قبضینو

پرداخت صدقه و معرفی روش های اینترنتی و جدید پرداخت نذر با موبایل

پرداخت صدقه و معرفی روش های اینترنتی و جدید پرداخت نذر با موبایل

1 پرداخت صدقه با موبایل2 پرداخت صدقه با USSD 3 پرداخت صدقه با دستگاه های خودپرداز ATM 4 صدقه دادن با دستگاه های پوز  POS 5 پرداخت اینترنتی صدقه با استفاده از  پایگاه اطلاع رسانی دفتر مراجعین تقلید 6 پرداخت تلفنی صدقه در استان قم7 پرداخت صدقه در استان هرمزگان 8 پرداخت صدقه در استان اصفهان 9 پرداخت آنی صدقه با اپلیکیشن  پرداخت…

پرداخت صدقه با موبایل

بر اساس آموزه های دینی و توصیه بزرگان دینی صدقه دادن یک امر بسیار با ارزشی است، اما صدقه باید برای رضای خداوند باشد لذا با منت گذاشتن و اذیت فقیر ارزش آن را از بین نبرد. در این پست از نواع روش های پرداخت آسان صدقه را بیان خواهیم کرد. با  وبلاگ پرداخت قبضینو همراه باشید.

پرداخت صدقه با USSD 

در کنار طرح های پرداخت اینترنتی کمیته، مانند طرح محسنین کمیته امداد، این سازمان در راستای تسهیل روند پرداخت صدقه توسط هم وطن های عزیز،  امکان پرداخت صدقه با کد USSD (یو اس اس دی ) را فراهم کرده است. مشترکین ایرانسل یا همراه اول میتوانند با شماره گیری #3333*733* و با داشتن یکی از کارتهای عضو شتاب، با استفاده از رمز دوم کارت اقدام پرداخت صدقه با موبایل نمایند.

پرداخت قبض

پرداخت قبض تلفن ثابت

پرداخت صدقه پیامکی با پرداخت قبضینو

پرداخت صدقه با دستگاه های خودپرداز ATM 

تقریبا در اکثر خودپرداز ها بخشی به عنوان  کمک به مستمندان و ایتام در نظر گرفته شده است که میتوانید با انتخاب این گزینه  از بین فطریه، خمس و زکات،کفاره و کمک به ایتام، طرح مد نظر خود را انتخاب کنید و اقدام به پرداخت صدقه نمایید. در بخش کمک های مردمی هم میتواند با انتخاب نهاد مورد نظر مانند کمیته امداد امام خمینی و. … اقدام به پرداخت مبلغ مورد نظر خود نماید.

صدقه دادن با دستگاه های پوز  POS 

با همکاری کمیته امداد امام خمینی و بانک های دستگاه های پوز  الکترونیکی به جای صندوق صدقات طراحی شده و در اکثر اداره ها و سازمان های دولتی در دسترس عموم قرار 

گرفته است. هم وطن های عزیز میتواند با استفاده از این دستگاه های پوز با خیال راحت اقدام به پرداخت نذورات و صدقه نمایند. البته در دستگاه پوز های معمولی هم با انتخاب بخش کمک های خریه و با استفاده از رمز عابر بانک خود میتواند صدقه خود را پرداخت نماید. این صندوق ها به تدریج در معابر عمومی نیز نصب شوند تا از این پس متقاضیان بتوانند صدقات مالی خود را از طریق کارت‌ اعتباری به حساب کمیته امداد امام خمینی واریز کنند.

پرداخت اینترنتی صدقه با استفاده از  پایگاه اطلاع رسانی دفتر مراجعین تقلید 

با توجه به درخواست های مردم از مراجع تقلید امکان پرداخت اینترنتی صدقه در پایگاه اطلاع رسانی دفتر مراجعین تقلید فراهم شده است.  هم وطن های عزیز از این پس، به سادگی و با کمترین هزینه  و وقت خواهند توانست وجوهات شرعیه خود، اعم از تبرعات و امور خیریه (ساخت مسجد، حسینیه، مراکز علمی، و…) رد مظالم و صدقات، کفارات، نماز و روزه استیجاری، خمس و… را به حساب این دفتر واریز تا تحت نظر مستقیم مرجع در امور مربوطه هزینه شود.

پرداخت تلفنی صدقه در استان قم

کمیته امداد استان قم به جهت به روز کردن روش‌های دریافت کمک‌های مردمی و ایجاد تسهیلات بیشتر، سیستم صدقه تلفنی را راه‌اندازی کرده است. افراد خیر می‌توانند با استفاده از شماره تماس ۶۱۶۷۷ صدقات و خیرات خود را به صورت الکترونیک و تلفنی پرداخت کنند.

پرداخت صدقه در استان هرمزگان 

خیران استان هرمزگان می‌توانند با سامانه #۷۶*۸۸۷۷*  صدقه های خود را پرداخت کنند. همچنین  می‌توانند از طریق تلفن گویای ثابت ۳۲۸۸  صدقه خود را پرداخت کنند.

پرداخت صدقه در استان اصفهان 

کمیته امداد استان اصفهان امکانات نظیر واریز صدقات به حساب کمیته امداد بر اساس شماره شبا، استفاده از اصفهان کارت برای پرداخت صدقه و پرداخت دیجیتالی از بسترهایی است که کمیته امداد برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی با استفاده از نرم‌افزارها فراهم کرده است.

پرداخت آنی صدقه با اپلیکیشن 

در کنار روش های پرداخت صدقه با موبایل و پرداخت صدقه با کد امروزه تمامی اپلکیشن های پرداخت مانند آپ، تاپ و … امکان پرداخت نذر ها و صدقه را دارند. شما میتوانید با ارسال عدد ۱۰۰ به شماره ۳۰۰۰۷۶۳۹ لینک اپلیکیشن ناب که ویژه کمک‌های مردمی است را دریافت کرده و کمک‌های خود را از طریق این اپلیکیشن پرداخت کنید.

قبض همراه اول

ثبت دیدگاه

شما هم می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.
حلما زهرا

صدقه برای نیازمندان

مهدی صدیق

لطفا شماره شبای حساب صدقات همه استان‌ها رو اعلام کنید تا امکان پرداخت مستمر صدقه به روش پایا مستمر از هر بانکی فراهم بشه و کارمزد کارت به کارت مانع از وصول صدقات خرد روزانه نشه.

داود علییاری

چند روزی هست که صدقه پیامکی از سر شماره ۸۸۷۷انجام نمیشود لطفا اطلاع رسانی کنید.

ثبت دیدگاه