبوض خدماتی نیست، مشترکین سازمانی یا شرکتی یا همان مشترکین حقوقی حتی قبل از اجرایی شدن این طرح نیز مشکلات زیادی در رابطه با مدیریت و پرداخت قبوض خود داشته‌اند….

شاید شما هم از آن دسته کسانی باشید که بعد از اجرایی شدن طرح قبض سبز برای دریافت قبوض خود به مشکل خورده باشید اما این موضوع فقط مشکل مشترکین خانگی قبوض خدماتی نیست، مشترکین سازمانی یا شرکتی یا همان مشترکین حقوقی حتی قبل از اجرایی شدن این طرح نیز مشکلات زیادی در رابطه با مدیریت و پرداخت قبوض خود داشته‌اند. پرداخت تجمعی قبض با پنل سازمانی قبضینو راهکار مناسبی برای مشترکین حقوقی و حقیقی که می‌بایست ماهانه تعداد بالایی قبض را مدیریت و پرداخت نمایند.

پنل سازمانی قبضینو، مدیریت قبوض به صورت یکپارچه

پنل سازمانی قبضینو، سامانه‌ای است بر بستر ابری که به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا تنها با یک بار تعریف قبوض خدماتی خود (مانند قبض آب، برق، گاز، تلفن ثابت، تلفن همراه و خلافی خودرو یا موتورسیکلت) آن‌ها را به صورت یکپارچه مدیریت نمایند.

از ویژگی‌های این پنل مدیریت قبوض می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعریف قبوض فقط یک بار
  • تعریف تکی با گروهی قبوض
  • دسته‌بندی قبوض
  • ویرایش قبوض
  • استعلام خودکار آخرین وضعیت قبوض
  • فعال یا غیرفعال کردن استعلام خودکار قبوض (در صورت غیرفعال کردن یک قبض، از تاریخ غیرفعال شدن دیگر قبض برای آن استعلام نخواهد شد اما همچنان سوابق قبلی قبض قابل دسترس خواهند بود)
  • نمایش قبوض آماده پرداخت در صفحه داشبورد
  • نمایش جزئیات قبوض و امکان دریافت آن در قالب فایل اکسل (این جزئیات برای دوره‌های متفاوت قبض تا لحظه پاک کردن قبض در پنل قابل دسترسی خواهند بود)
  • نمایش قبض المثنی و امکان دریافت نسخه pdf آن (قبض المثنی برای دوره‌های متفاوت قبض تا لحظه پاک کردن قبض در پنل قابل دسترسی خواهد بود)
  • امکان ساخت استعلام منتخب
  • امکان پرداخت گروهی قبوض
  • دریافت اطلاعات لازم برای پرداخت در بانک یا اینترنت بانک در قالب فایل اکسل
  • مشاهده تاریخچه پرداخت قبوض
  • پرداخت با شناسه قبض
  • گزارش‌ها و نمودارهای مصرف قبوض
  • مقایسه هزینه قبوض
  • مدیریت دسترسی
  • لاگ فعالیت کاربران
  • امکانات زیر نیز به زودی به پنل سازمانی قبضینو اضافه خواهد شد تا فرآیند مدیریت قبوض توسط کاربران پنل سازمانی قبضینو تسهیل شود
  • کیف پول
  • برداشت مستقیم از حساب برای پرداخت قبوض به صورت خودکار (در صورت اعلام نیاز مشتری)
  • صدور شناسه قبض و شناسه پرداخت

لازم به ذکر است که کاربران با توجه امکانات مورد نیاز و تعداد قبوضی که باید آن‌ها را مدیریت نمایند قادر خواهند اشتراک مد نظر خود در پنل سازمانی قبضینو را خریداری نمایند.

 

پنل سازمانی قبضینو، مدیریت قبوض به صورت یکپارچه

مدیریت دسترسی در پنل قبضینو سازمانی

هر شرکت یا سازمانی برای پرداخت قبوض خدماتی خود رویه‌ای منحصر به فرد دارد. به عنوان مثال ممکن است در یک شرکت که دارای چندین دفتر و کارخانه در نقاط مختلف کشور است یک نفر مسئول جمع‌آوری قبض و یک نفر مسئول پرداخت قبوض باشد. یا شاید برای هر ساختمان یک نفر مسئول جمع آوری و پرداخت قبوض باشد. فکر کنید اگر مدیر یک شرکت یا سازمان بخواهد گزارش تجمیعی از قبوض خود داشته باشد باید این گزارش‌ها را از چند نفر دریافت کند؟

پنل سازمانی قبضینو برای حل این مشکل راهکار مدیریت دسترسی را به سامانه خود اضافه کرده است. مدیری که به عنوان مسئول اصلی قبوض شناخته می‌شود به عنوان مثال مدیرمالی شرکت اقدام به ایجاد یک حساب کاربری در پنل سازمانی قبضینو می‌کند در ادامه می‌تواند به تعداد دلخواه کاربر با سطح دسترسی متفاوت به حساب کاربری شرکت اضافه نماید. به عنوان مثال می‌تواند به یک کاربر نقش کارپرداز را بدهد و در این صورت کاربر صرفاً می‌تواند قبوض را به سامانه اضافه نماید و قادر به پرداخت آن‌ها نخواهد بود. یا به یک کاربر نقش مدیر دهد و آن کاربر خواهد توانست به تمامی پنل دسترسی داشته باشد و هر عملیاتی را که بخواهد انجام دهد.

مدیریت دسترسی در پنل سازمانی قبضینو

نقش‌های پنل سازمانی قبضینو

در پنل سازمانی قبضینو 4 نقش اصلی در نظر گرفته شده است که هر کدام در ابتدا دسترسی‌های پیش فرضی دارند که البته قابل ویرایش (اضافه و کم شدن) هستند. این نقش‌ها عبارت اند از:

مدیر: به تمامی بخش‌های پنل دسترسی دارد و هر عملیاتی که بخواهد را می‌تواند انجام دهد.

مدیرمالی: قادر به انجام هر کاری در سامانه است اما قادر به مشاهده مدیریت دسترسی نخواهد بود و نمی‌تواند فعالیت‌هایی از قبیل ساخت کاربر جدید، حذف کاربر و ویرایش کاربران را انجام دهد.

حسابدار: حسابدار در پنل سازمانی قبضینو تنها قادر خواهد بود قبوض را پرداخت نماید و به گزارش‌ها نیر دسترسی دارد.

کارپرداز: قادر به ایجاد قبوض و دسته‌بندی آن‌ها است و به گزارش‌های عمومی نیز دسترسی دارد.

گزارش‌های ویژه پنل قبضینو سازمانی

این گزارش‌ها برای کاربران سازمانی و VIP در نظر گرفته شده است و در حال حاضر شامل گزارش‌های زیر است:

لاگ فعالیت کاربران

در این گزارش، کاربر مدیر قادر خواهد بود فعالیت‌های انجام شده توسط سایر کاربرهایی که با سطح دسترسی مشابه یا محدودتر به حساب کاربری دسترسی دارند را مشاهده نماید و حتی می‌تواند این گزارش را بر اساس فیلترهای موجود به صورت دلخواه فیلتر و شخصی سازی نماید.

دریافت گروهی قبوض المثنی

در این گزارش، کاربر می‌تواند با اعمال فیلترهای مورد نظر و انتخاب قبوض دلخواه (بدون محدودیت در تعداد) و در ادامه انتخاب بازه زمان صدور قبض (به عنوان مثال قبوض صادر شده از 11/98 تا 05/99) قبوض المثنی را به صورت یکجا و در قالب یک فایل زیپ شده دانلود نماید. درون این فایل زیپ، قبض المثنی هر قبض به صورت یک فایل pdf قرار داده شده است که هر pdf به صورت (نام قبض-دوره قبض) نام‌گذاری شده است.

در کنار قبضینو سازمانی، کاربران معمولی هم می توانند از بخش پرداخت قبض بدون شناسه قبضینو استفاده کنند. 

پشتیبانی فنی 24 ساعته قبضینو سازمانی

با توجه به اهمیت مدیریت قبوض برای سازمان‌ها و شرکت‌ها مجموعه آیان -مالک پنل سازمانی قبضینو- تصمیم گرفته است برای ارائه خدمات بهتر، پشتیبانی فنی را نیز به این دسته از کاربران خود ارائه دهد. در همین راستا مشترکین که طرح سازمانی پنل سازمانی قبضینو را فعال سازی کرده‌اند قادر خواهند بود در صورت نیاز با تیم فنی این سامانه در تماس باشند تا مشکلاتشان در سریع‌ترین زمان ممکن بررسی و برطرف گردد.

همچنین برای مشتریان VIP قبضینو این امکان فراهم است که طی 24 ساعت شبانه روز و هر روز هفته با تیم فنی پنل سازمانی قبضینو در تماس باشند تا تیم فنی ما در اسرع وقت به نیازهای ایشان رسیدگی نمایند.

پرداخت قبوض در پنل سازمانی قبضینو

جهت ثبت نام در پنل قبضینو سازمانی و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه کنید.

 

ثبت دیدگاه

شما هم می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.
ثبت دیدگاه