قبضینو

چگونه خرید بسته‌ اینترنت ایرانسل را در کوتاه‌ترین زمان انجام دهیم؟

خرید بسته اینترنت همیشه دردسرهای خودش را داشته؛ حالا با فراموشی کد دستوری و عدم دسترسی به آدرس سایت‌ها این دغدغه بیشتر از قبل گریبان حال مشترکین ایرانسل شده است. اپلیکیشن‌های موبایلی امکان خرید بسته اینترنت ایرانسل در کوتاه‌ترین زمان را فراهم کردند……

برای مشاهده روند رشد و پیشرفت اینترنت نیاز است چند سالی به عقب بازگردیم؛ در آن زمان برای خرید بسته اینترنت راهی جز شماره‌گیری کد دستوری و جستجو در اینترنت نبود؛ بعد از گذشت تمام این سال‌ها، روش‌های اینترنتی به خصوص اپلیکیشن‌های موبایلی جایگزین روش‌های حضوری و آفلاین شده‌اند. از دید دیگر یک گیگ اینترنت آزاد برای مشترکان ایرانسل دائمی و اعتباری هم حدود ۴۲ و ۶۳ هزار تومان آب می‌خورد؛ در نتیجه خرید بسته اینترنت به صورت آنلاین به صرفه‌ترین راه برای اتصال به اینترنت است. از این رو تصمیم گرفتیم این مطلب از وبلاگ قبضینو را به این موضوع اختصاص دهیم تا بتوانید در کوتاه‌ترین زمان، بهترین بسته اینترنت را خریداری کنید و هیچ وقت با چالش قطعی اینترنت روبه‌رو نشوید. 

روش‌های خرید بسته اینترنت ایرانسل 

ایرانسل به عنوان یکی از محبوب‌ترین و پرسرعت‌ترین اپراتور‌های اینترنت و شارژ در بین افراد شناخته می‌شود. برای استفاده از اینترنت موبایل باید نسبت به خرید بسته اینترنت اقدام کنید. اگر بخواهیم به صورت خلاصه به روش‌های رایج خرید بسته اینترنت ایرانسل اشاره کنیم؛ باید بگوییم تعدادشان بیشتر از انگشت‌های دست است؛ اما به راستی کدام روش محبوبیت بیشتری در بین افراد دارد؟ چطور باید بهترین روش‌های خرید بسته اینترنت ایرانسل برای خطوط اعتباری و دائمی را پیدا کنیم؟ اگر دغدغه شما هم مثل هزاران فرد دیگر خرید اینترنت باشد؛ احتمالا عبارت «روش‌های خرید بسته اینترنت» را بارها در مرورگر گوشی و لپ‌تاپ‌ خود جستجو کردید تا بتوانید به یک روش مطمئن، سریع و آسان پیدا کنید. برای خرید بسته اینترنت پرسرعت ایرانسل می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید.

  • خرید بسته اینترنت پرسرعت ایرانسل با سامانه قبضینو
  • خرید اینترنت همراه با اپلیکیشن ایرانسل من
  • خرید اینترنت ایرانسل با سایت ایرانسل
  • خریداری بسته اینترنت ایرانسل با شماره‌گیری کد دستوری

نحوه خرید بسته اینترنتی ایرانسل از سامانه قبضینو 

اگر یکی از کاربران خط ایرانسل باشید؛ حداقل یک بار با پیغام «بسته اینترنت شما رو به اتمام است و مقدار کمی از حجم اینترنت باقی‌‌مانده است» روبه‌رو شده‌اید. شاید سردرگم شده‌ باشید و ندانید که چگونه باید بسته اینترنتی خود را خریداری کنید. اکثر مشتریان به دنبال پیدا کردن یک راه ساده و آسان هستند تا به جای گشت‌و‌گذار در فضای اینترنت بتوانند بسته اینترنتی خود را با حجم دلخواه خریداری کنند. سامانه قبضینو با در اختیار گذاشتن سایت و اپلیکیشن خود، امکان خرید آسان اینترنت را برای تمام کاربران فراهم کرده است. با توجه به اینکه بیشتر افراد برای خرید اینترنت از تلفن همراه خود استفاده می‌کنند؛ به همین دلیل در این قسمت روند خرید اینترنت ایرانسل از قبضینو را توضیح می‌دهیم؛ با دنبال کردن این مسیر می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان بسته اینترنتی مورد نظر خود را خریداری کنید. 

  • خرید بسته اینترنت ایرانسل اعتباری
  • خرید اینترنت ایرانسل برای خطوط دائمی

خرید بسته اینترنت ایرانسل با اپلیکیشن قبضینو

برای خرید بسته اینترنت اعتباری یا دائمی همراه ایرانسل می‌توانید فرآیند زیر را در اپلیکیشن قبضینو دنبال کنید. این روند به شما کمک می‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان بسته اینترنت روزانه و ماهیانه خود را خریداری کنید و روی خط ایرانسل فعال کنید. 

  • بعد از ورود به اپلیکیشن قبضینو، گزینه خرید بسته اینترنت را از بخش «شارژ و بسته اینترنت» انتخاب کنید.
  • شماره تلفن همراه را وارد کنید.
  • سپس نوبت انتخاب اپراتور و نوع سیم‌کارت است
  • حالا باید بسته اینترنت روزانه یا ماهانه دلخواه خود را انتخاب کنید.
  • بعد از مشخص کردن نوع بسته اینترنت، می‌توانید پیش‌فاکتور خرید بسته اینترنت اپراتور خود را همراه با جزئیات کامل مشاهده کنید.

خرید بسته اینترنت ایرانسل در قبضینو

  • پیش از پرداخت مبلغ بسته اینترنتی ایرانسل، باید فیلترشکن خود را خاموش کنید. 
  • گزینه پرداخت را انتخاب کنید و در نهایت با وارد کردن اطلاعات کارت بانک مانند شماره کارت و رمز پویا می‌توانید بسته اینترنتی را بخرید.
  • در نهایت با پیغام «خرید بسته اینترنت با قبضینو» با موفقیت انجام شد، روبه‌رو خواهید شد.

آیا امکان تکرار خرید بدون دنبال کردن مراحل استعلام و خرید شارژ اینترنت وجود دارد؟

بله؛ در صورت تکرار خرید بسته اینترنتی فعلی خود می‌توانید به بخش سوابق پرداخت سامانه قبضینو مراجعه کنید. در این قسمت باید گزینه جزئیات را انتخاب و سپس «خرید دوباره» را از منوی پایین انتخاب و نسبت به پرداخت بسته اینترنت همراه خود اقدام کنید. 

نکته: در نظر داشته باشید که اگرچه برخی از بسته‌ها در بین سیم‌کارت اعتباری و دائمی یکسان است؛ اما به این معنی نیست که تفاوتی بین بسته‌های اینترنتی وجود ندارد. در صورتی که قصد خرید بسته اینترنت برای سیم‌کارت دائمی ایرانسل را دارید؛ باید نوع سیم‌کارت دائمی را پیش از انجام تمام این مراحل انتخاب کنید.

خرید و فعال‌سازی بسته اینترنت ایرانسل من 

احتمالا می‌دانید که اپلیکیشن اینترنت ایرانسل من، تنها نسخه رسمی اپراتور ایرانسل است. برای خرید بسته اینترنتی با نرخ‌های متفاوت باید وارد برنامه ایرانسل من شوید و روی گزینه «خرید بسته اینترنتی» کلیک کنید. با انتخاب این گزینه می‌توانید لیستی از بسته‌های اینترنتی را مشاهده کنید و نسبت به خرید آن‌ها اقدام کنید. وجه تمایز این اپلیکیشن در مقایسه با سایر روش‌ها این است که در زمان خرید بسته، امکان ارسال هدیه به دوست و مشاهده میزان حجم بسته اینترنتی نیز وجود دارد. اگر هم جز مشترکین پر مصرف ایرانسل هستید؛ می‌توانید نسبت به دریافت اینترنت ایرانسل رایگان ۵۰ گیگ اقدام کنید. 

خرید اینترنت ایرانسل از اپلیکیشن ایرانسل من

خرید بسته اینترنت از سایت ایرانسل 

اگر قصد خرید بسته اینترنت پر سرعت ایرانسل برای شخص خود یا دیگری را دارید؛ می‌توانید وارد سایت رسمی ایرانسل به نشانی irancell.ir شوید. سپس با فیلتر حجم، قیمت یا نوع بسته می‌توانید انواع بسته‌های اینترنتی متنوع ایرانسل را مشاهده کنید و در نهایت بهترین بسته اینترنتی را باتوجه به نوع استفاده خود انتخاب کنید. بعد از انتخاب نوع بسته اینترنتی و وارد کردن شماره تماس، نوبت این می‌رسد که بهترین اینترنت ایرانسل دلخواه خود را به یکی از دو روش زیر خریداری کنید. 

  • خرید اینترنت ایرانسل با شارژ گوشی (کسر مبلغ بسته اینترنتی از روی اعتبار خط ایرانسل)
  • پرداخت مبلغ بسته اینترنتی از درگاه بانکی

خرید و فعال‌سازی اینترنت ایرانسل با کد دستوری

یکی از ساده‌ترین روش‌های خرید بسته اینترنت ایرانسل، شماره‌گیری کد دستوری #5*555* است. برای خرید بسته نیاز است با شماره‌گیر گوشی خود کد بالا را شماره‌گیری کنید. بعد از آن نوبت این است که بین بسته‌های اینترنت روزانه تا سی‌روزه، یک بسته را با حجم دلخواه خود انتخاب کنید. در نهایت از طریق بانک یا اعتبار سیم‌کارت خود می‌توانید مبلغ بسته اینترنتی را پرداخت کنید. اگر انتخاب شما مورد اول است؛ باید اطلاعات کارت بانکی را وارد کنید تا بسته خریداری شود. راهنمای خرید اینترنت با شارژ

خرید اینترنت همراه ایرانسل با کد ussd

در غیر این صورت با انتخاب مورد دوم، مبلغ بسته اینترنتی از اعتبار سیم‌کارت شما کسر خواهد شد. به صورت کلی می‌توانید از جدول زیر برای مشاهده جزئیات بسته اینترنتی قبل و خرید بسته اینترنت همراه ایرانسل جدید استفاده کنید. 

استعلام حجم باقی‌مانده از بسته اینترنت به همراه تاریخ اعتبار 2#*1*555*
مشاهده اعتبار اصلی خط ایرانسل با امکان خرید بسته اینترنتی 4#*1*555*
ارسال درخواست تنظیمات اینترنت ایرانسل  2#*4*555*
روش انتقال اینترنت ایرانسل برای دیگران  #شماره مورد نظر برای انتقال اینترنت*1*1*5*555
خرید بسته اینترنت  555#*
خرید بسته اینترنتی غیر قابل تمدید خودکار 7#*
خرید بسته اینترنت TD-LTE 8#*555*
خرید اینترنت ایرانسل همراه و TD-LTE 789#*789*
خرید بسته اینترنتی با قابلیت تمدید خودکار  5#*555*
خرید بسته اینترنت اضطراری 815#*

نکته: اگر قصد خرید بسته اینترنت ایرانسل برای دیگران را دارید، باید بعد از شماره‌گیری کد دستوری و انتخاب بسته اینترنت، گزینه ۳ «هدیه به دیگران» را انتخاب کنید و سپس فرآیند پرداخت را انجام دهید. هم‌چنین امکان انتقال اینترنت از طریق کد ‌ussd نیز وجود دارد.

معرفی بسته اینترنت ایرانسل برای خطوط TD-LTE

اگرچه اینترنت TD-LTE به عنوان آخرین نسل اینترنت ثابت شناخته می‌شود؛ اما با این حال با آمدن این نوع اینترنت، سوالات و ابهامات زیادی برای مشترکین ایرانسل پیش‌آمده است. سوالاتی از قبیل خط TD-LTE چه تفاوتی با سایر سرویس‌های اینترنت دارد؟ چه زمانی از این سیم‌کارت می‌توانیم استفاده کنیم؟ تفاوت آن با سیم‌کارت دائمی و اعتباری چیست؟ برای شناخت بیشتر این نوع سیم کارت در ادامه همراه ما باشید. 

اینترنت TD-LTE چیست؟

اینترنت TD-LTE یکی از انواع سیم‌کارت‌های ایرانسل است که برای دسترسی به اینترنت می‌توانید از آن استفاده کنید. بر خلاف ظاهر غلط‌انداز آن، تنها می‌توانید از این سیم‌کارت برای دیتا استفاده کنید. یعنی قابلیت مکالمه، تماس صوتی یا حتی ارسال پیامک با این سیم‌کارت وجود ندارد. اگر قصد خرید اینترنت ایرانسل ثابت را دارید، می‌توانید از روش‌های خرید بسته اینترنت ایرانسل TD-LTE استفاده کنید. فراموش نکنید که از این نوع سیم‌کارت تنها می‌توانید در مودم بی‌سیم TD-LTE استفاده کنید و امکان استفاده از آن در سایر مودم‌ها وجود ندارد. 

چطور بسته اینترنت TD-LTE خریداری کنیم؟

ایرانسل با ارائه TD-LTE امکان استفاده از اینترنت با سرعت بالا را تبدیل به تجربه یک حس خوشایند کرده است. روش‌های خرید بسته اینترنت TD-LTE بسیار متنوع است. برای خرید بسته اینترنتی می‌توانید از سامانه قبضینو، سایت ایرانسل، اپلیکیشن قبضینو و ایرانسل من یا کد دستور‌ی‌ها استفاده کنید. بهترین و سریع‌ترین راه برای اتصال به اینترنت، خرید بسته اینترنتی با سامانه قبضینو است.

چرا باید از اینترنت TD-LTE استفاده کنیم؟

  • سرعت دانلود و آپلود بالاتر نسبت به ADSL
  • نبود نویز در خطوط تلفن همراه 
  • نبود محدودیت برای استفاده از اینترنت 
  • قابلیت راه‌اندازی آسان 
  • بدون نیاز به اینترنت ثابت برای اتصال
  • امکان استفاده از اینترنت در تمام شهرهای کشور
  • امکان استفاده چندین کاربر از اینترنت 
  • اتصال به هر لپ‌تاپ، موبایل، تبلت و …

اگرچه قیمت اینترنت ایرانسل TD-LTE بالاتر از اینترنت ثابت خانگی است؛ اما به نسبت اینترنت همراه ایرانسل اعتباری یا دائمی، اقتصادی‌تر است.

اینترنت ایرانسل TD-LTE

جمع‌بندی

پیش از اتمام حجم بسته اینترنت می‌توانید از روش‌های خرید بسته ایرانسل استفاده کنید. همان‌طور که دیدید با این روش‌ها می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان، بسته اینترنتی خود را خریداری یا رزرو کنید. هم‌چنین اگر در شرایط اضطراری هستید و به اینترنت گوشی نیاز دارید؛ می‌توانید بسته اینترنتی اضطراری را خریداری کنید. اگر به هر دلیل در زمان خرید بسته اینترنت از سامانه قبضینو به مشکل برخوردید؛ حتما آن را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

ثبت دیدگاه

شما هم می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.
سید علی اصغر سید عبدالهی

امیدوارم ارزان و قابل دسترس در شهرستان باشد

ثبت دیدگاه