قبضینو

روش های دریافت قبض الکترونیکی و مشاهده قبض، دریافت قبوض با اسم ام اس و پیامک

روش های دریافت قبض الکترونیکی و مشاهده قبض، دریافت قبوض با اسم ام اس و پیامک

راه های گوناگونی برای مشاهده قبض و پرداخت قبض وجود دارد. با گسترش تکنولوژی و استفاده از خدمات اینترنتی در صنعت پرداخت دیگر نیازی به صدور قبض کاغذی نیست. برای آشنایی با روش های مشاهده قبض با وبلاگ پرداخت قبضینو همراه باشد. اگر به دنبال حذف قبض کاغذی برق هستید به بخش حذف قبض کاغذی…

راه های گوناگونی برای مشاهده قبض و پرداخت قبض وجود دارد. با گسترش تکنولوژی و استفاده از خدمات اینترنتی در صنعت پرداخت دیگر نیازی به صدور قبض کاغذی نیست. برای آشنایی با روش های مشاهده قبض با وبلاگ پرداخت قبضینو همراه باشد.

اگر به دنبال حذف قبض کاغذی برق هستید به بخش حذف قبض کاغذی برق مراجعه کنید.

بروزرسانی: 

با حذف قبوض کاغذی و دریافت قبض های الکترونیکی دیگر روش های سنتی مشاهده قبض منسوخ شده است و روش های ذیل جایگزین دریافت قبض کاغذی شده است: 

  • دریافت قبض الکترونیکی با قبضینو
  • دریافت قبض الکترونیکی با اس ام اس 
  • دریافت قبض الکترونیکی با سایر اپلکیشن ها 

 

 استفاده از سامانه مشاهده قبض قبضینو

سامانه مشاهده قبض قبضینو به آدرس اینترنتی https://ghabzino.com/bills قابل درسترسی است.برای مشاهده و استعلام قبوض به سامانه پرداخت قبض قبضینو مراجعه فرماید.

با استفاده از سامانه مشاهده قبض قبضینو به راحتی میتوانید از جزئیات تمام قبض های خود مطلع شوید. برای مشاهده جزئیات قبض نیازی به قبض کاغذی نیست و امکان مشاهده انواع قبوض مانند مشاهده قبض برق، مشاهده قبض تلفن ثابت، مشاهده صورت حساب همراه اول و دریافت قبض و … وجود دارد. تنها با یک بار ثبت نام در سامانه قبضینو و یا نصب اپلیکیشن قبضینو بدون نیاز به شناسه قبض و شناسه پرداخت میتوانید مبلغ تمام قبض های دوره ای و ماهانه خود را مشاهده کنید. در کنار سامانه استعلام و مشاهده قبضینو، سامانه پرداخت قبضنیز وجود دارد که کاربران می تواند پس از استعلام میزان قبض در صورت تمایل اقدام به پرداخت قبض کنند. همچین می توانید قادر به پیگیری پرداخت قبض می باشید.

مشاهده قبض قبضینو دریافت قبض

برای استفاده از قبضینو پس از مراجعه به آدرسhttps://ghabzino.com/bills مطابق شکل نوع قبض مورد نظر را انتخاب کنید و پس از وارد کردن اطلاعات درخواستی میتوانید میزان قبض صادره را مشاهده کنید. از دیگر امکانات سامانه پرداخت قبضینو خلافی و مشاهده ریز خلافی خودرو می باشد. همچنین امکان مشاهده قبض همراه اول بدون کد پستی را نیز دارد.

 

ثبت نام در استعلام قبض قبضینو

 

مشاهده قبض تلفن ثابت

برای دریافت و مشاهده و پرداخت قبض تلفن ثابت و دریافت شناسه قبض تلفن ثابت و پرداخت قبض تلفن ثابت میتوانید از روش های زیر استفاده کنید.

دریافت قبض تلفن ثابت با استفاه از TCI.ir

  • ورود به سامانه www.Tci.ir
  • انتخاب گزینه منوی “مخابرات من”

مشاهده قبض تلفن ثابت

 

  • ثبت نام در سامانه www.Tci.ir   در منوی “مخابرات من”جهت ثبت نام یک نام کاربری دلخواه و یک رمز عبور دلخواه وارد نمایید. سپس روی گزینه ثبت نام کلیک نمایید.

 

چاپ قبض تلفن ثابت

راهنمای مشاهده قبض تلفن ثابت

 

  • دریافت کد فعالسازی از طریق تلفن همراه و درج آن در قسمت “کدفعالسازی” و انتخاب دکمه “بعدی”

 

مشاهده ریز صورتحساب همراه اول قبضینو

 

  • خروج از سامانه www.Tci.ir و ورود دوباره به سامانه  www.tci.ir و انتخاب  منوی های  مخابرات من ورود

 

پرداخت قبض تلفن همراه

 

سایر روش های مشاهده قبض تلفن ثابت

  •  تماس رایگان با سامانه 2000 و پرداخت صورتحساب
  •  دریافت خلاصه صورتحساب دوره از طریق پیامک رایگان با یک بار ارسال شماره تلفن ثابت خود (8 رقم بدون کد) از طریق تلفن همراه به سامانه 3000713
    کسب اطلاعات بیشتر از طریق تماس با سامانه 36999 در ساعات اداری

 دریافت قبض از طریق اینترنت

علاوه بر استفاده از سامانه دریافت قبض و پرداخت قبوض می توانید از طریق وب سایت های اینترنتی مطابق جدول ذیل اقدام به مشاهده و دریافت قبض کنید.

ردیف نام قبض آدرس اینترنتی
۱ مشاهده قبض برق تهران http://77.237.94.172:8082
۲  دریافت قبض گاز http://billing.nigc.ir/billing/gasAll.aspx
۳  استعلام قبض آب تهران http://ccp.tpww.ir/HomePage.aspx
۴  دریافت قبض همراه اول https://billing.mci.ir/
۵  دریافت قبض تلفن ثابت تهران https://eservice.tct.ir/eCare/view/mainpage

برای دریافت قبض اینترنتی همراه اول علاوه برا استفاده از آدرس اینترنتی می توانید قبض همراه اول را به صورت ایمیل دریافت کنید.

اگر مایل هستنید قبض  پایان دوره همراه اول را از طریق اینترنت و به صورت ایمیل دریافت کنید، کافی است یک حرف E به شماره ۹۹۰۰۰۹ (نود و نه سه صفر نه)  اس ام اس کنید. در پاسخ پیامکی را دریافت می‌کنید که  از شما می‌خواهد که ایمیل خود را با فرمت زیر به شماره ۹۹۰۰۰۹ بفرستید:

E,yourmail@domain.com

 برای انصراف از دریاقت قبض کاغذی میتوانید E1 را به شماره ۹۹۰۰۰۹ ارسال کنید تا دیگر قبض کاغذی همراه اول را دریافت نکنید.

مشاهده قبض تلفن همراه و دریافت ریز مکالمات همراه اول به صورت غیر حضوری

علاوه بر سامانه مشاهده قبض قبضینو روش های دیگری هم برای مشاهده و پرداخت قبض همراه اول و دریافت قبض و دریافت ریز قبض همراه اول  و پرداخت قبض همراه اول با موبایل وجود دارد.

یکی از رایج ترین روش های مشاهده جزئیات قبض همراه اول استفاده از سامانه همراه اول به آدرس اینترنتی https://billing.mci.ir/ است.

در این روش پس از وارد کردن شماره تلفن خود قادر به مشاهده قبض میان دوره و پایان دوره همراه اول خواهید بود.

 

پرداخت قبض همراه اول بدون شناسه

 

استفاده از سامانه پیامکی دریافت قبض و مشاهده صورت حساب همراه اول

ارسال یک پیام کوتاه به شماره 990009 از قبض دوره و کارکرد میان دوره تلفن همراه خود به تفکیک موارد کارکرد تلفن شهری، بین شهری، پیام‌کوتاه و سایر هزینه‌‏ها مطلع شوند.این پیامک ها شامل تاریخ صورت حساب ، مبلغ و شناسه های مربوط به پرداخت است که شما می توانید از روش های مختلف پرداخت الکترونیکی آن را پرداخت نمایید و یا اقدام به تقسیط بدهی همراه اول کنند. این روش ریز مکالمات همراه اول را نیز ارائه می دهد.

کدهای  دستوری  جهت  دریافت  قبض   همراه  اول

کد ارسالی به شماره ۹۹۰۰۰۹

نوع خدمات

S  يا  s

دريافت خلاصه قبض آخرين دوره 

m

دریافت مبلغ کارکرد میاندوره

H   يا     يا    help

دريافت راهنمای سيستم

D يا  d

دريافت ليست دوره های صورتحسابگيری

R

ثبت نام جهت دریافت قبض پایان دوره پیش از چاپ وتوزیع قبوض

 

مشاهده قبض ایرانسل و دریافت قبض ایرانسل

دریافت صورت حساب از طریق اینترنت

مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل  ازطریق وب سایت ایرانسل به آدرس www.irancell.ir و بااقدام به پرداخت قبض ایرانسل خود کنند.

برای استفاده از این روش کافیست به سیستم درخواست صورت‌حساب وارد شده و نوع صورت‌حساب مورد نظر خود را از میان گزینه‌های موجود، شامل آخرین صورت‌حساب، صورت‌حساب کلی و صورت‌حساب فوری انتخاب كنيد.

استفاده از تلفن گویای ۸۷۳۴-۰۲۱ نیز یکی دیگر از راه‌های پرداخت قبوض تلفن همراه مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل به شمار می‌رود.

دریافت قبض با اس ام اس

در این روش مشاه قبض ایرانسل، مشترکین دائمی ایرانسل براي استفاده از سرویس «دریافت صورت‌حساب با پیامک» یک پیامک بدون متن به ۵۴۵۹ بفرستند. برای انصراف از این سرویس نیز می‌توانید یک پیامک بدون متن به ۵۴۵۸ ارسال كنند.

دریافت قبض رایتل و مشاهده صورت حساب رایتل

برای مشاهده قبض رایتل مشترکین گرامی میتواند با تماس به شماره ۲۰۰ از طریق سیم کارت رایتل و یا با شماره 09202000000  از سایر خطوط  اطلاعات میزان بدهی قبض و کارکرد سیم کارت مشاهده نمایند.

علاوه بر استفاده از تلفن همراه مشترکین می توانند با شماره گیری #140*  از جزییات صورت حساب خود آگاه شوند. همچنین با مراجعه به صفحه اصلی سایت رایتل به آدرس rightel.ir به سامانه حساب کاربری  وارد شوند و  با وارد کردن دو بار شماره سیم کارت دائمی، به صورت حساب میان دوره و یا پایان دوره دسترسی یابند. همچین مشترکانی که سیم کارت آن ها به دلیل عدم پرداخت بدهی قبض مسدود شده است با مراجعه به این سامانه میتوانند اقدام به پرداخت قبض موبایل و بدهی خود نمایند تا از سیم کارت خود استفاده کنند.

 مشاهده بدهی قبض رایتل و دریافت قبض رایتل قبضینو

روش های  دریافت قبض برق  و مشاهده کارکرد کنتور برق

علاوه بر استفاده از سامانه قبضینو و روش های مطرح شده برای دریافت قبض برق مشترکین گرامی میتواند با شماره کنتور برق اقدام به دریافت و استعلام قبض برق نمایند. البته لازم به ذکر است که کنتور شما باید توسط اداره برق نصب شده باشد. حتی با شماره کنتور همسایه خود نیز میتوانید میزان کارکرد قبض برق خود را به دست بیاورید.

همچین برای هر استان اداره برق وبسایت مخصوصی طراحی کرده است که مشترکین با مراجعه به آن میتوند قبض مربوط به خود را دریافت کنند. ساده ترین راه پیدا کردن آدرس سایت برق استان محل زندگی جستوجو کردن آن در گوگل می باشد. برای مثال برای پیدا کردن قبض برق تهران میتوانید کلمه دریافت قبض برق تهران و یا مشاهده قبض برق  مشهد را جستجو کنید.

دریافت قبض گاز 

 ارسال کد 15 رقمی اشتراک قبض گاز ، قبض گاز را در قالب پیامک دریافت کنند. در استان تهران مشترکان می توانند شماره اشتراک را به سامانه الکترونیکی به شماره 20001704 از طریق دستگاه تلفن همراه خود ارسال کنند. این اقدام اداره گاز منجر به حذف قبض کاغذی  خواهد شد. لازم به ذکر است که کد اشتراک گاز اکثرا 15 رقمی بوده ولی بسته به استان ها تعداد ارقام آن تغییر کرده است.

مشاهده قبض آب

برای استعلام و مشاهده و پرداخت قبض آب نیز میتواند از سامانه پرداخت قبض آب قبضینو استفاده کنید.  در  قبضینو دیگر نیازی به قبض کاغذی نخواهید داشت و سامانه پرداخت قبضینو به طور خودکار هر ماه شما را از قبض های آب جدید مطلع می کند. قبضینو با ارسال پیامی به شما، شما را از وضعیت قبض آب با  اطلاعات کامل قبض آگاه می سازد.  برای برخی از استان ها نرم افزار همراه آب نیز میتواند کارگشا شود.

 

ثبت دیدگاه

شما هم می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.
علی

سلام چطور میتونم قبضی تهیه کنم که آدرس خونه هم روش زده باشن؟

پشتیبانی قبضینو

سلام وقت بخیر
لطفا به‌صورت حضوری به اداره مربوط به خدمت موردنظرتان مراجعه کرده و قبض اصلاحی دریافت کنید.
سربلند و سبز باشید.

حمید ترکان

سلام باشماره اشتراک میتونم قبض اب پرداخت کنم

پشتیبانی قبضینو

سلام بر شما
با استفاده از قبضینو تنها می‌توانید قبض گاز خود را از سرویس استعلام و پرداخت قبض گاز با شماره اشتراک پرداخت کنید و برای پرداخت سایر قبوض نیاز به شماره شناسه قبض دارید. برای دریافت شناسه قبض می‌توانید به ترتیب زیر عمل کنید:
– دریافت شناسه قبض برق: ارسال ‌‌3* شماره بدنه کنتور به 500040121
– دریافت شناسه قبض آب: ارسال کد اشتراک ۸ رقمی به شماره 30004122
– دریافت شناسه قبض تلفن: ارسال شماره تلفن ثابت به همراه کد شهر (کد باید بعد از شماره‌ تلفن باشد.) به 0212020
سربلند و مانا باشید.

ستارهمایون دمیرچی

قبض اب دو ماه نیامده

پشتیبانی قبضینو

سلام دوست عزیز
برای استعلام قبض آب می‌توانید از سامانه قبضینو استفاده کنید ولی اگر مایل به دریافت ماهانه قبض هستید، باید این مورد را از طریق اداره آب محل سکونت خود بررسی کنید.

امینی

سلام،چجوری میتونم بدونم آب واحد ساختمانی من مسکونی محاسبه میشه یا تجاری؟

پشتیبانی قبضینو

سلام دوست عزیز
موارد مختلفی برای محاسبه وجود دارد. برای مثال: مساحت آپارتمان، تعداد نفرات ساکن در هر واحد و…

محمدرضا ملک زاده

سلام وقتی اطلاعاتی از قبض گاز و آب نداریم چگونه اشتراک و شناسه قبض جهت دریافت قبض الکترونیکی پیدا کنیم از کجا میشه پیدا کرد؟؟؟ ممنون

پشتیبانی قبضینو

سلام آقای ملک زاده
برای پیدا کردن شماره اشتراک می‌توانید از مامور قرائت کنتور سوال کنید یا به اداره مربوطه مراجعه کنید. بعد از دریافت شماره اشتراک و شناسه قبض می‌توانید به راحتی از طریق سایت یا اپلیکیشن قبضینو، قبوض خود را پرداخت کنید.
برقرار باشید

علی طاهری

سامانه که بتوانیم قبض آب خانگی خودمان ببینیم

سارا واعظی

سلام دوست عزیز؛ با استفاده از استعلام قبض آب سامانه قبضینو می‌تونین قبض آب خانگی خودتون رو به راحتی مشاهده کنین.

ابراهیم دوستعلی زاده روادانق

میخواهم از استعلام قبض آب خود مطلع شوم

پشتیبانی قبضینو

شما می‌توانید از سرویس استعلام قبض آب قبضینو استفاده کنید.

شیرین شاه امینی

میخواهم شناسه قبض آب راهرومیخواهم شناسه قبض آب را از روی شماره کنتور پیداکنم چه کار کنم

شناسه قبض آب معلوم نمیشه

شناسه قبض آب من معلوم نمیشه چه کارکنم

ابراهیم مختاری

مستجر هستم پیامک قبض آب برای من نمیاید

زهره صادق پور

دوست عزیز از طریق سرویس استعلام قبض آب در سایت قبضینو می‌توانید قبض آب را مشاهده کنید.

بهزاد خرمشاهی محمد آباد

با سلام دوروست کار نمی کند ؟. تشکر .

ناهید کوهپایه حقی

قبض های سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ را چگونه داشته باشم؟؟؟

؟ فریدون مرادی

خیلی عالی است

حمیرا پورتقی

نظر من در مورد این اپلیکیشن این هست که از همه نظر خوبه ولی کاش برای جرائم رانندگی گزینه ای هم برای درخواست شکایت وجود داشت که بتونیم اعتراض خودمون رو نشون بدیم و ثبت کنیم.

عرب

سلام چطور از قبض اب باخبر بشيم

پشتیبانی قبضینو

کاربر عزیز شما می‌توانید از سرویس استعلام قبض آب قبضینو استفاده کرده و قبض خود را پرداخت کنید.

مریم

سلام ببخشید چطور قبض کاغذی آب را دریافت کنم

رضایحیی زاده

چطوری روی قبض تلفن ثابت مغازه کدپستی رو نشان بدهد و روی قبض کدپستی نیز رؤیت شود

عباس نظربیگی

سلام.چگونه قبض تلفن اصل کاغذی را دریافت کنیم .

حسن سپهری

با توجه به ایمن نبودن درگاه ها و در دسترس نبودن شرایط پرداخت اینترانتی برای عموم ادارات و مراکز باید هنگام ارسال پیامک قبوض ؛ شناسه و پرداخت قبض را هم بدهند تا عده ای از مردم ناچارا دست به دامن دیگران نشوند و به زحمت نیافتند

مجید صفیخانی

ٱخرین قبض آب مصرفی

مرتضی مغلی

با سلام : چون ادارات دولتی معمولأ نیاز به مدرک و قبوض کاغذی دارند چگونه می توان از سایت قبوض کاغذی دریافت کرد ؟

امیر مرادنژاد

پس از پرداخت رسید پرداخت و جزئیات پرداخت در بخش سوابق شما وجود دارد.

بهروز سیاوش

چگونه میتوان شماره جدید جهت دریافت پیام قبض تلفن ثابت شد

مومن

سلام.قبض گاز به صورت پیامک از اداره گاز برام رسیده ولی در قبضینو بعد از سه روز هنوز اضافه نشده. البته من اپلیکیشن روز بروز رسانی کردم و ارسال پیام از طرف قبضینو را هم فعال کردم. قبض آب که چند ماه مشکل اصلاح داشته اومده برام روی قبضینو! و قبلا گاز هم میومد ولی چند روزه گاز نیومده.لطفا راهنمایی بفرمایید.

رضوان محمدی

باسلام:چگونه میتوان قبض گاز مربوط به دوره های قبل را مشاهده و پرینت گرفت؟؟

امین

ایا با نام مالک و ادرس میشه قبض اب و دریافت کرد؟ لطفا جواب بدبد شماره اشتراک . شناسه ندارم

پشتیبانی قبضینو

لطفا به اداره آب منطقه خود مراجعه و یا تماس تلفنی داشته باشید.

حسین خلج

باسلام وتشکر. لطفا این امکان را فراهم آورید تا بتوان رسید قبوض پرداختی را بصورت pdf دریافت کرد.

غلامرضا صالحی

سلام ماکه مستاجر هستیم چطور باید شناسه قبض های خود را یاشماره اشتراک کنتورهایمان راپیدا کنیم وقتی هیچگونه اطلاعاتی ازقبوض دراختیار نداریم ممنونم

خاطره کردنیا

چطورمیشه بدون شناسه وشماره اشتراک فیش آب رودریافت کرد

جواد سوری

سلام خسته نباشید خیلی راحت شده برای دریافت قبص یاپرداخت خداخیرتان بده گویا دراینجا نفر چندم نیست ؟وهرلحظه منتظر شنیدن صدای خشن قضب ناک نیستم طرف مقابل هم همچنین دورد برشما ها اسابش طلبان خلق می پردازیم به شعر شیخ عجل سعدی دراین مورد خدمت کردنعبادت بجز خدمت خلق نیست به سجادوتصبیح ودلق نیست؟!!!@

سید هادی موسوی

با سلام چگونه می توانیم با سریال کنتور برق قبض برق را پرداخت نماییم یا بتوانیم شناسه قبض را به دست بیاوریمبا تشکر

پشتیبانی قبضینو

با داشتن مشخصات مندرج بر روی کنتور به اداره برق منطقه خودتون مراجعه کنید. اگر قبض برق قدیمی دارید می توانید با استفاده از قبضینو قبض های جدید را نیز مشاهده کنید.

هومن سیدی

مدیریت قبوض با اس ام اس راهکار جالبی نیست.باز دم قبضینو گرم که سوابق پرداخت رو به ما نشون میده و راهکار مناسب برای حذف قبوض کاغذی رو ارائه داده است.

اسی

سلام چطور به اصل فیش مثل روال گذشته دسترسی پیدا کنممثلا توقبض برق مصرف میان باری اوج بار بدهی گذشته روز قرائت شماره بدنه کنتور و…. اینهاروتوی هر قبض ببینیم

قبضینو

متاسفانه تا به امروز در هیچ یک از سامانه های آنلاین این امکان وجود ندارد. با این وجود قبضینو سعی در تکمیل موارد موجود را دارد.

آرمین سعادت پور

به نظر جای یه سیستم تخصصی برای مدیریت تمام قبوض و اطلاع رسانی در مورد قبض در ایران خالی است. امیدوارم قبضینو بتونه این جای خالی رو برای مردم پر کنه. با تشکر از وبلاگ پرداخت قبضینو.

ثبت دیدگاه