قبضینو

راهنمای قبضینو سازمانی

  • مدیریت قبوض برای سازمان‌ها و شرکت‌ها با پنل سازمانی قبضینو

    مدیریت قبوض برای سازمان‌ها و شرکت‌ها با پنل سازمانی قبضینو

    شاید شما هم از آن دسته کسانی باشید که بعد از اجرایی شدن طرح قبض سبز برای دریافت قبوض خود به مشکل خورده باشید اما این موضوع فقط مشکل مشترکین خانگی قبوض خدماتی نیست، مشترکین سازمانی یا شرکتی یا همان مشترکین حقوقی حتی قبل از اجرایی شدن این طرح نیز مشکلات زیادی در رابطه با مدیریت و پرداخت قبوض خود داشته‌اند….

  • راهنمای پرداخت گروهی قبوض با کیف پول قبضینو سازمانی

    راهنمای پرداخت گروهی قبوض با کیف پول قبضینو سازمانی

    مدل پرداخت قبض در ایران به صورت پس پرداخت و پس از صدور دوره‌ای قبوض انجام می‌شود. مشکلی که بسیاری از کاربران با آن مواجه هستند آن است که در انتهای دوره‌ها که معمولاً به صورت ماهیانه است، تعداد زیادی قبض صادر می‌شود. راه‌حل این مشکل استفاده از خدمات پرداخت گروهی یا پرداخت تجمیعی قبوض است….

  • قبضینو سازمانی؛ راهکار کاهش هزینه مدیریت قبوض شرکت‌ها و سازمان‌‌ها

    راهکار کاهش هزینه مدیریت قبوض شرکت‌ها و سازمان‌‌ها – مالیات بر ارزش افزوده قبوض

    محاسبه مالیات بر ارزش افزوده قبوض و جمع‌آوری نسخه‌های پرینت شده قبوض برای ثبت در سرفصل‌های هزینه در اسناد حسابداری از جمله مواردی است که باعث ایجاد حجم کاری بسیار بالا برای واحدهای مالی شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌شود. اینجاست که قبضینو سازمانی در کنار مدیران سازمان‌ها و شرکت‌هاست تا به بهترین نحو ممکن قبوض خود را مدیریت کنند و هزینه‌های خود را کاهش دهند. …

  • رسید قبض المثنی یا رسید پرداخت با پنل سازمانی قبضینو

    نحوه دریافت رسید قبض المثنی با قبضینو سازمانی

    درست است منظور از رسید قبض در اغلب موارد رسید پرداخت قبض است که حاوی اطلاعات پرداختی است که توسط مشترک انجام شده است. اما همگی می‌دانیم در کنار رسید پرداخت قبض، نسخه فیزیکی قبض هم اهمیت دارد، این اهمیت برای شرکت‌ها، سازمان‌ها و افرادی که می‌بایست سالانه میزان فروش و مخارج خود را به اداره مالیات اظهار کنند خیلی بیشتر است….

  • خدمات الکترونیکی پرداخت قبوض و حذف قبوض کاغذی

    خدمات الکترونیکی و حذف قبض کاغذی

    با روند رو به رشد نفوذ اینترنت و همگانی شدن استفاده از آن، تمامی ارائه‌دهندگان خدمات تمایل به ارائه خدمات خود از بستر اینترنت دارند. ارائه خدمات به صورتی اینترنتی هم برای ارائه‌دهندگان خدمات و هم برای گیرندگان خدمات مزایای بسیاری از جمله صرف‌جویی در هزینه‌های زمانی و مالی را دارد….

  • مدیریت قبوض در سامانه‌های ERP با پنل سازمانی قبضینو

    مدیریت قبوض در سامانه‌های ERP با پنل سازمانی قبضینو

    امروزه بسیاری از شرکت‌های بزرگ در راستای تسهیل امور اداری خود و همچنین در راستای یکپارچه کردن فرآیندهای اداری و مالی از سامانه‌های مدیریت بهره می‌برند که به اختصار به آن‌ها ERP گفته می‌شود. این سامانه‌های امکان اتصال تمامی قسمت‌های اداری، مالی، منابع انسانی، فروش و … به هم را ممکن می‌سازد و کار را برای همه کارکنان شرکت چه در سمت‌های مدیرتی و چه در سمت‌های غیرمدیریتی ساده‌تر می‌کند….

  • پرداخت قبوض خدماتی با یک رمز در قبضینو سازمانی

    پرداخت قبوض خدماتی با یک رمز در قبضینو سازمانی

    در سال 1398 قانون دریافت رمز پویا برای انجام تراکنش‌های اینترنتی بالای 100 هزار تومان اجرایی شد تا هم امنیت تراکنش‌های اینترنتی افزایش یابند و هم تا حد امکان جلوی کلاه‌برداری‌های اینترنتی گرفته شود. با اجرایی شدن قانون مذکور بسیاری از مشترکین قبوض خدماتی و به خصوص شرکت‌ها و سازمان‌هایی که می‌بایست در ماه تعداد زیادی قبوض را با مبالغ بیش از 100 هزار تومان پرداخت کنند دچار مشکلی شدند که شاید قابل پیشبینی نبود….

راهنمای قبضینو سازمانی

آموزش های قبضینو سازمانی.

مقالات منتخب