قبضینو

خدمات مالی و فین تک

  • اعتراض به جریمه رانندگی؛ چگونه به جریمه اشتباهی خودرو اعتراض کنیم؟

    اعتراض به جریمه رانندگی؛ چگونه به جریمه اشتباهی خودرو اعتراض کنیم؟

    جریمه اشتباهی برای همه مالکان خودروها ثبت می‌شود. با ثبت اعتراض به جریمه رانندگی می‌توانیم جلوی ثبت جریمه را بگیریم و حتی آن را از لیست تخلفات رانندگی حذف کنیم. برای کم کردن مبلغ خلافی خودرو و حذف آن می‌توانید به مراکز اجرائیات پلیس راهور مراجعه کنید….

  • پرداخت مالیات خودروی شاسی بلند مشکی با قیمت بیش از ۳ میلیارد

    استعلام و پرداخت مالیات خودرو لوکس؛ اجباری یا اختیاری؟

    احتمالا زمزمه‌های دریافت مالیات خودروهای لوکس و خانه‌های خالی به گوش شما نیز رسیده است. اواخر سال ۱۴۰۰ دولت تصمیم گرفت که دریافت مالیات از خودروهای لوکس را در برنامه خود قرار دهد تا بخشی از درآمد جامعه تامین شود. از سال ۱۴۰۲ مالیات خودروهای لوکس فقط مختص ماشین‌های گران‌قیمت نیست؛ بلکه تمام اشخاص حقیقی و حقوقی که ارزش خودروهایشان بالای …….

  • اعتبار بیمه شخص ثالث چقدر است؟ استعلام اعتبار بیمه شخص ثالث

    اعتبار بیمه شخص ثالث چقدر است؟ استعلام اعتبار بیمه شخص ثالث

    اعتبار بیمه شخص ثالث می‌تواند روزانه ماهانه یا یک‌ساله باشد و حداکثر اعتبار بیمه نامه شخص ثالث، یک‌ساله است. تمدید اعتبار بیمه نامه اجباری است. پس از اتمام این اعتبار، جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالث به صورت روزانه برای وسیله نقلیه محاسبه شده و این جریمه در زمان تمدید بیمه‌نامه از مالک خودرو یا موتور دریافت می‌شود….

  • بهترین روش پرداخت عوارض آزادراهی ۱۴۰۲ چیست؟

    بهترین راه پرداخت عوارض آزادراهی ۱۴۰۲ چیست؟

    بسیاری از ما تجربه ماندن در ترافیک به‌خاطر پرداخت عوارض آزدراهی را داریم؛ اتفاقی که حتما بسیاری از ما را در مسیر سفرمان کلافه و عصبی می‌کند. پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراهی راهکاری است که روند پرداخت عوارض را برای بسیاری از ما سریع‌تر و آسان‌تر کرده‌است….

  • روش‌های خرید شارژ و اینترنت سریع و مستقیم و آنی

    روش‌های خرید شارژ و اینترنت سریع و مستقیم و آنی

    تنوع در نحوه خرید شارژ همراه اول همچنین نحوه خرید شارژ ایرانسل و رایتل باعث شده است که انتخاب بهترین روش برای کاربران گیج‌کننده و دشوار شود. یکی از راه‌های انتخاب بهترین روش از بین انواع روش‌های خرید اینترنت با شارژ،‌ آشنایی با ویژگی‌های آنهاست. در این مقاله به شما می‌گوییم که چطور شارژ و اینترنت بخریم؟ همچنین چگونه از شارژ گوشی اینترنت بخریم؟…

  • خرید شارژ ایرانسل؛ چطوری شارژ ایرانسل بگیرم؟

    خرید شارژ ایرانسل؛ چطوری شارژ ایرانسل بگیرم؟

    مشترک جدید سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل هستید؟ حتماً در مورد انواع شارژ ایرانسل، روش‌های خرید شارژ ایرانسل و روش‌های استعلام شارژ ایرانسل پرسش‌هایی دارید. قبضینو اینجاست که همه‌ی پرسش‌های شما را در مورد خرید شارژ ایرانسل پاسخ دهد…

  • انتقال وجه کارت به کارت؛ از دانسته‌ها تا نادانسته‌ها

    انتقال وجه کارت به کارت؛ از دانسته‌ها تا نادانسته‌ها

    شاید تصور کنید که کارت به کارت، یک عملیات بانکی ساده و راحت است که نیازی به کسب اطلاعات ندارد؛ اما، باید بدانید که اینطور نیست. کارت به کارت، خطراتی دارد. این خطرات شامل سرقت اطلاعات، هک کارت بانکی، ساخت رسید جعلی کارت به کارت و … است. شما با کسب اطلاعات در مورد کارت به کارت می‌توانید از مشکلات فوق جلوگیری کنید. ما در حل این مشکلات به شما کمک می‌کنیم….

  • تایید اصالت خودرو در حضور خریدار و فروشنده خودروی دست دوم

    آنچه که باید در مورد اصالت ماشین پیش از خرید و فروش بدانید!

    برای دریافت برگه اصالت خودرو و صحت مشخصات خودرو و مدارک آن استعلام اصالت خودرو باید توسط شما انجام شود. در گذشته تنها راه برای انجام این کار مراجعه حضوری به مراکز تعویض پلاک بود. اما حالا می‌توانید به صورت غیر حضوری و آنلاین استعلام اصالت خودرو را انجام دهید. با انجام این کار می‌توانید با خیالی آسوده معامله جدید را انجام دهید و ……

  • آزادراه ساوه همدان؛ آزادراه الکترونیکی اما ناایمن!

    آزادراه ساوه همدان؛ درباره این آزادراه بیشتر بدانید!

    احداث آزادراه ساوه همدان در سال ۱۳۸۰ در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار گرفت؛ سپس، این آزادراه در سال ۱۳۹۲ بهره‌برداری شد. قرار بود که بزرگراه ساوه همدان جایگزین جاده قدیم ساوه همدان باشد؛ اما، مشکلاتی مانع این جایگزینی در میان مردم می‌شد. یکی از مهم‌ترین مشکلات، مشخص نبودن نرخ عوارض آزادراه همدان – ساوه به‌خاطر نقدی بودن روش پرداخت به جای الکترونیکی بودن روش پرداخت بود؛ اما، این مشکل در نیمه‌ی دوم سال ۱۴۰۲ حل شده است تا آزادراه ساوه به همدان جایگزین جاده قدیم ساوه به همدان شود….

خدمات مالی و فین تک

معرفی اخبار و فناوری های جدید پرداخت قبض و تکنولوژی های مربوط به فین تک.

مقالات منتخب