قبضینو

پرداخت قبوض

  • آدرس و تلفن مراکز مخابرات تهران – مشخصات کامل اداره های مخابرات تهران

    به‌روزترین آدرس و تلفن مراکز مخابرات کلیه مناطق تهران

    چند وقتی است که سازمان مخابرات هم همانند دیگر سازمان‌های دولتی برخی از خدمات خود را به صورت حضوری و غیر حضوری ارائه می‌دهد تا ساکنان استان تهران بتوانند اقدامات لازم را به راحتی انجام دهند. شما برای استفاده از خدمات نیاز دارید که گاهی به صورت حضوری به مراکز مخابرات مراجعه کنید؛ بنابراین، نیاز…

  • راهنمای کامل خرید اینترنت همراه اول با آموزش مرحله به مرحله

    راهنمای کامل خرید اینترنت همراه اول با آموزش مرحله به مرحله

    خرید اینترنت همراه اول یکی از خدماتی است که مورد نیاز همه‌ی مشترکین همراه اول است؛ بنابراین، اطلاع از نحوه خرید اینترنت همراه اول به صورتی که پاسخگوی نیاز مشترکین متعدد با سنین متفاوت اپراتور همراه اول باشد، امری ضروری است….

  • انواع بسته اینترنت ایرانسل را بیشتر بشناسید

    انواع بسته اینترنت ایرانسل را بیشتر بشناسید

    اپراتور ایرانسل با نماد Irancell دومین اپراتور تلفن همراه در کشور ایران محسوب می‌شود. این اپراتور خدمات اینترنت را با بهترین کیفیت ارائه می‌دهد؛ مثلاً، بسته‌های اینترنت متنوعی را متناسب با نیازهای متفاوت مشترکین خود فراهم کرده است….

  • چگونه خرید بسته‌ اینترنت ایرانسل را در کوتاه‌ترین زمان انجام دهیم؟

    خرید بسته اینترنت همیشه دردسرهای خودش را داشته؛ حالا با فراموشی کد دستوری و عدم دسترسی به آدرس سایت‌ها این دغدغه بیشتر از قبل گریبان حال مشترکین ایرانسل شده است. اپلیکیشن‌های موبایلی امکان خرید بسته اینترنت ایرانسل در کوتاه‌ترین زمان را فراهم کردند……

  • همه آنچه که باید درباره آزادراه تبریز ارومیه بدانید؛ از تاریخچه تا پرداخت عوارض

    روش های پرداخت عوارض آزادراهی ارومیه تبریز و قیمت عوارض آزادراهی ارومیه تبریز

    عوارض آزادراه تبریز ارومیه در مدت زمان کوتاهی از ۷۰۰۰ تومان به ۹۰۰۰ تومان رسیده است. جاده‌های ناهموار و عدم رعایت برخی از زیر ساخت‌ها باعث شده افراد زیادی مخالف افزایش مبلغ این عوارضی باشند اما این آزادراه از چند قطعه تشکیل شده است؟ و چطور می‌توانیم عوارض را پرداخت کنیم؟ برای رسیدن به تمام این سوالات نیاز است کلیک کنید و مقاله کامل را بخوانید….

  • هر آن چیزی که باید درباره هزینه‌ها و عوارض خودرو بدانید!

    هر آن چیزی که باید درباره هزینه‌ها و عوارض خودرو بدانید!

    بر خلاف باور رانندگان، عوارض خودرو صرفا مربوط به عوارض آزادراهی و شهرداری نیست بلکه هزینه‌های دیگری نیز وجود دارند که رانندگان باید نسبت به پرداخت آن‌ها اقدام کنند. برای آشنایی با انواع عوارض آزادراه و شناخت روش‌های پرداخت آن‌ها کافی است …….

  • راهنمای کامل شناخت آزادراه غدیر + مبلغ عوارضی آزادراه الغدیر

    عوارض آزادراه الغدیر و تاریخچه آزادراه الغدیر

    تنها یک سال از ساخت آزادراه الغدیر گذشته است و این آزادراه تاثیر بسزایی در کاهش ترافیک آزادراه‌های دیگر به‌خصوص تهران کرج داشته است. جالب است بدانید در این آزادراه شما می‌توانید تنها مبلغ عوارضی یک قطعه از آزادراه را پرداخت کنید و سپس از اولین خروجی خارج شوید اما آیا می‌دانستید نرخ عوارض آزادراه غدیر چقدر است؟ و شما می‌توانید این عوارض آزادراهی را از طریق روش …….

  • تمامی روش های پرداخت قبض تلفن ثابت که باید بدانید!

    با همه روش‌های پرداخت قبض تلفن ثابت آشنا شوید!

    بدون شک بهترین شیوه پرداخت روشی است که شما بتوانید بدون نیاز به قبض کاغذی بتوانید بدهی خود را در کوتاه‌ترین زمان پرداخت کنید. از طرفی قبض تلفن ثابت همانند سایر قبوض مهلت پرداخت محدود دارند و اگر در آن بازه نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام نکنید، خط قطع می‌شود….

  • چگونه مالیات نقل و انتقال خودرو را محاسبه و پرداخت کنیم؟

    چگونه مالیات نقل و انتقال خودرو را محاسبه و پرداخت کنیم؟

    پرداخت مالیات نقل و انتقال خودرو پیش از نقل و انتقال خودرو و مراجعه به مراکز تعویض پلاک از اهمیت زیادی برخوردار است. اگرچه برخی از افراد تا پیش از اجرای این قانون نسبت به فروش خودرو اقدام کرده‌اند؛ اما باید بدانید پرداخت این هزینه به‌عهده فروشنده است. در این شرایط بهترین کار این است پیش از ایجاد مشکل نسبت به پرداخت مبلغ مالیاتی اقدام کنید تا با چالش یا مشکلات جدید روبه‌رو نشوید….

پرداخت قبوض

معرفی انواع روش های پرداخت قبض و راهکار جدید استعلام قبض

مقالات منتخب