قبضینو

پرداخت قبوض خدماتی با یک رمز در قبضینو سازمانی

پرداخت قبوض خدماتی با یک رمز در قبضینو سازمانی

در سال 1398 قانون دریافت رمز پویا برای انجام تراکنش‌های اینترنتی بالای 100 هزار تومان اجرایی شد تا هم امنیت تراکنش‌های اینترنتی افزایش یابند و هم تا حد امکان جلوی کلاه‌برداری‌های اینترنتی گرفته شود. با اجرایی شدن قانون مذکور بسیاری از مشترکین قبوض خدماتی و به خصوص شرکت‌ها و سازمان‌هایی که می‌بایست در ماه تعداد زیادی قبوض را با مبالغ بیش از 100 هزار تومان پرداخت کنند دچار مشکلی شدند که شاید قابل پیشبینی نبود….

در سال 1398 قانون دریافت رمز پویا برای انجام تراکنش‌های اینترنتی بالای 100 هزار تومان اجرایی شد تا هم امنیت تراکنش‌های اینترنتی افزایش یابند و هم تا حد امکان جلوی کلاه‌برداری‌های اینترنتی گرفته شود. با اجرایی شدن قانون مذکور بسیاری از مشترکین قبوض خدماتی و به خصوص شرکت‌ها و سازمان‌هایی که می‌بایست در ماه تعداد زیادی قبوض را با مبالغ بیش از 100 هزار تومان پرداخت کنند دچار مشکلی شدند که شاید قابل پیشبینی نبود.

مشکل دریافت رمز پویا برای هر تراکنش اینترنتی در حوزه پرداخت قبوض

دریافت رمز پویا برای پرداخت قبوض خدماتی بالای 100 هزارتومان یا عدم امکان پرداخت گروهی قبوض از طریق درگاه‌های اینترنتی است بسیاری را دچار سردرگمی کرده است. به عنوان مثال فرض کنید شما حسابدار یک شرکت هستید و می‌بایست در 10 روز اول هر ماه به طور میانگین 1000 قبض خدماتی پرداخت نمایید؛ قبوضی که اغلب آن‌ها مبلغی بالای 100 هزار تومان دارند. حالا شما به جای پرداخت گروهی قبوض، باید آن‌ها را تک تک پرداخت کنید، یعنی شما در هر روز به طور میانگین باید 100 قبض را پرداخت نمایید و اگر تنها برای دریافت هر رمز پویا و طی کردن فرآیند پرداخت اینترنتی 4 دقیقه زمان صرف کنید، می‌شود 400 دقیقه در روز، عددی نزدیک به تمام ساعت کاری شما در روز.

پرداخت قبوض خدماتی با کیف پول

یکی از راه‌هایی که می‌توان مشکل دریافت رمز پویا برای پرداخت هر قبض خدماتی بالای 100 هزارتومان را حل کرد و مانند سابق به راحتی اقدام به پرداخت گروهی قبوض کرد، استفاده از کیف‌پول‌های الکترونیکی است که امروز تعداد زیادی از آن‌ها در ایران در حال فعالیت هستند اما آیا این کیف‌پول‌های موجود توانسته‌اند به طور کامل این مشکل را برطرف کنند؟ در ادامه برخی از مشکلاتی را که کیف‌پول‌های پر استفاده در ایران برای پرداخت قبوض با آن‌ها مواجه هستند را بررسی می‌کنیم.

مشکلات کیف‌پول‌ها برای پرداخت قبوض با یک رمز

  • عدم امکان استعلام قبوض خدماتی
  • عدم امکان استعلام خودکار قبوض خدماتی و اضافه کردن قبوض به صف پرداخت
  • عدم ارائه اسناد لازم جهت ثبت در دفاتر حسابداری
  • تسویه دیرهنگام مبلغ پرداخت شده با اداره‌های صادرکننده قبوض
  • محدودیت در شارژ کیف‌پول در هر روز
  • خارج شدن پول از حساب شرکت یا سازمان و خوابیدن پول در حساب کیف‌پول

این موارد برخی از مهم‌ترین دلایلی هستند که بسیاری از کیف‌پول‌های فعلی قابلیت استفاده برای پرداخت قبوض خدماتی با یک رمز را ندارند و همچنان امکان پرداخت گروهی قبوض از طریق این کیف‌پول‌ها ممکن نیست. در ادامه سعی می‌کنیم که یک راهکار مناسب برای پرداخت قبوض با دریافت یک رمز عبور را به شما معرفی کنیم.

پرداخت قبوض خدماتی با کیف پول

پنل سازمانی قبضینو، پرداخت تمامی قبوض با یک رمز

کاربرانی که از پنل سازمانی قبضینو استفاده می‌کنند، ضمن بهره‌مندی از امکانات مختلف این پنل همانند گزارش‌های تحلیلی، قبض المثنی، استعلام خودکار قبوض، قادر خواهند بود با یکبار تعریف قبوض خود در این پنل، قبوض به روز خود را مشاهده نمایند و تمامی آن‌ها را تنها با یک رمز پویا پرداخت نمایند.

تیم قبضینو با همکاری درگاه پرداخت سداد و مجموعه ایوا که ارائه دهنده کیف‌پول وابسته به بانک ملی است، کیف پول ایوا یا همان کیف پول بانک ملی را در سامانه خود پیاده‌سازی کرده است تا با استفاده از آن بتوان تنها با دریافت یک رمز تمامی قبوض خدماتی را پرداخت کرد.

مزایای کیف پول پیاده‌سازی شده در پنل سازمانی قبضینو

  • پیاده‌سازی کیف پول وابسته به بانک ملی با امنیت بالا
  • بدون محدودیت در سقف شارژ کیف‌پول
  • ارائه رسیدهای پرداخت مجزا برای هر قبض پرداخت شده به وسیله کیف پول
  • ارائه قبض المثنی قبوض پرداخت شده
  • امکان شارژ کیف پول در لحظه پرداخت قبوض و بدون نیاز به شارژ کیف پول در زمانی قبل از پرداخت قبوض
  • اطمینان در تسویه به موقع قبوض خدماتی توسط بانک ملی با صادرکنندگان قبوض

مدیریت قبوض برای سازمان‌ها و شرکت‌ها با پنل سازمانی قبضینو

ثبت دیدگاه

شما هم می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.
ثبت دیدگاه