قبضینو

نحوه ثبت شماره تلفن برای دریافت قبض برق با قبضینو

نحوه ثبت شماره تلفن برای دریافت قبض برق با قبضینو

هنگامی که برای اولین بار در سال ۱۳۹۸ دریافت قبض برق پیامکی جایگزین دریافت قبض برق کاغذی شد، دغدغه‌های ثبت شماره تلفن برای دریافت قبض برق، حذف شماره تلفن قبض برق، تغییر شماره تلفن قبض برق و نحوه دستیابی به اطلاعات مورد نیاز برای استعلام و دریافت قبض برق مانند شناسه قبض برق آغاز شد…

هنگامی که برای اولین بار در سال ۱۳۹۸ دریافت قبض برق پیامکی جایگزین دریافت قبض برق کاغذی شد، مزیت‌های فراوانی مانند کاهش هزینه‌های دولت، حفظ محیط زیست، سهولت در استعلام و پرداخت و … را برای همه به همراه داشت؛ اما، این تغییر بزرگی بود که نیاز به آموزش‌های گسترده پیش از اجرا داشت که به خوبی انجام نگرفت. در ادامه، بسیاری از افراد برای دریافت قبض برق از طریق پیامک با مشکل مواجه می‌شدند؛ مثلاً، آنها در مورد روش‌های ثبت شماره تلفن برای قبض برق، روش‌های حذف شماره تلفن قبض برق و روش‌های تغییر شماره تلفن قبض برق پرسش‌هایی داشتند که بی‌پاسخ مانده بود.

در نتیجه، تهیه‌ی یک راهنمای جامع برای قبض پیامکی برق شامل فعال‌سازی پیامک قبض برق، غیرفعال‌سازی پیامک قبض برق، تغییر شماره تلفن قبض برق و … واجب به نظر می‌رسد؛ بنابراین، قبضینو این کار را برای شما کرده است تا شما بتوانید راحت‌تر از همیشه قبض پیامکی برق خود را دریافت کنید. همراه قبضینو باشید تا همه‌چیز را در مورد قبض برق پیامکی بدانید.

دریافت پیامک قبض برق

پیامک قبض برق حاوی اطلاعات مشابه با قبض کاغذی است؛ اما، برخی از جرئیات مرتبط با نحوه مصرف برق را ندارد. نکته‌ی حائز اهمیت در مورد پیامک قبض برق این است که پیامک قبض برق تهران از سرشماره‌ی ثابت ۱۰۰۰۱۵۲۱ و پیامک قبض برق شهرستان‌ها از سرشماره‌ی ثابت ۲۰۰۰۱۵۲۱ ارسال می‌شود؛ بنابراین، اگر پیامک با محتوای قبض برق دریافت کردید که از سرشماره‌ای به غیر از سرشماره‌های مذکور ارسال شده بود، آنها را حذف کنید. در ادامه، جزئیات پیامک قبض برق را معرفی و بررسی خواهیم کرد تا شما را با اطلاعات موجود در قبض پیامکی برق آشنا کنیم:

  • نام مشترک
  • مهلت پرداخت
  • شماره اشتراک
  •  شناسه‌ی قبض
  •  شناسه‌ی پرداخت
  •  شماره‌ی بدنه کنتور
  • هزینه مصرف برق دوره پیشین
  • مبلغ بدهکاری یا بستانکاری قبلی
  • و …

بیشتر بخوانید: حذف قبض کاغذی: راهنمای حذف قبوض کاغذی برق و تلفن

قبض برق

روش‌های ثبت شماره تلفن برای دریافت پیامک قبض برق

اگر شما هم به دنبال نحوه ثبت شماره تلفن برای قبض برق هستید، باید بدانید که ۵ روش برای دریافت پیامک قبض برق وجود دارد. شما می‌توانید با توجه به اطلاعاتی که در دسترس دارید، روش مورد نظر خود را انتخاب کنید. ما در ادامه همه‌ی روش‌های فعال سازی قبض پیامکی برق را معرفی و بررسی خواهیم کرد؛ بنابراین، همراه قبضینو بمانید.

ثبت شماره تلفن برای دریافت پیامک قبض برق از طریق مامور برق

هنگامی که برای اولین بار فرآیند جایگزینی قبض پیامکی به جای قبض کاغذی آغاز شد، دسترسی به شماره تلفن مردم جهت ارسال پیامک نیاز بود؛ بنابراین، ابتدا، مأموران برق برای ثبت شماره تلفن مردم به صورت حضوری اقدام کردند. آنها حین کنتورخوانی، شماره تلفن مردم را ثبت می‌کردند تا هر دوره قبض برای آن‌ها پیامک شود و بتوانند برای پرداخت قبض برق اقدام کنند.

این روش مشکلات فراوانی داشت؛ مثلاً، ممکن بود که برخی از افراد در محل حضور نداشته باشند که شماره تلفن خود را به مأموران برق اعلام کنند یا ممکن بود که برخی از افراد مستأجر باشند که مدام در حال جابه‌جایی هستند بنابراین نیاز به قطع و وصل پیامک خانه‌های خود دارند. در نتیجه، این روش در قدم اول کارامد بود اما کافی نبود.

ثبت شماره تلفن قبض برق از طریق مامور برق

ثبت شماره تلفن برای دریافت قبض برق از طریق پیامک

روش ثبت شماره تلفن برای دریافت قبض برق از طریق پیامک جایگرین مناسبی برای روش پیشین بود که همچنان طرفداران زیادی دارد. کافی است شماره شناسه قبض خود را در الگوی اعلام شده به یک سرشماره ارسال کنید تا قبض برق هر دوره را دریافت کنید. اگر ساکن تهران هستید، باید شناسه قبض برق خود را با الگوی «1*شماره شناسه قبض» به سرشماره‌ی 10001521 ارسال کنید و اگر ساکن سایر شهرستان‌ها و روستاها و … هستید، باید شناسه قبض برق خود را با الگوی «1*شماره شناسه قبض» به سرشماره‌ی 20001521 ارسال کنید.

این سرشماره متعلق به شرکت برق است؛ بنابراین، پیامک‌های دریافتی نیز باید با همین سرشماره‌ها باشد یعنی اگر ساکن تهران هستید، پیامک‌های قبض برق شما با سرشماره‌ی 10001521 ارسال می‌شود و اگر ساکن سایر شهرستان‌ها و روستاها و … هستید، پیامک‌های قبض برق شما با سرشماره‌ی 20001521 ارسال می‌شود. در نتیجه، هر گونه پیامک با سرشماره‌ی ناشناس فاقد اعتبار است.

ثبت شماره تلفن قبض برق از طریق پیامک

ثبت شماره تلفن برای دریافت قبض برق از طریق تلفن

شما می‌توانید از طریق تلفن ثابت یا تلفن همراه با شماره‌ی ۱۵۲۱ تماس بگیرید؛ سپس،  گزینه‌ی ۲ را انتخاب کنید تا شماره تلفن خود را برای برای دریافت قبض پیامکی برق ثبت کنید. در ضمن، اگر تمایلی به دریافت پیامک قبض برق ندارید، می‌توانید هر دوره با شماره ۱۵۲۱ تماس بگیرید تا قبض برق خود را استعلام و پرداخت کنید؛ کافیست، گزینه‌ی ۱ را انتخاب کنید. شما باید شناسه قبض خود را با الگویی که گفته می‌شود، وارد کنید. در ادامه، شما می‌توانید مبلغ قابل پرداخت را بشنوید؛ سپس، در صورت تمایل نسبت به پرداخت آن از طریق وارد کردن شماره کارت و رمز دوم (پویا یا ثابت) اقدام کنید.

ثبت شماره تلفن برای دریافت قبض برق از طریق سایت و اپلیکیشن شرکت برق

اگر از روش‌های پیشین موفق به ثبت شماره تلفن برای دریافت قبض برق نشدید، فقط باید وارد سایت شرکت برق به نشانی tbtb.ir شوید یا وارد اپلیکیشن شرکت برق با نام آبفا شوید. در ادامه، شما باید گزینه‌ی «خدمات صورت‌حساب قبض» را انتخاب کنید؛ سپس، شماره تلفن خود را وارد کنید. شما برای ثبت شماره تلفن خود از طریق سایت و اپلیکیشن شرکت برق نیاز به شناسه قبض برق دارید.

ثبت شماره تلفن برای دریافت قبض برق از طریق پیشخوان دولت

شما می‌توانید با مراجعه حضوری به دفاتر پیشخوان دولت برای ثبت شماره تلفن خود جهت دریافت قبض برق از طریق پیامک اقدام کنید؛ کافیست، یک قبض کاغذی برق پیشین خود را به همراه داشته باشید یا دست‌کم شناسه قبض برق را به همراه مدارک شناسی‌تان به همراه داشته باشید. در ضمن، شما می‌توانید با مراجعه حضوری به شعب شرکت برق در مناطق خود جهت ثبت شماه تلفن برای دریافت قبض برق پیامکی اقدام کنید؛ اما، پیشنهاد ما این است که برای جلوگیری از اتلاف وقت و انرژی از روش‌های ساده‌تر مانند پیامک، تلفن، سایت و اپلیکیشن به صورت غیرحضوری استفاده کنید.

چگونه شناسه قبض برق را پیدا کنیم؟

حتما متوجه شده‌اید که شما برای ثبت شماره تلفن برای دریافت قبض برق پیامکی در تمام روش‌های گفته شده به شناسه قبض برق نیاز دارید؛ بنابراین، باید بدانید که چگونه شناسه قبض برق را پیدا کنید. شما ۲ روش برای پیدا کردن شناسه قبض برق دارید.

اول اینکه یک قبض کاغذی قدیمی برق را پیدا کنید که شناسه قبض برق بر روی آن نوشته شده باشد. دوم اینکه شماره بدنه کنتور را با الگوی «1*شماره بدنه کنتور» به سرشماره‌ی 500040121 ارسال کنید تا شناسه قبض برای شما ارسال شود.

شناسه قبض برق

روش‌های حذف شماره تلفن برای قبض برق

گاهی پیش می‌اید که شما نیاز به حذف شماره تلفن خود از سامانه شرکت برق جهت عدم دریافت قبض برق پیامکی داشته باشید. شما می‌توانید از تمام روش‌های فعال‌سازی قبض پیامکی برق برای غیرفعال‌سازی قبض پیامکی برق استفاده کنید. ما در ادامه ۴ روش غیرفعال‌سازی قبض پیامکی برق را معرفی و بررسی می‌کنیم؛ بنابراین، همراه قبضینو بمانید.

بیشتر بخوانید: ثبت و حذف پیامک قبض آب، گاز، برق و تلفن ثابت

حذف شماره تلفن قبض برق از طریق پیامک

شما می‌توانید با ارسال شناسه قبض در یک الگو به سرشماره‌ی شرکت برق شماره تلفن خود را از سامانه پاک کنید تا پیامک آن را دریافت نکنید. اگر ساکن تهران هستید، باید شناسه قبض برق خود را با الگوی «2*شماره شناسه قبض» به سرشماره‌ی 10001521 ارسال کنید و اگر ساکن سایر شهرستان‌ها و روستاها و … هستید، باید شناسه قبض برق خود را با الگوی «2*شماره شناسه قبض» به سرشماره‌ی 20001521 ارسال کنید.

حواستان باشد که فعال‌سازی و غیرفعال‌سازی شماره تلفن برای دریافت یا عدم دریافت پیامک تنها در الگوی آن متفاوت است؛ وگرنه، در هر دو حالت شما باید شناسه قبض خود را به سرشماره‌ی متناسب با محل زندگی‌تان ارسال کنید. اگر قصد فعال‌سازی دارید، در الگو عدد ۱ را قرار دهید و اگر قصد غیرفعال‌سازی دارید، در الگو عدد ۲ را قرار دهید.

نکته: اگر شناسه قبض خود را بدون هیچ الگویی به سرشماره‌های مذکور ارسال کنید، اخرین قبض برق دوره را با جزئیات کامل دریافت خواهید کرد. در ضمن، اگر الگوی «0*شماره شناسه قبض» را ارسال کنید، تعداد و عدد شناسه قبض‌های شما نمایش داده می‌شود.

حذف شماره تلفن قبض برق از طریق تلفن

اگر می‌خواهید حذف شماره تلفن برای عدم دریافت قبض برق را از طریق تلفن انجام دهید؛ کافیست، شماره‌ی ۱۵۲۱ را با تلفن ثابت یا تلفن همراه شماره‌گیری کنید. در ادامه، گزینه‌ی ۲ را انتخاب کنید تا با اپراتور صحبت کنید؛ سپس، درخواست خود را اعلام کنید تا برایتان انجام شود.

حذف شماره تلفن قبض برق از طریق سامانه شرکت برق

شما می‌توانید از همان روشی که برای ثبت شماره تلفن برای قبض برق استفاده کردید برای حذف شماره تلفن برای قبض برق استفاده کنید؛ کافیست، وارد سایت یا اپلیکیشن شرکت برق شوید. در ادامه، مدیریت صورت‌حساب قبض را انتخاب کنید؛ سپس، شماره‌ی ثبت شده را حذف کنید.

حذف شماره تلفن قبض برق از طریق پیشخوان دولت

اگر از روش‌های پیشین موفق به غیرفعال‌سازی پیامک قبض برق نشدید، باید به صورت حضوری به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنید تا فرآیند حذف شماره تلفن از سامانه انجام شود. اگر از طریق دفاتر پیشخوان دولت نیز موفق به حذف شماره تلفن خود نشدید، باید به یکی از شعب شرکت برق در مناطق خود مراجعه کنید تا شماره تلفن خود را از سامانه حذف کنید.

روش‌های تغییر شماره تلفن قبض پیامکی برق

گاهی پیش می‌اید که شما نیاز به ثبت یا حذف شماره تلفن قبض برق نداشته باشید؛ بلکه، تنها به علت نقل مکان یا به علت تغییر شماره تلفن نیاز به تغییر اطلاعات ثبت شده مانند شناسه قبض برق یا شماره تلفن داشته باشید. شما برای این کار روش اختصاصی ندارید؛ بلکه، باید ابتدا نسبت به حذف شماره تلفن از سامانه شرکت برق از روش‌های گفته شده اقدام کنید؛ سپس، مجدد برای ثبت شماره تلفن از روش‌های گفته شده اقدام کنید.

این فرآیند کمی طولانی است؛ اما، شما تنها همین روش را دارید. پیشنهاد ما این است که برای جلوگیری از خطا، روش مراجعه به سامانه شرکت برق (سایت یا اپلیکیشن) را انتخاب کنید.

سایر روش‌های دریافت قبض برق

تا اینجا در مورد روش‌‌های متنوع دریافت قبض پیامکی برق صحبت کردیم؛ یعنی، به شما آموزش دادیم که چطور قبض برق پیامکی خود را از روش‌های متنوع فعال یا غیرفعال کنید. همانطور که متوجه شدید، این روش سختی‌های خود را دارد به خصوص که روش پرداخت آن نامشخص است. در حقیقت، شما برای پرداخت قبض پیامکی برق باید از روش‌های دیگر استفاده کنید؛ اما، قبض الکترونیکی برق این مشکل را ندارد. شما می‌توانید با انتخاب یک سامانه جامع، قبض برق خود را به صورت همزمان استعلام و پرداخت کنید. در ادامه، بهترین روش استعلام و پرداخت همزمان قبض برق الکترونیکی را به شما معرفی می‌کنیم.

قبض الکترونیکی برق

دریافت و پرداخت قبض الکترونیکی برق از قبضینو

شما می‌توانید تنها با در دست داشتن شناسه قبض برق خود نسبت به دریافت قبض الکترونیکی برق اقدام کنید؛ کافیست، یک سامانه (سایت یا اپلیکیشن) را انتخاب کنید که در حوزه‌ی استعلام و پرداخت خدمات قبض را ارائه می‌دهد. قبضینو به عنوان سامانه پیشگام در حوزه‌ی قبض الکترونیک امکان استعلام و پرداخت همزمان قبوض را برای شما فراهم کرده است؛ کافیست، وارد سایت یا اپلیکیشن آن شوید سپس گزینه‌ی قبض برق را انتخاب و در ادامه، شناسه قبض برق خود را وارد کنید.

شما می‌توانید شناسه قبض برق خود را در سامانه قبضینو ذخیره و نام‌گذاری کنید. هنگامی که این کار را انجام دهید در مراجعات بعدی نیازی به ورود اطلاعات ندارید؛ بلکه، تنها یا یک کلیک قبض برق الکترونیکی خود را استعلام و پرداخت کنید. در ضمن، شما می‌توانید رسید قبض برق پرداخت شده را از طریق مراجعه به سوابق در پروفایل خود دریافت کنید. لازم به ذکر است که شما با استفاده از قبضینو می‌توانید تمام قبوض خود را به صورت آنی تسویه کنید.

جمع‌بندی…

ما در این مطلب یک راهنمای جامع برای دریافت پیامک قبض برق تهیه کردیم. ابتدا، پیامک قبض برق را به همراه جزئیات آن بررسی کردیم؛ سپس، روش‌های ثبت شماره تلفن برای دریافت قبض پیامکی برق را بررسی کردیم. در ادامه، روش‌های حذق شماره تلفن قبض برق را گفتیم. از آنجایی که ثبت و حذف شماره از سامانه شرکت برق نیاز به شناسه برق دارد، نحوه دستیابی به شناسه قبض برق را آموزش دادیم. در نهایت، روش جایگزین دریافت قبض برق پیامکی یعنی دریافت قبض برق الکترونیکی را معرفی کردیم. این روش امکان استعلام و پرداخت همزمان قبض برق را فراهم می‌کند؛ بنابراین، روشی ساده‌تر، سریع‌تر و مطمئن‌تر است به خصوص زمانی که از سامانه قبضینو که پیشگام در این حوزه است، استفاده شود.

ثبت دیدگاه

شما هم می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.
باران

سلام من اصلا مالک نیستم که قبض برام پیامک بشه هر ماه قبض ی مشترک برق دیگه ای برام پیامک میشه لطفا راهنمایی کنید چطور شماره من برای اون مشترک حذف شه

پشتیبانی قبضینو

سلام برشما
لطفا به اداره مخابرات منطقه خود مراجعه کرده و از کارشناس مربوطه بخواهید که شماره تلفن شما را از سامانه دریافت قبض پیامکی حذف کند.
شاد و پیروز باشید.

سهرابی

سلام قبض برق برام پیامک نمیشه چه کنم؟

پشتیبانی قبضینو

سلام دوست عزیز
شما می‌توانید به سامانه برق کشور مراجعه کرده و شماره تماس خود را برای دریافت پیامک قبض برق ثبت کنید یا 3* شماره بدنه کنتور را به 500040121 پیامک کنید و شناسه قبض دریافتی را به همراه *۱ به سامانه 1001521 ارسال کنید تا قبض پیامکی شما فعال شود.
پاینده باشید.

سلوه یعقوبیان

قبض برق وآب

پشتیبانی قبضینو

سلام وقت بخیر
برای دریافت پیامک قبض آب باید شماره اشتراک 8 رقمی که در قبوض قدیمی‌تان ثبت شده است را به 30004122 ارسال کنید. جهت دریافت پیامک قبض برق هم،‌ لطفا ‌‌3* شماره بدنه کنتور را به 500040121 ارسال کنید.
سربلند و امیدوار باشید.

سلوه یعقوبیان

قبض برق

پشتیبانی قبضینو

سلام وقت بخیر
برای دریافت قبض برق و آب به‌صورت پیامکی به‌ترتیب زیر عمل کنید:
-دریافت قبض برق: ارسال شناسه قبض برق *۱ به 10001521 (درصورت نداشتن شناسه: ارسال ‌‌3* شماره بدنه کنتور به 500040121)
– دریافت قبض آب: ارسال کد اشتراک 8 رقمی به 30004122 (شماره اشتراک در قبوض قبلی درج شده است درصورت عدم دسترسی به آن می‌توانید از سامانه آب و فاضلاب کشور اقدام کنید.)
پاینده باشید.

علی رمضانپور

سلام خسته نباشی من میخواستم پیامک برق برایم بشه

پشتیبانی قبضینو

سلام دوست عزیز وقت بخیر
برای دریافت پیامک قبض برق، لطفا شناسه قبض برق را به همراه *۱ به شماره 10001521 پیامک کنید. شناسه قبض را می‌توانید از آخرین قبض پرداختی بردارید. اگر به شناسه قبض دسترسی ندارید باید 3* شماره بدنه کنتور را به 500040121 پیامک کنید.
پایدار و سبز باشید.

ناصر عالمی

سلام من میخوام برای این شماره پیامک بیاد

پشتیبانی قبضینو

سلام وقت بخیر
برای دریافت قبض برق پیامکی باید شناسه قبض برق*۱ را به شماره 10001521 پیامک کنید.
پیروز باشید.

نصرالله حسن علیپور

شماره عوض میکنم

پشتیبانی قبضینو

سلام دوست گرامی
برای تغییر شماره تلفن جهت دریافت قبض برق می‌توانید به سامانه برق من مراجعه کرده یا از اپلیکیشن آن استفاده کنید یا از طریق تماس با 1521 شماره تلفن‌همراه جدید را به‌همراه شناسه قبض اعلام کنید تا تغییرات انجام شود.
سربلند و پیروز باشید.

معصومه سالمی

مستاجر

پشتیبانی قبضینو

سلام وقت بخیر
برای دریافت قبض برق باید 3* شماره بدنه کنتور به 500040121 پیامک کنید.
سبز و پایدار باشید.

حسینعلی راشکی

لطفاً آین شماره را ثبت کنید

پشتیبانی قبضینو

سلام وقت بخیر
اطلاعات مربوط به قبوض شخصی بوده و باید تمام شما ثبت شود. مراحل ثبت شماره برای دریافت قبض پیامکی به‌ این‌صورت است که شناسه قبض برق را به همراه *1 (شناسه قبض برق*1) به سامانه پیامکی 10001521 ارسال کنید. درصورتی‌که به شناسه قب برق دسترسی ندارید، شماره کنتور را با *3 (شماره کنتور*3) به 500040121 ارسال کنید.
پایدار و پر امید باشید.

علی رفیعی آخوله

پرداخت قبض

پشتیبانی قبضینو

سلام وقت بخیر
برای پرداخت قبض برق می‌توانید از خدمت استعلام و پرداخت قبض برق قبضینو استفاده کنید. همچنین برای دریافت دوره قبض برق پیامکی هم باید شناسه قبض برق را به همراه *۱ (شناسه قبض*۱) به سامانه توزیع برق کشور به شماره 10001521 پیامک کنید.
شاد و سلامت باشید.

اسماعیل مقدم

برای دریافت قبض

پشتیبانی قبضینو

سلام دوست گرامی
برای دریافت قبض برق از طریق پیامک، باید شماره تلفن خود را در قسمت پیام نوشته و بعد از آن کد شهر را تایپ کنید و آن را به سرشماره 0212020 ارسال کنید. بعد از این پیام تاییدیه را دریافت کرده و به آن جواب دادید، قبض تلفن به‌صورت دوره‌ای برای شما ارسال می‌شود.
برقرار و سلامت باشید.

محمد جعفر زارعی

مشهد

موسی ولایتی

تغییر شماره

پشتیبانی قبضینو

درود بر شما
برای تسویه قبض برق، می‌توانید وارد سرویس استعلام و پرداخت قبض برق قبضینو شده و بعد از درج شناسه قبض، گزینه نمایش جزئیات یا استعلام را وارد کنید.
برای درج شماره تلفن جدید در سامانه برق کشور هم، باید از طریق خود سامانه برق اقدام کنید.
پایدار و سبز بمانید.

باقری چابک

چطور میتونم شماره تلفنمو ثبت کنم

پشتیبانی قبضینو

سلام بر شما
پرای ثبت شماره تلفن برای دریافت قبض برق از قبضینو باید به سرویس استعلام و پرداخت قبض برق مراجعه کرده و کادر ابتدای صفحه شماره تلفن خود را ثبت کرده و دکمه سبز رنگ را بزنید.
باتشکر از همراهی شما

حاتم هوشمند سیاهمزگی

سلام من خونه رو عوض کردم الان برام پیامک نمیاد شماره بدنه کنتور 7273333هستش باید چکار کنم

پشتیبانی قبضینو

سلام وقت به‌خیر
برای پیگیری این مورد باید یک‌بار به اداره برق منطقه خودتان مراجعه کنید تا شماره شما در سیستم بررسی شود.

اسماسادات موسوی نسب

عالی

دزفول زیباشهر

میخوام قبض برق بیاد رو گوشی خودم اما چون کنترل تو خونه طبقه بالا هست نمیدوم کی اداربرق میاد

پشتیبانی قبضینو

سلام دوست عزیز وقت بخیر
برای دریافت پیامک قبض برق نیازی به اطلاعات کنتور نیست. فقط کافیست شناسه قبض برق خود را با الگوی «1*شناسه قبض» به سرشماره 20001521 ارسال کنید تا در هر دوره قبض برقتان را به‌صورت پیامک دریافت کنید. برای دسترسی یه شناسه قبض برق هم می‌توانید یکی از قبوض قدیمیتان را بررسی کنید.
برقرار باشید.

غلامعلی سواره

شماره وارد شده برای قبض پیامک

پشتیبانی قبضینو

سلام وقت بخیر
برای دریافت قبض برق به‌صورت پیامک باید شناسه قبض خود را با الگوی 1*شناسه قبض به یکی از سرشماره های زیر پیامک کنید:
1) 10001521: برای ساکنین تهران
2) 20001521: برای ساکنین شهر
برقرار باشید.

تهران_ابشار

شناسه ندارم

پشتیبانی قبضینو

سلام وقت به‌خیر
برای پیدا کردن شناسه قبض می‌توانید از قبوض قدیمی کاغذی استفاده کنید. اگر به قبوض قدیمی خود دسترسی ندارید، باید به اداره برق محل سکونت خودتان مراجعه کنید.

قنبردیوارکش

پیامک فیض ازگوشیم پاک شده نه شناسه قبض دارم چطوری پیام دوم برایم میاد

پشتیبانی قبضینو

سلام دوست عزیز
برای پیدا کردن شناسه قبض چند روش وجود دارد. ۱- از روی قبوض قدیمی مشاهده کنید. ۲- از مامور قرائت کنتور سوال کنید. ۳- به اداره برق محل سکونت خود مراجعه کنید.
بعد از دریافت شناسه قبض می‌توانید از طریق قبضینو نسبت به استعلام و پرداخت اقدام کنید.

علی اکبر وظیفه رزي

از اینکه کاغذجمع خیلی عالی شده

فوادرجبی

سلام وقت بخیر خطی که پیامک برق می‌اومد برامون گم شده الان میخوام به شماره جدید بیاد

پشتیبانی قبضینو

سلام دوست عزیز
اگر محل سکونت شما تهران است، می‌توانید برای ثبت شماره موبایل خود، شناسه قبض را در فرمت زیر به شماره 10001521 ارسال کنید.
شناسه قبض * 1

عبدالله نظری

میخواهم شماره تلفن استعلام را تغییر دهم.

پشتیبانی قبضینو

درود جناب نظری وقت بخیر
شما می توانید از طریق این روش‌هاشماره تلفن خود برای استعلام قبوض را تغییر دهید:
1)از طریق تلفن ثابت یا همراه با شماره‌ ۱۵۲۱ تماس بگیرید.
2) وارد سایت شرکت برق به آدرس tbtb.ir یا اپلیکیشن آبفا شوید. سپس گزینه‌ «خدمات صورتحساب قبض» را انتخاب کنید و شماره تلفن قبلی را حذف و شماره جدید خود را وارد کنید.
3) به‌صورت حضوری به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنید. حتما یکی ازقبوض قبلی کاغذی برق یا شناسه قبض برق را به همراه مدارک شناسایی خود به همراه داشته باشید.
سبز و برقرار باشید.

عزیز فلاحی

سلام میخوام ثبت شماره داشته باشم

پشتیبانی قبضینو

سلام آقای فلاحی عزیز
برای ثبت شماره می توانید از طریق 4 روش اقدام کنید.
روش اول: برای ثبت شماره به صورت پیامکی، اگر ساکن تهران هستید، باید شناسه قبض برق خود را با الگوی 1*شماره شناسه قبض به سامانه 10001521 و اگر ساکن سایر شهرستان‌ها و روستاها باشید با همین الگو را به شماره 20001521 ارسال کنید.
روش دوم: شما می توانید از طریق تماس با شماره‌ ۱۵۲۱ و انتخاب گزینه ۲ شماره تلفن خود را برای دریافت قبض پیامکی برق ثبت کنید.
روش سوم: وارد سایت شرکت برق به نشانی tbtb.ir شوید یا اپلیکیشن این سازمان با نام آبفا را بر روی گوشی خود نصب کنید. سپس گزینه‌ (خدمات صورت‌حساب قبض) را انتخاب کرده و شماره تلفن خود را وارد کنید. یادتان باشد که در این روش نیاز به شناسه قبض برق دارید.
روش چهارم: با در دست داشتن یکی از قبوض کاغذی قبلی برق یا حداقل شناسه قبض برق به همراه مدارک شناسایی، به یکی از دفاتر پیشخوان منطقه مراجعه و شماره خود را برای دریافت پیامکی قبوض ثبت نمایید.
ماندگار و سبز باشید.

اسماعیل صدیق فرشیان

قبض برق راخواهانم

پشتیبانی قبضینو

سلام دوست عزیز
برای پرداخت قبض برق خود در صفحه استعلام قبض برق سایت یا اپلیکیشن قبضینو می‌توانید با وارد کردن شناسه قبض، پرداخت خود را انجام دهید.

جاوید احمدی

قبض برق به خودم ارسال شود

پشتیبانی قبضینو

سلام وقت به‌خیر
اگر ساکن تهران هستید، می‌توانید برای ثبت شماره موبایل خود از ارسال پیامک استفاده کنید تا صورت‌حساب ماهانه قبض برق برای شما ارسال شود. برای انجام این کار کافیست شماره شناسه قبض را در فرمت زیر به شماره 10001521 ارسال کنید.
شناسه قبض * 1

ثبت دیدگاه