قبضینو

مهلت پرداخت عوارض آزادراهی و اعتراض به جریمه عوارض آزادراه

مهلت پرداخت عوارض آزادراهی و اعتراض به جریمه عوارض آزادراه

اگر الکترونیکی شدن عوارض آزادراهی یک عیب داشته باشد، قطعا فراموشی پرداخت پس از عبور از آزادراه است. این فراموشی هم برای دولت به‌خاطر عدم بازگشت سرمایه و هم برای مردم به‌خاطر جریمه عوارض آزادراهی مشکل‌ساز است…

الکترونیکی شدن پرداخت عوارض آزادراهی، در کنار تمام مزایای کوچک و بزرگ، معایبی دارد که آگاهی از آنها واجب است. مهم‌ترین عیب آن، فراموشی پرداخت عوارض آزادراهی پس از عبور از آزادراه است. این موضوع نه‌تنها برای دولت به‌خاطر عدم بازگشت سرمایه دردسرساز است؛ بلکه، برای شما نیز تبعاتی مانند جریمه عوارض آزادراهی را به همراه دارد. اگر می‌خواهید از جریمه عدم پرداخت عوارض آزادراهی در امان باشید، همراه قبضینو بمانید.

ضرورت پرداخت عوارض آزادراه چیست؟

مبلغی که با عنوان عوارض آزادراه از شما کسب می‌شود، صرف ساخت آزادراه‌های جدید و نگهداری از آزادراه‌های قدیمی می‌شود؛ بنابراین، اگر پرداخت عوارض آزادراهی از سوی شما انجام نشود، اقدامات مذکور انجام نمی‌شود. در نتیجه، پرداخت عوارض آزادراهی برای راحتی شماست تا بتوانید از امکانات بیشتر و بهتری بهره‌مند شوید؛ اما، باید بدانید که فقط پرداخت آن کافی نیست. شما باید پرداخت آن را در مهلت معین انجام دهید تا جریمه نشوید.

مهلت پرداخت عوارض آزادراهی

مهلت پرداخت عوارض آزادراهی معادل ۱۵ روز است که از زمان ثبت تردد شما از آزادراه با دوربین‌های عوارضی محاسبه می‌شود؛ البته، مهلت پرداخت عوارض آزادراهی در طول زمان دست‌خوش تغییرات متعددی بوده است. ابتدا، این مهلت تنها ۲۴ ساعت بود که با یک پیامک عوارض آزادراهی اطلاع‌رسانی می‌شد؛ البته، طی ۲ مرحله پس از پیامک اول، یادآوری با پیامک دوم و پیامک سوم صورت می‌گرفت. اگر اقدامی برای پرداخت پس از دریافت پیامک دوم و پیامک سوم انجام نمی‌شد، جریمه ۳۰ هزارتومانی لحاظ می‌شد. این مهلت، با توجه به ناآشنا بودن مردم با روش جدید پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراهی، بسیار کوتاه بود. در نتیجه، مهلت پرداخت، به ۷ روز سپس به ۱۵ روز، افزایش یافت تا فرصت کافی در اختیار مردم وجود داشته باشد.

یک ساعت شنی در کنار صفحه استعلام عوارض آزادراهی یادآور مهلت پرداخت عوارض آزادراهی

نحوه پرداخت عوارض آزادراه

حالا که مهلت پرداخت عوارض آزادراهی را می‌دانید، حتما می‌خواهید نحوه پرداخت آن را یاد بگیرید تا جریمه عوارض آزادراهی برایتان ثبت نشود. ما در ادامه روش‌های استعلام و پرداخت عوارض آزادراه را معرفی و بررسی کرده‌ایم تا شما را جریمه عدم پرداخت عوارض آزادراهی نجات دهیم؛ کافیست، روش خود را انتخاب کنید.

پرداخت عوارض آزادراهی با قبضینو

شما باید وارد سایت یا اپلیکیشن قبضینو شوید، گزینه‌ی استعلام و پرداخت عوارض آزادراهی را انتخاب کنید و شماره پلاک خود را در فرم استعلام و پرداخت وارد کنید. در ضمن، فقط باید یک بار شماره پلاک خود را وارد کنید سپس آن را ذخیره‌سازی و نام‌گذاری کنید تا در مراجعات بعدی، سریع‌تر و ساده‌تر، نتیجه را مشاهده کنید. شما می‌توانید پس از پرداخت عوارض آزادراه با مراجعه به بخش سوابق، رسید پرداخت خود را دریافت کنید. ما در ادامه برخی از سایر ویژگی‌های خدمت عوارض آزادراهی قبضینو را آورده‌ایم:

  • نمایش جزئیات عوارض آزادراهی مانند نام آزادراه، ساعت تردد و …
  • سرویس اطلاع‌رسانی ثبت عوارض آزادراهی جدید
  • دسترسی همیشگی به سوابق پرداخت
  • تسویه آنی عوارض آزادراه
  • و …

پرداخت عوارض آزادراه با برچسب بانک مسکن

بانک مسکن امکان پرداخت اتوماتیک با کسر از حساب از طریق برچسب بانک مسکن را فراهم کرده است؛ کافیست، وارد سایت به آدرس avarezi.bank-maskan.ir شوید. فقط باید بدانید که این روش یک مشکل بزرگ دارد. گاهی پیش می‌آید که شما اعتراض به عوارض آزادراهی داشته باشید، اگر پرداخت به صورت اتوماتیک انجام شده باشد، فرصت اعتراض به عوارض آزادراهی از شما گرفته می‌شود.

پرداخت عوارض آزادراه از طریق دستگاه کارت‌خوان و خودپرداز

پرداخت مالیات آزادراه از طریق کارت‌خوان و خودپرداز امکان‌پذیر است؛ کافیست، شناسه قبض و شناسه پرداخت عوارض آزادراه را داشته باشید. نکته‌ی حائز اهمیت این است که در روش فوق، جزئیات به شما نمایش داده نمی‌شود.

جریمه عوارض آزادراهی

مبلغ جریمه عدم پرداخت عوارض آزادراهی برای انواع وسایل نقلیه متفاوت در نظر گرفته شده است؛ بنابراین، اگر مهلت ۱۵ روزه‌ی پرداخت عوارض آزادراهی را رعایت نکرده‌اید، می‌توانید مبلغ جریمه عوارض آزادراهی مرتبط با وسیله نقلیه‌تان را از جدول زیر مشاهده کنید؛ البته، این نکته را در نظر داشته باشید که قانون افزایش پلکانی جریمه عوارض آزادراهی از ۱ مرداد ۱۴۰۲ اجرایی شده است. طبق این قانون، هر ماه که پرداخت جریمه را عقب اندازید، ۳ تا ۳/۵ درصد به مبلغ آن افزوده می‌شود. ما در ادامه جریمه در ماه اول، جریمه در ماه دوم، جریمه در ماه سوم و جریمه در ماه Nام به صورت فرمول را آورده‌ایم؛ کافیست، بدانید که چند ماه تأخیر در پرداخت داشته‌اید تا مبلغ جریمه عدم پرداخت عوارض آزادراهی را محاسبه کنید.

نوع وسیله نقلیه جریمه در ماه اول جریمه در ماه دوم جریمه در ماه سوم  جریمه در ماه Nام
سواری، وانت، کامیونت و مینی‌بوس ۴۲/۰۰۰ ت جریمه ماه اول + ۳ تا ۳/۵ درصد جریمه ماه اول= حدود ۴۳/۵۰۰ جریمه ماه دوم + ۳ تا ۳/۵ درصد جریمه ماه دوم= حدود ۴۵/۰۰۰ جریمه ماه N-1ام + ۳ تا ۳/۵ درصد جریمه ماه N-1ام
اتوبوس و کامیون دو محور ۵۲/۰۰۰ ت جریمه ماه اول + ۳ تا ۳/۵ درصد جریمه ماه اول= حدود ۵۳/۵۰۰ جریمه ماه دوم + ۳ تا ۳/۵ درصد جریمه ماه دوم= حدود ۵۵/۰۰۰ جریمه ماه N-1ام + ۳ تا ۳/۵ درصد جریمه ماه N-1ام
کامیون سه محور، تریلی و نفتکش ۹۴/۰۰۰ ت جریمه ماه اول + ۳ تا ۳/۵ درصد جریمه ماه اول= حدود ۹۷/۰۰۰ جریمه ماه دوم + ۳ تا ۳/۵ درصد جریمه ماه دوم= حدود ۱۰۰/۰۰۰ جریمه ماه N-1ام + ۳ تا ۳/۵ درصد جریمه ماه N-1ام

ماشین‌ها در حال عبور از زیر دوربین جریمه عوارض آزادراهی

مشاهده جریمه عوارض آزادراهی با قبضینو

اگر می‌خواهید جریمه عوارض آزادراهی را پرداخت کنید تا مشمول افزایش پلکانی آن نشوید، باید از روش‌های استعلام و پرداخت خلافی مانند سامانه قبضینو استفاده کنید. کافیست، وارد سایت یا اپلیکیشن قبضینو شوید. شما باید گزینه‌ی استعلام و پرداخت خلافی را انتخاب کنید تا جریمه عدم پرداخت عوارض آزادراهی را پرداخت کنید. در ادامه، باید استعلام جزئیات خلافی را انتخاب کنید؛ سپس، هزینه‌ی ۵/۲۰۰ ت را پرداخت کنید تا لیست خلافی شامل جریمه عوارض آزادراهی را مشاهده کنید.

قبضینو، سامانه‌ی جامع استعلام و پرداخت است که خدمات متنوعی را در اختیار شما قرار داده است تا شما را نسبت به سامانه‌های متعدد بی‌نیاز کند؛ مثلاً، شما می‌توانید پرداخت عوارض آزادراهی و جریمه‌اش را در این سامانه در کنار هم داشته باشید. ما در ادامه سایر مزایای استفاده از سامانه قبضینو برای مشاهده جریمه عوارض آزادراهی و پرداخت آن را آورده‌ایم:

  • نمایش جزئیات جریمه عوارضی
  • دسترسی همیشگی به سوابق پرداخت
  • تسویه آنی جریمه پرداخت نکردن عوارضی آزادراه
  • ذخیره‌سازی و نام‌گذاری اطلاعات ورود برای استعلام سریع و ساده
  • و …

اعتراض به عوارض آزادراهی

ممکن است در ۲ حالت اعتراض به عوارض آزادراهی داشته باشید. این دو حالت شامل اعتراض به ثبت عوارض آزادراهی و اعتراض به جریمه عدم پرداخت عوارض آزادراهی است. ما در ادامه تفاوت این دو نوع اعتراض را ذکر می‌کنیم؛ اما، باید بدانید که نحوه اعتراض به عوارض آزادراهی در هر دو حالت به یک شکل است.

یک مرد در حال صحبت با تلفن شکایت عوارض آزادراهی

اعتراض به ثبت عوارض آزادراهی

اعتراض به ثبت عوارض آزادراهی زمانی نیاز است که عوارض آزادراهی اشتباه برای شما ثبت شده باشد. تصور کنید که ماشین شما در پارکینگ خانه‌تان است؛ اما، پیامک عوارض آزادراهی دریافت کرده‌اید. این مشکل زمانی رخ می‌دهد که دوربین‌های پلاک‌خوان به علل متفاوت مانند تغییرات شماره پلاک، کثیفی شماره پلاک و … دچار خطا شده باشند. شما در این حالت باید اعتراض به ثبت عوارض آزادراهی را انجام دهید تا مشکل حل شود.

اعتراض به جریمه عوارض آزادراهی

اعتراض به جریمه عوارض آزادراه زمانی نیاز است که شما عوارض آزادراهی را پیش از اتمام مهلت پرداخت تسویه کرده‌اید؛ اما،‌ فرآیند ثبت پرداخت در سامانه با تأخیر روبه‌رو بوده است که موجب جریمه‌تان شده است. شما در این حالت باید اعتراض به جریمه عوارض آزادراه را انجام دهید تا جریمه حذف شود.

روش‌های شکایت عوارض آزادراهی

شما می‌توانید از دو روش تلفن شکایت عوارض آزادراه و پیامک شکایت عوارض آزادراه استفاده کنید تا اعتراض به عوارض آزادراهی را ثبت کنید. فرقی نمی‌کند که به ثبت عوارض آزادراهی یا جریمه عوارض آزادراهی اعتراض داشته باشید؛ چراکه، نحوه اعتراض به ثبت عوارض آزادراهی و نحوه اعتراض به جریمه عوارض آزادراهی یکسان است.

پیامک شکایت عوارض آزادراه ۱۰۰۰۰۱۵۳۱
تلفن شکایت عوارض آزادراه ۱۵۳۱

ماشین‌ها در حال عبور از عوارضی

پیامک شکایت عوارض آزادراه

اگر می‌خواهید از روش پیامک شکایت عوارض آزادراهی استفاده کنید، باید یک پیامک با محتوای شماره پلاک را به سرشماره ۱۰۰۰۰۱۵۳۱ ارسال کنید. این سرشماره مربوط به پشتیبانی عوارض آزادراهی آنی‌رو است. آنها پس از بررسی اعتراض شما، نتیجه را به اطلاع‌تان می‌رسانند.

تلفن شکایت عوارض آزادراه

شما باید با شماره تلفن شکایت عوارض آزادراه ۱۵۳۱ تماس بگیرید. شما باید برای راهنمایی عدد ۱، برای استعلام بدهی عدد ۲ و برای ثبت شکایت عوارض آزادراهی عدد ۳ را انتخاب کنید. این تلفن گویا مربوط به سامانه اعتراض به عوارض آزادراهی آنی‌رو است که پشتیبانی عوارض آزادراهی را برعهده دارد.

سوالات متداول

سامانه اعتراض به عوارض آزادراهی چیست؟

سامانه اعتراض به عوارض آزادراهی همان سامانه آنی رو به آدرس سایت aaniro.com است. این سامانه یک شماره تلفن شکایت عوارض آزادراه به شماره ۱۵۳۱ و یک سرشماره پیامک شکایت عوارض آزادراه به شماره ۱۰۰۰۰۱۵۳۱ دارد که شما می‌توانید با استفاده از شماره پلاک، اعتراض را ثبت کنید.

چگونه جریمه عوارض آزادراهی را محاسبه کنم؟

اگر می‌خواهید مبلغ دقیق جریمه عوارض آزادراهی را بدانید، بهترین روش این است که از قبضینو استعلام خلافی با جزئیات بگیرید؛ اما، اگر می‌خواهید آن را حدودی محاسبه کنید، می‌توانید از جدول موجود در متن استفاده کنید. فرمول کلی محاسبه جریمه پرداخت نکردن عوارضی برای ماه Nام تأخیر این است: جریمه ماه N-1ام + ۳ تا ۳/۵ درصد جریمه ماه N-1ام.

چگونه اعتراض به عوارض آزادراهی را انجام دهم؟

فرقی نمی‌کند که اعتراض به ثبت عوارض آزادراهی اشتباه دارید یا اعتراض به جریمه عوارض آزادراهی اشتباه دارید، شما در هر صورت باید با پشتیبانی آنی رو از طریق پیامک شکایت عوارض آزادراه یا تلفن شکایت عوارض آزادراه ارتباط بگیرید. اگر می‌خواهید از طریق پیامک اقدام کنید، باید شماره پلاک را به سرشماره ۱۰۰۰۰۱۵۳۱ بفرستید و اگر می‌خواهید از طریق تلفن اقدام کنید، باید گزینه شکایت از آنی رو را در شماره ۱۵۳۱ انتخاب کنید و شماره پلاک را بخوانید.

آیا امکان بخشش جریمه عوارض آزادراهی وجود دارد؟

جریمه عوارض آزادراهی همان نوعی خلافی است که در لیست خلافی شما می‌آید؛ بنابراین، هر زمان که بخشش خلافی انجام شود، بخشش جریمه عوارض آزادراهی نیز انجام می‌شود. نکته‌ی مهم این است که چند سالی از آخرین بخشش تخلفات می‌گذرد؛ بنابراین، احتمال بخشش کم است. پیشنهاد ما این است که پیش از افزایش پلکانی عوارض آزادراهی نسبت به پرداخت آن اقدام کنید.

آزادراه‌های تحت پوشش قبضینو کدام آزادراه‌ها است؟

آزادراه‌های تحت پوشش قبضینو شامل آزادراه تهران – ساوه، آزادراه تهران – قم، آزادراه کرج – قزوین، آزادراه قزوین – زنجان، آزادراه قزوین – رشت، آزادراه همت – کرج، آزادراه بندرعباس – بندر شهید رجایی، آزادراه ارومیه – تبریز (قطعه ۴)، تبریز – سهند، آزادراه شرق سپاهان، آزادراه کاشان – نطنز – اصفهان (سان آرا)، مشهد- باغچه، تهران-پردیس، قزوین-رشت (قطعه ۱) و قم-کاشان (امیرکبیر) است.

چرا عوارض آزادراهی پس از عبور از آزادراه برای من ثبت نشده است؟

گاهی ممکن است که در راستای عدم فراموشی پرداخت عوارض آزادراهی، بلافاصله پس از عبور از آزادراه، اقدام به پرداخت آن کنید؛ اما، با صفحه خالی روبه‌رو شوید. این مشکل زمانی ایجاد می‌شود که ارتباط سرورهای سیستم عوارضی قطع باشد. رفع این مشکل حداقل تا ۷۲ ساعت زمان نیاز دارد. در نتیجه، اگر می‌خواهید مجدد برای پرداخت اقدام کنید، دست‌کم ۷۲ ساعت صبر کنید.

جمع‌بندی …

اگر جریمه عوارض آزادراهی پس از مهلت پرداخت برایتان ثبت شده است، جای نگرانی نیست. فقط باید از صحت آن اطمینان حاصل کنید؛ سپس، اگر درست بود، آن را پیش از افزایش پلکانی ۳ تا ۳/۵ درصدی پرداخت کنید و اگر اشتباه بود، اعتراض به جریمه آزادراهی را ثبت کنید. تنها نکته‌ای که باقی می‌ماند، این است که شما می‌توانید از گذشتن مهلت پرداخت عوارض آزادراهی و جریمه آن با استفاده از سامانه قبضینو جلوگیری کنید. حتما می‌پرسید چگونه؟ شما می‌توانید با ثبت پلاک خود در این سامانه سپس روشن کردن نوتیفیکیشن آن از لحظه صدور عوارض آگاه شوید. شما با استفاده از این روش هیچ‌وقت جریمه نخواهید شد؛ چون، یادآوری به شما انجام خواهد شد.

ثبت دیدگاه

شما هم می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.
مهدی

سلام منزدیک به ۳یا۴بارمیشه که واسم پیام میادعوارض آزادراهی مثلااصفهان به کاشان روپرداخت نکردی درحالی که ماشینم ازجلوی خونه تکونم نخورده چاره چیه وچکارکنم

پشتیبانی قبضینو

سلام و درود
ممکن است شخصی با دستکاری پلاک ماشین خود آن را تبدیل به پلاکی مشابه پلاک خودروی شما کرده باشد. بهتر است به همراه مدارک ماشین و مدارک شناسایی خود به پلیس +10 مراجعه کرده و آن را پیگیری کنید.
پاینده باشید و سبز.

آبتین صفریان

باسلامخودرو من تا الان از استان خوزستان خارج نشده ولی برای من عوارض آزادراه مشهد ثبت شده ، چطور میتونم پیگیری کنم ؟

پشتیبانی قبضینو

سلام وقت بخیر
شما باید به‌صورت حضوری به یکی از دفاتر پلیس +10 مراجعه کرده و با ارائه مدارک شناسایی خود، مدارک ماشین و قبض ثبت عوارض این موضوع را پیگیری کنید تا راننده خاطی شناسایی شده و حق پرداخت جریمه از شما گرفته شود.
پایدار و سبز باشید.

حسنی

سلام من بدهی عواض آزاد راه مشهد باغچه داشتم که پرداخت کردم ولی چند روزه باز پیام میاد که شامل دیرکرد میشود.هم برای پلاک صحیح ماشن و هم از یک پلاک دیگه با یک رقم که تفاوت داره و بقیه ارقام مثل پلاک من هست.فقط عدد سه رقمی تفاوت دارهچطور بدونم پول پرداختی برا کدوم پلاک بوده؟

پشتیبانی قبضینو

سلام بر شما
لطفا به سامانه آنی‌رو مراجعه کرده و از طریق راه‌های پشتیبانی معرفی‌شده با کارشناسان این سامانه تماس بگیرید و با ارائه کدپیگیری پرداخت این موضوع را پیگیری کنید.
سربلند باشید.

نیما

بنده مهلت پرداخت عوارض جاده ایم گذشت و جریمه شدم.جریمه را پرداخت نمودم اما در سایت راهور هنوز مبلغ جریمه مانده است ‌چه کار باید انجام دهم؟

پشتیبانی قبضینو

سلام وقت به‌خیر
ممکن است به دلیل به‌روز نبودن سامانه راهور باشد. اگر بعد از چند روز مجددا بررسی کنید این مورد رفع شده است.

هادی خواجه وند

من مبلغی تو کیف پولم دارم ولی هیچ وقت کم نمیکنه عوارض آزاد راه باید دوباره از ی سایت دیگه پرداخت کنم چرا ؟؟؟؟؟؟؟

پشتیبانی قبضینو

سلام آقای خواجه وند
مبلغ اضافه شده در کیف پول فقط برای هزینه استعلام سرویس‌ها کسر می‌شود و برای پرداخت خدمات شهری باید پرداخت خود را از طریق کارت بانکی تکمیل کنید.
پایدار باشید و سبز.

احمدپیریایی

سلام من محل کارم اتوبان کرج قزوین شرکت ماموت هست مجبورم از کمالشهر تا شرکت با ماشین خودم هروز صبح برم ۱۰ دقیقه میرسم هروز برام عوارض میاد ساعت۶نیم صبح چکار باید کنم برام عوارض نیاد
خواهشن برسی کنید عوارض این مسیر برام قطع بشه تشکر

پشتیبانی قبضینو

سلام وقت به‌خیر
برای بررسی شکایات مربوط به عوارض آزادراهی باید با شماره 1531 که مربوط به سامانه آنی رو است در تماس باشید و شکایت خود را ثبت کنید.
سبز و برقرار باشید

حامد

من داشتم توی قبضینو نگاه میکردم چشم خورد به استعلام عوارض آزاد راه.الکی اسم پلاک زدم دیدم نزدیک به ۱۶ تومن عوارض اومده.آخه از کجا؟من که توی شهرستانم ماشین همش توی خونست.اینجا بزرگراه نداره که عوازض بدم،الان این دزدی نیست؟؟؟ کجا باید شکایت کرد؟

پشتیبانی قبضینو

سلام وقت به‌خیر
سامانه آنی رو که به پرداخت عوارض آزادراهی مربوط می‌شود، یک شماره تلفن شکایت عوارض آزادراه (۱۵۳۱) و یک سرشماره پیامک شکایت عوارض آزادراه به شماره ۱۰۰۰۰۱۵۳۱ دارد که شما می‌توانید با استفاده از شماره پلاک، اعتراض را ثبت کنید. بازهم اگر سوالی در این مورد داشتید، می‌توانید با ما در ارتباط باشید. امیدواریم این مشکل خیلی زود رفع شود.
برقرار باشید و سبز

سحر کوگانی

سلام . چرا در تاریخ های یکسان و یک عوارضی که فقط یک بار از آن عبور کردم 2 یا 3 بار عوارض محاسبه شده است؟

پشتیبانی قبضینو

سلام وقت به‌خیر
شماره تلفن اعتراض آنی رو، ۱۵۳۱ و یک شماره پیامک شکایت عوارض آزادراه، ۱۰۰۰۰۱۵۳۱ است که شما می‌توانید با استفاده از شماره پلاک، اعتراض را ثبت کنید.
ممنون از همراهی‌تان

سعید عباسی

سلام عوارضی رو پرداخت کردم اما توسایت دوباره بدهی رو میرنه

پشتیبانی قبضینو

سلام دوست عزیز
آنی رو که سامانه عوارض آزادراهی است یک شماره برای اعلام شکایت دارد و شما می‌توانید با شماره ۱۵۳۱ تماس بگیرید و با اعلام شماره پلاک خودتون نسبت به ثبت شکایت اقدام کنید.
سبز و برقرار باشید.

محمدرضا عبدالملکی۰

سلام ،اکثریت مردم نسبت به جریمه ازادراهی ،بشدت ناراضی هستند ،ومنطقی نمی دانند لطفا اصلاح کنید .

Sam

قبلاً که نقدی می‌گرفتند خیلی بهتر بود.الان با جریمه دوبل باید پرداخت کنیم فشار میاد به مردم.

سارا واعظی

سلام دوست عزیز؛ اگر در مهلت ۱۵ روزه، عوارض رو پرداخت کنین نیازی به پرداخت جریمه نیست و هزینه عوارض هم دوبرابر نخواهد شد. برای پرداخت سریع عوارض آزادراهی می‌تونین از سایت یا اپلیکیشن قبضینو استفاده کنین.

دانشمند

سلامقبض عوارض آزادراهی و همینطور طرح ترافیک صادر شده که هیچکدوم برای من نیست. برای اعتراض چه کار باید انجام بدم؟

سارا واعظی

سلام دوست عزیز؛ برای اعتراض به عوارض طرح ترافیک، از سامانه تهران من و برای اعتراض به عوارض آزادراهی از طریق سایت آنی‌رو می‌تونین اقدام کنین. پیشنهاد می‌کنیم حتما موضوع رو پیگیری کنین تا هزینه بیشتری برای خودروی شما ثبت نشه.

منصوره سادات امیری

سلام،آزادراه مشهد بطرف جنوب اخیرا باز شده؛ میشه به طرف بهشت رضا رفت.چرا بایدعوارض پرداخت شود؟

سعیداحمدیان

سلام والا من نشسته ام خونه برا من عوارضی میاد جریان چیه

سارا واعظی

سلام دوست عزیز؛ پیشنهاد می‌کنیم حتما این موضوع رو از سامانه آنی رو پیگیری کنین تا مشکلی براتون پیش نیاد.

بهنام

سلام میشه بفرمائید آزادراه شماره ۹ کجا میشه

پشتیبانی قبضینو

کاربر گرامی آزادراه ۹ یا آزادراه معلم، آزادراهی در استان اصفهان است که بلوار کاوه را به جادهٔ ۶۵ متصل می‌کند.

محمد اکبری

بنده در تاریخ ۱۴۰۲۰۱۲۷ ۱۲۰۰۰تومان عوارض آزادراهی برام ثبت شده در صورتی که اصلا این تاریخ ماشین بنده خانه بوده است و تردد نداشتمچکار باید بکنم؟

پشتیبانی قبضینو

کاربر عزیز، در صورتی که پیامک به صورت اشتباهی برای خودروی شما ارسال شده است میتوانید از طریق روش‌های زیر اقدام به اعتراض کنید:
1. ارسال شماره پلاک خودروی خود به 100001531 و ثبت درخواست بازبینی
2. تماس با شماره تلفن 63468531

ابراهیم نصیری

سلام، بنده ماشینم مدلش ۱۴۰۱ هست و در سال ۱۴۰۱ پلاک شده، الان عوارض برای من اومده به مبلغ ۹۵۵۰۰ تومان و تو جزئیات مشخصه که برای سالهای ۹۹ و ۱۴۰۰ هم جریمه داشتم، بنده اصلا اون موقع این پلاک رو ماشینم نبوده، ممنون میشم راهنمایی کنید کجا باید اعتراض کنم به این موضوع.

پشتیبانی قبضینو

کاربر گرامی، اگر نسبت به محاسبه عوارض آزادراهی اعتراض داشته و یا پیامک به صورت اشتباهی برای خودروی شما ارسال شده میتوانید از دو روش زیر برای اعتراض استفاده کنید:

1. ارسال شماره پلاک خودروی خود به 100001531 و ثبت درخواست بازبینی
2. تماس با شماره تلفن 021 – 63468531

محمد ایتی

ماشین را ۴ ماه پیش از ایران خودرو تحویل گرفتم و روی پلاک آن از سال ۹۷ و ۹۸ عوارض حدود ۵۰۰وهزار تومان بدهی داره مربوط به مالک پلاک قبلی بوده و تسویه نشده .

پشتیبانی قبضینو

کاربر عزیز؛ اگر رانندگان و مالکان خودرو نسبت به محاسبه عوارض الکترونیکی در آزادراه کشور اعتراض داشته باشند و پیامک به صورت اشتباهی برای مالک خودرو ارسال شده باشد دو راه برای پیگیری اعتراض وجود دارد:

ارسال شماره پلاک خودروی خود به 100001531 و ثبت درخواست بازبینی
تماس با شماره تلفن 021 – 63468531

حاتم سیف اله زاده علی ابادی

برنامه خیلی عالی هست ازشما درخواست بازبینی عوارض ثبت شده به ماشینم دارم ممنونم به اون شماره ای ثبت شده هرچی زنگ میزنم زنگ نمی خوره واز طریق پیامک درخواست بازبینی عوارض کرده ام هنوز جوابی نیومده لطفا راهنمایی ام کنید

انور حق دوست

باسلامیک ماهی میشه هر چند روز یکبار برام عوارض آزاد راه میاد در حالی که از فروردین از شهرم خارج نشدم جالبش اینجاست یه هفته بعدش ۴۲ هزار هم جریمه میادنمیدونم چکار کنم

پشتیبانی قبضینو

کاربر عزیز؛ اگر پیامک به صورت اشتباهی برای شما ارسال شده باشد دو راه برای پیگیری اعتراض دارید:

ارسال شماره پلاک خودروی خود به 100001531 و ثبت درخواست بازبینی
تماس با شماره تلفن 021 – 63468531

محسن گودرزی مطلق

با سلام و عرض ادب من عوارض آزاد راه پرداخت نموده نقدی پیامک اومده که پرداخت نکنی جریمه میشی

سارا واعظی

سلام دوست عزیز؛ پیشنهاد می‌کنیم که استعلام عوارض آزادراهی رو انجام بدین و بررسی کنین که آیا دقیقا برای همون عوارضی براتون پیامک اومده یا برای عوارضی دیگری بوده.

لحمد

سلام این پلاک رو من برج ۸ ۱۴۰۱ گرفتم مرتب پیام بدهی عوارض آزادراه میاد الان تو قبضینو زدم می بینم مال سال ۹۸ هست یعنی چی آخه سال ۹۸ من ابن پلاک رو ننداشتم چجوری تعویض پلاک کردن بدون پرداخت

رمضانعلی محمدنژاد

باسلام بنده در تاریخ 14 آبان 01 از طریق آزاد راه تهران شمال تردد و در محل اخذ عوارض مبلغ 30 هزار تومان از طریق کارت پرداخت نمودم. ولی امروز 2 دی پیامی از پلیس راهور دریافت کردم مبنی بر عدم پرداخت عوارض آزادراهی مبلغ 42000 تومان جریمه عدم پرداخت تعیین شده است. این در حالی است که هیچ عدم پرداختی نداشته ام. آیا مرجع پاسخگوئی وجود دارد؟ با سپاس

عابد کریمی خبوشان

سلام ، منزل من گرمدره بین تهران و کرج هستش ، عوارضی همت در محدوده گرمدره خیلی وقته جمع شده اما دوربین ها هر روز برغی من عوارض زدن و چون نمیدونستم هر بار ۴۲ هزار تومن جریمه ، تکلیف چیه ، چرا باید عوارض این خط عبوری رو که مسیر زندگی روزمره منه پرداخت کنم ؟؟؟؟؟

محمد

سلام عوارض بنده جمعا 6500تومن شده هر جور تلاش کردم نتونستم واریز کنم میگفت کمتر از 10تومن نمیشه، گذاشتم وقتی بیشتر از 10شد پرداخت کنم امروز واسم 42جریمه اومده کجا مراجعه کنم

ابوالفضل سمایی

من امروز هیچ ترددی نداشتم ولی برام ۲ قبض آزاد راهی صادر شده قطعا یا سوء استفاده شده یا اشتباه شده کجا باید منعکس کنم.متشکرم

پشتیبانی قبضینو

کاربر عزیز، اگر نسبت به محاسبه عوارض آزادراهی اعتراض داشته و یا پیامک به صورت اشتباهی برای خودروی شما ارسال شده میتوانید از دو روش زیر برای اعتراض استفاده کنید:
1. ارسال شماره پلاک خودروی خود به 100001531 و ثبت درخواست بازبینی
2. تماس با شماره تلفن 021 – 63468531

رضا سعیدزاده

باسلام و تشکر از مطالب آموزندتون.بنده یه مورد پیش اومده میخواستم راهنماییم کنین بنده از طریق برنامه آپ عوارض آزادراه رو پرداخت کردم ولی باز برام پیام اومده که پرداخت نشده و تراکنش موفق هم موجوده تو آپ اینو باید چطور حل کنم؟ مرسی اگه راهنماییم کنین

پشتیبانی قبضینو

کاربر عزیز، در مواردی که پرداخت شما از سمت مجموعه دیگری صورت گیرد، تا زمانیکه تسویه مبلغ پرداختی شما توسط آن مجموعه با اداره مربوطه انجام نشود و اداره صادر کننده قبض نیز در سامانه خود وصولی را اعمال نکند، ما قادر به درج مهر تسویه شده بر روی قبوض شما نخواهیم بود. امیدوارم که در آینده افتخار خدمت رسانی به شما را داشته باشیم🙏🏻💐

م.ل

برای انتقال خودرو از کارخانه سیتروئن سایپا به اصفهان متاسفانه از آزادراه کاشان عبور کردم. یکبار نقدا ۴هزار عوارضی دادم و حالا ۵هزار با همراه بانک! نه تعداد و نه مبلغ درست نیست. چرا؟

فاضل

با عرض سلام چرا کسی در مورد بیکاری کارکنان عوارضیها مقاله طرحی برنامه ای نمی نویسند😔😔😔

م .ا

سلام ..از طریق کافی نت بدهی عوارض آزاد راهی پرداخت کردم .هفته ب بعد برای شارز الکترونیکی عوارض خودرو مراجع کردم ( کیوسک عوارضی ) دوباره مبلغ ۲۴۰ هزارتومن کسر کرد..علتش چیه ؟

ثبت دیدگاه