قبضینو

راهنمای کامل خرید اینترنت همراه اول با آموزش مرحله به مرحله

راهنمای کامل خرید اینترنت همراه اول با آموزش مرحله به مرحله

خرید اینترنت همراه اول یکی از خدماتی است که مورد نیاز همه‌ی مشترکین همراه اول است؛ بنابراین، اطلاع از نحوه خرید اینترنت همراه اول به صورتی که پاسخگوی نیاز مشترکین متعدد با سنین متفاوت اپراتور همراه اول باشد، امری ضروری است….

همراه اول به عنوان اولین اپراتور تلفن همراه در کشور ایران مشترکین متعدد با سنین متفاوت دارد. خریدن بسته اینترنت همراه اول یکی از خدماتی است که مورد نیاز همه‌ی مشترکین همراه اول است؛ بنابراین، آموزش نحوه گرفتن بسته اینترنت همراه اول به نحوی که پاسخگوی نیاز مشترکین متنوع اپراتور همراه اول باشد، واجب است. قبضینو در متن پیشِ رو به آموزش نحوه خرید اینترنت همراه اول به صورت جامع می‌پردازد؛ بنابراین، همراه ما باشید.

روش‌های خریدن بسته اینترنت همراه اول

روش‌های خرید بسته اینترنت همراه اول متعدد است، برخی از آنها مانند نحوه خرید بسته اینترنت همراه اول برای دیگران، ساده و برخی از آنها پیچیده‌اند؛ بنابراین، آموزش نحوه خرید اینترنت همراه اول با روش‌های متفاوت ضروری به نظر می‌رسد. در ادامه، به معرفی انواع روش‌ها و بررسی نحوه خرید بسته اینترنت همراه اول از هر روش خواهیم پرداخت؛ بنابراین، برای دریافت راهنمای خرید بسته اینترنت همراه اول، همراه قبضینو باشید.

  • خرید بسته اینترنت همراه اول از قبضینو
  • خرید بسته اینترنت از همراه من
  • خرید بسته اینترنت از سایت همراه اول
  • کد خرید بسته اینترنت همراه اول
  • سامانه پیامک خرید بسته اینترنت همراه اول

قبضینو؛ بهترین روش خرید بسته اینترنت

شاید برای شما پیش آمده باشد که برای رفع نیازهای ‌اینترنتی صفحه‌ی تلفن همراه را باز کرده باشید؛ سپس، با مشاهده‌ی اپلیکیشن‌های متعدد سردرگم شده باشید که کدام مناسب است یا کد اینترنت همراه اول چیست؟ برای ایرانسل و رایتل چطور؟. بهترین روش این است که یک سامانه‌ی جامع به جای اپلیکیشن‌های متعدد نصب کنید.

قبضینو سامانه‌ی جامع استعلام و پرداخت قبوض است که خدمات متنوعی مانند روش‌های خرید شارژ آنلاین همراه اول، ایرانسل و رایتل را برای رفع نیازهای کاربران فراهم کرده است. خرید بسته‌های اینترنت ایرانسل و رایتل همچنین همراه اول در دسته‌ی خدمات پرکاربرد این سامانه است؛ چون، فرایندی ساده دارد. در ادامه، روش خریدن بسته اینترنت همراه اول از سامانه‌ی قبضینو را بررسی خواهیم کرد؛ بنابراین، همراه قبضینو باشید.

خرید بسته اینترنت همراه اول از قبضینو

آموزش خرید اینترنت همراه اول از اپلیکیشن قبضینو

اگر برنامه‌ی قبضینو را بر روی تلفن همراه خود نصب نکرده‌اید، ابتدا دانلود رایگان اپلیکیشن قبضینو را انجام دهید؛ سپس، شماره تلفن همراه خود را وارد کنید. در ادامه، کد ارسالی به شماره تلفن را وارد کنید؛ سپس، باقی مرحله‌های خرید اینترنت همراه اول از اپلیکیشن قبضینو را دنبال کنید.

  1. اپلیکیشن قبضینو را باز کنید.
  2. شماره تلفن همراه خود را وارد کنید؛ سپس، کد ارسالی به شماره تلفن را در محل مشخص تایپ کنید.
  3. «خرید بسته اینترنت» را از بخش شارژ و بسته اینترنت در صفحه‌ی اصلی اپلیکیشن برگزینید.
  4. شماره تلفن همراه متعلق به اپراتور همراه اول را وارد کنید.
  5. نوع سیم‌کارت همراه اول خود را از میان گزینه‌های دائمی، اعتباری و انارستان برگزینید.
  6. مدت بسته را از میان گزینه‌های روزانه و ماهانه انتخاب کنید.
  7. بسته اینترنت همراه اول مورد نظر خود را انتخاب کنید؛ سپس، «خرید» را بزنید.
  8. پیش‌فاکتور خود را مشاهده کنید؛ سپس، خرید را تکمیل کنید.

آموزش خرید اینترنت همراه اول از سایت قبضینو

شما می‌توانید در صورت تمایل از طریق سایت قبضینو برای خریدن بسته اینترنت همراه اول اقدام کنید؛ کافیست، مرحله‌های خرید اینترنت همراه اول از سایت قبضینو را دنبال کنید.

  1. سایت قبضینو را باز کنید.
  2. سمت راست بالای صفحه سه خط موازی وجود دارد، آن را انتخاب کنید.
  3. «خرید بسته اینترنت» را از بخش خرید بسته اینترنت و شارژ در قسمت خدمات قبضینو انتخاب کنید.
  4. شماره تلفن همراه متعلق به اپراتور همراه اول را وارد کنید.
  5. نوع سیم‌کارت همراه اول خود را از میان گزینه‌های دائمی، اعتباری و انارستان برگزینید.
  6. بسته اینترنت همراه اول ماهانه یا روزانه خود را انتخاب کنید؛ سپس، «خرید» را بزنید.
  7. پیش‌فاکتور خود را مشاهده کنید؛ سپس، خرید را تکمیل کنید.

نکات مهم خرید بسته اینترنت همراه اول از قبضینو

  • نکته‌ی ۱: اگر سیم‌کارت خود را به همراه اول ترابرد کرده‌اید، اپراتور خود را در بخش ورود تغییر دهید.
  • نکته‌ی ۲: فیلترشکن خود را در زمان خریدن بسته اینترنت همراه اول خاموش کنید تا مشکلی پیش نیاید.
  • نکته‌ی ۳: اگر خرید موفق باشد، بسته فعال می‌شود؛ اما، اگر خرید ناموفق باشد، مبلغ کسری طی ۷۲ ساعت به حساب شما بازمی‌گردد.

خریداری بسته‌های اینترنت همراه اول از همراه من

اپراتور همراه اول برای جلب رضایت مشترکین خود اپلیکیشن همراه من را در جهت خدمات‌رسانی غیرحضوری به انواع سیم‌کارت‌های دائمی، اعتباری و انارستان فراهم کرده است. خرید بسته اینترنت از خدمات مهم همراه من است که ویژگی‌های منحصربه‌فردی مانند امکان خرید بسته بدون پرداخت مستقیم دارد. این ویژگی موجب تمایز این روش نسبت به سایر روش‌های خرید اینترنت همراه اول آنلاین شده است. در ادامه، آموزش نحوه خرید بسته اینترنت همراه اول در همراه من را دنبال کنید.

خرید بسته اینترنت همراه اول از همراه من

نحوه خرید بسته اینترنت همراه اول از همراه من

طریقه خرید اینترنت همراه اول از اپلیکیشن همراه من به‌صورت زیر است:

  1. شماره تلفن همراه اپراتور همراه اول خود را وارد کنید.
  2. کد ارسالی به شماره تلفن خود را وارد کنید.
  3. از میان گزینه‌های بسته اینترنت، خدمات شارژ، مدار فیروزه‌ای و طرح‌های تشویقی که در میان صفحه قرار دارد، گزینه‌ی «بسته اینترنت» را انتخاب کنید.
  4. بسته‌ی مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  5. اگر سیم‌کارت دائمی داشته باشید، امکان پرداخت بر روی قبض را در کنار امکان پرداخت مستقیم خواهید داشت. اگر سیم‌کارت اعتباری داشته باشید، امکان پرداخت از اعتبار را در کنار امکان پرداخت مستقیم خواهید داشت. در ادامه، هر سه توضیح داده می‌شود.
    • پرداخت مستقیم: پیش‌فاکتور را مشاهده کنید؛ سپس، از میان گزینه‌های پرداخت با کیف‌پول، پرداخت از درگاه درون برنامه و پرداخت از درگاه اینترنتی یک مورد را انتخاب کنید. در نهایت، خرید را تکمیل کنید.
    • پرداخت بر روی قبض: پیش‌فاکتور را مشاهده کنید؛ سپس، گزینه‌ی تأیید را فشار دهید که خرید بسته انجام شود. در نهایت، هزینه‌ی بسته بر روی قبض همراه اول شما افزوده می‌شود.
    • پرداخت از اعتبار: پیش‌فاکتور را مشاهده کنید؛ سپس، گزینه‌ی تأیید را فشار دهید که خرید بسته انجام شود. در نهایت، هزینه‌ی بسته از اعتبار شما کسر می‌شود.

نکته: امکان خرید بسته‌های مدار فیروزه‌ای از طریق اپلیکیشن همراه من فراهم شده است؛ اما، اپلیکیشن مدار فیروزه‌ای نیز به صورت تخصصی برای خرید این طرح وجود دارد.

خریداری بسته‌های اینترنت همراه اول از سایت همراه اول

اپراتور همراه اول امکان خرید بسته اینترنت را از طریق وب‌سایت رسمی خود ایجاد کرده است؛ کافیست، وارد سایت همراه اول شوید. برای فهمیدن این‌که چگونه از شارژ گوشی برای سیم‌کارت همراه اول اینترنت بخریم و روش‌های پیشنهادی آن را دنبال کنید. در ادامه، روش گرفتن بسته اینترنت همراه اول در سامانه آن را شرح خواهیم داد.

خرید بسته اینترنت همراه اول از سایت همراه اول

روش خرید بسته اینترنت همراه اول از سایت همراه اول

نحوه خرید اینترنت همراه اول از سایت همراه اول به‌صورت زیر است:

  1. وارد سایت mci.ir شوید.
  2. از نوار بالای صفحه گزینه‌ی اینترنت را انتخاب کنید.
  3. از میان گزینه‌های فهرست گزینه‌ی خرید بسته‌های اینترنت را برگزینید.
  4. نوع بسته‌ی خود را از بین بسته‌های آلفا+، همراهی، مدار فیروزه‌ای و کارت شارژ اینترنت انتخاب کنید.
  5. از بخش «بسته خود را پیدا کنید» فیلترهای مورد نظر خود را اعمال کنید که بسته‌های مورد نیازتان نمایش داده شود یا از بخش جدول به دنبال بسته‌های مورد نیازتان بگردید.
  6. گزینه‌ی «خرید آنلاین» را انتخاب کنید؛ سپس، پیش‌فاکتور را مشاهده کنید.
  7. شماره تلفن همراه خود را وارد کنید؛ سپس، شیوه پرداخت را از میان روش‌های پرداخت مستقیم یا پرداخت بر روی قبض (دائمی)/پرداخت از اعتبار (اعتباری) انتخاب کنید.
  8. درگاه پرداخت خود را برگزینید؛ سپس، خرید خود را تکمیل کنید.

نکته: امکان خرید برخی از بسته‌ها مانند بسته‌های همراهی از طریق سایت فراهم نشده است؛ بنابراین، باید از سایر روش‌ها مانند کد خرید بسته اینترنت همراه اول اقدام کنید.

کد خرید بسته اینترنت همراه اول

اگر با این سوال مواجه هستید که چگونه با شارژ اینترنت بگیریم، همراه اول با ارائه کدهای دستوری مختلف این کار را برای شما امکان‌پذیر کرده است. خریدن بسته اینترنت همراه اول با استفاده از کد خرید بسته اینترنت همراه اول یک روش ساده و سریع اما گیج‌کننده است.

اپراتور همراه اول همه‌ی خدمات خود را از طریق چهار کد دستوری #۱*، #۱۰*، #۱۰۰* و #۱۰۰۰* ارائه می‌دهد. کد خرید اینترنت همراه اول جامع #۱۰۰* است؛ اما، همه‌ی کدها خدمات اینترنت را کم‌و‌بیش دارند و شما می‌توانید از طریق آنها به کد بهترین بسته اینترنت همراه اول یک ماهه، هفتگی، ساعتی، روزانه و نامحدود دسترسی پیدا کنید.

با توجه به این که کد خرید بسته اینترنت همراه اول روی قبض آن قابل رویت نیست بنابراین در ادامه، با هر یک از آنها بیشتر آشنا خواهیم شد؛ سپس، روش خریدن بسته اینترنت همراه اول از طریق هر یک را شرح خواهیم داد. در ضمن، اگر می‌خواهید لیست کامل و جامع کدهای دستوری همراه اول را مشاهده کنید، روی این لینک کلیک کنید.

خرید بسته اینترنت همراه اول با کد دستوری

کد دستوری #۱* همراه اول

یک روش خرید بسته اینترنت همراه اول، استفاده از درگاه #۱* با نام تجاری ستاره اول است که با شماره‌گیری از تمام خطوط اپراتورهای متفاوت در دسترس قرار می‌گیرد. در حقیقت، کد دستوری #۱* خدمات متنوعی را در کنار خدمات همراه اول ارائه می‌دهد؛ بنابراین، انحصاری نیست. این موضوع ویژگی مثبت این کد دستوری نسبت به سایر کدهاست. در ادامه، روش خرید اینترنت همراه اول از طریق کد #۱* بیان می‌شود.

کد دستوری #۱* (ستاره یک مربع) را در شماره‌گیر تلفن همراه خود با استفاده از سیم کارت هر اپراتور دلخواه شماره‌گیری کنید. فهرستی برای شما نمایش داده می‌شود. اگر کد را با سیم‌کارت همراه اول شماره‌گیری کرده باشید، فهرست زیر نمایش داده می‌شود؛ اما، اگر کد را با سیم‌کارت سایر اپراتورها شماره‌گیری کنید، فهرست کمی متفاوت است. نکته‌ی حائز اهمیت این است که کد خرید بسته اینترنت در هر دو #۵*۱* (ستاره یک ستاره پنج مربع) است.

  • 0. مکالمه
  • 1. شارژ
  • 2. قبض
  • 3. جایزه
  • 5. اینترنت
  • 9. مناسبتی
  • 00. بعدی
  •  

گزینه‌ی «اینترنت» را انتخاب کنید؛ سپس، اپراتور همراه اول را از میان گزینه‌های همراه اول، ایرانسل و رایتل انتخاب کنید. در ادامه، فهرست زیر نمایش داده می‌شود:

  • 0. همراهی
  • 1. یک روزه
  • 2. یک هفته
  • 3. یک ماهه
  • 4. بلندمدت
  • 7. ساعات مشخص

گزینه‌ی مورد نظر خود را انتخاب کنید؛ سپس، از میان بسته‌ها یک مورد را برگزینید. در ادامه، شما باید بگویید که اینترنت را برای چه شماره‌ای خریداری می‌کنید؛ خودتان یا دیگران؟ پیش‌فاکتور را مشاهده و تأیید کنید؛ سپس، شماره کارت خود را به همراه رمز دوم وارد کنید که خرید تکمیل شود. در ضمن، شما می‌توانید بسته‌های رومینگ و انارستان همراه اول را از کد دستوری #۱* خریداری کنید؛ کافیست، کد خرید صحیح را از سیم‌کارت همراه اول خود وارد کنید.

خدمات کد دستوری
همراهی (مکالمه و اینترنت) *۱*۰#
شارژ *۱*۱#
قبض *۱*۲#
جایزه *۱*۳#
اپلیکیشن *۱*۴#
اینترنت *۱*۵#
انارستان (مکالمه و اینترنت) *۱*۶#
نیکوکاری *۱*۷#
اضطراری (مکالمه و اینترنت)* *۱*۸#
سیم‌کارت (خرید و فروش) *۱*۹#
اینترنت همراهی  *۱*۵۰#
اینترنت یک روزه  *۱*۵۱#
اینترنت یک هفته  *۱*۵۲#
اینترنت یک ماهه  *۱*۵۳#
اینترنت بلندمدت  *۱*۵۴#
اینترنت دو ماهه  *۱*۵۴۱#
اینترنت چهار ماهه  *۱*۵۴۳#
اینترنت ساعات مشخص  *۱*۵۷#
اینترنت نامحدود همراه اول *۱*۵۷۱#
اینترنت صبحانت همراه اول *۱*۵۷۲#

*نکته: خدمات مکالمه و اینترنت اضطراری برای سیم‌کارت‌های اعتباری است.

کد دستوری #۱۰* همراه اول

درگاه #۱۰* سامانه‌ی جامع خدمات همراه اول است که با شماره‌گیری از خطوط اپراتور همراه اول در دسترس قرار می‌گیرد. در ادامه، روش خرید اینترنت همراه اول از طریق کد #۱۰* بیان می‌شود.

نحوه خریدن بسته اینترنت همراه اول با #۱۰* به این صورت است که ابتدا باید کد دستوری #۱۰* (ستاره ده مربع) را در شماره‌گیر تلفن همراه خود با استفاده از سیم کارت اپراتور همراه اول شماره‌گیری کنید. فهرستی برای شما نمایش داده می‌شود:

  • 0. مکالمه
  • 1. خدمات پرداخت
  • 2. خدمات اصلی
  • 3. طرح‌های تشویقی
  • 4. طرح‌های مناسبتی
  • 6. نسل سیم‌کارت
  • 7. VoITE/ViLTE

هنگامی که گزینه‌ی «طرح‌های تشویقی» را انتخاب کنید، مجدد فهرستی برای شما نمایش داده می‌شود که گزینه‌ی «اینترنت» را انتخاب کنید. هنگامی که گزینه‌ی «اینترنت» را انتخاب کنید، مجدد فهرستی برای شما نمایش داده می‌شود:

  • 0. وضعیت
  • 1. ویژه مشترکین جدید
  • 2. بسته آلفا+
  • 8. لغو تمدید
  • 9. راهنما

اگر در دسته‌ی مشترکین جدید همراه اول هستید؛ یعنی، حداکثر ۳۰ روز از فعال‌سازی سیم‌کارت شما می‌گذرد، گزینه‌ی «ویژه مشترکین جدید» را انتخاب کنید؛ اما، اگر در دسته‌ی مشترکین قدیمی همراه اول هستید، گزینه‌ی بسته آلفا+ را انتخاب کنید که فهرست بسته‌های متنوع نمایش داده شود. در ادامه، تعدادی از کد دستوری‌های پرکاربرد درگاه #۱۰* نوشته شده است:

خدمات کد دستوری
خدمات پرداخت *۱۰*۱#
خدمات اصلی *۱۰*۲#
طرح‌های تشویقی *۱۰*۳#
طرح‌های مناسبتی *۱۰*۴#
نسل سیم‌کارت *۱۰*۶#
اینترنت *۱۰*۲۳#
اینترنت رومینگ *۱۰*۲۹#
اینترنت *۱۰*۳۲#
استعلام اینترنت همراه اول *۱۰*۳۲۰#
اینترنت ویژه مشترکین جدید  *۱۰*۳۲۱#
اینترنت آلفا+  *۱۰*۳۲۲#
لغو تمدید اینترنت  *۱۰*۳۲۸#
اینترنت یک روزه  *۱۰*۳۲۲۱#
اینترنت یک هفته  *۱۰*۳۲۲۲#
اینترنت یک ماهه  *۱۰*۳۲۲۳#
اینترنت بلندمدت  *۱۰*۳۲۲۴#
اینترنت دو ماهه  *۱۰*۳۲۲۴۱#
اینترنت چهار ماهه  *۱۰*۳۲۲۴۳#
اینترنت ساعات مشخص  *۱۰*۳۲۲۷#
اینترنت صبحانت همراه اول  *۱۰*۳۲۲۷۲#

کد دستوری #۱۰۰* همراه اول

درگاه #۱۰۰* سامانه‌ی جامع خدمات اینترنت همراه اول است که با شماره‌گیری از خطوط اپراتور همراه اول در دسترس قرار می‌گیرد. در ادامه، روش خرید اینترنت همراه اول از طریق کد #۱۰۰* بیان می‌شود.

کد دستوری #۱۰۰* (ستاره صد مربع) را در شماره‌گیر تلفن همراه خود با استفاده از سیم کارت اپراتور همراه اول شماره‌گیری کنید. فهرستی برای شما نمایش داده می‌شود:

  • 1. حساب
  • 2. یک‌ماهه
  • 3. کوتاه‌مدت
  • 4. بلندمدت
  • 5. ترکیبی
  • 6. ویژه

اگر تمایل به خرید بسته‌های اینترنت ساعات مشخص، یک روزه و هفت روزه دارید، عدد شماره ۳ «کوتاه‌مدت» را انتخاب کنید؛ اما، اگر تمایل به خرید بسته‌های دو ماهه و چهار ماهه دارید، عدد شماره ۴ «بلندمدت» را انتخاب کنید. بسته‌های ترکیبی شامل بسته‌هایی است که شما به دلخواه خود طراحی می‌کنید؛ اما، بسته‌های ویژه شامل بسته‌های مشترکین جدید، همراهی، دوشنبه‌سوری، انارستان و مناسبتی است که از سوی همراه اول طراحی شده است. در ادامه، انواع کد بسته اینترنت همراه اول در درگاه #۱۰۰* نوشته شده است:

خدمات کد دستوری
حساب *۱۰۰*۱#
اینترنت یک ماهه *۱۰۰*۲#
اینترنت کوتاه‌مدت *۱۰۰*۳#
اینترنت یک روزه *۱۰۰*۳۱#
اینترنت هفت روزه *۱۰۰*۳۲#
اینترنت ساعات مشخص *۱۰۰*۳۳#
اینترنت بلندمدت *۱۰۰*۴#
اینترنت دو ماهه  *۱۰۰*۴۱#
اینترنت چهار ماهه  *۱۰۰*۴۳#
اینترنت ترکیبی  *۱۰۰*۵#
اینترنت ویژه  *۱۰۰*۶#
اینترنت مشترک جدید  *۱۰۰*۶۱#
اینترنت همراهی *۱۰۰*۶۲#
اینترنت دوشنبه سوری *۱۰۰*۶۴#
اینترنت کد هدیه *۱۰۰*۶۵#
اینترنت انارستان *۱۰۰*۶۶#
اینترنت مناسبتی *۱۰۰*۶۷#

نکته: امکان خرید اینترنت رومینگ همراه اول با کد دستوری #۱۰۰* وجود ندارد.

کد دستوری #۱۰۰۰* همراه اول

درگاه #۱۰۰۰* نیز در دسته‌ی کد دستوری‌های مرتبط با اپراتور همراه اول است که امکان خریدن بسته اینترنت همراه اول را در برخی موارد از جمله خرید اینترنت با شارژ همراه اول فراهم کرده است؛ کافیست، کد دستوری را از خطوط اپراتور همراه اول شماره‌گیری کنید که فهرست زیر نمایش داده شود:

  • 1. مکالمه همراهی
  • 2. اینترنت ویژه
  • 3. طرح خوشامد
  • 4. پیامک همراهی
  • 5. سینما همراه
  • 9. راهنما

گزینه‌ی شماره ۲ «اینترنت ویژه» را انتخاب کنید:

اینترنت همراهی و اینترنت نامحدود تنها موارد قابل خرید از درگاه #۱۰۰۰* است؛ بنابراین، برای خرید سایر بسته‌های اینترنت همراه اول از طریق کد دستوری‌های #۱*، #۱۰* و #۱۰۰* اقدام کنید.

نحوه خرید بسته اینترنت نامحدود همراه اول با شماره‌گیری کد #۱۰۰۰* به این‌صورت است که باید در قسمت شماره‌گیر تلفن این کد را وارد کرده و در کادر باز شده شماره ۲ را وارد کنید و در نهایت وارد مراحل پرداخت شوید. دیگر کدهای این طرح کد دستوری در جدول زیر ارائه شده است.

خدمات

کد دستوری

مکالمه همراهی

۱#*۱۰۰۰*

اینترنت ویژه

۲#*۱۰۰۰*

طرح خوشامد

۳#*۱۰۰۰*

پیامک همراهی

۴#*۱۰۰۰*

راهنما

۹#*۱۰۰۰*

کد دستوری #۱۲۱*

کد دستوری #۱۲۱* نیز یک روش خرید بسته همراه اول بوده و در دسته‌ی کد دستوری‌های مرتبط با اپراتور همراه اول است که برای دسترسی راحت به خدمات طرح مدار فیروزه‌ای طراحی شده است. هنگامی که این کد را در شماره‌گیر تلفن همراه خود شماره‌گیری کنید، فهرست زیر نمایش داده می‌شود:

  • 1. مکالمه (درون شبکه)
  • 2. اینترنت
  • 3. وضعیت
  • 4. راهنما

گزینه‌ی ۲ «اینترنت» را انتخاب کنید که بسته‌های طرح مدار فیروزه‌ای برای شما نمایش داده شود:

  • 1. یک ساعته
  • 2. یک ساعته پرحجم
  • 3. دو ساعته
  • 4. سه ساعته
  • 5. بازگشت

مطالعه بیشتر درباره خرید اینترنت با شارژ

خرید بسته اینترنت همراه اول از طریق پیامک

خریدن بسته اینترنت همراه اول با سامانه‌ی پیامک شرکت همراه اول امکان‌پذیر است. طریقه خرید بسته اینترنت همراه اول از طریق پیامک به این‌صورت است که باید از خطوط همراه اول خود به سرشماره‌ی ۸۰۸۰ یک پیامک با مضمون عدد ۳۲ لاتین ارسال کنید. نکته‌ی حائز اهمیت این است که در حال حاضر این روش خرید اینترنت همراه اول از دسترس خارج شده است؛ اما، امکان راه‌اندازی مجدد آن وجود دارد.

روش‌های رزرو بسته اینترنت همراه اول

امکان خرید و رزرو بسته‌های اینترنت همراه اول، بدون نیاز به کد بسته اینترنت همراه اول یک ماهه یا انواع دیگر،‌ وجود دارد؛ کافیست، بسته‌ی مورد نظر خود را از طریق قبضینو خریداری کنید. بسته‌ی جدید تا زمان اتمام بسته‌ی پیشین در حالت رزرو باقی می‌ماند؛ سپس، به محض اتمام بسته‌ی پیشین (اتمام حجمی یا اتمام زمانی) فعال می‌شود.

نکته‌ی حائز اهمیت این است که امکان لغو بسته‌ی رزرو وجود دارد که نشان می‌دهد این روش،‌ به‌صرفه‌تر از خرید اینترنت همراه اول با شارژ است؛ کافیست، کد دستوری *۱۰۰*۱۸# را در شماره‌گیر تلفن همراه خود شماره‌گیری کنید که بسته‌ی رزرو لغو شود.

اهمیت رزرو بسته اینترنت همراه اول چیست؟

اگر بسته‌ی فعال شما به پایان برسد (اتمام حجم یا اتمام زمان) و شما به کد خرید بسته اینترنت همراه اول دائمی یا اعتباری یا دیگر روش های خرید اینترنت همراه اول دسترسی نداشته باشید، اینترنت با تعرفه‌ی آزاد محاسبه می‌شود.

این عدد به ازای یک گیگ در سیم‌کارت‌های دائمی حدود ۴۰ هزار تومان و در سیم‌کارت‌های اعتباری حدود ۶۰ هزار تومان است. اگر بسته‌ی رزرو داشته باشید، به محض اتمام بسته‌ی پیشین برای شما فعال می‌شود؛ بنابراین، تعرفه‌ی آزاد محاسبه نمی‌شود؛ با این کار شما به نوعی از قبل خرید شارژ اینترنت همراه اول خود را انجام داده‌اید و نیازی به نگرانی نیست.

آیا امکان تهیه‌ی بسته اینترنت از طریق پشتیبانی وجود دارد؟

خیر؛ خرید بسته از طریق تماس با پشتیبانی اپراتور همراه اول به شماره‌ی ۹۹۹۰ امکان‌پذیر نیست؛ بنابراین، از سایر روش‌ها برای خرید اقدام کنید. نکته‌ی حائز اهمیت این است که با وجود این که چیزی به‌عنوان نحوه خرید اینترنت همراه اول برای دیگران از طریق تماس با پشتیبانی وجود ندارد اما امکان اطلاع از انواع بسته اینترنت همراه اول از طریق تماس با پشتیبانی امکان‌پذیر است؛ بنابراین، شما می‌توانید با شماره‌ی ۹۹۹۰ تماس بگیرید، بسته‌های اینترنت همراه اول را بشناسید و از قبضینو بسته‌ی مورد نیاز خود را خریداری کنید.

خرید بسته اینترنت همراه اول از پشتیبانی

بهترین روش خرید بسته اینترنت چیست؟

بهترین روش خریدن بسته اینترنت همراه اول استفاده از یک اپلیکیشن جامع بر روی تلفن همراه است که سایر خدمات مورد نیاز روزانه‌ی شما را نیز تأمین می‌کند. قبضینو، به‌عنوان یک اپلیکیشن جامع خدمات پرداخت و استعلام، بهترین روش خرید اینترنت همراه اول است. این سامانه خدمات متنوعی را به کاربران خود ارائه می‌دهد؛ در نتیجه، سامانه‌ی قبضینو بهترین روش برای خرید بسته اینترنت همراه اول است.

جمع‌بندی

در این مطلب به آموزش نحوه خرید اینترنت همراه اول از روش‌های متفاوت از جمله وارد کردن کد خرید بسته همراه اول، استفاده از سامانه‌های اینترنتی و … پرداختیم. ابتدا، انواع روش‌ها و طریقه خرید اینترنت همراه اول را آموزش دادیم؛ سپس، بهترین روش خریدن بسته اینترنت همراه اول را معرفی کردیم. در ضمن، روش رزرو بسته اینترنت همراه اول را نیز شرح دادیم. از اینکه با قبضینو همراه بودید، متشکریم.

ثبت دیدگاه

شما هم می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.
حامد جهان پناه

سلام عالی هست این برنامه مخصوصا برای خلافی ماشین ممنون

ثبت دیدگاه