قبضینو

خدمات خودرو و موتور

  • نوبت دهی معاینه فنی چگونه انجام می‌شود؟

    نوبت دهی معاینه فنی چگونه انجام می‌شود؟

    احتمالا شما هم هر سال سر بازه زمانی خاصی به مراکز معاینه فنی مراجعه می‌کنید و برای تمدید یا دریافت گواهی خود در صف‌های طولانی منتظر می‌مانید؛ اما، اگر ساکن تهران هستید، آیا تا به‌حال به این فکر کرده‌اید که روش بهتری را جایگزین مراجعه حضوری کنید؟ امروزه بیشتر کارها حتی دریافت نوبت به صورت…

  • معاینه فنی برتر و عادی چه تفاوتی با هم دارند؟

    معاینه فنی برتر و عادی چه تفاوتی با هم دارند؟

    اگر به مراکز معاینه فنی تهران مراجعه کرده باشید، می‌دانید که در برخی از مراکز امکان صدور گواهی معاینه فنی برتر نیز وجود دارد. بسیاری از افراد تفاوت بین این دو نوع معاینه فنی را نمی‌دانند. به همین دلیل در این مطلب در مورد بزرگ‌ترین دغدغه افراد یعنی تفاوت معاینه فنی برتر و عادی صحبت کرده‌ایم….

  • همه چیز درباره عوارض آزادراه تهران کرج را از اینجا بخوانید!

    پرداخت عوارض آزادراهی تهران کرج – تعرفه جریمه عوارض آزادراهی کرج تهران

    جاده تهران کرج یکی از پرترددترین جاده‌های کشور شناخته می‌شود. حالا فرض کنید در این ترافیک‌های طولانی نیاز باشد ساعت‌های زیادی از روز را در باجه‌های عوارضی منتظر بمانید تا بتوانید نسبت به پرداخت عوارض آزادراه تهران کرج اقدام کنید. اما آیا می‌دانستید که آزادراه تهران کرج مجهز به سیستم عوارض آزادراهی الکترونیکی است؛ یعنی شما می‌توانید بدون نیاز به توقف از ایستگاه عوارضی عبور کنید؟ اما چطور؟ در این مطلب درباره روش‌های پرداخت عوارض آزادراهی تهران کرج صحبت کرده‌ایم….

  • مراکز معاینه فنی تهران + آدرس و شماره تلفن

    مراکز معاینه فنی تهران + آدرس و شماره تلفن

    تهیه یا تمدید معاینه فنی ۴ مرحله‌ی اساسی دارد که شامل استعلام معاینه فنی، شناخت مراکز معاینه فنی، دریافت نوبت برای معاینه فنی و مراجعه به مرکز موردنظرتان است؛ بنابراین، شناخت مراکز معاینه فنی یکی از مراحل اساسی تهیه یا تمدید معاینه فنی است….

  • مشکل پرداخت قبض تکراری و پیگیری پرداخت قبوض و خلافی

    پرداخت قبض تکراری: (یک قبض رو دو بار پرداخت کنی) قبض خلافی و سایر قبض ها

    یکی از مهم‌ترین مشکلات کاربران در پرداخت قبوض احتمال پرداخت تکراری قبوض است. به دلیل مشکلاتی که در سیستم حذف قبوض از سمت ادارات مختلف وجود دارد، قبض‌های پرداخت شده در سامانه‌ها باقی می‌مانند و کاربران با فرض اینکه این قبض پرداخت نشده است مجددا مراحل پرداخت را طی می‌کنند….

  • چطور متوجه شویم شکایت قضایی روی خودرو ثبت شده است؟

    چطور متوجه شویم شکایت قضایی روی خودرو ثبت شده است؟

    با ثبت شکایت روی پلاک ماشین امکان نقل و انتقال خودرو وجود ندارد و حتی برای شکایت‌هایی که از نوع قضایی هستند، امکان گرفتن استعلام خلافی و پرداخت موردی جرائم رانندگی نیز وجود ندارد. برای روبه‌رو نشدن با چالش‌های جدید در زمان نقل و انتقال خودرو بهتر است…….

  • صفر تا صد استعلام خودرو توقیفی و مراحل ترخیص خودرو از پارکینگ

    صفر تا صد استعلام خودرو توقیفی و مراحل ترخیص خودرو از پارکینگ

    یکی از سخت‌ترین و دلهره‌آورترین لحظات زندگی وقتی است که به محل پارک خودروی خود می‌رسید اما خودروتان در جای خود پیدا نمی‌کنید. شاید در لحظه اول نگران شوید که خودروی شما به سرقت رفته است؛ اما احتمالا بعد از بررسی اطراف متوجه تابلوی پارک ممنوع (حمل با جرثقیل) خواهید شد. بله؛ پلیس خودروی شما را به دلیل پارک کردن مقابل تابلوی پارک ممنوع به پارکینگ راهنمایی و رانندگی منتقل کرده است….

  • جریمه نداشتن معاینه فنی خودرو در سال ۱۴۰۲

    جریمه نداشتن معاینه فنی خودرو در سال ۱۴۰۲

    حتما می‌دانید که دریافت گواهی معاینه خودرو برای تمام خودروها با سن بیشتر از ۴ سال واجب است؛ اما، آیا همه از این قانون پیروی می‌کنند؟ خیر! همین موضوع موجب شده است که سازمان راهنمایی و رانندگی جریمه‌ای با عنوان جریمه معاینه فنی در نظر بگیرد……

  • راهنمای تمدید گواهینامه رانندگی؛ تجربه یک رانندگی بدون جریمه

    راهنمای تمدید گواهینامه رانندگی؛ تجربه یک رانندگی بدون جریمه

    رانندگی با گواهینامه تاریخ گذشته دردسر‌های زیادی دارد. با تمدید به موقع گواهینامه رانندگی خود می‌توانید جلوی جریمه‌‌شدن را بگیرید. برای تمدید گواهینامه به مدارکی مانند اصل و کپی شناسنامه، کارت ملی و ……

خدمات خودرو و موتور

راهنمای استعلام خلافی خودرو و معرفی راه های موجود برای پرداخت خلافی و چاپ قبض خلافی به همراه مشاهده ریز خلافی خودرو در قبضینو

مقالات منتخب