قبضینو

راهنمای پرداخت عوارضی آزادراه اصفهان کاشان

پرداخت عوارضی آزادراه اصفهان کاشان

عوارضی آزادراه اصفهان کاشان یکی از ایستگاه‌های عوارضی است که طی سال‌های اخیر جمع‌آوری شده است؛ به همین دلیل، پس از تردد از این آزادراه باید عوارض آن را به‌صورت اینترنتی بپردازید. اگر در خصوص نرخ عوارض آزادراهی اصفهان کاشان و روش‌های پرداخت آن اطلاعاتی ندارید، پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را مطالعه کنید….

در مسیر سفر به اصفهان، یکی از آزادراه‌هایی که ممکن است از آن عبور کنید، بزرگراه اصفهان کاشان است. چند وقتی است که در این مسیر، ایستگاه‌های عوارضی جمع‌آوری شده‌اند و شما فقط باید به‌صورت آنلاین قبض عوارض آزادراهی را پرداخت کنید. ما هم در این مقاله، قرار است به شما بگوییم که عوارضی آزادراه اصفهان کاشان چقدر است و از طریق چه روش‌هایی می‌توانید آن را پرداخت کنید.

نرخ عوارضی آزادراه اصفهان کاشان

قیمت عوارضی آزادراه اصفهان کاشان مانند سایر آزادراه‌ها، با توجه به نوع وسیله نقلیه متفاوت است. نرخ جدید عوارض اصفهان کاشان در سال ۱۴۰۳ برای هریک از وسایل نقلیه، در جدول زیر آمده است:

آزادراه / نوع وسیله نقلیه

سواری

وانت

مینی‌بوس

کامیونت

اتوبوس

کامیون دومحور

کامیون سه محور

تریلی

نفت‌کش

مبلغ عوارضی آزادراه کاشان نطنز

65,000 75,000 65,000 75,000 75,000 90,000 140,000 165,000

عوارض آزادراه نطنز اصفهان

120,000 120,000 90,000 120,000 135,000 135,000 180,000 270,000

مجموع کل عوارض

185,000 195,000 155,000 195,000 210,000 225,000 320,000 435,000

* نرخ‌ها به ریال نوشته شده است.

روش‌های پرداخت عوارضی کاشان اصفهان 1403

برای پرداخت عوارضی کاشان اصفهان و عوارض سایر آزادراه‌ها، روش‌های متنوعی وجود دارد. این روش‌ها شامل پرداخت از طریق سامانه‌های قبضینو و آنی‌رو است که در ادامه، هر دو روش را به شما آموزش خواهیم داد.

پرداخت عوارض آزادراهی کاشان اصفهان با قبضینو

بهترین روش پرداخت و استعلام عوارض آزادراهی با جزئیات، پرداخت از طریق سامانه یا اپلیکیشن قبضینو است. قبضینو یک سامانه جامع استعلام و پرداخت است که شما علاوه‌بر پرداخت عوارض آزادراهی، می‌توانید در آن از خدماتی مانند استعلام و پرداخت خلافی خودرو، استعلام نمره منفی، خرید طرح ترافیک و… نیز استفاده کنید.

برای پرداخت عوارض آزادراهی کاشان اصفهان از طریق قبضینو ابتدا باید وارد سایت یا اپلیکیشن این سامانه شوید. در ادامه نیز باید مراحل زیر را طی کنید:

  1. از قسمت «منوی خدمات» گزینه «خودرو و موتور» و گزینه «عوارض آزادراهی» را انتخاب کنید.
  2. در صفحه جدید و در کادر مشخص‌شده، شماره پلاک خودرویتان را وارد کنید و در آخر، روی دکمه «استعلام عوارض آزادراهی» کلیک کنید.
  3. حالا می‌توانید قبوض عوارضی خود را همراه با تاریخ، ساعت تردد، شماره بزرگراه و مبلغ آن را مشاهده کنید.
  4. برای پرداخت قبوض عوارضی، می‌توانید روی دکمه «پرداخت» کلیک کنید تا وارد صفحه درگاه پرداخت شوید.
  5. بعد از ورود اطلاعات بانکی خود در صفحه درگاه پرداخت، رسید پرداختی برای شما نمایش داده می‌شود و در آینده نیز می‌توانید از طریق صفحه «مشاهده سوابق» رسیدهای پرداختی خود را دریافت کنید.

پرداخت عوارض آزادراهی کاشان اصفهان با قبضینو

پرداخت عوارض آزادراهی سان آرا (اصفهان کاشان) با آنی رو

یکی دیگر از روش‌هایی که می‌توانید از آن برای پرداخت عوارض آزادراه کاشان اصفهان استفاده کنید، سایت آنی رو است. برای انجام این کار، ابتدا باید به صفحه پرداخت عوارضی آنی‌رو به آدرس /aaniro.com/#/m/aaniro وارد شوید و سپس مراحل زیر را طی کنید:

  1. شماره پلاک و موبایل خود را وارد کرده و سپس، روی گزینه «مرحله بعد» کلیک کنید.
  2. کدی که برای تلفن همراه شما ارسال‌شده را وارد کنید.
  3. در صفحه جدید، می‌توانید مجموع بدهی و تعداد قبوض خود را مشاهده کنید.
  4. برای پرداخت، روی گزینه «پرداخت» کلیک کنید.

نکته‌ای که لازم است به آن توجه کنید این است که سامانه آنی‌رو فقط برای پرداخت عوارض آزادراهی است؛ در حالی که در سامانه قبضینو، علاوه‌بر این کار، می‌توانید به خدماتی مانند استعلام و پرداخت خلافی، استعلام نمره منفی، خرید طرح ترافیک و… نیز دسترسی داشته باشید.

پرداخت عوارض آزادراهی سان آرا با آنی رو

مهلت پرداخت عوارض آزادراهی کاشان اصفهان 1403

مهلت پرداخت عوارض تمامی آزادراه‌ها، ۱۵ روز بعد از تردد شما از آزادراه‌های کشور است.

اگر در مهلت تعیین‌شده عوارض آزادراهی را پرداخت نکنید، به ازای هر ماه دیرکرد در پرداخت، ۳.۵٪ به مبلغ آن اضافه خواهد شد و برخلاف خلافی خودرو، مشمول طرح بخشودگی نیز نخواهد شد. این جریمه به‌عنوان جریمه دوربین به لیست خلافی خودرو اضافه می‌شود.

جریمه پرداخت نکردن عوارض آزادراهی اصفهان کاشان چقدر است؟

جریمه پرداخت نکردن عوارض آزادراهی 1403 برای تمامی خودروهای سواری، وانت و مینی‌بوس ۴۲ هزار تومان، برای اتوبوس و کامیون ۵۲ هزار تومان و برای کامیون سه‌محور و تریلی ۹۴ هزار تومان است.

جریمه پرداخت نکردن عوارض آزادراهی اصفهان کاشان

جمع‌بندی: تا دیر نشده، عوارض آزادراهی را پرداخت کنید!

در این مقاله به شما گفتیم که نرخ عوارضی آزادراه اصفهان کاشان چقدر است و چگونه می‌توانید آن را پرداخت کنید؛ همچنین به عواقب پرداخت نکردن عوارض آزادراهی اشاره کردیم و گفتیم که در این صورت، چقدر جریمه خواهید شد.

با توجه به این نکته‌ها، پیشنهاد می‌کنیم که همین حالا عوارض آزادراهی خودرویتان را در صفحه «عوارض آزادراهی» استعلام بگیرید و آن را هرچه سریع‌تر پرداخت کنید؛ چراکه بی‌توجهی به این موضوع فقط لیست خلافی‌تان را سنگین‌تر می‌کند!

سؤالات متداول درباره عوارضی آزادراه اصفهان کاشان

شماره آزادراه کاشان اصفهان چند است؟

شماره بزرگراه کاشان اصفهان 7 است. آزادراه 7 شامل آزادراه تهران قم، قم کاشان، کاشان نطنز، نطنز اصفهان، آزادراه‌های کنارگذر شرقی و غربی اصفهان، آزادراه اصفهان شیراز، آزادراه شیراز بوشهر و آزادراه بندرعباس بندر شهید رجایی است. در صورت حرکت به سمت اصفهان یا سایر شهرهای آزادراه 7 از مبدأ تهران، باید برای پرداخت عوارض اتوبان قم کاشان نیز اقدام کنید.

قیمت عوارضی اصفهان کاشان چقدر است؟

نرخ عوارض آزادراهی اصفهان کاشان با توجه به نوع وسیله نقلیه شما متفاوت است؛ برای مثال، نرخ عوارضی کاشان اصفهان برای خودروهای سواری 185,000 ریال است.

مهلت پرداخت عوارض آزادراهی اصفهان کاشان چقدر است؟

تا 15 روز بعد از تردد از این آزادراه فرصت دارید تا عوارض آن را پرداخت کنید؛ در غیر این صورت، مشمول جریمه خواهید شد. این جریمه در قالب جریمه دوربین به لیست خلافی خودروی شما اضافه می‌شود.

آیا می‌توانم عوارض آزادراهی را به‌صورت قسطی پرداخت کنم؟

خیر؛ در حال حاضر امکان پرداخت قسطی عوارض آزادراه وجود ندارد و شما باید آن را به‌صورت یکجا پرداخت کنید.

آیا مبلغ جریمه عوارض آزادراهی به ازای هر ماه دیرکرد افزایش پیدا می‌کند؟

بله؛ اگر نرخ عوارض آزادراهی را در مهلت ۱۵ روزه پرداخت نکنید، به ازای هر ماه دیرکرد در پرداخت، ۳.۵٪ به مبلغ آن اضافه خواهد شد. عوارض آزادراهی برخلاف خلافی خودرو، مشمول طرح بخشودگی نمی‌شود.

پیامک عوارض آزادراهی برای من نیامده است؛ چگونه باید آن را پرداخت کنم؟

شما می‌توانید به صفحه «عوارض آزادراهی» در سامانه قبضینو بروید و با وارد کردن شماره پلاک خودرویتان، لیست قبوض عوارض آزادراهی را به‌طور کامل دریافت کنید.

ثبت دیدگاه

شما هم می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.
حامد

سلام من از تهران تا نطنز اومدم ۲۶۷۰۰تومان برام عوارضی ثبت شد میشه بگید چرا ممنون

پشتیبانی قبضینو

سلام وقت بخیر
نرخ عوار در برخی آزادراه ها افزایش داشته است. برای اطلاع دقیق می‌توانید به سامانه آنی‌رو مراجعه کرده و بخش مربوط به عوارض آزادراه‌‌ها را بررسی کنید.
سبز و پاینده باشید.

مصطفی میرزایی

من از تهران به اصفهان رفتم و برگشتم عوارضی برای من اومده یه ۱۸ تومن پرداخت کردم فردا که برگشتم میبینم ۴۷هزار برام عوارض اومده تا حالا ده بار همین جوری اومده پرداخت کردم این دیگه چه وضعی برا مردم درست کردید

پشتیبانی قبضینو

سلام دوست عزیز
برای اعتراض به عوارض آزادراهی می‌توانید از طریق سامانه آنی‌رو اقدام کنید. برای این کار کافیست که با شماره ۱۵۳۱ تماس بگیرید و بعد از وارد کردن شماره پلاک،‌ اعتراض خود را ثبت کنید.

یاور نفر

میخواستم بدانم که من یکبار از این آزاد راه اصفهان -کاشان عبورکردم بصورت رفت و برگشت و در بین راه عوارض را پرداخت کردم در عوارضی های بین راهی چرا دوباره پیامک اومد و اعلام عدم پرداخت عوارض را به من اعلام میکرد که در صورت عدم پرداخت جریمه می شود میخواستم علت را بفهمم

پشتیبانی قبضینو

سلام جناب نفر وقت بخیر
عوارض آزادراه اصفهان کاشان در دو قسمت کاشان نطنز و اصفهان نطنز محاسبه می شود و این پیامک دوم ممکن است بابت پرداختی دوم ارال شده باشد. برای اطلاع دقیق‌تر می‌توانید به سایت آنی رو مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 1531 تماس بگیرید.
پایدار و برقرار باشید.

ثبت دیدگاه