قبضینو

پرداخت قبض به صورت تلفنی و غیر حضوری برای همه قبوض

پرداخت قبض به صورت تلفنی و غیر حضوری برای همه قبوض

با گسترش روز افزون تکنولوژی، خدمات پرداخت غیر حضوری و یا پرداخت قبض هادر خانه به عنوان راهکاری آسان برای پرداخت ظهور کرده است. به عبارتی تلفن های همراه نقش بسزایی در نسل جدید پرداخت را ایجاد کرده اند.  بهترین راه پرداخت قبض تلفنی : استفاده از نرم افزار  یکی از بهترین روش های پرداخت…

با گسترش روز افزون تکنولوژی، خدمات پرداخت غیر حضوری و یا پرداخت قبض هادر خانه به عنوان راهکاری آسان برای پرداخت ظهور کرده است. به عبارتی تلفن های همراه نقش بسزایی در نسل جدید پرداخت را ایجاد کرده اند. 

بهترین راه پرداخت قبض تلفنی : استفاده از نرم افزار 

یکی از بهترین روش های پرداخت قبوض به صورت غیر حضوری استفاده از اپلیکیش ها ( نرم افزار ها) پرداخت است. در این میان  سامانه پرداخت قبضینو سیستم جامع برای پرداخت هر نوع قبض برای همه استان های کشور عزیزمان ایران ارایه می دهد. 

مزایای استفاده از سامانه قبضینو برای پرداخت قبوض : 

  1. استعلام و پرداخت تمامی قبوض آب و برق، قبض گاز، قبض تلفن ثابت، قبض همراه اول و حتی قبض های خلافی ماشین و موتور سیکلت.
  2. پرداخت قبض بدون نیاز به قبض کاغذی و دریافت قبض الکترونیکی  ( برای قبض های تلفن ثابت و همراه اول فقط با شماره تلفن  و برای قبض گاز و برق و آب با شناسه اشتراک) 
  3. نگهداری سوابق پرداخت تمامی تراکنش ها و قبض ها به صورت صورت حساب به طوری که می توانید تاریچه پرداخت های خود را مشاهده کنید.
  4. مشاهده جزئیات کامل قبوض مثلا در قبض برق مشاهده کامل کارکرد کنتور، مالیات، تعرفه و … در قبوض خلافی مشاهده کامل لیست جرایم رانندگی با ذکر مکان و مبلغ و نوع جریمه 
  5. پشتیبانی کامل 
  6. امکان پرداخت با سه پلت فورم: سایت قبضینو، قبضینو برای IOS، قبضینو برای اندورید
  7. عدم پرداخت قبض تکراری

برای دانلود قبضیو می تونید به لینک های زیر مراجعه کنید.

دانلود قبضینو

پرداخت قبض تلفن ثابت با 1818

برای افرادی که تمایل دارند قبض های تلفن ثابت خود را به صورت تلفنی  پرداخت کنند اداره مخابرات سامانه پرداخت 1818 را فراهم کرده است که با شماره گیری این سامانه می توانید قبض تلفن ثابت خود را استعلام و پرداخت کنید. 

ثبت دیدگاه

شما هم می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.
ثبت دیدگاه