قبضینو

معرفی سرویس کارشناسی خودروی کارنامه

معرفی سرویس کارشناسی خودروی کارنامه

معرفی سرویس کارشناسی خودروی کارنامه در هر معامله‌ای، شک‌ و تردیدهایی وجود دارد. ریشه شک و تردید هم چیزی نیست جز نداشتن اطلاعات کافی و نظر کارشناسانه. در خرید و فروش خودرو هم خریدار و فروشنده دغدغه‌هایی دارند. هر دو دوست دارند که بهترین نتیجه را از معامله بگیرند. راه چاره چیست؟ کمک‌گرفتن از مرجعی…

معرفی سرویس کارشناسی خودروی کارنامه

در هر معامله‌ای، شک‌ و تردیدهایی وجود دارد. ریشه شک و تردید هم چیزی نیست جز نداشتن اطلاعات کافی و نظر کارشناسانه. در خرید و فروش خودرو هم خریدار و فروشنده دغدغه‌هایی دارند. هر دو دوست دارند که بهترین نتیجه را از معامله بگیرند. راه چاره چیست؟ کمک‌گرفتن از مرجعی خبره و کاربلد که شبهه‌ها را از بین می‌برد و روند خرید و فروش را ساده می‌کند. کارنامه با درک نیاز بازار خرید و فروش خودرو به چنین مرجعی پا به میدان گذاشته و معاملات خودرو را در بستری امن و آسان ممکن کرده است. کارنامه‌ای‌ها واسطه‌ای بی‌طرف برای رساندن خرید و فروش خودرو به میز معامله هستند.

چرا برای خرید خودرو به کارشناسی خودرو نیاز داریم؟

برای خرید خودرو و از سر گذراندن معامله‌ای خوشایند باید اطلاعات مختلفی درباره وسیله داشته باشید. مثلا باید از قطعات و ابعاد فنی خودرو سر دربیاورید، نسبت به صحت و کامل‌بودن اسناد و مدارک مرتبط با آن آگاه باشید و بدانید که وضعیت بدنه و ظاهر خودروی مطلوب چگونه است. اگر به‌اندازه کافی در این زمینه‌ها خبره نشوید، احتمال اسیرشدن‌تان در معامله‌ای اشتباه زیاد خواهد بود. برای نمونه، گاهی‌اوقات، تشخیص رنگ‌شدگیِ خودرویی تصادفی فقط از عهده کارشناسی خبره و باتجربه برمی‌آید.

تصادفی‌بودن خودرو و تشخیص‌ندادن این موضوع، فقط ضرر مالی به‌دنبال ندارد بلکه از نظر ایمنی هم شما را تهدید می‌کند. وسیله‌ای که تصادفات شدید داشته و مثلا در طی حادثه‌ای، چپ کرده است، دیگر مانند سابق امن نیست و احتمالا استفاده از آن هزینه‌های مختلفی به شما تحمیل خواهد کرد. وجود مشکلاتی در اسناد و مدارک خودرو هم می‌تواند از لحاظ قانونی، شما را در دردسرهای زیادی بیاندازد.

حتی زمانی که با فردی آشنا وارد معامله می‌شوید هم بررسی ابعاد مختلف معامله ضرورت دارد. چون شاید اشکالاتی در خودرو یا مسائل قانونی مرتبط با آن وجود دارد که خودِ صاحب وسیله هم از آنها بی‌خبر مانده است. همه اینها یعنی برای خرید خودرو نیاز به کارشناسی ابعاد مختلف آن دارید. کارنامه با درک این نیاز در بازار خرید و فروش خودرو، روند کار را برای‌تان ساده و قابل‌اعتماد کرده است. چگونه؟

سرویس کارشناسی خودرو دقیقا چه می‌کند؟

کارنامه به شما کمک می‌کند که خودرو را قبل از خرید کارشناسی کنید. این کارشناسی به تمام ابعاد و قسمت‌های مرتبط با وسیله می‌پردازد. کارشناسان خبره تیم کارنامه می‌توانند وسیله موردنظرتان را از نظر فنی، بدنه و همچنین سند و مدارک بررسی کنند و سپس گزارش کاملی از وضعیت آن در اختیارتان بگذارند. به‌عبارت دقیق‌تر، این گزارش کامل شامل موارد زیر می‌شود:

  •       ترمز
  •       آپشن‌ها
  •       تعلیق فرمان
  •       اسناد و مدارک
  •       بدنه و لاستیک‌ها
  •       فضای داخلی و تجهیزات
  •       قسمت انتقال قدرت و موتور

به این گزارش تصاویری هم ضمیمه می‌شود و به‌کمک آنها خریدار دید دقیق‌تری درباره ظاهر و زوایای دیگر وسیله پیدا می‌کند. کارشناسان کارنامه در گزارش خود به قیمت‌گذاری هم می‌پردازند و طیف قیمتی قابل‌قبول برای معامله خودرو را اعلام می‌کنند.

شیوه دسترسی به خدمات کارشناسی خودروی کارنامه هم بسیار ساده و سریع است. برای استفاده از آن، کافی است که از راه تماس تلفنی یا ثبت درخواست سرویس در سایت کارنامه، با این تیم ارتباط برقرار کنید. در کمتر از ۳۰دقیقه، برای اعزام کارشناس به محل و بازدید از خودرو با شما تماس گرفته می‌شود و هماهنگی‌های لازم صورت می‌گیرد.

جمع بندی

کارشناسان کارنامه از نظر علمی و عملی قابل‌اعتماد هستند و در آکادمی دانشگاه صنعتی‌شریف دوره‌های کافی را گذرانده و امتحان شده‌اند. بنابراین، زمانی که از کارشناس کاربلد گفته می‌شود از افراد معتبری حرف می‌زنیم که تجربه و دانش کافی برای بررسی وضعیت خودرو در اختیار دارند. این را هم بدانید که کارنامه کارشناسی اعضای تیم خود را ضمانت می‌کند و اگر وقوع هرگونه خطایی در فرایند ارائه خدمات، به ضرر مشتری تمام شود، خطا و ضرر را جبران خواهد کرد. این ضمانت دو دلیل دارد: یک اینکه کارنامه از تبحر کارشناسانش اطمینان دارد و دوم اینکه ایجاد تعاملی بُرد-بُرد میان متقاضیان این سرویس و مجموعه را از ارزش‌های خود می‌داند. پس روی این تیم با خیال راحت می‌توانید حساب کنید.

ثبت دیدگاه

شما هم می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.
رضایی

چند باری کد تخفیف کارشناسی خودرو کارنامه رو توی تخفیف هات دیدم ولی تاحالا استفاده نکردم از خدماتش

ثبت دیدگاه