قبضینو

خدمات خودرو و موتور

  • آموزش استعلام خلافی خودرو با بارکد ۹ رقمی کارت ماشین

    آموزش استعلام خلافی خودرو با بارکد ۹ رقمی کارت ماشین

    پرداخت خلافی برای رانندگانی که جریمه می‌شوند اجباری بوده و بی‌توجهی به آن تبعات زیادی به‌دنبال دارد. یکی از روش‌ها استعلام جرایم رانندگی، گرفتن خلافی خودرو رایگان با کارت ماشین است؛ اگر می‌خواهید با جزئیات بیشتری از این روش آشنا شوید، این مطلب را تا آخر مطالعه کنید….

  • نرخ جریمه‌های رانندگی در سال ۱۴۰۳ + جدول تخلفات رانندگی

    نرخ جریمه‌های رانندگی ۱۴۰۳ + جدول تخلفات رانندگی

    قوانین رانندگی برای پیشگیری از تصادفات و حفظ جان راننده و سرنشینان ایجاد شده‌اند. اگر قوانین رعایت نشوند،‌ پلیس راننده یا فرد متخلف را جریمه خواهد کرد. این جریمه ممکن است نقدی باشد یا به صورت نمره منفی بر روی گواهینامه اعمال شود. در مواردی هم پلیس، وسیله نقلیه را توقیف و به پارکینگ منتقل می‌کند….

  • چگونه مالیات نقل و انتقال خودرو را محاسبه و پرداخت کنیم؟

    چگونه مالیات نقل و انتقال خودرو را محاسبه و پرداخت کنیم؟

    پرداخت مالیات نقل و انتقال خودرو پیش از نقل و انتقال خودرو و مراجعه به مراکز تعویض پلاک از اهمیت زیادی برخوردار است. اگرچه برخی از افراد تا پیش از اجرای این قانون نسبت به فروش خودرو اقدام کرده‌اند؛ اما باید بدانید پرداخت این هزینه به‌عهده فروشنده است. در این شرایط بهترین کار این است پیش از ایجاد مشکل نسبت به پرداخت مبلغ مالیاتی اقدام کنید تا با چالش یا مشکلات جدید روبه‌رو نشوید….

  • معرفی سامانه‌های خرید طرح ترافیک (شهرزاد + تهران من)

    معرفی سامانه‌های خرید طرح ترافیک تهران (شهرزاد + تهران من)

    طرح‌های ترافیک انواع مختلفی دارد و شما با توجه به نیازتان می‌توانید طرح‌های مناسب خود را رزرو کنید. درصورتی که بدون خرید طرح ترافیک وارد محدوده آن شوید، مشمول جریمه شده و باید مبلغ بیشتری نسبت هزینه طرح ترافیک پرداخت کنید. اگر می‌خواهید با ساده‌ترین و سریع‌ترین راه خرید طرح ترافیک و ویژگی‌های آن آشنا شوید، این مقاله را تا آخر بخوانید….

  • شماره تلفن و آدرس مراکز اجرائیات پلیس راهور برای اعتراض به جرایم رانندگی

    شماره تلفن و آدرس مراکز اجرائیات پلیس راهور برای اعتراض به جرایم رانندگی

    اعتراض به جریمه رانندگی مسئله‌ای است که بسیاری از رانندگان سوالاتی در مورد آن دارد؛ طوری که می‌خواهند بدانند چگونه باید این کار را بکنند یا مدارک و شرایط لازم برای درخواست بخشودگی جریمه‌های رانندگی چیست؟ در این مقاله علاوه بر جواب همه این سوالات لیست مراکز اجرائیات پلیس راهور تهران و شهرستان‌های دیگر نیز ارائه شده است….

  • آموزش استعلام با جزئیات و پرداخت موردی خلافی خودرو

    آموزش استعلام با جزئیات و پرداخت موردی خلافی خودرو

    امکان ‌پرداخت خلافی خودرو به صورت موردی این شرایط را برای رانندگان فراهم می‌کند که خلافی ماشین‌شان را کم کم تسویه کنند و از افزایش هزینه‌ها جلوگیری کنند. این روش پرداخت، شرایط و مراحلی دارد که در این مقاله راهنمای کامل از آنها ارائه شده است….

  • عوارض آزادراه سهند تبریز

    آزادراه تبریز سهند + نحوه پرداخت عوارض آزادراه سهند تبریز

    آزادراه سهند تبریز مسیر پر رفت و آمدی است که بعد از ۱۲ سال در سال ۱۳۹۹ به بهره‌برداری رسید. این آزادراه مسیر ارتباطی سهند به تبریز را کوتاه‌تر کرده و حداکثر زمان رسیدن به مقصد را از ۳۰ تا ۴۰ دقیقه به ۱۰ دقیقه رسانده است. برای این که اطلاعات بیشتری از این شاه‌راه ارتباطی کسب کرده و از نحوه دریافت تخفیف عوارض آن مطلع شوید، این مقاله را مطالعه کنید….

  • مهلت پرداخت عوارض آزادراهی و اعتراض به جریمه عوارض آزادراه

    مهلت پرداخت عوارض آزادراهی و اعتراض به جریمه عوارض آزادراهی

    اگر الکترونیکی شدن عوارض آزادراهی یک عیب داشته باشد، قطعا فراموشی پرداخت پس از عبور از آزادراه است. این فراموشی هم برای دولت به‌خاطر عدم بازگشت سرمایه و هم برای مردم به‌خاطر جریمه عوارض آزادراهی مشکل‌ساز است…

  • طرح ترافیک ۱۴۰۳؛ کامل‌ترین راهنمای طرح ترافیک تهران

    طرح ترافیک ۱۴۰۳؛ راهنمای صفر تا صد طرح ترافیک تهران

    این روزها خرید طرح ترافیک بسیار آسان است‌؛ اما پیش از خرید آن، باید با جزئیات و ویژگی‌های طرح ترافیک تهران آشنا شوید. ما در این مقاله، راهنمای کاملی از طرح ترافیک تهران آماده کرده‌ایم و به شما خواهیم گفت که چگونه باید برای خرید طرح ترافیک ۱۴۰۳ اقدام کنید….

خدمات خودرو و موتور

راهنمای استعلام خلافی خودرو و معرفی راه های موجود برای پرداخت خلافی و چاپ قبض خلافی به همراه مشاهده ریز خلافی خودرو در قبضینو

مقالات منتخب