قبضینو

آشنایی جامع با خدمات غیرحضوری مخابرات ایران

آشنایی جامع با خدمات غیرحضوری مخابرات ایران

امروزه با توجه به نقش انکار ناپذیر و حساس ارتباطات در توسعه ملی جوامع و الزاما برنامه ریزی‌ها و سرمایه گذاری های کلان و قابل ملاحظه در این بخش وظیفه ی متولیان مخابرات کشور، جنبه حیاتی و ملی به خود گرفته است. اهمیت اطلاعات و ایجاد حرکت جهانی برای رسیدن به اطلاعات و گذر از…

امروزه با توجه به نقش انکار ناپذیر و حساس ارتباطات در توسعه ملی جوامع و الزاما برنامه ریزی‌ها و سرمایه گذاری های کلان و قابل ملاحظه در این بخش وظیفه ی متولیان مخابرات کشور، جنبه حیاتی و ملی به خود گرفته است. اهمیت اطلاعات و ایجاد حرکت جهانی برای رسیدن به اطلاعات و گذر از شکاف دیجیتالی، کشورهای جهان سومی را برآن داشته تا تلاش خود را در سطح ملی برای همگانی شدن اطلاعات توسعه دهند . ازاین روی، مخابرات ایران درسال های اخیر همپای دنیا گام های موثری دراین عرصه برداشته که سیاستگذاران این عرصه، کارنامه خوبی را ارائه کرده‌اند. به گونه ای که تلاش بخش ارتباطات کشور نشان از یک توسعه ی قابل ملاحظه در برنامه های اول تا سوم و ادامه آن نیز در برنامه ی چهارم توسعه دارد. در ادامه  با قبضینو همراه باشید تا درباره خدمات غیرحضوری مخابرات، اطلاعاتی را در خدمتتان قرار دهیم.

منظور از خدمات غیرحضوری شرکت مخابرات چیست؟

خدمات غیرحضوری و آنلاین مخابرات ایران

با گسترش کرونا و تغییر روش‌های ارائه خدمات با رفتن به سمت خدمات غیرحضوری، شرکت مخابرات نیز در همین راستا، در سال گذشته خبر از غیرحضوری کردن برخی از خدمات خود داد. همچنین در راستای دولت الکترونیک برخی از خدمات شرکت‌های گوناگون دولتی به سمت غیرحضوری و اینترنتی شدن رفت. در این بین اشکال گوناگونی از خدمات مختلف برای رفاه بیشتر حال مشترکان و مراجعه کنندگان طراحی و تدوین شد به طور مثال برای استفاده از خدمات غیرحضوری و پیگیری پرداخت قبض مخابرات می‌توان از سامانه تلفنی و سامانه اینترنتی مخابرات‌من استفاده کرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، اظهار کرده بود که اغلب سرویس‌های مخابراتی در زمینه فروش و پس از فروش قابلیت ارائه غیرحضوری دارند. همچنیندر زمینه خدمات پس از فروش، تقریبا تمام خدمات و در بخش فروش سرویس‌های جدید، میزان قابل توجهی به صورت غیرحضوری ارائه می‌شود. به دلیل اهمیت ویژه سرویس‌های مخابراتی تحت یک زیرساخت مهم برای کلیه زمینه‌ها و با توجه به شرایط موجود که اساس ارائه خدمات در کشور بر غیرحضوری بودن است،تمام خدمات در بخش فروش و ارائه سرویس‌های جدید نیز به صورت غیرحضوری در اختیار مشتریان قرار گرفته است.

چه خدماتی به صورت غیرحضوری ارائه می‌شوند؟

خدمات مختلف و کاربردی که در حوزه مخابرات است و اغلب بیشتر مشترکان به دلیل همین خدمات است که احتمال داشت در گذشته به صورت حضوری به شرکت مخابرات ایران رجوع کنند عبارتند از:

مشاهده و پرداخت قبض تلفن ثابت

✅ مشاهده ریز هزینه‌های قبض

✅ ثبت‌نام و خرید تلفن ثابت

✅ خدمات تلفن ثابت

✅ درخواست خرید و مدیریت اینترنت

 خدمات غیرحضوری مخابرات در سامانه تلفنی

1) خدمات غیرحضوری مخابرات تهران به صورت تلفنی 

مشتریان می‌توانند با استفاده از سامانه تلفنی 2000 و کد دستوری #2020* ازخدمات مبتنی بر صوت، دیتا و ارزش افزوده، به‌صورت غیرحضوری استفاده کنند. پشتیبانی ارتباط مشتریان تجاری با سامانه 2010، اینترنت مشتریان خانگی با سامانه 2020 از خدمات مهم غیرحضوری در حال حاضر است. رفع خرابی تلفن ثابت با شماره 20117، پرداخت قبوض با استفاده از سامانه تلفنی 2000 و استفاده از کد دستوری #2020* از دیگر قابلیت‌های مهم خدمات غیر حضوری شرکت مخابرات ایران است.

2) خدمات غیرحضوری مخابرات در سامانه «مخابرات من»

خدمات غیرحضوری مخابرات

علاوه بر خدمات سامانه تلفنی که در بالا به آن‌ اشاره شد، مشترکان می‌توانند با مراجعه به پرتال شرکت مخابرات ایران به آدرس www.tci.ir و سامانه «مخابرات من» نیز، از خدمات غیرحضوری مخابرات بهره‌مند شوند. خدماتی که از طریق سامانه «مخابرات من» در دسترس‌اند عبارت‌اند از:

🌐 مشاهده و پرداخت قبض تلفن ثابت

در این بخش از سامانه می‌توانید قبض تلفن خود را به صورت آنلاین مشاهده کرده و هزینه آن را نیز در همین قسمت بپردازید. خیلی راحت تنها با وارد کردن کد ملی خود وارد سامانه می‌شوید و کلیه خطوط تلفنی را که به نام شماست می‌توانید پرداخت کنید. 

🌐  مشاهده ریز هزینه‌های قبض تلفن

در این قسمت می‌توانید با انتخاب زمان و دوره‌ی مورد نظر، ریز هزینه‌های قبض تلفن ثابت خود را مشاهده کرده و در صورت لزوم نسخه چاپی از آن تهیه کنید. همچنین امکاناتی مانند دریافت گروهی ریزهزینه‌های قبض و مشاهده ریزهزینه‌های قبض تجمیعی نیز در این سامانه وجود دارد.

🌐  ثبت‌نام و خرید تلفن ثابت

از دیگر خدماتی که در این سامانه به صورت غیرحضوری در اختیار مشترکان قرار گرفته می‌توان به ثبت‌نام و خرید خط تلفن ثابت و پیگیری درخواست‌ها اشاره کرد که پیش از این نیز در مطلبی درباره آن توضیح داده بودیم.

🌐 خدمات تلفن ثابت

در این بخش می‌توانید از امکانات زیادی همچون فعال‌سازی سرویس‌های ویژه، قطع و وصل تلفن، باز و بسته کردن صفر دوم، درخواست کشف مزاحم و… استفاده کنید.

🌐 درخواست، خرید و مدیریت اینترنت

از دیگر امکانات سامانه «مخابرات‌من» می‌توان به امکان ثبت‌نام و درخواست اینترنت مخابرات تهران و سایر شهرستان‌ها، مدیریت درخواست‌ها، مشاهده ریز مصرف، تغییر رمز مودم و … اشاره کرد.

روش ثبت نام در سایت مخابرات

برای این کار کافیست به سایت رسمی خود شرکت مخابرات که پیشتر گفتیم بروید. از بخش ثبت نام مشخصات هویتی خود را وارد کنید. بعد از وارد کردن اطلاعاتی مثل کدملی و نام و… باید یک رمز عبور مشخص کنید. حتماً رمز عبور خود را جوری انتخاب کنید که از خاطرتان فراموش نشود. بعد از انتخاب یک رمز عبور شش تا هشت رقمی هر بار که تمایل داشته می‌توانید با نام کاربری و رمز عبور خود وارد سایت شوید.البته بهتر است بعد از اینکه یکبار وارد امانه شدید رمز خود را طبق پیامی که گوگل نمایش می‌دهد ذخیره کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا هر زمانی که بخواهید به سایت وارد شوید بدون اینکه رمز خود را مجدد وارد کنید. بعد از اینکه وارد سایت شدید، از خدمات مخابراتی که در بالا گفتیم می‌توانید استفاده کنید.

پنل کاربری مخابرات من

 ورود-به-حساب-کاربری-اینترنت-مخابرات

در این بخش می‌توانید به اطلاعات فردی خود دسترسی داشته باشید و در صورت نیاز آن‌ها را ویرایش نیز کنید. این کار در صورتی است که شما احراز هویت شده باشید؛ و احراز هویت شما بستگی به بارگذاری مدارک درخواستی و تکمیل اطلاعات شخصی و گرفتن تأییدیه از سایت مخابرات دارد. یکی دیگر از امکانات حساب کاربری، تغییر رمز عبوری حساب کاربری است. البته از گزینه‌ی تغییر گذر واژه اینترنت قادر خواهید بود که رمز عبور تنظیمات مودم را هم تغییر بدهید. بعد از ثبت نام با مراجعه به پنل کاربری مخابرات من می‌توانید مجموعه خدماتی که در بالا توضیح داده شد را یک جا در اختیار داشته باشید. به همین دلیل برای اینکه بتوانید وارد این پنل شوید ابتدا باید در این سایت طبق مراحل گفته شده ثبت نام کنید. 

مشکل ورود به پنل کاربری مخابرات من

در مورد مشکلات مربوط به ورود به‌حساب کاربری اینترنت مخابرات باید گفت، بیشترین مشکل در این زمینه مربوط به فراموشی رمز عبور است که با خدماتی که وب‌سایت شرکت مخابرات طراحی کرده و با ورود به صفحه اصلی خدمات اینترنتی و انتخاب گزینه «بازیابی رمز عبور» بعد از تکمیل کادرهای مربوط به کد ملی و شماره تلفن مختص خدمات اینترنت به همراه کد شهری بدون صفر ابتدایی، می‌توانید رمز عبور خود را بازیابی کنید. در صورت ایجاد هر مشکل دیگر در رابطه با پنل کاربری می‌توانید از پشتیبانی 24 ساعته شرکت مخابرات استفاده کنید.

تعداد مشترکین اینترنت شرکت مخابرات چقدر است؟

تعداد مشترکان خانگی و تجاری ارتباطات پهن‌باند ثابت تا پایان سال ۱۳۹۹، بیش از ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار عدد بوده که از فناوری‌های اینترنت پرسرعت، شامل ADSL، VDSL،FTTX و TD-LTE با سرعت‌های متفاوت بهره می‌برند. اگر به نموداری که در زیر آمده است نگاه کنید، متوجه رشد مشترکینی که از خدمات اینترنت این شرکت استفاده می‌کنند خواهید شد. 

خرید اینترنت adsl

یکی از خدماتی که اغلب مشترکین به دنبال آن هستند در واقع شارژ اینترنت مخابرات adsl است.

شارژ سریع اینترنت مخابرات  

سایت مخابرات استان تهران و سایر شهرستان‌ها این امکان را به وجود اورده‌اند که بتوانید در کمترین زمان نسبت به شارژ و خرید اینترنت اقدام کنید.

 

خدمات غیرحضوری شرکت مخابرات

همانطور که در این نمودار مشاهده می‌کنید، میزان رشد مشترکین این شرکت از سال 1392 تا 1399 چیزی حدود 5 برابر رشد داشته است. از این رو برای استقبال بیشتر از اینترنت و خرید بسته‌های مورد نیاز شرکت مخابرات اقدام کرده است تا خدمات مربوط به خرید اینترنت مخابرات را به صورت غیرحضوری برای مشترکین خود ارائه دهد. 

سرویس اینترنت مخابرات 

🌐 ADSL: عبارت ADSL مخفف Asymmetric Digital Subscriber Line و یکی از فناوری‌های زیرشاخه اتصال‌های DSL است. ADSL جزو قدیمی‌ترین سرویس‌های اینترنت در جهان به شمار می‌رود و مزیت اینترنت ADSL در این است که نیازی به کابل‌کشی و نصب خطوط جدید نیست. اینترنت ADSL ارزان و نسبت به انواع دیگر اینترنت باندپهن در دسترس‌ و راه‌اندازی سریع و ساده‌تری دارد. سرعت آپلود بسیار محدودتر از سرعت دانلود و در حدود یک یا دو مگابیت است.

🌐 VDSL: عبارت VDSL مخفف Very-high-bitrate Digital Subscriber Line و نسل جدیدی از فناوری DSL بر روی بسترهای کابل‌های شبکه فیبرنوری است. سرعت دانلود روی اینترنت VDSL نزدیک به ۵ برابر سرعت دانلود ADSL است و به مرز ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه (برخی استاندارد +VDSL2) می‌رسد. سرعت آپلود VDSL نیز ۱۰ برابر ADSL می‌شود و به مرز ۱۰۰ مگابیت می‌رسد.

🌐 FTTH: اینترنت فیبرنوری گران‌قیمت است و در کابل‌های فیبرنوری به جای سیگنال‌های الکتریکی از سیگنال‌های نوری استفاده می‌شود که کیفیت و سرعت بیشتری به دست می‌دهند و در برابر شرایط محیطی بسیار مقاوم‌تر ظاهر می‌شوند. اینترنت فیبرنوری یا FTTH نیز از سوی شرکت مخابرات به برخی مناطق و کاربران داده می‌شود.

خدمات غیرحضوری مخابرات ایران

برای خرید کلیه این سرویس‌های اینترنتی هم به صورت حضوری و هم به صورت غیرحضوری می‌توانید اقدام کنید. امروزه کیفیت اینترنت مخابرات به اندازه اینترنت شرکت‌های خصوصی پرقدرت و پرطرفدار است. در ادامه مقاله کلیه مراکز مخابراتی برای تهیه سرویس درج شده است تا بتوانید برای خرید سرویس اقدام کنید. 

توجه داشته باشید که اگر اولین باری است که اینترنت از مخابرات خریداری می‌کنید، برای طی مراحل اداری باید به صورت حضوری مراجعه کنید و بعد از این مرحله دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست و تنها با خرید اینترنتی می‌توانید بسته مورد نظر، سرعت و حجم خود را خریداری کنید.

مراکز مخابرات تهران ( آدرس و تلفن و ساعت کار)

ساعت کار تمامی مراکز مخابراتی در تهران شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:30 تا 4 و پنجشنبه از ساعت 7:30 تا 12 است. در زیر آدرس و شماره تلفن مراکز مخابراتی تهران ( شماره مخابرات تهران) به تفکیک مناطق آمده است:

اداره کل منطقه ۲

خیابان آفریقا، بالاتر از میرداماد، روبروی پارک صبا، خیابان شهید یزدان‌پناه، پلاک ۵۸       تلفن: ۲۲۶۲۱۱۲۲-۲۲۶۲۱۱۳۳

اداره کل منطقه ۳

خیابان پیروزی، سه‌راه سلیمانیه، خیابان بیمارستان فجر، پلاک ۲     تلفن: ۳۳۳۳۱۱۱۱ -۳۳۳۳۴۴۴۴

اداره کل منطقه ۴

خیابان آیت‌الله کاشانی، نرسیده به شهر زیبا، ضلع شمالی پارک کودک       تلفن:۴۴۳۱۱۱۱۱ -۴۴۳۱۱۱۱۲ -۴۴۳۱۱۱۱۳

اداره کل منطقه ۵

خیابان پانزده خرداد غربی، روبروی درخونگاه      تلفن: ۵۵۶۰۱۱۱۱

اداره کل منطقه ۶

خیابان ولیعصر، خیابان نوفل لوشاتو، روبروی کلینیک حیدری، پلاک ۸۵        تلفن: ۶۶۴۱۸۸۸۸ -۶۶۴۱۹۹۹۹

اداره کل منطقه ۷

میدان نبوت، خیابان جانبازان شرقی، نبش خیابان برادران مصطفوی (لادن)         تلفن: ۷۷۹۰۱۱۱۱ -۷۷۹۲۱۱۱۱

اداره کل منطقه ۸

خیابان طالقانی، نرسیده به بهار، روبروی بیمارستان ۵۰۲ ارتش       تلفن: ۸۸۸۳۱۱۱۱ -۸۸۳۰۳۳۳۳

✅منطقه ۲

اداره کل مخابرات منطقه دو تهران 

خ آفریقا – بالاتر از میرداماد – روبروی پارک صبا – خیابان شهید یزدان پناه – پلاک ۵۸      تلفن: ۲۲۶۲۱۱۲۲

شهید قدوسی

خیابان شریعتی – خیابان شهید دستگردی – نرسیده به خیابان نفت       تلفن:۲۲۲۲۱۳۳۰ – ۲۲۲۲۲۸۶۴

شهید مفتح

خیابان شریعتی – ابتدای خیابان پاسداران – بعدازخ دشتستان سوم – بن بست کوکب       تلفن:۲۲۸۹۳۹۰۶

شهید غریبی

بزرگراه آیت اله صدر – قیطریه شمالی – بلوارصبا – نبش کوچه کتابی     تلفن:۲۶۱۱۴۰۸۰

شهید تندگویان

خیابان رسالت – خیابان استاد حسن بنای شمالی – مقابل ندارایانه        تلفن:۲۶۳۱۹۹۷۴

شهید محلاتی

خیابان لشگرک – جنب مینی سیتی – شهرک شهید محلاتی – میدان توحید – بالاترصندوق انصار      تلفن: ۲۲۴۵۴۵۶۵

شهید جعفری

بزرگراه شهید چمران – خیابان ولنجک  – نبش خیابان هفدهم      تلفن:۲۲۱۸۱۵۰۸

شهید دستغیب

خیابان شریعتی – میدان قدس – ابتدای خیابان دربند         تلفن:۲۲۷۵۶۸۵۰

شهید لطیفی

لویزان – خیابان شعبانلو – روبروی پارک سخندان – جنب کوچه نسترن         تلفن:۲۲۹۸۰۰۳۴

شهید باهنر

خیابان شریعتی – بالاتر از خیابان شهید کلاهدوز – بعد از سینما فرهنگ     تلفن:۲۲۰۰۱۶۰۰

پاسداران

خیابان پاسداران – نرسیده به خیابان شهید کلاهدوز – بهستان هشتم     تلفن:۲۲۷۷۸۷۵۱

سلمان فارسی

سعادت آباد – بین میدان کاج و قیصر امین پور      تلفن:۲۲۱۴۲۱۷۳

استقلال

خ ولیعصر – بالاتر از صدا و سیما – نرسیده به بزرگراه شهید چمران – پشت رستوران سوپر استار – خیابان استقلال     تلفن:۲۲۶۶۲۲۱۷

جماران

بزرگراه آیت اله صدر – قیطریه شمالی – بلوارصبا – نبش کوچه کتابی       تلفن: ۲۶۱۱۴۰۸۰

شهدای لواسان

لواسان – بلوار امام خمینی – مرکز مخابرات شهدای لواسان       تلفن:۲۶۵۴۹۵۵۰

امام علی (ع) فشم

فشم – میدان امام خمینی – کوچه حسینیه – مرکز مخابرات امام علی (ع) فشم     تلفن:۲۶۵۰۰۳۷۲

✅ منطقه ۳

مرکزقیامدشت و توابع

قیامدشت – چهارراه مخابرات         تلفن: ۳۳۵۸۱۰۳۳

مرصاد پاکدشت

پاکدشت – خ ش مطهری – ک ش مجید پازوکی – مرکز مخابرات مرصاد     تلفن: ۳۶۰۱۶۰۳۰

قائم(عج)

پاکدشت – میدان پارچین – بلوار شهدای پارچین – پشت دانشگاه پیام نور    تلفن: ۳۶۰۲۰۲۰۰

شهیدباکری

اتوبان بسیج – سه راه تختی – بلوارهجرت – بالاتراز میدان شهیدباکری – خ صفوی    تلفن: ۳۳۲۰۰۰۳۹

پیروزی

پیروزی – سه راه سلیمانیه -خ فجر -مرکز مخابرات پیروزی     تلفن: ۳۳۲۵۳۰۰۲

ملت

خ سعدی جنوبی – خ اکباتان – مرکز مخابرات ملت       تلفن:۳۳۹۷۸۴۰۷

هجرت

افسریه – ۱۵ متری اول- کوچه ۱۷ (شهیدعنابستانی ) مرکز مخابرات هجرت    تلفن: ۳۳۶۴۶۳۴۲

شهید اشرفی اصفهانی

خ پیروزی -خ نبرد- جنب تاکسیرانی     تلفن: ۳۳۰۷۹۷۰۳

✅ منطقه ۴

اداره کل منطقه ۴ مخابراتی

خیابان آیت ا…کاشانی – نرسیده به شهرزیبا – ضلع شمالی پارک کودک    تلفن:۴۴۳۱۱۱۱۱

آیت ا…کاشانی

بلوارآیت ا…کاشانی -بلوارفردوس- خیابان شهید سلیمی جهرمی     تلفن: ۴۴۰۷۲۶۰۹

پیام نور

جنت آباد- ۳۵ متری گلستان – ایران زمین جنوبی- خیابان حیدری مقدم    تلفن:۴۴۴۸۲۰۲۴

شهدای چیتگر

کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص کرج – چیتگر شمالی – خیابان جهاد – خیابان شهید بدر    تلفن:۴۴۱۹۰۰۵۶

شهدای وردآورد

کیلومتر ۱۹ جاده مخصوص کرج – وردآورد ( خیابان آزادی )    تلفن:۴۴۹۸۲۷۲۷

شهید توکلی

تهرانسر – بلوار لاله – خیابان قباد شمالی      تلفن: ۴۴۵۶۹۰۹۶

شهید حق شناس

شهرک راه آهن – بلوار امیرکبیر – بلوار کاج – خیابان بنفشه هفت     تلفن: ۴۴۷۱۲۰۱۴

شهید زارعی

شهرزیبا – بلوار تعاون – بلوار آلاله – خیابان عدالت – روبروی مسجد امام رضا (ع)     تلفن: ۴۴۱۰۵۰۵۰

شهید سعادتمند

بلوار مرزداران – زیر پل یادگار امام – خیابان شهید ابراهیمی – روبروی برج تجاری الوند    تلفن: ۴۴۲۱۴۸۴۹

شهید صالح طبری

شهرک اکباتان – خیابان شهید نفیسی – سه راه مخابرات       تلفن:۴۴۶۳۲۰۶۰

شهید کاظمیان

شهرزیبا – بلوار تعاون – بلوار آلاله – خیابان عدالت – روبروی مسجد امام رضا (ع)     تلفن:۴۴۱۰۵۰۵۰

شهید یزدان پناه

انتهای اشرفی اصفهانی – بلوار سیمون بولیوار – خیابان مخابرات     تلفن: ۴۴۸۵۰۰۱۴

✅ منطقه ۵

سیدالشهداء

خیابان قزوین – دوراهی قپان – خیابان شهید قاسم فرهنگ    تلفن: ۵۵۱۷۱۷۰۲

شهید قندی

خیابان خیام شمالی – بالاتر از میدان محمدیه      تلفن: ۵۵۵۸۹۹۵۷

شهید نواب صفوی

میدان رازی – خیابان آیت اله ایروانی      تلفن: ۵۵۶۴۳۳۷۷

۱۳ آبان

خ ش رجایی ـ خ ستاره ـ شهرک وصال      تلفن:  ۵۵۵۳۹۹۸۱

مرکز مهدیه

خ ولیعصر – بالاتر از مهدیه تهران    تلفن: ۵۵۳۹۰۰۱۹

آیت اله ایروانی

بزرگراه آیت اله سعیدی – چهاردانگه – روبروی آتش نشانی       تلفن: ۵۵۲۸۱۱۲۸

شهید خوشقدم 

خ انقلاب – نبش خیابان ورزش     تلفن: ۵۵۸۸۳۳۸۷

بعثت

اتوبان بعثت – جنب ترمینال جنوب     تلفن:۵۵۳۳۳۰۳۰

دلایل سلب امتیاز تلفن ثابت مخابرات

✅ منطقه ۶

ساختمان ستادی منطقه ۶

خیابان ولیعصر – خیابان نوفل لوشاتو – روبه روی کلینیک شهید حیدری- پلاک هشتاد و پنج      تلفن: ۶۶۴۱۸۸۸۸

دانشگاه

خ ولیعصر(عج) – چهار اه امیر اکرم – خ لبافی نژاد – جنب بانک کشاورزی – پ چهل         تلفن: ۶۶۴۹۱۳۱۳

حافظ

خیابان حافظ – روبروی تالاربورس و اوراق بهادار – کوچه سیمی – مرکز مخابرات حافظ      تلفن: ۶۶۷۵۹۵۰۴

توحید

اسکندری شمالی – انتهای کوچه خازنی      تلفن: ۶۶۴۲۰۹۰۹

مالک اشتر

امام خمینی – بین خیابان قصرالدشت وکارون – مرکز مخابرات مالک اشتر     تلفن: ۶۶۸۴۳۳۳۳

چمران

خ ستارخان – خ یکم دریان نو – روبروی مجتمع مفید – مرکز مخابرات شهید چمران        تلفن: ۶۶۵۰۳۲۴۵

فرداسدی

آزادی – نرسیده به استاد معین       تلفن:۶۶۰۴۲۲۲۷

ابوذر

سه راه اذری – ۲۰متری شمشیری – مرکز مخابرات ابوذر      تلفن: ۶۶۶۲۴۴۴۴

کرمی

شهرک ولیعصر – خ کاکولی – مرکز مخابرات شهید کرمی       تلفن: ۶۶۲۱۳۳۳۳

محسنیان

بزرگراه فتح – انتهای خ شهدای صنایع فلزی     تلفن: ۶۶۷۸۷۸۳۳

بخششی

خ خلیج – خ بهشتی – مرکز مخابرات شهید بخششی      تلفن:۶۶۲۷۷۶۰۰

✅ منطقه ۷

منطقه ۷

میدان نبوت – خ جانبازان شرقی – نبش خ ش برادران مصطفوی (لادن)    تلفن: ۷۷۹۲۱۱۱۱

امامت

خ سیمتری نیروی هوائی – ایستگاه سنگکی – نبش فرعی    تلفن: ۷۷۴۳۶۰۶۰

شهدای گمنام

تهرانپارس – خ توحید – کوچه چهارم شرقی         تلفن: ۷۷۳۶۵۱۵۱

شهید آل اسحاق

حکیمیه – بلوار بهار – بلوار معراج      تلفن: ۷۷۳۰۹۹۶۶

شهید آیت

خ وحیدیه – میدان تسلیحات      تلفن: ۷۷۸۲۷۰۰۰

شهید اکبری

خ جشنواره – خ امین – نرسیده به ایستگاه تپه بیست متری ملکی      تلفن: ۷۷۷۹۶۲۰۰

شهید عاطف

بالاتراز فلکه دوم تهرانپارس – نبش خ ۱۷۶غربی    تلفن: ۷۷۸۸۶۶۶۶

شهید نظری

خ ش مدنی (نظام آباد) – روبروی خ فتحنایی (ایستگاه کهن)       تلفن: ۷۷۵۹۲۶۰۰

شهید حکمت شعار

خ فرجام شرقی – خ چهل و یکم     تلفن: ۷۷۱۸۱۸۰۶

نبوت

نارمک – سیمتری ش آیت – نبش ۴۶ متری شرقی      تلفن: ۷۷۹۴۸۳۰۰

ولیعصر(عج)

میدان سپاه – خ خواجه نصیر – نبش خ اجاره دار      تلفن:  ۷۷۶۵۰۰۰۰

✅ منطقه ۸

منطقه

خیابان آیت اله طالقانی – نرسیده به بهار- روبروی بیمارستان ۵۰۲ ارتش    تلفن: ۸۸۸۸۳۱۱۱۱

شهدای هفتم تیر

میدان هفت تیر-خ مفتح جنوبی-کوچه تور-تقاطع گیتی-نبش جمال پ یک     تلفن: ۸۸۳۱۱۱۱۱

شهید مدنی

خیابان ولیعصر-خ زرتشت پشت بیمارستان مهر-نبش خ چهاردهم       تلفن: ۸۸۹۹۹۷۰۰

شهید رجایی

خیابان کریم خان زند-بعد از چهارراه حافظ خ شهید گلابی       تلفن: ۸۸۹۲۸۴۰۱

شهید بهشتی

خیابان شهید قدوسی – نبش  خ امجدی منش      تلفن: ۸۸۴۰۸۰۲۰

قدس

خیابان کارگر شمالی-بالاتر ازجلال آل احمد-روبروی کوچه ۱۴ جنب کوی دانشگاه      تلفن: ۸۸۰۱۰۱۳۳

شیخ فضل اله نوری

میدان ونک- خیابان ملاصدرا خیابان شیخ بهائی-جنب آتش نشانی       تلفن: ۸۸۲۱۹۱۰۰

مرحوم نهری

شهرک قدس-فاز ۲-خ هرمزان بین کوچه پنجم و هفتم     تلفن: ۸۸۰۷۳۱۷۲

شهید نصرالهی

بزرگراه جلال آل احمد – جنب آتش نشانی-خ شهید ناظریان قمی      تلفن: ۸۸۲۵۷۱۲۱

شهید مطهری

خیابان ولیعصر- نرسیده به خیابان استاد شهید مطهری – جنب بیمارستان هاجر       تلفن:۸۸۷۱۷۷۱۱

آزادگان

خیابان شهید بهشتی-میدان تختی  اول خ شهید صابونچی-کوچه شهید  ادایی        تلفن: ۸۸۵۳۱۰۴۱

شهید کلانتری

خیابان گاندی-نبش کوچه هفدهم        تلفن: ۸۸۷۱۷۷۱۱

سوالات متداول

🔺 خدمات سایت مخابرات چیست؟

اموری نظیر خرید اینترنت، پرداخت قبوض، مشاهده ریز کارکرد تلفن ثابت و … جز خدمات مهم شرکت مخابرات است.

🔺 خدمات تلفنی مخابرات چیست؟

مشتریان می‌توانند با استفاده از سامانه تلفنی 2000 و کد دستوری #2020* ازخدمات مبتنی بر صوت، دیتا و ارزش افزوده، به‌صورت غیرحضوری استفاده کنند. پشتیبانی ارتباط مشتریان تجاری با سامانه 2010، اینترنت مشتریان خانگی با سامانه 2020 از خدمات مهم غیرحضوری در حال حاضر است.

🔺 سامانه مخابرات من برای اینترنت چه کاربردی دارد؟

از خدمات سامانه «مخابرات‌من» می‌توان به امکان ثبت‌نام و درخواست اینترنت، مدیریت درخواست‌ها، مشاهده ریز مصرف، تغییر رمز مودم و … اشاره کرد.

 

ثبت دیدگاه

شما هم می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.
مهندس حاج حمید ایمان زاده

رویکردی عالی ورویکردی بهتر

علی محمدعارف

با سلام لطفا برای تغیر مالکیت تلفن ثابت ازطریق سایت مخابرات برنامه ریزی فرمائید.شرکت برق تهران برای تغیر مالکیت انشعاب برق برنامه جالبی دارد تغیر مالکیت ملک نیاز به تغیر مالکیت برق آب گاز و تلفن دارد درصورت بودن برنامه مراجعه مشترکین کمتر و منافع آن شامل شرکت مخابرات خواهد شد.از توجه شما متشکرم عارف …

ثبت دیدگاه